3mmc en slapen.

L-6

Belezen gebruiker
Beste forumleden,

Hoelang na de laatste punt 3mmc kunnen jullie slapen?
Ik heb clonazepam voor als het niet lukt maar zou die toch liever bewaren.

MaddMonkey

Badass junkie
Ik verbaasde mij sinds de eerste keer al hoe gemakkelijk ik kan slapen op dit spul. Duurt voor echter wel een paar uurtjes voordat het echt voldoende is uitgewerkt. Ik zou zeggen toch wel echt 3 a 4 uur na de laatste keer bijgepakt te hebben. Daarna slaap ik echter wel gewoon en dat heb ik verder met andere uppers helemaal niet

Flualhamdulillam

Badass junkie
Bij mij wisselde het regelmatig, voornamelijk afhankelijk van hoelang ik al wakker was (als ik had doorgehaald was ik een stuk vermoeider en sliep ik iets sneller).

Ook dosis, tolerantie en persoonlijke vatvaarheid voor wakker liggen.

Nasaal had ik haast het idee dat ik op een gemiddelde dosis gewoon kon gaan tukken… Maar, aan het einde van de avond was het na 2 uur wel mogelijkheid om te slapen. Ik ben echter totaal geen moeilijke slaper, misschien speelt dat ook mee.

• Like
Waarderingen: L-6

Kitty Katt

Wijs gebruiker
Mijn ervaring is 2 tot 5 uur, hangt af van hoeveel je hebt gebruikt, en hoe vaak.
Ik neem dan wel een slaappil meestal rond 3 uren na laaste x .
Soms 2 omdat ik ze vaker gebruik . Juist voor dit soort momenten is een benzo ideaal

• Like

Addrera

Experimenterende gebruiker
Als ik alleen 3mmc gebruik… vaak gewoon niet. Maar als ik er ketamine bij gebruik, meestal aan het einde van de sessie, val ik gelijk daarna in slaap. 😅

L-6

Belezen gebruiker
Toen ik afgelopen nacht op bed ging liggen leek het wel alsof ik moe werd, maar ging er al vanuit dat ik toch niet kon slapen, dus heb een halve clonazepam genomen en volgensmij een halfuur daarna sliep ik 😂

Rivalrie

Badass junkie
Toen ik afgelopen nacht op bed ging liggen leek het wel alsof ik moe werd, maar ging er al vanuit dat ik toch niet kon slapen, dus heb een halve clonazepam genomen en volgensmij een halfuur daarna sliep ik 😂
Pas op met de benzo's. Nog verslavender dan 3mmc.

• Like

TeveelKaas

Belezen gebruiker
Beste forumleden,

Ligt eraan, soms val je gwn snel in slaap en de andere keer haal je gwn gelijk de nacht door

• Like

TeveelKaas

Belezen gebruiker
Beste forumleden,

Eigk zou je die clona al een tijdje voordat je gaat slapen nemen anders word je de volgende ekxbtend niet wakker

• Like

L-6

Belezen gebruiker
Eigk zou je die clona al een tijdje voordat je gaat slapen nemen anders word je de volgende ekxbtend niet wakker
Heb 3-4 uur geslapen, was wel wakker geworden (door de wekker die ik had gezet want wou nog wat hebben aan de middag), maar was wel de hele dag LAM 😂

Neo-Shulginist

Badass junkie
Beste forumleden,

Bij stimulanten zorg ik er altijd voor dat ik minstens één werkingsduur wacht tussen laatste inname en moment van slapen.
Dus 3-MMC heeft een werkingsduur van 4-6 uur. Dan moet ik dus voor 18.00 uur stoppen met 3-MMC innemen als ik tussen 22.00 tot 0.00 uur wil slapen.
Bij speed moet ik veel vroeger stoppen met innemen omdat die drug 12 uur blijft doorwerken. Dus dan kan ik de laatste dosis uiterlijk voor het middaguur innemen.

Bovenaan