3mmc verslaving ?

Flualhamdulillam

Badass junkie
Duidelijk. 1 gram 3mmc op gemiddeld 1-5 minuten is ook wel hard werken.
Was jij deze soms?
Je kunt 3-MMC wel verbieden, maar met een kleine aanpassing wordt het zo weer 5-MMC. En het is echt allemaal rotzooi.
701796A9-C29B-4DAB-897E-BD33AC964708.jpeg

Flualhamdulillam

Badass junkie
Nu krijgt 3mmc het beeld van legale mdma
like it ain’t?
Net als hoe ghb in de media komt
Tuurlijk die ghb junkies zijn erg om te zien maar ze geven een beeld alsof het de nieuwe heroine is
Heb wel eens een documentaire ofzo gezien over mensen op straat en GHB, voor de rest niks meegekregen over hoe het beeld gevormd wordt door de media. Ik kijk niet zo veel.
Ik denk dat er meer doden door alcohol vallen dan 3mmc, facts
Toch denk ik dat 3-MMC (met de doelgroep die het heeft) vaker schadelijker is voor de gebruiker’s gezondheid en plaats in de maatschappij dan alcohol. Geef een 16 jarige elk weekend alcohol of 3-MMC, wat denk je dat verslavender is en een groter risico brengt op merkbare schade na verloop van tijd?

MR_CHIP

Badass junkie
ik heb geen 3mmc meer gebruikt sinds laatste keer
nu op dag 3 sinds de escitalopram alleen voel me nog erg down al is mij gezegd dat het eerst slechter kan worden voordat het beter wordt dus ik probeer vol te houden

StraatPiraat

Badass junkie
ik heb geen 3mmc meer gebruikt sinds laatste keer
nu op dag 3 sinds de escitalopram alleen voel me nog erg down al is mij gezegd dat het eerst slechter kan worden voordat het beter wordt dus ik probeer vol te houden
Het enige wat daar een beetje bij helpt was naar mijn ervaring iets doen wat je echt voldoening geeft óf weer eens een goed boek lezen.

mikoz

Bewuste gebruiker
Hallo.

Ff een vraagje. Wat zijn jullie ervaringen met 3m, en hoe voel je je de dag na het gebruik?

Mvg
Nou, in dit topic lees je de ervaringen van een (ex-)verslaafde en hij voelt zich compleet vertieft de dag na gebruik. Moe, neergeslagen, schuldig, besluiteloos. Dit blijft niet bij een dag, maar achtervolgt hem weken of zelfs maanden. De gevoelens zullen afzwakken en de trek naar meer evenzo, mits hij niet terugvalt in oude patronen. Een uitglijder is mogelijk en te overzien; stopt hij na de glijpartij, dan kan hij gewoon weer de draad oppakken. Het zal in ieder geval makkelijker zijn dan stoppen na een wekenlange binge.

Maar als je benieuwd bent naar ervaringen van andere gebruikers, maak dan even een ander topic aan of gebruik de zoekfunctie bovenaan de pagina.

@gekkemanlol
Ik hoop dat je goede gesprekken kan voeren met je psycholoog en dat je wat gaat hebben aan CGT. Het kan een hele waardevole therapie zijn waar je voor de rest van je leven wat aan hebt! Mocht het een keer mis gaan en trap je weer in het manipulerende gedachtes die de verslaving met zich mee brengt, pak de volgende dag dan gewoon weer de draad op. Bedenk welke voordelen het heeft om gewoon fris door de dag te gaan. Veel geluk.

MR_CHIP

Badass junkie
hele tijd hier niet gereageerd sorry geen nieuws is goed nieuws is niet van toepassing deze week weer goed de fout in gegaan

helaas is de CGT nog niet gestart

het volgende wou ik aan jullie vragen
iemand hier ervaring met klinische opname het lukt me nu nog wel om 2 a 3 weken niet te gebruiken maar daarna grote kans dat het heel goed misgaat zowel qua dosering als qua drugs en ook combinatie gebruik
ook zet ik hiermee mij plek op het spel met waar ik woon ik wil wel echt stoppen alleen lukt me dat niet helemaal in de omgeving waar ik woon (teveel triggers ) ook zoek ik een kliniek die misschien ook CGT of EMDR zou kunnen geven
ik weet dat het misschien ver gezocht is maar misschien hebben er mensen hier ervaring mee

Bovenaan