3-MMC in XTC Pauze

Johnsen99

Newbie
Beste Psychonauten,

Komende Pasen heb ik een festival gepland staan. Echter heb ik een maand geleden(04-03-2023) XTC gehad, tekort geleden dus om weer drugs te nemen die op serotonine werken... Daarom zoek ik leuke drugs voor op een festival. Zelf zat ik te denken aan GHB, speed of 3MMC. Maar ik kan niet goed vinden of 3MMC nou werkt op serotonine.
Ik heb na het laatste festival elke dag 5-HTP geslikt maar idk of dat echt invloed heeft op serotonine aanmaak aangezien ik hier weinig over kan vinden...

Mijn vraag is zou het verstandig zijn om 3MMC te nemen of kan ik het maar beter laten staan? En zo ja hebben jullie nog andere ideeën voor drugs die niet op serotonine werken?

Ik heb ervaring met:

- Truffels
- MDMA
- Ketamine
- 3MMC (1 sleutelpuntje)
- Cocaine
- GHB

FerdFatoehaus

Badass junkie
Zou geen 3-mmc doen. Eerder speed of coke als je perse iets stimulerends wil. Werken minder tot niet op je sero maar zorgen ook voor een kater. Lees je goed in dus.

Indigo Seeker

Bewuste gebruiker
Cocaïne is een triple reuptake inhibitor: voor dopamine, noradrenaline en serotonine. Maar geen releaser. In die zin slurpt sos geen serotonine of die andere twee. Daarom geeft coke ook nauwelijks een kater/dip op de come down na. Maar die is na een nachtje slapen weg is mijn ervaring.

Bovenaan