300mg mdma

Ites

Experimenterende gebruiker
hallo,

is 300mg mdma voor een meisje van 17 (65kg +-) veilig? Niet dr eerste keer, ma is op i love techno daar kan je dus (denk ik) ni voor afkoeling zorgen aangezien zweet daar van plafon afdruipt bij wijze van spreken. is ook niet bedoeld om in één keer te gebruiken ma verspreid tussen 10u 's avonds 5u 's morgens

Chris Pontius

Badass junkie
Als je het voldoende verspreidt zou het kunnen.
Natuurlijk reageert iedereen er anders op en kun je dit niet met zekerheid zeggen.
Maar waarom perse 300mg? Je kunt toch ook gewoon nemen als je meer 'nodig hebt'. Het hoeft niet op ofzo?

taeknic

Belezen gebruiker
Lijkt me ook dat je dat beter op gevoel kunt doen,
waarom bijpakken als je hard genoeg gaat, gewoon lekker naar jezelf luisteren toch?

MIA-1985

Wijs gebruiker
Ik begrijp uit je verhaal dat je je zorgen maakt om iemand anders die dit wil gaan gebruiken?

Inprincipe zou deze hoeveelheid geen probleem moeten zijn, maar zoals de anderen ook al zeggen, verspreid over de hele nacht. En het hoeft niet op :)
Gebruiken met verstand en op gevoel, nooit te veel in één keer nemen, in dit geval maximaal de helft schat ik zo in, maar met minder starten (bijv. 125mg) moet ook afdoende zijn.
En dan heb je nog de externe factoren zoals o.a. drinken en omgevingstemperatuur, maar dat geef je zelf ook al aan.

langeman

Bewuste gebruiker
Tja, je zal er niet dood van gaan, misschien loopt ze wat hersenbeschadiging op?!
Voor iemand van 65 kg zou 130 mg op de hele avond het truukje prima moeten doen, waarom zou je meer nemen?

langeman

Bewuste gebruiker
Geen advies geven helpt helemaal niet, maakt de kans alleen maar groter dat er domme dingen gedaan worden. Trouwens, hoe oud was jij toen je begon?

sjaaktrekhaak

Belezen gebruiker
Ik was 19 toen ik m'n eerste XTC pil nam.

Vind het geen porem dat 16 en 17 jarigen helemaal van de kaart op feestjes rondlopen.

En inderdaad, 17 en 18 is maar 1 jaar verschil, maar ergens moet de grens liggen tussen volwassen en onvolwassen.

langeman

Bewuste gebruiker
Ideaal zou zijn als de hersens zijn uitgegroeid, maar laten we reeel wezen....
Het gaat vooral om de manier waarop. Ik bedoel al ben je 25, als je 65 kg weegt moet je ook dan niet 300mg op een avond gaan nemen.

MIA-1985

Wijs gebruiker
rr00 zei:
300mg is 2 pillen... is toch niet zoveel?

Ik neem regelmatig 2 pillen op een avond, soms 2,5 en die zijn ronde de 175mg p.st. Dan kom ik ook boven die 300mg. Ik ben rond de 80kg en 189cm zou eigenlijk ook teveel zijn...
Moet er wel bijzeggen dat ik het laatste jaar gemiddeld 1x per 12 weken gebruik dan. Lijkt me opzich netjes.

Escoban

Bewuste gebruiker
Als je het netjes verspreidt kan het wel. Tuurlijk brengt het schade, maar als je geen risico wil lopen, moet je geen drugs gebruiken.

MIA-1985

Wijs gebruiker
langeman zei:
rr00 zei:
300mg is 2 pillen...

300mg = 300mg

Haha klopt, mee eens. Alleen als je 300mg zou verdelen over bijv. 4 pillen dan zou je in theorie meer zooi binnenkrijgen (ivm bindmiddelen e.d.) Als je 2x 150mg zou nemen zal dat wat minder zijn. Zo kun je het ook bekijken.
Maargoed, 300mg mdma is 300mg mdma :)

2C-Em

Belezen gebruiker
De bindmiddelen doen iig minder met je dan de MDMA, dus ik zou me niet zo'n zorgen maken over de bindmiddelen die je er bij binnen krijgt, je kunt dan beter nog zorgen dat je je gewoon vermaakt met minder MDMA :wink:

MIA-1985

Wijs gebruiker
Bindmiddelen hoeven idd ook niet het probleem te zijn.
Als je een goed adres hebt en je weet hoe of wat boeit het mij ook niet.
In dagelijkse producten zitten ook zovaak bindmiddelen of additieven die nog een stuk slechter voor je zijn :)

Drugsmeisje

sjaaktrekhaak zei:
Ik was 19 toen ik m'n eerste XTC pil nam.

Vind het geen porem dat 16 en 17 jarigen helemaal van de kaart op feestjes rondlopen.

En inderdaad, 17 en 18 is maar 1 jaar verschil, maar ergens moet de grens liggen tussen volwassen en onvolwassen.

Jij zegt wel maar ergens moet de grens liggen tussen volwassen en onvolwassen.
Ik vind niet dat jij je volwassen kunt noemen ook al ben je 19 jaar.
Als je nou echt zo stoere volwassen vent bent dan wist je dat je van die troep af moest blijven en dat je er niet aan moest beginnen. Dat is pas volwassen :wink: en het heeft niks mee te maken waar de grens van volwassen ligt of onvolwassen.

Sadpanda

Bewuste gebruiker
Ik vind het toch al flink volwassen dat ze eerst advies hierzo komt vragen (:
300mg verspreid over 7 uur moet wel te doen zijn, maar ben je wel flink van de kaart gedurende die 7 uur volgens mij. ;p

greenleaf

Newbie
Mijn vriendin weegt 50 Kg en slikt rond de 350 mg genomen, gelukkig ging het goed, maar de volgende dagen werd ze erg ziek en kon ze eigenlijk alleen maar in bed liggen en was ze misselijk :kots:
Ik raad dus af teveel te nemen, je overleeft het waarschijnlijk wel, maar je de dagen ernaa krijg je er spijt van.

Drugsmeisje

Sadpanda zei:
Ik vind het toch al flink volwassen dat ze eerst advies hierzo komt vragen (:

K had t ook niet over ites hoor :)
Maar nee beter dat je het hier vraagt dan dat je gaat experimenteren met drugs terweil je niet weet van hoe en wat.

Maar 300 mg over 7 uur verdeeld moet meer dan genoeg zijn ja :grin:
Zal lekker een avondje spacen zijn :hearteyes:

Drugsmeisje

greenleaf zei:
Mijn vriendin weegt 50 Kg en slikt rond de 350 mg genomen, gelukkig ging het goed, maar de volgende dagen werd ze erg ziek en kon ze eigenlijk alleen maar in bed liggen en was ze misselijk :kots:
Ik raad dus af teveel te nemen, je overleeft het waarschijnlijk wel, maar je de dagen ernaa krijg je er spijt van.

Nou ik weeg zelf 48 kg. En ben 16 jaar. maar ik neem in 1 avond vaak 3 pillen van 140/160 mg Mdma. Maar je moet niet te veel en te snel bijnemen. Dan kan het behoorlijk fout gaan.
Heb al 2x gekotst van mdma. maar kwam omdat ik sprintje nam terweil ik veel te veel op had. Dan gaat het niet echt goed. En natuurlijk ook gewoon omdat je te veel in hebt genomen ga je gewoon over je nek. en Dan voel je je daarna opgelucht maar toch als nog een beetje kut :confused:
Maar voor derest gaat het altijd genoeg heerlijk met mij als ik op heb :hearteyes:
Je moet weten wat je aan kan en hoe je het moet gebruiken. :wave:

MIA-1985

Wijs gebruiker
Drugsmeisje zei:
Nou ik weeg zelf 48 kg. En ben 16 jaar. maar ik neem in 1 avond vaak 3 pillen van 140/160 mg Mdma. Maar je moet niet te veel en te snel bijnemen. Dan kan het behoorlijk fout gaan.
Heb al 2x gekotst van mdma. maar kwam omdat ik sprintje nam terweil ik veel te veel op had. Dan gaat het niet echt goed. En natuurlijk ook gewoon omdat je te veel in hebt genomen ga je gewoon over je nek. en Dan voel je je daarna opgelucht maar toch als nog een beetje kut :confused:
Maar voor derest gaat het altijd genoeg heerlijk met mij als ik op heb :hearteyes:

Goed bezig stom kind :grin:

langeman

Bewuste gebruiker
Waarom houden mensen zich toch niet gewoon aan de 1 a 2 mg per kg lichaamsgewicht? Zeker mensen van 16..... Mag toch hopen dat die toch niet een zodanige tolerantie dat ze echt 7 a 8 mg per kg lichaamsgewicht nodig hebben...?!

Misschien da toch stoere (puber)praatjes in plaats van volwassen gedrag?
Hoe dan ook..., het zijn vooral hun eigen hersentjes die ze op het spel zetten.

Dr Gonzo

Wijs gebruiker
langeman zei:
Waarom houden mensen zich toch niet gewoon aan de 1 a 2 mg per kg lichaamsgewicht? Zeker mensen van 16..... Mag toch hopen dat die toch niet een zodanige tolerantie dat ze echt 7 a 8 mg per kg lichaamsgewicht nodig hebben...?!

+1...het is zelfs maar 1 tot 1 1/2 mg per kg lichaamsgewicht, maar ik als je 300 mg wilt nemen als je 48 kg weegt...knock yourself out... :wave: :wave:

TRAVOLTA

Bewuste gebruiker
langeman zei:

tsja ik mag niet zeuren, met mijn 17e nam ik ook 600 tot 700 mg op een avond (met niet eens zo veel tolerantie). heb echter van de laatste keer geleerd dat dat helemaal niet nodig is. ik weeg rond de 75 nu en de laatste keer heb ik op een hele avond 200 mg genomen. heb hier een fantastische avond mee gehad. geweldige euforie en energie maar wel helemaal helder. niet dat vage, ronddraaiende ogen, hele flarden van de avond kwijt -gedoe. :)

vanaf nu gewoon lekker 2 maanden wachten en niet meer dan 200 mg op een avond. dan ben ik tenminste nog aanspreekbaar en loop ik niet met een of andere grafkop rond :)

Drugsmeisje

TRAVOLTA zei:
langeman zei:

tsja ik mag niet zeuren, met mijn 17e nam ik ook 600 tot 700 mg op een avond (met niet eens zo veel tolerantie). heb echter van de laatste keer geleerd dat dat helemaal niet nodig is. ik weeg rond de 75 nu en de laatste keer heb ik op een hele avond 200 mg genomen. heb hier een fantastische avond mee gehad. geweldige euforie en energie maar wel helemaal helder. niet dat vage, ronddraaiende ogen, hele flarden van de avond kwijt -gedoe. :)

vanaf nu gewoon lekker 2 maanden wachten en niet meer dan 200 mg op een avond. dan ben ik tenminste nog aanspreekbaar en loop ik niet met een of andere grafkop rond :)

Jah je leert van je fouten he :)
Maar ik doe meestal nou ook per avond rond de 200 mg :) Nergens last van maar wel een leuke avond. Vooral als je 3/4 maanden wacht :hearteyes: :hearteyes:

1percent

Belezen gebruiker
TRAVOLTA zei:
langeman zei:

heb zelf aan 200mg ook genoeg voor een leuke avond, en voorkomt inderdaad het als een zombie rondlopen en wat ik redelijk belangrijk vind ivm de omgeving ook dat ik mn hele wangen kapot bijt en dagen met dikke wangen rondloop :P

Drugsmeisje

1percent zei:
TRAVOLTA zei:
langeman zei:

heb zelf aan 200mg ook genoeg voor een leuke avond, en voorkomt inderdaad het als een zombie rondlopen en wat ik redelijk belangrijk vind ivm de omgeving ook dat ik mn hele wangen kapot bijt en dagen met dikke wangen rondloop :P

Haha ja.
ik heb wel een keertje mdma kristallen gedaan en daar waren mijn wangen hellemaal kapot :P!
+ kaken deden behoorlijk pijn volgende morgen.
Dus beter gewoon pilletje, dan 200 mg in avond is meer dan genoeg. En dan space je m lekker genoeg :hearteyes:

NorthernLightBE

Bewuste gebruiker
Drugsmeisje zei:
greenleaf zei:

AVADA KEDAVRA

Michelangelo

Als beginnende gebruiker is 300mg natuurlijk behoorlijk riskant, moet je niet willen!
voor ervaren MDMA gebruikers is t niet veel over een nacht uitgespreid, had zelf meestal rond de 500mg over 12 uur verdeeld...(je moet natuurlijk ook wel zeker weten dat je wel MDMA hebt en niet een of andere teringzooi!!

trippelh

Bewuste gebruiker
Michelangelo zei:
Als beginnende gebruiker is 300mg natuurlijk behoorlijk riskant, moet je niet willen!
voor ervaren MDMA gebruikers is t niet veel over een nacht uitgespreid, had zelf meestal rond de 500mg over 12 uur verdeeld...(je moet natuurlijk ook wel zeker weten dat je wel MDMA hebt en niet een of andere teringzooi!!

So true :)

flipkonijn

Bewuste gebruiker
Ik heb al wel wat ervaring met mdma, (niet dat ik veel en binnen een korte tijd gebruik).
Ik had altijd min 1 maand tussen de volgende keer en nam altijd 150-200mg gespreid over een volledig feest (+-8u).

laatst voelde ik er niet zoveel van (wrsl door een trip de dag ervoor).
Het eerste bommetje deed nix, dan nog 2 genomen (150mg) en dan kwam het pas goed opzetten, uiteindelijk heel de avond gespreid kwam ik aan 300mg, voor iemand van 90kg.
En man, wat ging ik hard :hearteyes:

Ik zou niet meer dan 200mg aanraden!, zeker als je nogmaar 16 bent..
Dan raad ik het gewoon af :wave:

Bovenaan