3MMC KAP ERMEE!

Shitty394

Newbie
Ik ben nu 1 maand van 3mmc af, doe alleen af en toe nog sos van vrienden. Ik kan weer slapen, ik kan weer opstaan ik sta positiever in t leven, ik raad iedereen aan: probeer 3mmc niet eens!! En de mensen die eraan zitten, kap ermee!!! Het leven zonder drugs is perfect maar het leven alleen al zonder 3mmc is al 30x beter. Kap met 3mmc het maakt alles kapot, ik raakte ook mijn vriendin kwijt en mn beste vrienden. Echt stoppe kan je alleen zelf doen! Iedereen die er licht aan zit stop ermee, voor je t weet ben je 2 dage achter elkaar te wakker. En gaat dat maanden lang door. Er is een leven na 3mmc en dat leven is veel beter! Laten we zo met z’n alle die kut rommel de wereld uit helpen!

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Ben enorm blij dat je bent kunnen stoppen met 3-mmc maar er zijn genoeg andere middelen die minstens even schadelijk zijn of juist nog schadelijker. Persoonlijk vind ik 3-mmc niet per se het probleem, iedereen reageert anders qua verslaving op bepaalde drugs. Als je al verslavingsgevoelig was voor 3-mmc zou ik toch wel wat oppassen met het experimenten van andere drugs.

Ik hoop dat je er af kan blijven.
Veel succes!

Alakazam

Bewuste gebruiker
Dat horen we hier toch vaker met 3-mmc. Velen kun het niet houden bij de ene dosis. Men kan wel zeggen dat het persoonsgebonden is maar met 3-mmc komt steed hetzelfde verhaal terug. Goed dat je er vanaf bent en houden zo!
Dat zal vast ook wel te maken hebben met het feit dat het legaal is en mensen daar onterecht een gevoel van veiligheid mee associëren. Daarbij wordt het ook gewoon erg veel gebruikt.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Denk je niet dat coke veel verslavender is? Vind het niet echt verstandig om 3mmc in te ruilen voor coke.
Misschien gebruikte hij/zij 3mmc heel vaak en ook alleen en gebruikt ie coke bv maar 1x per maand met vrienden. Dat staat niet in het topic.

Kwatzakottel

Bewuste gebruiker
Je moet 3-MMC niet snuiven, het is het snuiven wat het gevaarlijk verslavend maakt. Gebruik je het oraal in een drankje
dan is die impuls tot herdoseren makkelijk te controleren. Verder moet je het zeker niet vaker dan eens in de 2 maanden gebruiken.

CuriousExplorer

DF-koning
Je moet 3-MMC niet snuiven, het is het snuiven wat het gevaarlijk verslavend maakt. Gebruik je het oraal in een drankje
dan is die impuls tot herdoseren makkelijk te controleren. Verder moet je het zeker niet vaker dan eens in de 2 maanden gebruiken.
Disagree.
Het ligt meer aan de persoon dan aan de manier van innemen.
Ja, snuiven veroorzaakt grotere cravings.
Maar, ik zie hier ook dikwijls mensen 1gr bommen, of zelfs pluggen op 24u.

L

Lid 152247

Gast
Dat zal vast ook wel te maken hebben met het feit dat het legaal is en mensen daar onterecht een gevoel van veiligheid mee associëren. Daarbij wordt het ook gewoon erg veel gebruikt.
Er zijn zoveel rc's te bestellen. Maar hoor alleen horrorverhalen over 3mmc(heel veel!l) en flunitrazolam (stuk minder. Niet minder heftig)

Dus zal toch echt meer aan t stofje liggen, dan enkel het feit dat het een RC is

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Er zijn zoveel rc's te bestellen. Maar hoor alleen horrorverhalen over 3mmc(heel veel!l) en flunitrazolam (stuk minder. Niet minder heftig)

Dus zal toch echt meer aan t stofje liggen, dan enkel het feit dat het een RC is
Het is ook spotgoedkoop.
Ben ook vrij zeker dat veel mensen het via een dealer kopen ipv online.

L

Lid 152247

Gast
Het is ook spotgoedkoop.
Ben ook vrij zeker dat veel mensen het via een dealer kopen ipv online.
Ja? Dan zou de prijs bij een dealer toch wat hoger moeten liggen dan online.
En waarom zouden mensen dat doen.
Kan maar 2 dingen verzinnen. Geen dag kunnen wachten en alleen cash kunnen betalen. Maar of dat zoveel mensen zijn.

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
De rush is al snuivend sterker dan cocaïne en als je het vaped krijg je relaxte euforie. Ben zelf wat afgestapt van a-pihp, vind het te mild. Mdphp en A-php zijn intenser maar dus ook gevaarlijker.

Een Pyro epidemie zou veel erger zijn dan de huidige 3-mmc situatie. We mogen daar blij om zijn.

0AE3CF41-86CB-4273-9ED0-38AF0A4C0632.png

Laatst bewerkt:

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Kan maar 2 dingen verzinnen. Geen dag kunnen wachten en alleen cash kunnen betalen. Maar of dat zoveel mensen zijn.
Niet iedereen kan met een computer overweg of weet überhaupt wat research chemicals zijn. Veel mensen noemen 3-mmc nog altijd miauw miauw.

Eve's drop

Badass junkie
Laten we zo met z’n alle die kut rommel de wereld uit helpen!

Ik ben ook geen fan van al die research chemicals dus daar kan ik mij wel in vinden.

Maar dat je het voor jezelf hebt verkloot vind ik geen reden om dingen te verbieden, beetje zielig vind ik het zelfs.

Je hebt dus zelf lekker kunnen genieten en je bent totaal naar de klote gegaan ervan dus moet je het voor de rest die er wel fatsoenlijk mee om kunnen gaan maar verbieden?

Goed dat je bent afgekickt, chappeau echt waar.

Maar die rommel is het echt niet waard man haha, hoe een mens daaraan verslaafd kan raken is mij een raadsel, maargoed iedereen heeft een andere smaak. En mening 😉

Laatst bewerkt:

Blyatman

Badass junkie
Ik ben nu 1 maand van 3mmc af, doe alleen af en toe nog sos van vrienden. Ik kan weer slapen, ik kan weer opstaan ik sta positiever in t leven, ik raad iedereen aan: probeer 3mmc niet eens!! En de mensen die eraan zitten, kap ermee!!! Het leven zonder drugs is perfect maar het leven alleen al zonder 3mmc is al 30x beter. Kap met 3mmc het maakt alles kapot, ik raakte ook mijn vriendin kwijt en mn beste vrienden. Echt stoppe kan je alleen zelf doen! Iedereen die er licht aan zit stop ermee, voor je t weet ben je 2 dage achter elkaar te wakker. En gaat dat maanden lang door. Er is een leven na 3mmc en dat leven is veel beter! Laten we zo met z’n alle die kut rommel de wereld uit helpen!
dus omdat de gebruiker zijn gebruik niet in de hand kan houden, en buitensporig gaat gebruiken. Is de stof slecht?
volgens mij heeft altijd de gebruiker nog dit in de hand. Net als cocaïne of amfetaminen was dit vroeger en dagelijks nog steeds zo’n groot probleem. Alleen hoor je teveel berichten over een nieuw middel wat men blijkbaar misbruikt.

Eve's drop

Badass junkie
dus omdat de gebruiker zijn gebruik niet in de hand kan houden, en buitensporig gaat gebruiken. Is de stof slecht?
volgens mij heeft altijd de gebruiker nog dit in de hand. Net als cocaïne of amfetaminen was dit vroeger en dagelijks nog steeds zo’n groot probleem. Alleen hoor je teveel berichten over een nieuw middel wat men blijkbaar misbruikt.

You said it blyatifull man!

Blyatman

Badass junkie
Precies dit ja, een wapen schiet niet uit zichzelf.

De mens heeft dit soort zaken zelf in de hand, of neus.
Het voorbeeld van een vuurwapen hanteer ik altijd inderdaad als objectief vergelijkingsmateriaal.

“Leg een doorgeladen vuurwapen op tafel, er gebeurd niks. Pakt iemand het in de hand en haalt het de trekker over heb je doden. - vuurwapens zijn niet gevaarlijk maar mensen” aldus dezelfde argumentatie tot drugs & drugsgebruikers.

Eve's drop

Badass junkie
Het voorbeeld van een vuurwapen hanteer ik altijd inderdaad als objectief vergelijkingsmateriaal.

“Leg een doorgeladen vuurwapen op tafel, er gebeurd niks. Pakt iemand het in de hand en haalt het de trekker over heb je doden. - vuurwapens zijn niet gevaarlijk maar mensen” aldus dezelfde argumentatie tot drugs & drugsgebruikers.

High worden is leuk hoor, ik kan het iedereen wel eens een keer in zijn of haar (of het) leven aanraden.

But do your drugs, don't let them do you!

wapboy

Wijs gebruiker
Als je grote aantallen besteld bij vendor krijg je gigantische korting soms wel tot 50% .... als je als dealeer vaste prijs per pil aanhoudt ....... tel uit je winst.

Nihilist88

Badass junkie
Vind dit heel subjectief en kun je voor alle drugs n slechte gewoontes zeggen. Heb 3mmc paar x gedaan, ondertussen al 2 maand geleden fzo. Blijf er makkelijk af, ligt hier, pak het msschn nog is as de dag te saai is fzo. Ik nam zelf te vaak 4-FA, eerst met 3 maand tussen dan maand en dan wekelijks, dagelijks nooit eigenlijk. Stims probeer ik terug richting maandelijks of langer te houden. Alcohol, vink zelf dan den duivel vd drugs, ask rondom mij kijk. Dus 3mmc is ni persé dé foute drug.

Alakazam

Bewuste gebruiker

Dat is waar... Legaliteit is natuurlijk niet de enige reden, maar het speelt zeker wel mee. Misschien speelt het ook mee dat het effect niet zo heftig is en dat het vaak wordt vergeleken met mdma en cocaïne. Dat zijn toch twee soorten drugs die voor velen bekend zijn.

Dat maakt het dan meteen ook heel laagdrempelig voor velen. Het is vrijwel gratis, wordt vergeleken met drugs die je al kent en het is nog legaal ook, ik denk dat dat wel drie grote redenen zijn waarom 3MMC zo ontzettend populair is.

3MMC is natuurlijk van zichzelf ook al best verslavend, zoals volgens mij bijna iedere stimulant. Bij langdurig gebruik bouw je ook tolerantie op, en aangezien het zo laagdrempelig (en vooral dus goedkoop) is is het eenvoudig de dosis te verhogen. Ik denk dat dat ook een belangrijke valkuil is in dit geval.

Buu

Wijs gebruiker
Ben enorm blij dat je bent kunnen stoppen met 3-mmc maar er zijn genoeg andere middelen die minstens even schadelijk zijn of juist nog schadelijker. Persoonlijk vind ik 3-mmc niet per se het probleem, iedereen reageert anders qua verslaving op bepaalde drugs. Als je al verslavingsgevoelig was voor 3-mmc zou ik toch wel wat oppassen met het experimenten van andere drugs.

Ik hoop dat je er af kan blijven.
Veel succes!
Niet lullig bedoelt verder, maar 3-MMC is bij jou niet geen probleem, maar het polygebruik wel. Probeer de rommel eens een voor een te elminieren, dus vanaf nu geen 3-MMC meer. :wink:

Shitty394

Newbie
Ik ben ook geen fan van al die research chemicals dus daar kan ik mij wel in vinden.

Maar dat je het voor jezelf hebt verkloot vind ik geen reden om dingen te verbieden, beetje zielig vind ik het zelfs.

Je hebt dus zelf lekker kunnen genieten en je bent totaal naar de klote gegaan ervan dus moet je het voor de rest die er wel fatsoenlijk mee om kunnen gaan maar verbieden?

Goed dat je bent afgekickt, chappeau echt waar.

Maar die rommel is het echt niet waard man haha, hoe een mens daaraan verslaafd kan raken is mij een raadsel, maargoed iedereen heeft een andere smaak. En mening 😉
🤡🤡

Bovenaan