3mmc gaat psychidelisch

Voordat we beginnen ik weeg 55 kilo en ik ben 1m65

ik was met en groepje vrienden en we hadden 3mmc ik besloot mijn eerste lijntje te pakken rond 10u om 11u ging ik naar en vriend waar ik meer neemde rond 3 uur besloot ik naar huis te gaan ik zat achter op de brommer ik had 1.4gram genomen ik hoorde eerst autos rijden die er niet waren daarna beesten in de struiken
ik vond het wel raar 10 min later zie ik en figuur en die verdwijnt heel de tijd ik wist dat ik op dat moment was aan het hallucineren maar ik wist niet waarom want ik heb nog nooit gehallucineerd door 3mmc de brommer was heel de tijd aan het trillen ik ging rondvrage en en vriend zegt dat het door de slaaploosheid is en uurtje later had ik nog 1 klein lijntje gedaan en ben ik met en vriend naar het bos gegaan ik zag allemaal gezichten en andere rare dinge het was leuk maar eng uurtje later was ik terug aan het hallucineren ze kwamen altijd wanneer ik de comedown had ik was heletijd van warm naar koud dit was mijn raarste trip (ik had 3 dagen niet geslapen)

Hebbenze?

Bewuste gebruiker
Hallucineren op teveel stimulerende middelen is normaal en zou je moeten weten voordat je überhaupt wat naar binnen jast. Sommige mensen, vooral jongeren, zijn zo onverstandig bezig.

MR_CHIP

Badass junkie
Hallucineren op teveel stimulerende middelen is normaal en zou je moeten weten voordat je überhaupt wat naar binnen jast. Sommige mensen, vooral jongeren, zijn zo onverstandig bezig.
das wel wat hard , lijkt me wel eng als je dat meemaakt en niet gewend bent

mitchieee

Wijs gebruiker
Niks psychidelish aan’ ik heb t al na 1 dag niet slapen al, beginnen vermommingen te komen de dag erna haat ik mezelf dat ik toch weer heb doorgehaald, 3 dagen je moet het maar willen

ik was met en groepje vrienden en we hadden 3mmc ik besloot mijn eerste lijntje te pakken rond 10u om 11u ging ik naar en vriend waar ik meer neemde rond 3 uur besloot ik naar huis te gaan ik zat achter op de brommer ik had 1.4gram genomen ik hoorde eerst autos rijden die er niet waren daarna beesten in de struiken
ik vond het wel raar 10 min later zie ik en figuur en die verdwijnt heel de tijd ik wist dat ik op dat moment was aan het hallucineren maar ik wist niet waarom want ik heb nog nooit gehallucineerd door 3mmc de brommer was heel de tijd aan het trillen ik ging rondvrage en en vriend zegt dat het door de slaaploosheid is en uurtje later had ik nog 1 klein lijntje gedaan en ben ik met en vriend naar het bos gegaan ik zag allemaal gezichten en andere rare dinge het was leuk maar eng uurtje later was ik terug aan het hallucineren ze kwamen altijd wanneer ik de comedown had ik was heletijd van warm naar koud dit was mijn raarste trip (ik had 3 dagen niet geslapen)
Niet schrikke, maar dat zijn bijwerkingen. Je kan ervan paranoia worden als je snel achtereen snuift. Heb het zelf ook vaak.

Gelato43

Bewuste gebruiker
Toen ik nog wiet rookte had ik altijd dat ik mensen zag lopen die er niet waren, dat waren dan schaduwen of een verbeelding die er niet was. Hoe? Omdat ik aan het einde van die dagen altijd moe was, gewerkt had, slecht had geslapen, al langer dan 18 uur wakker was. En het belangrijkste, ik was onder invloed van iets. Ik wist ook altijd als ik dit fenomeen had, dat ik per direct mijn bed moest opzoeken. En dat deed ik ook altijd.

Als ik 3 dagen wakker zou zijn en mezelf ook nog eens heb volgesnoven dan wil ik niet eens weten wat ik zou zien en meemaken. Je lichaam was op, het wou rust. Slapen. Geen drugs meer. En als je dan toch doorgaat, tja... je hebt het nu zelf meegemaakt iguess...

das wel wat hard , lijkt me wel eng als je dat meemaakt en niet gewend bent

Stel je voor dat je met je bromfiets tegen een van die gezichten zou botsen en het blijkt geen hallucinatie te zijn.

Ironisch genoeg, word wakker, man.
ik zou nooit rijden onder invloed, ik zat achterop en mijn vriend was sober.

Toen ik nog wiet rookte had ik altijd dat ik mensen zag lopen die er niet waren, dat waren dan schaduwen of een verbeelding die er niet was. Hoe? Omdat ik aan het einde van die dagen altijd moe was, gewerkt had, slecht had geslapen, al langer dan 18 uur wakker was. En het belangrijkste, ik was onder invloed van iets. Ik wist ook altijd als ik dit fenomeen had, dat ik per direct mijn bed moest opzoeken. En dat deed ik ook altijd.

Als ik 3 dagen wakker zou zijn en mezelf ook nog eens heb volgesnoven dan wil ik niet eens weten wat ik zou zien en meemaken. Je lichaam was op, het wou rust. Slapen. Geen drugs meer. En als je dan toch doorgaat, tja... je hebt het nu zelf meegemaakt iguess...
dat had ik ook onder wiet maar nooit onder ander middelen, eerst was het wel eng en wist ik niet wat er gebeurde, ma na en tijd had ik het door en negeerde ik het.

LionX

Badass junkie

Neemde? Hallucinaties?
Je hebt dingen gezien die er niet waren?
Dat is een psychose..... een heel groot gevaar bij overmatig gebruik van 3MMC.

Wees verstandig en gebruik met mate.
Wiet is trouwens ook een giga trigger voor psychoses.
Drie dagen niet slapen ook btw

Neem maar van mij aan dat je dat niet vaker wil meemaken want het kan giga uit de hand lopen.

Laatst bewerkt:
Neemde? Hallucinaties?

ik heb een keer 2cb genome maar voelde niks, die avond had ik wel veel genome ik had ook 1 jointje gedaan, ik had alleen hallucinaties met de comedown na en goeie nachtrust was het weg.

LionX

Badass junkie
Gebruik je dagelijks?
Want dan heb je een stevige tolerantie opgebouwd.

Dan werken middelen niet of minder.

Neem een maand of drie een break.
Niet slapen is trouwens ook een trigger van psychoses.

Dat zal helpen.

nee ik wacht altijd 3-4 weken voor ik terug gebruik, soms langer maar als ik gebruik is het wel veel maar nooit overdreven veel, ik let altijd goed op dat ik niet overdose.

LionX

Badass junkie
Lekker bijslapen jij, voel je je morgen stukken beter.
Maar kijk wel uit met die hoeveelheden want psychoses zijn serieus naar.
Kan ik uit eigen ervaring vertellen helaas...

MR_CHIP

Badass junkie
Neemde? Hallucinaties?

Neem maar van mij aan dat je dat niet vaker wil meemaken want het kan giga uit de hand lopen.
overmatig gebruik van elke stimulant dan ook imho

Neemde? Hallucinaties?

van wiet weet ik het ik heb nog steeds derealization, ik was voor 3 maand clean tot vrijdag toen heb ik 1 jointje gedaan, maar mijn derealization gaat niet weg ik ben al meerdere keren gestopt

Torchic

Badass junkie
van wiet weet ik het ik heb nog steeds derealization, ik was voor 3 maand clean tot vrijdag toen heb ik 1 jointje gedaan, maar mijn derealization gaat niet weg ik ben al meerdere keren gestopt
Als je last hebt van derealisatie dan zou ik het gebruik van stimulanten en überhaupt drugs helemaal achterwege laten.

Zover mij bekend is kan iedere soort drugs dit triggeren of in stand houden.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Als je last hebt van derealisatie dan zou ik het gebruik van stimulanten en überhaupt drugs helemaal achterwege laten.

Zover mij bekend is kan iedere soort drugs dit triggeren of in stand houden.
Vooral cannabis en serotonerge drugs worden in verband gebracht met derealisatie.

Overigens is derealisatie ook een van de mogelijke kenmerken van een psychotische episode. Je zou dat als een red flag kunnen zien, want zoals @DjYella zegt wil je geen psychose meemaken. Kennelijk ben je gevoelig voor het ontwikkelen van dergelijke symptomen. Dus moet je voorzichtig zijn, in plaats van risico-factoren stapelen. Risico-factoren zijn bijvoorbeeld:

-Lang wakker blijven
-Stimulerende drugs
-Cannabis
-Veel stress
-Een aanleg voor psychotische episodes

In tegenstelling tot @DjYella denk ik niet dat hallucineren meteen een psychotische episode betekent, en ik kan je ook niet diagnosticeren via een online forum.

Maar ik kan je wel wijzen op een link met informatie over een psychotische episode. Op Psychosenet vind je bijvoorbeeld meer uitleg over de 7 kenmerken (hallucineren, stemmen horen, intrusie, cognitieve problemen, wanen, manie en depressie, motivatieproblemen):

Je hoeft overigens geen last te hebben van alle symptomen als je een psychose hebt. Maar je moet wel echt last hebben van een aantal symptomen voordat je van een psychotische episode kunt spreken.

Cyndaquil

Bewuste gebruiker
Laatste keer 3-FA heb ik zeker getript.
Laatste beetje van het zakje bleek ook iets heel anders in te zitten, ik heb toen ik het kocht laten testen maar daar bleek alleen 3-FA in te zitten.
De effecten kwamen heel erg overeen met een trip middel zoals een tryptamine en geen stimulant zoals 3-FA.
Dus het kan zeker wel dat er een andere drug in terecht komt en je die effecten gaat voelen.

Bovenaan