3cmc ervaringen gezocht

Kiikiin

Experimenterende gebruiker
Hoi allemaal,
Ik was erg benieuwd wat jullie mening is over 3cmc. Ik heb al veel gelezen op de site maar ben toch iets meer specifiek opzoek naar mensen die echt “goede” ervaring hebben met 3cmc en het dus ook vaker hebben gebruikt.
alvast bedankt!

SpeedyGonzalezz

Bewuste gebruiker
Goeie avond, mijn ervaring met 3CMC is positief!

Want bij 3MMC was ik meer paranoia, zenuwachtiger en algemeen een kut gevoel..

En bij 3CMC was ik veel meer op m’n gemak, super chille vaag en voelde me vrolijk.

En bommetjes doen is in het begin te vergelijken met heel licht mdma gevoel maar dat verdwijnt naar mate hoe vaak je gebruikt.

Snuifduif34

Hoi allemaal,
Ik was erg benieuwd wat jullie mening is over 3cmc. Ik heb al veel gelezen op de site maar ben toch iets meer specifiek opzoek naar mensen die echt “goede” ervaring hebben met 3cmc en het dus ook vaker hebben gebruikt.
alvast bedankt!
Enorm slechte ervaring mee, slap aftreksel van de originele 3MMC, veel minder euforisch gevoel en het werkt stukken korter, de cravings zijn ook niet normaal, zodra je begint en je voorbij de high bent na 30/45 minuten eerste keer (snuiven) heb je direct de cravings om meer te nemen, desalniettemin gaat het per keer met bijnemen een grotere hoeveelheid nodig hebben om hetzelfde effect te bereiken (wat nooit lukt), daarnaast is het dus ook enorm verslavend, ik heb zelf gelukkig net optijd kunnen stoppen voor een verslaving.

ik raad je echt af deze drug te gebruiken, maar de keuze ligt bij jezelf, ik hoop je hiermee goed geïnformeerd mee te hebben, mocht je vragen hebben stuur me gerust een Pb.

Mvg.

SpeedyGonzalezz

Bewuste gebruiker
Ik raad 3cmc echt af, ben bij de huisarts geweest en heb een hartfilmpje laten maken. Ik heb door deze troep hartschade opgelopen. Ben nu regelmatig kortademig. Je bent je eigen proefkonijn, dus doe mij alsjeblieft niet na. 3CMC richt echt op korte termijn al schade aan op je organen.
Kijk dat doen alle drugs, en bij iedere persoon kan het verschillen hoe en wat heb zelf ook 3cmc gedaan en heb daar minder last van bijwerken dan bij 3mmc etc

SpeedyGonzalezz

Bewuste gebruiker
Ik raad 3cmc echt af, ben bij de huisarts geweest en heb een hartfilmpje laten maken. Ik heb door deze troep hartschade opgelopen. Ben nu regelmatig kortademig. Je bent je eigen proefkonijn, dus doe mij alsjeblieft niet na. 3CMC richt echt op korte termijn al schade aan op je organen.
En ik zie nu bij die topic wat je had geplaatst dat je best wel redelijk wat genomen hebt, dat heeft natuurlijk ook invloed..

Torchic

Badass junkie
Wat heftig zeg! Wat voor schade aan je hart heb je opgelopen?

girl238

Kijk dat doen alle drugs, en bij iedere persoon kan het verschillen hoe en wat heb zelf ook 3cmc gedaan en heb daar minder last van bijwerken dan bij 3mmc etc
Daar heb je gelijk in, ik probeer alleen maar te waarschuwen. Bij mij is dit gebeurd en ik wil voorkomen dat andere mensen dit ook gebeurd :)

girl238

Wat heftig zeg! Wat voor schade aan je hart heb je opgelopen?
Ik heb last gekregen van hartfalen. Bij inspanning extreem vermoeid, daarnaast heb ik regelmatig een beklemmend gevoel op mijn borst. Ik wens dit ook echt niemand toe, dus alsjeblieft doe voorzichtig met RC’s 🫶🏼

Torchic

Badass junkie
Ik heb last gekregen van hartfalen. Bij inspanning extreem vermoeid, daarnaast heb ik regelmatig een beklemmend gevoel op mijn borst. Ik wens dit ook echt niemand toe, dus alsjeblieft doe voorzichtig met RC’s 🫶🏼
Wat erg! Maar ik vraag me trouwens wel af hoe de arts weet dat het specifiek door de drugs komt? Misschien had je het daarvoor ook al?

girl238

Wat erg! Maar ik vraag me trouwens wel af hoe de arts weet dat het specifiek door de drugs komt? Misschien had je het daarvoor ook al?
Ik had hiervoor nergens last van… Nadat ik 3 dagen achter elkaar 3CMC gedaan heb zijn deze klachten gaan ontwikkelen. Zo heb ik het natuurlijk ook aan de huisarts verteld, dus toen een hartfilmpje gaan maken.

Torchic

Badass junkie
Ik had hiervoor nergens last van… Nadat ik 3 dagen achter elkaar 3CMC gedaan heb zijn deze klachten gaan ontwikkelen. Zo heb ik het natuurlijk ook aan de huisarts verteld, dus toen een hartfilmpje gaan maken.
Ik snap het, is het permanent of kan het nog over gaan? Ben je nu helemaal genezen van drugsgebruik?

girl238

Dit is helaas permanent. Huisarts zei ook dat 3cmc waarschijnlijk neurotoxisch is, dus het zal daarnaast (vast) ook ontzettend slecht zijn voor je geheugen. Ik ben nu gestopt met drugs gebruiken en loop bij een psycholoog, ik gebruikte vooral wanneer ik mij angstig voelde. Hier valt gelukkig aan te werken d.m.v een psycholoog.

Torchic

Badass junkie
Dit is helaas permanent. Huisarts zei ook dat 3cmc waarschijnlijk neurotoxisch is, dus het zal daarnaast (vast) ook ontzettend slecht zijn voor je geheugen. Ik ben nu gestopt met drugs gebruiken en loop bij een psycholoog, ik gebruikte vooral wanneer ik mij angstig voelde. Hier valt gelukkig aan te werken d.m.v een psycholoog.
Ja dat klopt! Wat knap dat je gestopt bent en hulp hebt gezocht. Heel veel succes🥰

girl238

Ja dat klopt! Wat knap dat je gestopt bent en hulp hebt gezocht. Heel veel succes🥰
Dankjewel!🙏🏼🤍 Doordat ik in het onderwijs werk wou ik ook echt wel heel graag stoppen. Het geluk uit mezelf halen en niet meer doormiddel van die troep…

Neo-Shulginist

Badass junkie
Hoi allemaal,
alvast bedankt!

Het hangt een beetje af van wat je verwachtingen zijn.

Ik heb één vriend die soms doelbewust op feestjes 3-CMC gebruikt juist omdat dat het een mild en kortdurend stimulerend middel is (en niet omdat hij liever 3-MMC zou hebben).
Hij zoekt naar een mild stimulerend middel met een korte werkingsduur omdat hij 's avonds wel wakker wil blijven, maar hij wil verder gewoon helder en haast nuchter overkomen. De korte werkingstijd vindt hij handig zodat hij op elk moment kan besluiten om te stoppen met gebruiken zodat hij op tijd weer naar huis kan. Hij verpest liever niet zijn slaapritme omdat hij tijdens het feestje de hele nacht doorhaalt.
Maar hij is ook een resultaatgericht en gedisciplineerd persoon die hoge eisen stelt aan zichzelf. Dus zijn probleem in het leven is eerder dat hij te weinig uit de band springt, dan dat hij het risico loopt te vaak, veel of onverantwoord drugs te gebruiken.

De meeste andere drugsgebruikers die ik ken geven toch wel de voorkeur aan middelen die prosociale effecten hebben en/of een lekker roesje geven. Dus vrijwel iedereen van wie ik weet dat ze met research chemicals experimenten geeft de voorkeur aan 4-MMC boven 3-MMC; boven 3-CMC.

Een nadeel van 3-CMC is voornamelijk dat er veel minder over bekend is. Hierboven lezen we bijvoorbeeld een reactie van iemand die hartklachten, vermoeidheid en pijn op de borst heeft overgehouden aan een binge van enkele dagen. Dat soort risico's moeten nog ontdekt worden, wat betekent dat nietsvermoedende gebruikers ineens geconfronteerd worden met nare gezondheidsklachten en dat we daarna moeten proberen om uit te vogelen hoe dat kan en of we een oplossing voor zulke gezondheidsklachten kunnen bedenken.
Een bijkomend probleem is dat we dus ook geen tips kunnen geven hoe je schade door gebruik van 3-CMC kunt verminderen of voorkomen. Want daarvoor moet je eerst weten wat het gevaar is en hoe dat ontstaat.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Hoi allemaal,
alvast bedankt!

Ik heb één vriend die soms doelbewust op feestjes 3-CMC gebruikt juist omdat dat het een mild en kortdurend stimulerend middel is (en niet omdat hij liever 3-MMC zou hebben).
Hij zoekt naar een mild stimulerend middel met een korte werkingsduur omdat hij 's avonds wel wakker wil blijven, maar hij wil verder gewoon helder en haast nuchter overkomen. De korte werkingstijd vindt hij handig zodat hij op elk moment kan besluiten om te stoppen met gebruiken zodat hij op tijd weer naar huis kan. Hij verpest liever niet zijn slaapritme omdat hij tijdens het feestje de hele nacht doorhaalt.
Maar hij is ook een resultaatgericht en gedisciplineerd persoon die hoge eisen stelt aan zichzelf. Dus zijn probleem in het leven is eerder dat hij te weinig uit de band springt, dan dat hij het risico loopt te vaak, veel of onverantwoord drugs te gebruiken.

De meeste andere drugsgebruikers die ik ken geven toch wel de voorkeur aan middelen die prosociale effecten hebben en/of een lekker roesje geven. Dus vrijwel iedereen van wie ik weet dat ze met research chemicals experimenten geeft de voorkeur aan 4-MMC boven 3-MMC; boven 3-CMC.

Een nadeel van 3-CMC is wel dat er veel minder over bekend is. Hierboven lezen we bijvoorbeeld een reactie van iemand die hartklachten, vermoeidheid en pijn op de borst heeft overgehouden aan een binge van enkele dagen. Dat soort risico's moeten nog ontdekt worden, wat betekent dat nietsvermoedende gebruikers ineens geconfronteerd worden met nare gezondheidsklachten, en dat we daarna slechts kunnen proberen om uit te vogelen hoe dat kan en of we een oplossing voor zulke gezondheidsklachten kunnen bedenken.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Hoi allemaal,
alvast bedankt!

Een nadeel van 3-CMC is wel dat er veel minder over bekend is. Hierboven lezen we bijvoorbeeld een reactie van iemand die hartklachten, vermoeidheid en pijn op de borst heeft overgehouden aan een binge van enkele dagen. Dat soort risico's moeten nog ontdekt worden, wat betekent dat nietsvermoedende gebruikers ineens geconfronteerd worden met nare gezondheidsklachten. Pas daarna kunnen we proberen om uit te vogelen hoe die klachten konden ontstaan, voordat we kunnen werken aan een oplossing voor zulke gezondheidsklachten.

M17L18

Newbie
Ik vond 3cmc wel nice, cravings zijn wel zeer aanwezig, maar heb ontzettende koppijn de dag erna, alsof er een stiek om mn hoofd gekneld zit. Wel gewoon goed gegeten, vitaminen en 7 uur slaap gehad.

M17L18

Newbie
Goeie avond, mijn ervaring met 3CMC is positief!

Want bij 3MMC was ik meer paranoia, zenuwachtiger en algemeen een kut gevoel..

En bij 3CMC was ik veel meer op m’n gemak, super chille vaag en voelde me vrolijk.

En bommetjes doen is in het begin te vergelijken met heel licht mdma gevoel maar dat verdwijnt naar mate hoe vaak je gebruikt.
Herken je de hoofdpijn de dag erna? En bleef je bommetjes pakken of heb je ook gesnoven

BDF

Alleen ervaring met 3CMC icm sex, Alleen goede ervaringen eigenlijk. Lekker, geen kater wel veel cravings tijdens het gebruik. Het schijnbaar toxische karakter van 3CMC daar maak ik me wel zorgen over.

DennisD

Kan natuurlijk ook andere oorzaken hebben, als ik 2 of 3 dagen doorzuip wat 1x in de maand voorkomt dan heb ik ook twee dagen hartkloppingen

Torchic

Badass junkie
Kan natuurlijk ook andere oorzaken hebben, als ik 2 of 3 dagen doorzuip wat 1x in de maand voorkomt dan heb ik ook twee dagen hartkloppingen
Maar er is wel een degelijk verschil tussen schade aan je hart of eens in de zoveel tijd hartkloppingen.

DennisD

Ja uiteraard, ik loop ook niet voor niets nu bij de internist wegens ernstig hoge bloeddruk van jarenlang drank, coke en base gebruik

Lawaai Papegaai

Belezen gebruiker
Hallo, ik gebruik 3cmc zeer regelmatig. Ik snuif het, eerste lijntje is pijnlijk maar daarna valt het mee. Ik ga me er lekker ontspannen door voelen hartslag gaat omhoog maar gek genoeg vind ik dat een prettig gevoel. Met snuiven blijf je wel bezig, de cravings zijn hoog net als met sos. Het is zo dat je je eigen proefkonijn bent maar dat is natuurlijk met alle drugs zo. Ik ben verslaafd geweest aan sos en toen dit eens geprobeerd. Heel wat grammen tegelijkertijd Besteld via internet, het is ook te gemakkelijk eigenlijk. Nu ik dit typ heb ik aardig wat 3cmc op en gaat het nergens meer over. 😅
Sex daar in tegen met 3cmc op..🤩

Druggers

Belezen gebruiker
Ik heb een vraag. Mensen die 3cmc van verschillende vendors hebben gebruikt, hebben jullie het idee dat die van de ene beter is dan de andere? Of gebruiken ze allemaal hetzelfde recept? Ik vraag geen informatie van vendors en vraag geen specifieke informatie! Gewoon algemene vraag.

Kiikiin

Ik heb een vraag. Mensen die 3cmc van verschillende vendors hebben gebruikt, hebben jullie het idee dat die van de ene beter is dan de andere? Of gebruiken ze allemaal hetzelfde recept? Ik vraag geen informatie van vendors en vraag geen specifieke informatie! Gewoon algemene vraag.
Ik vind de ene absoluut beter dan de andere inderdaad! De ene werkt net wat heftiger en sneller in dan de andere naar mijn mening

Bovenaan