• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

3 witte visjes MDMA + wiet + alcohol

J0rrit

Badass junkie
Deze is lang geleden, en zal het ook kort houden, alleen de hoogtepunten.

Ik had best veel gedronken, was redelijk aangeschoten.We waren buiten gaan voetballen en blowen ( het was super warm weer! ). Toen het avond werd en ik weer naar buiten ging ( nadat ik 1 pil en 3/4 pil snel achter e;kaar had gedropt ). Toen ik buiten kwam zag ik opeens in de bladeren van de boom allemaal kleuren verschijnen, supermooi! Een vriend van me zei wat tegen me maar ik staarde weg, en in me beeld zag ik wegstaren maar dan met steeds van die kleiner wordende cirkeltjes om elkaar heen ( moeilijk uit te leggen ).

Toen ik fietste werd opeens alles slowmotion ( SUPERVET ). Ik zag, hoorde, voelde alles in slowmotion. Echt zo raar ik fietste in slowmotion terwijl ik zo snel fietste als ik maar kon, en dit is ng eens een keer voorgekomen op die avons, ook maar heel kort, zon halve minuut maximaal.

Ook zag ik op een gegeven moment allemaal cijfers en letters langskomen voor me beeld, en af n toe zag ik ergens kleure verschijne en weer weg gaan.

Alles wat ik zag leek zo computer-achtig. Echt raar

Iemand ooit zo getript van xtc?

nutsss

Wijs gebruiker
nee, dit had ik op paddo's wel, die kleuren in de bomen en zo...

van XTC ga ik doorgaans huid en hoofd verminkingen en vervormingen zien. Maar dan wel zo dat ik er errug om moet lachen...

J0rrit

Badass junkie
ma tis eig zo dat je van elk tripmiddel wel bijna alles kan gaan zien? wat ik zie op paddos kan k bijv. ook zien op x en andersom?

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
de dingen die ik op een bepaald tripmiddel zie liggen meestal wel op dezelfde lijn
maar de dingen die je ziet kunnen wel enorm verschillen van persoon tot persoon denk ik...
alhoewel ik samen met een maat af en toe wel eens tripmiddelen neem, en we dan altijd ongeveer hetzelfde zien...

Intoxicated

Wijs gebruiker
Dat is bij mij niet zo.
De visuals die ik bij mdma heb zijn echt visuals omdat mn ogen van de kaart zijn, trillerig, strepen trekken enzovoorts. Bij paddo's en dergelijke tripmiddelen zit er een hele hoge mentale factor verbonden aan wat je ziet.

Intoxicated

Wijs gebruiker
Ik nog nooit, niet bij een van deze substanties in elk geval.
Maargoed iedereen reageert anders op verschillende stoffen.

Bovenaan