Enorm slechte ervaring mee, slap aftreksel van de originele 3MMC, veel minder euforisch gevoel en het werkt stukken korter, de cravings zijn ook niet normaal, zodra je begint en je voorbij de high bent na 30/45 minuten eerste keer (snuiven) heb je direct de cravings om meer te nemen, desalniettemin gaat het per keer met bijnemen een grotere hoeveelheid nodig hebben om hetzelfde effect te bereiken (wat nooit lukt), daarnaast is het dus ook enorm verslavend, ik heb zelf gelukkig net optijd kunnen stoppen voor een verslaving.Hoi allemaal,
Ik was erg benieuwd wat jullie mening is over 3cmc. Ik heb al veel gelezen op de site maar ben toch iets meer specifiek opzoek naar mensen die echt “goede” ervaring hebben met 3cmc en het dus ook vaker hebben gebruikt.
alvast bedankt!
drugsforum.nl
Kijk dat doen alle drugs, en bij iedere persoon kan het verschillen hoe en wat heb zelf ook 3cmc gedaan en heb daar minder last van bijwerken dan bij 3mmc etcIk raad 3cmc echt af, ben bij de huisarts geweest en heb een hartfilmpje laten maken. Ik heb door deze troep hartschade opgelopen. Ben nu regelmatig kortademig. Je bent je eigen proefkonijn, dus doe mij alsjeblieft niet na. 3CMC richt echt op korte termijn al schade aan op je organen.
En ik zie nu bij die topic wat je had geplaatst dat je best wel redelijk wat genomen hebt, dat heeft natuurlijk ook invloed..Ik raad 3cmc echt af, ben bij de huisarts geweest en heb een hartfilmpje laten maken. Ik heb door deze troep hartschade opgelopen. Ben nu regelmatig kortademig. Je bent je eigen proefkonijn, dus doe mij alsjeblieft niet na. 3CMC richt echt op korte termijn al schade aan op je organen.
Wat heftig zeg! Wat voor schade aan je hart heb je opgelopen?Ik raad 3cmc echt af, ben bij de huisarts geweest en heb een hartfilmpje laten maken. Ik heb door deze troep hartschade opgelopen. Ben nu regelmatig kortademig. Je bent je eigen proefkonijn, dus doe mij alsjeblieft niet na. 3CMC richt echt op korte termijn al schade aan op je organen.
Daar heb je gelijk in, ik probeer alleen maar te waarschuwen. Bij mij is dit gebeurd en ik wil voorkomen dat andere mensen dit ook gebeurdKijk dat doen alle drugs, en bij iedere persoon kan het verschillen hoe en wat heb zelf ook 3cmc gedaan en heb daar minder last van bijwerken dan bij 3mmc etc
Ik heb last gekregen van hartfalen. Bij inspanning extreem vermoeid, daarnaast heb ik regelmatig een beklemmend gevoel op mijn borst. Ik wens dit ook echt niemand toe, dus alsjeblieft doe voorzichtig met RC’s 🫶🏼Wat heftig zeg! Wat voor schade aan je hart heb je opgelopen?
Wat erg! Maar ik vraag me trouwens wel af hoe de arts weet dat het specifiek door de drugs komt? Misschien had je het daarvoor ook al?Ik heb last gekregen van hartfalen. Bij inspanning extreem vermoeid, daarnaast heb ik regelmatig een beklemmend gevoel op mijn borst. Ik wens dit ook echt niemand toe, dus alsjeblieft doe voorzichtig met RC’s 🫶🏼
Ja is ook alleen maar goed van jou hoor!!Daar heb je gelijk in, ik probeer alleen maar te waarschuwen. Bij mij is dit gebeurd en ik wil voorkomen dat andere mensen dit ook gebeurd![]()
Ik had hiervoor nergens last van… Nadat ik 3 dagen achter elkaar 3CMC gedaan heb zijn deze klachten gaan ontwikkelen. Zo heb ik het natuurlijk ook aan de huisarts verteld, dus toen een hartfilmpje gaan maken.Wat erg! Maar ik vraag me trouwens wel af hoe de arts weet dat het specifiek door de drugs komt? Misschien had je het daarvoor ook al?
Ik snap het, is het permanent of kan het nog over gaan? Ben je nu helemaal genezen van drugsgebruik?Ik had hiervoor nergens last van… Nadat ik 3 dagen achter elkaar 3CMC gedaan heb zijn deze klachten gaan ontwikkelen. Zo heb ik het natuurlijk ook aan de huisarts verteld, dus toen een hartfilmpje gaan maken.
Ja dat klopt! Wat knap dat je gestopt bent en hulp hebt gezocht. Heel veel succes🥰Dit is helaas permanent. Huisarts zei ook dat 3cmc waarschijnlijk neurotoxisch is, dus het zal daarnaast (vast) ook ontzettend slecht zijn voor je geheugen. Ik ben nu gestopt met drugs gebruiken en loop bij een psycholoog, ik gebruikte vooral wanneer ik mij angstig voelde. Hier valt gelukkig aan te werken d.m.v een psycholoog.
Dankjewel!🙏🏼🤍 Doordat ik in het onderwijs werk wou ik ook echt wel heel graag stoppen. Het geluk uit mezelf halen en niet meer doormiddel van die troep…Ja dat klopt! Wat knap dat je gestopt bent en hulp hebt gezocht. Heel veel succes🥰
Hoi allemaal,
Ik was erg benieuwd wat jullie mening is over 3cmc. Ik heb al veel gelezen op de site maar ben toch iets meer specifiek opzoek naar mensen die echt “goede” ervaring hebben met 3cmc en het dus ook vaker hebben gebruikt.
alvast bedankt!
Hoi allemaal,
alvast bedankt!
Hoi allemaal,
alvast bedankt!
Herken je de hoofdpijn de dag erna? En bleef je bommetjes pakken of heb je ook gesnovenGoeie avond, mijn ervaring met 3CMC is positief!
Want bij 3MMC was ik meer paranoia, zenuwachtiger en algemeen een kut gevoel..
En bij 3CMC was ik veel meer op m’n gemak, super chille vaag en voelde me vrolijk.
En bommetjes doen is in het begin te vergelijken met heel licht mdma gevoel maar dat verdwijnt naar mate hoe vaak je gebruikt.
Nou eigenlijk niet.Herken je de hoofdpijn de dag erna? En bleef je bommetjes pakken of heb je ook gesnoven
Prijzen noemen is niet toegestaan dus ik zou het even verwijderen😊Ik kocht 100g. 3cmc voor 250eu:0
Kan natuurlijk ook andere oorzaken hebben, als ik 2 of 3 dagen doorzuip wat 1x in de maand voorkomt dan heb ik ook twee dagen hartkloppingenIk had hiervoor nergens last van… Nadat ik 3 dagen achter elkaar 3CMC gedaan heb zijn deze klachten gaan ontwikkelen. Zo heb ik het natuurlijk ook aan de huisarts verteld, dus toen een hartfilmpje gaan maken.
Maar er is wel een degelijk verschil tussen schade aan je hart of eens in de zoveel tijd hartkloppingen.Kan natuurlijk ook andere oorzaken hebben, als ik 2 of 3 dagen doorzuip wat 1x in de maand voorkomt dan heb ik ook twee dagen hartkloppingen
Ik vind de ene absoluut beter dan de andere inderdaad! De ene werkt net wat heftiger en sneller in dan de andere naar mijn meningIk heb een vraag. Mensen die 3cmc van verschillende vendors hebben gebruikt, hebben jullie het idee dat die van de ene beter is dan de andere? Of gebruiken ze allemaal hetzelfde recept? Ik vraag geen informatie van vendors en vraag geen specifieke informatie! Gewoon algemene vraag.