De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ik heb nog een advies wat geen reet te maken heeft met dit onderwerp, dus moderator verplaats het maar want het is relevant. combineer NOOIT maar dan ook NOOIT 3-moe-pcp of 3-meo-pce met alprazolam achtingen RC’s. Of etizolam. Beide (flualprazolam en etizolam) zijn angst remmers, maar in combinatie met die 3-meo’s raak je in psychoses die ik in ieder geval mijn hele leven niet vergeet. 1 voorbeeld, echt gebeurd, niet eens het ergste maar wel zwaar k.u. : ik wordt wakker in zo’n psychose, in de ochtend, het was in September 2020. ik wordt wakker, en ben 1 jaar kwijt, weg, in mijn hoofd was het September 2019. Ik kijk op mijn iPad en zie dat het september 2020 is. Totale paniek. Ik dacht dat ik dood was. 112 gebeld, spoed opname, gelukkig kwamen er na ieder uur weer een paar maanden herinnering terug uit het verleden. Mijn gezichtsveld was zwaar vervormd, op alle dingen kwamen bultjes, enorm eng. Na een dag was ik weer down-to-earth.

En ben die combi nadien toch weer gaan gaan gebruiken, grenzen opzoeken, en dat kwam - volgens mij - door het gebruik van 3-mmc. Maar goed wie ben ik.

Dit verhaal hoort hier niet thuis weet ik, ik ben de moderator dankbaar als ie t ergens met vette letters in n nieuwe thread zet.

Nog 1 ding hierover: die 3-meo’s daar heb ik nog veel meer ellende mee gehad, bijna de bekende pijp uit, een paar keer aan de hartbewaking gelegen omdat ik te veel gesnoven had ( milligram doseringen worden geadviseerd, n weeg schaaltje dat op de mg nauwkeurig weegt kost duizenden euro’s maar je pakt toch bij dus ...). ....wat ik wou zeggen dat je met dat spul voor 4 tientjes drie keer dood kunt gaan. Dat is me zeer duidelijk geworden en ingepeperd door psychiaters. Zo, die is er uit haha, maar geen larie beste lezers
Waarom ben je na 1x op de hartbewaking niet al tot het besef gekomen? Zelf leer je ook niet vlot dan toch?
Goed dat je waarschuwt maar je bent er zelf ook nog bij toch?

Is 10 maanden geleden allemaal, ik vecht nog steeds, domdomdom allemaal, maar ik had vanochtend in ieder geval een opwelling om hier nog wat van die ellende te dumpen. Ik kan er een boek over schrijven (misschien doe ik dat ook ooit nog)

Rivalrie

Badass junkie
Wat is pluggen? Ik ben electrotechnicus mar uhh ... in je uhhh reet? Ik,kan je het antwoord zo al geven: waar je het ook instopt het heeft invloed op je bovenkamer. Als je veel plugt (whatever it may be) dus ook. Het spul,komt namelijk bij je brein, je hasrses, en daar doet het zijn werk, bij voldoende pluggen blijvende schade vriend. Niet doen, ik meen het, niet doen. Met mate als je dat kunt, maar t was mij niet gegeven.
Pluggen is drugs in je anus stoppen....

Ben toch niet gestopt. Heb een tijd lang 3-cmc gesnoven maar daarvan gaat je neus op een ruw gestukadoorde muur lijken die aan het afbrokkelen is.
Gebruik tegenwoordig dagelijks 4-fma, snuiven maar ook roken ( lijkt veel op chrystal meth ). Om de zaken met de dames leuk te houden middelen zoals Kamagra, in theorie ook niet verkeerd omdat het je vaten verwijdt. De combi maakt me behoorlijk opgewonden, zowat fulltime. Ik ben verhuisd naar de USA (omgeving LA),leuke bijkomstigheid is dat ik goedbetaald werk heb gevonden in de adult entertainment sector.
Daar wordt overigens enorm veel gebruikt, vooral cocaïne maar dat is niet mijn ding.

Bovenaan