3mmc tips

Mooncake

Newbie
Haii, is er iemand nog wakker die mij alsjeblieft misschien tips kan geven over 3mmc.
Over:

Hoe kom ik de dag door op werk tijdens gebruik?
Hoe verberg ik me strakke hoofd, zeg maar minder wallen, niet bleek zijn?
Hoe overleef ik een werkdag na 2 nachten doorhalen?
Hoe zorg ik ervoor dat ik meer vet krijg dikker worden?
Hoe hou je jezelf tegen voor doorslaan?

en ik maak heel erg zorgen over me geheugen, want ik herrinner me niet eens als mensen zeggen wat ik bijvoorbeeld gedaan heb of gezegd ik herrinner me daar dan ook echt niks van, ik vergeet al wat ik bijvoorbeeld 15 min geleden heb gedaan. Of gesprekken waar ik niks meer van weet.er ontbreken echt hele grote gate in me geheugen en heb alles Geprobeerd maar ik kan het me niet herinneren.

:/

Mooncake

Newbie
Sorry ik heb hele erge dyslexie en ben best wel onder invloed dus sorry als er spel fouten of verkeerde zin opbouw is

TeveelKaas

Belezen gebruiker
Ik heb een paar tips
Haii, is er iemand nog wakker die mij alsjeblieft misschien tips kan geven over 3mmc.
Over:

en ik maak heel erg zorgen over me geheugen, want ik herrinner me niet eens als mensen zeggen wat ik bijvoorbeeld gedaan heb of gezegd ik herrinner me daar dan ook echt niks van, ik vergeet al wat ik bijvoorbeeld 15 min geleden heb gedaan. Of gesprekken waar ik niks meer van weet.er ontbreken echt hele grote gate in me geheugen en heb alles Geprobeerd maar ik kan het me niet herinneren.

:/
Ik zou niet op je werk gebruiken. Je strakke kop ga je niet kunnen verbergen als je strak staan en iedere 1/2 uur naar het toilet om je neus te poederen zullen ze waarschijnlijk ook snel doorhebben. Ik zou iniedergeval iets proberen te slapen voordat je naar je werk moet want anders krijg je misschien ook nog last van hallucinaties (heb ik wel eens gehad door slaaptekort). Wat voor werk doe je? En als je denkt dat je doorslaat kan je beter gelijk stoppen met gebruiken want dat klinkt niet al te best

Mooncake

Newbie
Nou je merkt niks aan mij als ik 3mmc op heb, doe het wel vaker op werk, maar heb nog nooit 2 dagen door gehaald en dan naar werk, ik werk in de productie alleen tips enz is altijd handig

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Over:

Niet gebruiken op je werk. Kan je je baan kosten!
Minder gebruiken en goed voor jezelf zorgen (gezond eten, sporten, slapen)
Niet 2 nachten doorhalen voordat je moet werken.
Minder gebruiken, meer eten, meer sporten.
Stel regels voor jezelf op qua frequentie en hoeveelheid en gebruik rond werk en sociale situaties en hou je daar ook aan. Niet je leven aanpassen aan je gebruik, maar je gebruik aanpassen aan je leven.
Minder gebruiken...

Slaapgebrek zorgt voor vergeetachtigheid. En heel veel slaapgebrek kan blijvende schade opleveren.

Zeehond

Badass junkie
Nou je merkt niks aan mij als ik 3mmc op heb, doe het wel vaker op werk, maar heb nog nooit 2 dagen door gehaald en dan naar werk, ik werk in de productie alleen tips enz is altijd handig
Niet gebruiken op je werk, je rolt zo een verslaving in. Houd het bijzonder.

Stop nu met gebruiken, des te eerder kun je weer nadenken en kom je hopelijk ook tot deze conclusie.

Goed slapen, gezond eten, voldoende bewegen en lekker naar buiten 💪

Dat zijn mijn tips.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Eerlijk gezegd schrik ik wel een beetje van deze vragen. Als je gaat gebruiken op je werk dan is het hek al snel van de dam. Je maakt jezelf zo heel kwetsbaar voor allerlei problemen: natuurlijk op je werk, maar daardoor ook mogelijk financiële problemen, ruzie met geliefden of familieleden, gezondheidsproblemen, noem het maar op.

Wat is eigenlijk de reden dat je 3-MMC gebruikt op je werk? Is het anders niet vol te houden?

De vragen die je stelt, daarop heb ik eigenlijk een beetje dezelfde antwoorden als @Mevrouw Pløp
Stoppen met gebruiken en voor jezelf gaan zorgen lijkt me het beste antwoord op de meeste van die vragen.

wapboy

Wijs gebruiker
Je werkt in de productie...... je zal maar een bedrijfsongeval meemaken door jouw schuld of gewoon als slachtoffer..... wens je veel succes!!

Snoozerboy🐱

Badass junkie
Niet gebruiken op je werk. Kan je je baan kosten!

Minder gebruiken en goed voor jezelf zorgen (gezond eten, sporten, slapen)

Niet 2 nachten doorhalen voordat je moet werken.

Minder gebruiken, meer eten, meer sporten.

Stel regels voor jezelf op qua frequentie en hoeveelheid en gebruik rond werk en sociale situaties en hou je daar ook aan. Niet je leven aanpassen aan je gebruik, maar je gebruik aanpassen aan je leven.

Minder gebruiken...

Slaapgebrek zorgt voor vergeetachtigheid. En heel veel slaapgebrek kan blijvende schade opleveren.
Haha lekker echt militiant die comments van jou vaak ga er echt goed op! :upsidedown:

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Haha lekker echt militiant die comments van jou vaak ga er echt goed op! :upsidedown:
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden! Haha, is een stukje persoonlijkheid en een stukje overblijfsel van twaalf jaar werken met autisten en ADHD'ers, vaak gecombineerd met hechtingsproblematiek.

Duidelijkheid en oprechtheid, authenticiteit in m'n reactie is een sterke kwaliteit, maar kan ook een valkuil zijn :wink: mijn bijnaam is een tijdje 'de dictator' geweest 🤣

Snoozerboy🐱

Badass junkie
Ik volg alles b
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden! Haha, is een stukje persoonlijkheid en een stukje overblijfsel van twaalf jaar werken met autisten en ADHD'ers, vaak gecombineerd met hechtingsproblematiek.

Duidelijkheid en oprechtheid, authenticiteit in m'n reactie is een sterke kwaliteit, maar kan ook een valkuil zijn :wink: mijn bijnaam is een tijdje 'de dictator' geweest 🤣
Aight leuk dat je het toelicht!

Gaat ADHD vaak gepaard met hechtingsproblematiek????? (Dat zou over mijzelf veel verklaren iig haha toevallig..)

Zeehond

Badass junkie
Komt over als jij het mee gemaakt hebt want ik werk niet machines
@wapboy schrijft nergens dat je met machines werkt, alleen in productie. Verantwoordelijkheidsgevoel gaat het om, je bent dan aan het werk!

Je vraagt om tips en die krijg je van meerdere leden. Als je alles al weet, dan hoef je ons geen vragen te stellen.
Wellicht een goede tip om alle reacties te lezen en daar inhoudelijk op te reageren.

Ik denk dat je nog jong bent, we hebben het hier het beste met je voor en zijn daarom wel heel eerlijk.

Fijne dag ☀️☀️

Laatst bewerkt:
Bro ik werk ook in de productie, maar doe het niet. Je speelt met je toekomst.

Ik gebruik af en toe maar ik ben er niet trots op, maar ik zou nooit op werk gebruiken.

Straks gaan mensen je een junkie noemen en krijg je een hele slecht naam dat bijna niet meer weg te krijgen is.

Bovenaan