3mmc tester

Newbie
hallo allen,

ik gebruik nual een tijdje 3-mmc en zie dat er op internet niks vernieuwd word over de werking/effecten van 3-mmc.

ik wil jullie graag wat nieuws laten weten over het gebruik van 3-mmc, en mensen met adhd(zoals ik) hoe die het ervaren.

Als je 3-mmc snuift op een gezellige avond met vrienden ga je je actiever voelen ,durf je sneller te praten en te communiceren met de mede mens, je kan grotere pupillen krijgen dat verschilt per persoon en je kan het gevoel krijgen dat je bij wil pakken. wat ik merk aan mezelf is dat als ik het snuif moeilijk tot niet in slaap kan komen en je heel snel een nachtje door kan halen, het werkt bij mij pas later in omdat mijn ADHD er tegen vecht. bij de mensen die geen ADHD hebben en die snuiven het duurt het ong 5/10minuten voordat het in werkt en de werking is dan een half uurtje ongeveer, bij een ADHDer is dat dus niet zo, je ADHD vecht tegen het middel waardoor het langer duurt voordat het inwerkt en daar moet je voor oppassen je denkt namelijk al heel snel ohw ik voel niks laat ik nog maar een puntje nemen en als je ADHD uitgevochten is tegen de 3-mmc klapt het in 1keer in daarom moet je ook op passen met “bommetjes” als je de 3-mmc wilt slikken. mensen die geen ADHD hebben en hun slikken de 3-mmc”bommetje” werkt dat na een half uur in en de werking is ongeveer 3 tot 6uur je krijgt het effect van xtc je word enorm euforisch, spacend, chill, relaxt, zin in seks , en kan lichte hallucinaties krijgen, na dat je de piek hebt gehad denk je snel ik voel/merk niks meer, maar dat doet het wel geloof me, dus niet direct een nieuw bommetje maken vooral niet als je onervaren bent met de 3-mmc en de werking ervan niet weet. je moet tussen door soms wat drinken natuurlijk niet teveel, als je van plan bent om 3-mmc te slikken(bommetje) 1 tip doe dat in een veilige omgeving accepteer wat er komen gaat, ga er niet tegen vechten en laat de 3-mmc zijn ding doen, doe het met goede vrienden en voor de zekerheid een tripzitter,wil je het snuiven gebruik niet te veel en ga niet om het half uur bij pakken want dat krijg je snel het gevoel “craving” dat betekent snel bij willen pakken om het zelfde gevoel te behouden. wat ik doe is 1keer in het uur / anderhalf uur een puntje of later zelfs ,je blijft het gevoel voelen want je krijgt pieken. met bommetjes zit ik heerlijk thuis met goede vrienden, veilige omgeving en lekker de muziek aan, dan 2/3 bommetjes over de hele avond ligt aan de hoeveelheid 3-mmc die je er in doet natuurlijk.

met veel gebruik kan je je de volgende dag wat kut voelen lui/moe, meestal krijg je een zondag gevoel zn luie zondag kent iedereen wel natuurlijk.

tot nu toe zelf geen slechte effecten mee gemaakt, wel enorm gespaced hard gegaan noem maar op, kleine “katers” de volgende dag haha dan moet je gewoon wat lichts eten zoals een mandarijntje of vla geen zware maaltijden.

als er vragen zijn stel ze alsjeblieft ik zal zo spoedig mogelijk altijd terug reageren en wil jullie met dit bericht wat up to date brengen
vragen is niet dom/stom/gênant. wie niet vraagt word niet bewust van de situatie

1ding : 3-MMC is een NPS, wat staat voor Nieuwe Psychoactieve stof, er is nog steeds niet veel onderzoek gedaan ernaar dus je blijft een eigen proefkonijn als je het gebruikt hou dit in je achterhoofd. dus ga er niet mee experimenteren door het te gaan combineren met andere soorten drugs of een grotere hoeveelheid nemen als je het niet gewent bent.

hoop dat ik hiermee mensen heb kunnen helpen en dat ik jullie kan helpen als er vragen zijn.

vriendelijke groet,

en hoor graag van jullie !

FerdFatoehaus

Badass junkie
Misschien kun je wat alinea's en leestekens toevoegen want het is niet echt leesbaar op deze manier.

Verder heeft dit spul een serotonine affiniteit waardoor je het eigenlijk zoals mdma moet behandelen, dus 1 x per 3 maanden gebruiken.

Met snuiven ontstaat er vrij snel een craving waardoor veel mensen meer nemen dan ze aanvankelijk van plan waren

Het is zeker een leuk goedje maar het is niet zo onschuldig als men doet blijken vind ik.

Laatst bewerkt:

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Heb je dit onder invloed geschreven? Wat een lap tekst 😂
Ik slik het altijd want dan is het effect beter/komt harder aan. Het werkt alleen maar 2,5 uur ongeveer hoor. Ok daarna ben je nog wel gestimuleerd maar het lekkere mdma achtige is weg.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Verder heeft dit spul een serotonine affiniteit waardoor je het eigenlijk zoals mdma moet behandelen, dus 1 x per 3 maanden gebruiken.

Goede tip. Veel 3mmc gebruikers houden zich hier niet aan merk ik. Terwijl het misschien nog wel schadelijker is als mdma/xtc. Er is zo wei ig nog over bekend. Een rc he.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Er werd hier geen dosis vermeld? Hoeveel is een treshold? Hoe hoog mag je gaan met dit middel? Toen het minder bekend was werd mij geadviseerd niet hoger te gaan dan 300 a 350 mg. Lijkt me ook wel dat dit onder invloed is geschreven is. Alles wat verbloemd zonder informatie over neveneffecten.

Er werd hier geen dosis vermeld? Hoeveel is een treshold? Hoe hoog mag je gaan met dit middel? Toen het minder bekend was werd mij geadviseerd niet hoger te gaan dan 300 a 350 mg. Lijkt me ook wel dat dit onder invloed is geschreven is. Alles wat verbloemd zonder informatie over neveneffecten.

Van psychonautwiki:

Threshold50 mg
Light50 - 150 mg
Common150 - 250 mg
Strong250 - 350 mg
Heavy350 mg +

Bovenaan