3-MEO-PCP vraagjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

MDMAZIING

Badass junkie
Met welke andere dissociatives drug is deze RC het meest te vergelijken?

Ketamine ofzo?
Hoelang werkt 3-MEO-PCP?
Wat zijn de effecten?
Hoelang duurt het?
Verslavingskans?

Of kan je voor ketamine meer naar 2fdck gaan?

thanks

Zeelanddude

Badass junkie
Tripreporter
Hoelang werkt 3-MEO-PCP?
Licht een beetje aan de dosering, na stimulatie is op wat hogere dosering bijna 48 uur later nog merkbaar in mijn beleving.
Wat zijn de effecten?
:joycat: :joycat:Vaag, ongelofelijke vaagheid, moeilijk te omschrijven
Hoelang duurt het?
20 mg totaal en wat weed hield me ongeveer 19 uur lang onder behoorlijke invloed. Edit: 20 mg dus, maar heb ook wel ervaringen op hogere doseringen.

Verslavingskans?
Per persoon verschillend denk ik, wil niet te snel zeggen over mezelf dat ik er niet verslaafd aan kan raken ofzo. Ben wat voorzichtiger geworden met zulke uitspraken.
Oke, ik heb het gevoel dat ik nogal weinig nuttige informatie verteld heb tot nu toe. 3MEO-PCP vind ik dan ook een hele vreemde drugs die op elke dosering een totaal andere beleving heeft. 5mg is heel anders als 10mg en 15 mg is weer anders enz,enz.
Heb wel het idee dat je begindosis bepalend is. 5 of 10 mg na 5 uur bijnemen verandert niet veel, alleen dat je trip veel langer duurt.
Mischien dat je hier nog iets uit kan halen wat nuttig is voor je,

Vind onder invloed van 3meo-pcp dat er maar een heel klein flintertje realiteit overblijft, en wat de scheidingslijn tussen een 'nice trip' of psychose is, wordt nogal onduidelijk :astonished::joycat:

MDMAZIING

Badass junkie
Licht een beetje aan de dosering, na stimulatie is op wat hogere dosering bijna 48 uur later nog merkbaar in mijn beleving.

:joycat: :joycat:Vaag, ongelofelijke vaagheid, moeilijk te omschrijven

20 mg totaal en wat weed hield me ongeveer 19 uur lang onder behoorlijke invloed. Edit: 20 mg dus, maar heb ook wel ervaringen op hogere doseringen.

Per persoon verschillend denk ik, wil niet te snel zeggen over mezelf dat ik er niet verslaafd aan kan raken ofzo. Ben wat voorzichtiger geworden met zulke uitspraken.
Oke, ik heb het gevoel dat ik nogal weinig nuttige informatie verteld heb tot nu toe. 3MEO-PCP vind ik dan ook een hele vreemde drugs die op elke dosering een totaal andere beleving heeft. 5mg is heel anders als 10mg en 15 mg is weer anders enz,enz.
Heb wel het idee dat je begindosis bepalend is. 5 of 10 mg na 5 uur bijnemen verandert niet veel, alleen dat je trip veel langer duurt.
Mischien dat je hier nog iets uit kan halen wat nuttig is voor je,

Vind onder invloed van 3meo-pcp dat er maar een heel klein flintertje realiteit overblijft, en wat de scheidingslijn tussen een 'nice trip' of psychose is, wordt nogal onduidelijk :astonished::joycat:
ok wow, ik zocht eigenlijk een ketamine soort die het meeste lijkt op ketamine. Ik hoor veel 2fdck is daar het beste voor. Nou lees ik ook dat dat hetzelfde cross tolerantie is met ketamine. Nou kan ik met ketamine een flinke lijn leggen en hem net voelen. En 2fdck is best duur.

of misschien even stoppen met ketamine.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
nog steeds niet leren googlen @MDMAZING? :tonguewink:

Alle disso's hebben onderling kruistolerantie, je zal er geen vinden waarbij je 'op nul' begint.

Als je per se iets wil dat zo dicht mogelijk lijkt op ketamine zou ik gewoon aan de ketamine gaan als ik jou was. En als ketamine door tolerantie nauwelijks meer voor je werkt moet je gewoon een lange disso-break nemen, punt.

Laatst bewerkt:

MDMAZIING

Badass junkie
nog steeds niet leren googlen @MDMAZING? :tonguewink:

Alle disso's hebben onderling kruistolerantie, je zal er geen vinden waarbij je 'op nul' begint.

Als je per se iets wil dat zo dicht mogelijk lijkt op ketamine zou ik gewoon aan de ketamine gaan als ik jou was. En als ketamine door tolerantie nauwelijks meer voor je werkt moet je gewoon een lange disso-break nemen, punt.
Gewoon te lui om te googlen :P
Ga zo weer ketamine halen bij me dealer

Gebruiker 0012685732

Badass junkie
deed wat research naar DCK en er stond dat het immunosuppresief werkt.
mss doen 3-meo-pcp en ketamine dat ook
en ben ik zo vatbaarder geworden voor één of ander virus
een paar maanden geleden toen ik zo ziek werd na de combi 3-meo en diphenidine?
ik zou iig deze periode met het corona virus zorgvuldig omgaan met je gezondheid en immuunsysteem.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
ok wow, ik zocht eigenlijk een ketamine soort die het meeste lijkt op ketamine.
2F-DCK / 2F-O-PCM heeft een fluoratoompje waar 2C-DCK / 2C-O-PCM / Ketamine een chlooratoompje heeft op die positie. In een dubbelblind zullen de meeste mensen het verschil waarschijnlijk niet merken.
deed wat research naar DCK en er stond dat het immunosuppresief werkt.
Antibacteriële werking toch? Hebben Amfetamine en Ketamine in ieder geval ook omdat het licht caustisch is van zichzelf.
Hoelang werkt 3-MEO-PCP?
Zo'n 3-4 uur na een dosering van 8mg. Het duurt echter ook zo'n 75min voordat de effecten volledig zijn opgekomen.

Als je geen weegschaaltje hebt is 3-MeO-PCP in ieder geval niet voor jou.

MDMAZIING

Badass junkie
2F-DCK / 2F-O-PCM heeft een fluoratoompje waar 2C-DCK / 2C-O-PCM / Ketamine een chlooratoompje heeft op die positie. In een dubbelblind zullen de meeste mensen het verschil waarschijnlijk niet merken.

Antibacteriële werking toch? Hebben Amfetamine en Ketamine in ieder geval ook omdat het licht caustisch is van zichzelf.

Zo'n 3-4 uur na een dosering van 8mg. Het duurt echter ook zo'n 75min voordat de effecten volledig zijn opgekomen.

Heb een weegschaal .

MDMAZIING

Badass junkie

Zou 3-MeO-PCP het meer waard zijn dan ketamine?

8️⃣6️⃣

Badass junkie
@Jmths
Heb je wel eens ketamine gedaan?

Volgens mij is 3meo-pcp meer dan 10 keer zo potent in gewicht ten opzichte van ketamine. want 20mg is een hoge dosering 3meo-pcp terwijl 80mg keta maar een lage dosering is.

Zelf denk ik dat 3meo-pcp ruim 10 keer zo potent is dan keta, 20mg 3meo-pcp gaat richting de 300mg ketamine lijkt mij zo. (tolerantie buiten beschouwing gelaten)

8️⃣6️⃣

Badass junkie
@Jmths
Ik denk toch echt 12 keer zo potent.

@MDMAZING
Let wel, de juiste volgorde is EERST een weegschaal tot op de milligram kopen en DAN pas 3meo-pcp bestellen.

Trouwens, als ik lees dat je er 2 gram keta (dat zijn maar liefst 6 holes voor een beginner) in een halve dag doorheen jast zou ik toch even uberhaupt wachten met disso's in huis halen ivm tolerantie.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Let wel, de juiste volgorde is EERST een weegschaal tot op de milligram kopen en DAN pas 3meo-pcp bestellen.
Dat het benadrukt mag worden, je wilt niet eindigen als één van de vele cliché downies die per ongeluk een week lang loopt te trippen voortkomend uit gemakzuchtig denken.
Trouwens, als ik lees dat je er 2 gram keta in een halve dag doorheen jast zou ik toch even uberhaupt wachten met disso's in huis halen ivm tolerantie.
Tolerantie met oog op NMDA antagonisme heb ik nooit zo goed begrepen. Maar wanneer er al enige sprake van misbruik lijkt te zijn valt het belang van een enigszins rendabel draagbaar leven wel als argument te noemen denk ik. Vergelijkbaar aan dat het niet bijzonder constructief is om iedere dag biertjes te tikken.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
@Jmths
Maar wanneer er al enige sprake van misbruik lijkt te zijn valt het belang van een enigszins rendabel draagbaar leven wel als argument te noemen denk ik.
Ik denk dat het een drogreden is die mensen zichzelf wijsmaken om dagelijks gebruik goed te praten. In mijn ogen is er dan gewoon sprake van een verslaving, net zo goed als het een verslaving is als je elke dag biertjes moet tikken.

Buu

Wijs gebruiker
Ik denk dat 12 keer zo potent een beetje overdreven is. Zonder tolerantie voelt 12/13mg 3-MeO-PCP heerlijk aan, maar ik kan nog prima functioneren. Ik denk wanneer ik 144 (12x12)mg ketamine neem ik de komende twee uur niet meer kan bewegen.

Of de biobeschikbaarheid van 3-MeO-PCP is oraal, net als ketamine belabberd, dan zou het wel eens 12 keer kunnen zijn.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
@Buu
Oh, ik heb heel andere ervaringen. Met ketamine hole ik pas rond de 330mg, rond de 150mg zou voor mij een 'normale' dosering zijn waarop ik zeker nog kan bewegen.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Ik denk dat 12 keer zo potent een beetje overdreven is. Zonder tolerantie voelt 12/13mg 3-MeO-PCP heerlijk aan, maar ik kan nog prima functioneren.
In mijn initiële reactie noemde ik 4x zo potent met een 3x langere duratie waar 4x3 gelijk staat aan 12x zo potent. Als je het mij vraagt waren we vanaf het eerste moment al akkoord maar lag de interpretatie anders. Maar aangezien dit een newbie topic is mag het waarschijnlijk alsnog wel toegelicht worden. :grimacing:

Anderemaan

Wijs gebruiker
Ik denk dat 12 keer zo potent een beetje overdreven is. Zonder tolerantie voelt 12/13mg 3-MeO-PCP heerlijk aan, maar ik kan nog prima functioneren. Ik denk wanneer ik 144 (12x12)mg ketamine neem ik de komende twee uur niet meer kan bewegen.

Of de biobeschikbaarheid van 3-MeO-PCP is oraal, net als ketamine belabberd, dan zou het wel eens 12 keer kunnen zijn.
Dat komt omdat het compleet andere middelen zijn. Het is niet eens in de buurt zo wonky als ketamine, maar op een andere manier weer veel intenser. Niet echt te vergelijken, maar het effect van 3-MeO is zeker sterker dan 4/5x ketamine.

Gebruiker 0012685732

Badass junkie
4x maar? Ik denk dat als je normaal 400mg ketamine neemt je niet opeens 100mg 3-MeO-PCP moet nemen..

Vind met een goede batch 5mg al even sterk als 40mg ketamine.
ja, lastige vergelijking.. denk nog sterker.. idd 8 à 10 x zo sterk..en het duurt ook nog langer.

@MDMAZING
e.z. duzzit.. het is heel makkelijk om het veel te gaan gebruiken.
na m'n 3-me0 x diphenidine debacle heb ik het lang niet gedaan.
ik miste het echt enorm.
ik vind het echt superfijn spul..
waar heel respectvol mee om dient worden te gaan.
zeker in quantiteit.
qua frequentie weet ik het niet.. minstens een week ertussen.
kheb laatst voor het eerst weer 30-meo gedaan sinds m'n 3-meo x diphenidine debacle.
de hoofdpijnen kwamen weer terug
en komen nog wel eens terug.
die zijn heel duidelijk anders dan andere hoofdpijnen.
pijnstillers werken niet en slaap ook niet altijd.
kword er soms devolgende ochtend weer mee wakker.
dus ik zal het een hele poos moeten laten.
gelukkig heeft dat dingen wel in perspectief gezet
want ik was er goed aan verslingerd.

@Stonologie
de combinatie met ( veel ) koffie zou idd best wel eens cruciaal kunnen zijn geweest.

Zeelanddude

Badass junkie
Tripreporter
@MDMAZING Wil nog heel even een soort van waarschuwing geven aan je. Wat je doe moet je zelf weten natuurlijk :kissingheart:
Maar begin alsjeblieft met 15 mg ofzo en gooi niet ineens 50 mg 3meo-pcp in je neus. Kan nogal een schokkende ervaring zijn als je daar niet op voorbereid bent.
Niet dat je je eigenlijk uberhaupt voor kan bereiden op iets al 3meo-pcp maargoed.
Doe ff rustig aan de eerste keer, vehogen, bijnemen, verlengen kan een volgende keer ook nog.

Gebruiker 0012685732

Badass junkie
@MDMAZING Wil nog heel even een soort van waarschuwing geven aan je. Wat je doe moet je zelf weten natuurlijk :kissingheart:
Maar begin alsjeblieft met 15 mg ofzo en gooi niet ineens 50 mg 3meo-pcp in je neus. Kan nogal een schokkende ervaring zijn als je daar niet op voorbereid bent.
Niet dat je je eigenlijk uberhaupt voor kan bereiden op iets al 3meo-pcp maargoed.
Doe ff rustig aan de eerste keer, vehogen, bijnemen, verlengen kan een volgende keer ook nog.
kzou zelfs 7 mg aanraden.. met een 0,001 weegschaal heb je nog een 0,005 foutmarge dus potentieel 12mg
met deze substantie(s) heb je ook zoiets als schijn nuchterheid..
je denkt gewoon dat het over is maar dat is een onderdeel van de illusie.
bijnemen eventueel in een laat stadium..en heel sumier.. mss een kwart van wat je al op had
want het stapelt het er gewoon bovenop.

dit alles imho

Zeelanddude

Badass junkie
Tripreporter
Dus ketamine is kan 2 uur uitgewerkt zijn en dan nog wat aftereffecten? afijn link hierbij toegevoegd: https://psychonautwiki.org/wiki/Ketamine

3meo-pcp daarentegen kan (ligt weer wat aan de dosering, zoals ik al eerder zei verschild dat bijna per mg, en als je een lijntje van 7 mg weglegt voor de eerste keer, kan dat nogal vreemd aan voelen :joycat::grimacing:)

pas na die 2 uur op zn piek komen. Kan me dan me dan best voorstellen dat, als iemand Ketamine effecten verwacht van 3meo-pcp al binnen die 2 uur 3x van die 7 mg lijnen bijgenomen heeft. https://psychonautwiki.org/wiki/3-MeO-PCP

Net zoals @Gymschoen als zei:
2mg
met deze substantie(s) heb je ook zoiets als schijn nuchterheid..
je denkt gewoon dat het over is maar dat is een onderdeel van de illusie.
bijnemen eventueel in een laat stadium..en heel sumier.. mss een kwart van wat je al op had
want het stapelt het er gewoon bovenop.
Ja kunt bijvoorbeeld (op hogere dosis) 6 uur na inname denken dat je gaat slapen en vervolgens 3/4/5/ uur later 'wakker' worden en als je geluk hebt, besef je, dat je nog steeds onder invloed bent. (op hogere doseringen hoor, onder de 10 mg nog niet zo duidelijk gemerkt.)
*Wil je een leuke eerste indruk van 3meo-pcp, neem dan 5 a -8 mg en neem niet bij.
*Wil je een 2e leuke 3meo-pcp ervaring en heb je 10a 15 uur de tijd. Neem dan als start dosis 10-13 mg en doseer na 6 uur nog eens 5 mg bij.
*Wil je een trippy/psyschotische half, levend dood ervaring, ga dan vooral doseren zoals je met keta gewend bent.
*Wil je een manische trip, maar nog wel met een leuk randje, doseer dan hoog, en ga na een paar uur Haze weed roken. (sorry mods, dit laatste is mischien geen harm reductie:fearful:)

Btw, Hoe het werkt voor iemand die een (hele:expressionless: ) hogere tolerantie heeft voor Ketamine, geen idee.

Laatst bewerkt:

Zeelanddude

Badass junkie
Tripreporter

MDMAZIING

Badass junkie
oooo hahahahaha
ja als het goed is weet ik hoe ik het moet wegen. alleen voor de punt is mg.
Ik ga over van keta naar dit goedje. Keta werkt te kort en steeds kopen is ook super duur, en de kwaliteit de laatste tijd is echt bagger

maar thx voor die link, ben hem aan het doorlezen

Zeelanddude

Badass junkie
Tripreporter
Ik ga over van keta naar dit goedje. Keta werkt te kort en steeds kopen is ook super duur,
Dat snapte ik al, ik probeer je een klein beetje te overtuigen dat je geduldig moet zijn met dit spul. Een lijntje van 7/10/12/15/20 mg ziet er echt niet zo bijzonder uit. Echt dan na 1 uur nog niks voelt ga je snel bijnemen, en voor je het weet zit er 30/ 40 mg in je neus en denk je 23 uur later...huhuh, wie is die vent in de spiegel?

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
pijnstillers werken niet en slaap ook niet altijd.
kword er soms devolgende ochtend weer mee wakker.
Als je hoog doseert komen benzodiazepines ook niet meer door de dissociatieve effecten heen.

Als je er de volgende ochtend mee wakker wordt doseer je ook wel aardig hoog (kort voor het slapen), daar zou ik ook hoofdpijn van krijgen.
Maar begin alsjeblieft met 15 mg ofzo en gooi niet ineens 50 mg 3meo-pcp in je neus.
Ja, of begin met 6-8mg, merk je ook al wel de eerste keer. :')

Ik heb verschillende mensen wel eens geïntroduceerd aan 3-MeO-PCP, die gaf ik meestal 8mg en die waren allemaal wel positief. Als iemand wat gespannen is gaf ik slechts 6mg, als je een leek 10mg geeft kunnen ze het al een beetje stevig vinden mede vanwege zenuwen en omdat ze de effecten niet kennen. Soms ook dat mensen zeiden dat ze van 6-8mg weinig merkte en zelf om iets meer effect vroegen. Je moet het mensen gewoon even op hun eigen tempo laten aftasten in ieder geval.
kzou zelfs 7 mg aanraden.. met een 0,001 weegschaal heb je nog een 0,005 foutmarge dus potentieel 12mg
Ik weeg voor onder de 10mg vaak gewoon 16mg af en split dat dan in twee lijnen en dat gaat relatief aardig. In de meeste gevallen doseer ik volumetrisch maar dat zie ik eerlijk gezegd niet veel mensen nadoen aangezien dat moeite kost. :')

Laatst bewerkt:

Zeelanddude

Badass junkie
Tripreporter
Ja, of begin met 6-8mg, merk je ook al wel de eerste keer. :')

ja zeker weten maar,, dacht voor @MDMAZING mischien iets hoger ivm met zn keta tolerantie. (Maargoed, ik moet niet voor een ander denken.) Maar ik weet zelf ook nog zo goed dat ik een lijntje afwoog van 10 mg ofzo en dacht: huh is dit alles? Dit kan geen waar wezen.

AcidWarrior

Wijs gebruiker
Die neiging tot manie heb ik zelf nog niet zo beleefd op enkel 3-meo-pcp, al hoorde ik die ervaring wel van grootverbruikers.
Wel kreeg ik een tipje vd. mogelijkheid tot manie te zien bij een combo 3-meo-pcp en 4-ho-met. Waren toen ook best hoge doseringen.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
ja zeker weten maar,, dacht voor @MDMAZING mischien iets hoger ivm met zn keta tolerantie.
Yush, 15mg overleef je op zich nog wel hé. Ik punt meestal aan de lopende band 5mg doseringen maar als je een eenmalig fatsoenlijk tripje wilt is 15mg wellicht iets meer de moeite. :tongueout:
Die neiging tot manie heb ik zelf nog niet zo beleefd op enkel 3-meo-pcp, al hoorde ik die ervaring wel van grootverbruikers.
Ja, die manie zoals wel eens op Bluelight en elders wordt beschreven ervoer ik pas nadat ik zo'n 2 gram in relatief korte tijd had weg gewerkt. En ik kan ook uit ervaring vertellen dat deze manie fundamenteel toch wel heel anders is dan een psychose die bijvoorbeeld door GABA agonist epilepsie veroorzaakt wordt.

Als je 3-MeO-PCP misbruikt ga je echt in sprookjes denken en de realiteit toch wel heel anders zien. De psychose na epilepsie voelde meer als daadwerkelijke hersenschade. Toen ik op enkele maanden tijd 10 gram 3-MeO-PCP had weg gewerkt hield ik hier echter ook nog zo'n 1 a 2 maanden hoofdpijn aan over.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan