3mmc miauw

Wat denken jullie is het 3mmc?

• 3mmc

Stemmen: 0 0,0%
  • Of een andere methcathinon

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    0

uptempoduif

Experimenterende gebruiker
Hoi allemaal ik heb urine drugs testen gekocht voor methcathinonen (3mmc) ik heb net geplast en deed 4 druppeltjes erin en er kwam 1 streepje bij c betekend dit dan dat het echte 3mmc? IMG_3955.jpeg

OtherShore

Badass junkie
Zo te zien is de test niet positief, want er staat alleen een streepje bij c (controle) niet bij t (test). Bij een positieve uitslag zou er ook een streepje bij t staan.

Los daarvan: deze test slaat ook positief uit als je 2-mmc of 4-mmc of andere methcathinonen hebt gebruikt. De test is niet specifiek voor 3-mmc (daar bestaat geen specifieke test voor). Je kunt op deze manier dus niet meten of je echte 3-mmc hebt.

FerdFatoehaus

Badass junkie
Als je het echt zeker wil weten kan je het beter gratis laten testen. Kan op veel plekken in NL.

Speculeren over wat het kan zijn is niet toegestaan hier.

LifeIsAlmostGreatAgain

Bewuste gebruiker
De 'c' staat voor 'control'. Dat om te controleren of er sprake is van urine. Een streepje geeft een reactie aan. De controle is dus positief.

De 't' staat voor 'test'. Maar daar zie je geen streepje. De test is dus negatief.

Wel correct informeren.

Bij praktisch alle drug testen betekent geen streepje bij (T), positief.

OtherShore

Badass junkie
Nou, er staat bij:

“Let op! De aflezing van deze test is dus omgekeerd aan de meeste andere testen! Een testlijn betekent géén sporen van drugs.”

Dat lijkt de suggereren dat de test voor cocaïne die besproken wordt een uitzondering is. Maar goed, het kan dus allebei: wel of geen streepje bij t kan allebei betekenen dat de test positief is.

Vraag is: wat staat er in de bijsluiter van jouw test @uptempoduif?

Niet dat het er wat toe doet voor het beantwoorden van je vraag trouwens 😅 Ook een positieve test zou niet bewijzen dat je 3-mmc in handen hebt.

LifeIsAlmostGreatAgain

Bewuste gebruiker
Nou, er staat bij:

“Let op! De aflezing van deze test is dus omgekeerd aan de meeste andere testen! Een testlijn betekent géén sporen van drugs.”

Dat lijkt de suggereren dat de test voor cocaïne die besproken wordt een uitzondering is. Maar goed, het kan dus allebei: wel of geen streepje bij t kan allebei betekenen dat de test positief is.

Niet dat het er wat toe doet voor het beantwoorden van je vraag trouwens 😅 Ook een positieve test zou niet bewijzen dat je 3-mmc in handen hebt.
Helaas heb ik al wat behoorlijk wat UC's moeten doen, en tot nu toe is altijd het principe geweest, geen testlijn = positief.

Bij deze UC's diverse merken voorbij zien komen, dus snap niet zo goed waarom dat er bij staat.

Maar idd, bijsluiter ff er bij pakken en dan weet je het zeker TS.

Casrus

DF-koning
De 'c' staat voor 'control'. Dat om te controleren of er sprake is van urine. Een streepje geeft een reactie aan. De controle is dus positief.

De 't' staat voor 'test'. Maar daar zie je geen streepje. De test is dus negatief.

"RTFM*!"; zeiden computer reparateurs in de jaren '90, maar dat was in een tijd dat alle apparaten bijna nog papieren handleidingen hadden en opzoeken op het internet onpraktisch was.

Deze test lijkt ook sprekend op de niet-Corona gerelateerde infectie tests die ik zelf gebruikte (gedoe met de GGD vond ik onvoldoende zekerheid geven en een huisarts had ik toen niet echt).

*Read The Fucking Manual!

Wel correct informeren.

Lijkt inderdaad dat dat het is.

Wel raar dat het op de omgekeerde manier werkt dan Corona-tests, die op dezelfde manier gebruikt worden.

Laatst bewerkt:
Bovenaan