3CMC Kristal geel

fadi_92

Newbie
Hallo, ik heb hier 3-CMC Crystal, maar ze zijn echt geel

Wat bedoel je? Kan ik het nog gebruiken of is het giftig? Bij voorbaat hartelijk dank (ik gebruik Google Translate omdat ik alleen Duits spreek. Hartelijk dank

fadi_92

Newbie
Ik kan hier niet testen. Je kunt ze alleen in Berlijn testen, maar ik woon niet in Berlijn 😢

Ik ga in het weekend op bezoek bij een vriend en dan gaan we samen testen en zorgen dat ik niet alleen ben als er echt iets ergs gebeurt, hij kan snel een ambulance bellen.

XMR

Wijs gebruiker
Je kan het op zijn minst even zo fijn mogelijk malen en het door aceton halen (aceton wasje), dat helpt om de unzuiverheden (die waarschijnlijk je zooi geel maken) eruit te filteren. Waarschijnlijk zul je product verliezen, maar het zal veel fijner zijn om te gebruiken dan ongewassen. Dan snuif je tenminste geen synthese bijproducten🤣

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Je kan het op zijn minst even zo fijn mogelijk malen en het door aceton halen (aceton wasje), dat helpt om de unzuiverheden (die waarschijnlijk je zooi geel maken) eruit te filteren. Waarschijnlijk zul je product verliezen, maar het zal veel fijner zijn om te gebruiken dan ongewassen. Dan snuif je tenminste geen synthese bijproducten🤣
Ja maar wat als ik die bijproducten wil en niet de 3-cmc?

Bovenaan