Licht een beetje aan de dosering, na stimulatie is op wat hogere dosering bijna 48 uur later nog merkbaar in mijn beleving.Hoelang werkt 3-MEO-PCP?
Wat zijn de effecten?
20 mg totaal en wat weed hield me ongeveer 19 uur lang onder behoorlijke invloed. Edit: 20 mg dus, maar heb ook wel ervaringen op hogere doseringen.Hoelang duurt het?
Per persoon verschillend denk ik, wil niet te snel zeggen over mezelf dat ik er niet verslaafd aan kan raken ofzo. Ben wat voorzichtiger geworden met zulke uitspraken.Verslavingskans?
drugsforum.nl
ok wow, ik zocht eigenlijk een ketamine soort die het meeste lijkt op ketamine. Ik hoor veel 2fdck is daar het beste voor. Nou lees ik ook dat dat hetzelfde cross tolerantie is met ketamine. Nou kan ik met ketamine een flinke lijn leggen en hem net voelen. En 2fdck is best duur.Licht een beetje aan de dosering, na stimulatie is op wat hogere dosering bijna 48 uur later nog merkbaar in mijn beleving.
![]()
Vaag, ongelofelijke vaagheid, moeilijk te omschrijven
20 mg totaal en wat weed hield me ongeveer 19 uur lang onder behoorlijke invloed. Edit: 20 mg dus, maar heb ook wel ervaringen op hogere doseringen.
Per persoon verschillend denk ik, wil niet te snel zeggen over mezelf dat ik er niet verslaafd aan kan raken ofzo. Ben wat voorzichtiger geworden met zulke uitspraken.
Oke, ik heb het gevoel dat ik nogal weinig nuttige informatie verteld heb tot nu toe. 3MEO-PCP vind ik dan ook een hele vreemde drugs die op elke dosering een totaal andere beleving heeft. 5mg is heel anders als 10mg en 15 mg is weer anders enz,enz.
Heb wel het idee dat je begindosis bepalend is. 5 of 10 mg na 5 uur bijnemen verandert niet veel, alleen dat je trip veel langer duurt.
Mischien dat je hier nog iets uit kan halen wat nuttig is voor je,
3meo-pcp wat is binnen en wat is buiten?
Wie: ikzelf, man, 28 jaar en 63 kilo Wat: 20 mg 3MEO-PCP plus 1 gram weed. (Haze) Start: Zaterdag 23-02-2020 17:00 Eind: Zondag 24-02-2020 plusminus 07:30 Inleiding: rond 5 uur haal in mijn gripzakje met 3meo-pcp tevoorschijn. Ik vraag me af of dit wel zo een goed idee is, door dit spul te...drugsforum.nl
Vind onder invloed van 3meo-pcp dat er maar een heel klein flintertje realiteit overblijft, en wat de scheidingslijn tussen een 'nice trip' of psychose is, wordt nogal onduidelijk![]()
Gewoon te lui om te googlen :Pnog steeds niet leren googlen @MDMAZING?
Alle disso's hebben onderling kruistolerantie, je zal er geen vinden waarbij je 'op nul' begint.
Als je per se iets wil dat zo dicht mogelijk lijkt op ketamine zou ik gewoon aan de ketamine gaan als ik jou was. En als ketamine door tolerantie nauwelijks meer voor je werkt moet je gewoon een lange disso-break nemen, punt.
2F-DCK / 2F-O-PCM heeft een fluoratoompje waar 2C-DCK / 2C-O-PCM / Ketamine een chlooratoompje heeft op die positie. In een dubbelblind zullen de meeste mensen het verschil waarschijnlijk niet merken.ok wow, ik zocht eigenlijk een ketamine soort die het meeste lijkt op ketamine.
Antibacteriële werking toch? Hebben Amfetamine en Ketamine in ieder geval ook omdat het licht caustisch is van zichzelf.deed wat research naar DCK en er stond dat het immunosuppresief werkt.
Zo'n 3-4 uur na een dosering van 8mg. Het duurt echter ook zo'n 75min voordat de effecten volledig zijn opgekomen.Hoelang werkt 3-MEO-PCP?
Heb een weegschaal .2F-DCK / 2F-O-PCM heeft een fluoratoompje waar 2C-DCK / 2C-O-PCM / Ketamine een chlooratoompje heeft op die positie. In een dubbelblind zullen de meeste mensen het verschil waarschijnlijk niet merken.
Antibacteriële werking toch? Hebben Amfetamine en Ketamine in ieder geval ook omdat het licht caustisch is van zichzelf.
Zo'n 3-4 uur na een dosering van 8mg. Het duurt echter ook zo'n 75min voordat de effecten volledig zijn opgekomen.
Als je geen weegschaaltje hebt is 3-MeO-PCP in ieder geval niet voor jou.
die 2 gram ket was ook zo op.Gewoon te lui om te googlen :P
Ga zo weer ketamine halen bij me dealer
Zou 3-MeO-PCP het meer waard zijn dan ketamine?2F-DCK / 2F-O-PCM heeft een fluoratoompje waar 2C-DCK / 2C-O-PCM / Ketamine een chlooratoompje heeft op die positie. In een dubbelblind zullen de meeste mensen het verschil waarschijnlijk niet merken.
Antibacteriële werking toch? Hebben Amfetamine en Ketamine in ieder geval ook omdat het licht caustisch is van zichzelf.
Zo'n 3-4 uur na een dosering van 8mg. Het duurt echter ook zo'n 75min voordat de effecten volledig zijn opgekomen.
Als je geen weegschaaltje hebt is 3-MeO-PCP in ieder geval niet voor jou.
Het is 4x zo potent in gewicht en duurt 3x langer in duratie als dat is wat je vraagt.Zou 3-MeO-PCP het meer waard zijn dan ketamine?
Ja hoor, staat een rapportje op het forum. Ik heb er wel enige ervaring mee maar ik gebruik het iets minder frequent in verband met kosten.@Jmths
Heb je wel eens ketamine gedaan?
Gewoon kankerhard gaan, ik zeg doen.dus dat word maar 3meo bestellen?
Dat het benadrukt mag worden, je wilt niet eindigen als één van de vele cliché downies die per ongeluk een week lang loopt te trippen voortkomend uit gemakzuchtig denken.Let wel, de juiste volgorde is EERST een weegschaal tot op de milligram kopen en DAN pas 3meo-pcp bestellen.
Tolerantie met oog op NMDA antagonisme heb ik nooit zo goed begrepen. Maar wanneer er al enige sprake van misbruik lijkt te zijn valt het belang van een enigszins rendabel draagbaar leven wel als argument te noemen denk ik. Vergelijkbaar aan dat het niet bijzonder constructief is om iedere dag biertjes te tikken.Trouwens, als ik lees dat je er 2 gram keta in een halve dag doorheen jast zou ik toch even uberhaupt wachten met disso's in huis halen ivm tolerantie.
Ik denk dat het een drogreden is die mensen zichzelf wijsmaken om dagelijks gebruik goed te praten. In mijn ogen is er dan gewoon sprake van een verslaving, net zo goed als het een verslaving is als je elke dag biertjes moet tikken.Maar wanneer er al enige sprake van misbruik lijkt te zijn valt het belang van een enigszins rendabel draagbaar leven wel als argument te noemen denk ik.
In mijn initiële reactie noemde ik 4x zo potent met een 3x langere duratie waar 4x3 gelijk staat aan 12x zo potent. Als je het mij vraagt waren we vanaf het eerste moment al akkoord maar lag de interpretatie anders. Maar aangezien dit een newbie topic is mag het waarschijnlijk alsnog wel toegelicht worden.Ik denk dat 12 keer zo potent een beetje overdreven is. Zonder tolerantie voelt 12/13mg 3-MeO-PCP heerlijk aan, maar ik kan nog prima functioneren.
4x maar? Ik denk dat als je normaal 400mg ketamine neemt je niet opeens 100mg 3-MeO-PCP moet nemen..Het is 4x zo potent in gewicht en duurt 3x langer in duratie als dat is wat je vraagt.
Dat komt omdat het compleet andere middelen zijn. Het is niet eens in de buurt zo wonky als ketamine, maar op een andere manier weer veel intenser. Niet echt te vergelijken, maar het effect van 3-MeO is zeker sterker dan 4/5x ketamine.Ik denk dat 12 keer zo potent een beetje overdreven is. Zonder tolerantie voelt 12/13mg 3-MeO-PCP heerlijk aan, maar ik kan nog prima functioneren. Ik denk wanneer ik 144 (12x12)mg ketamine neem ik de komende twee uur niet meer kan bewegen.
Of de biobeschikbaarheid van 3-MeO-PCP is oraal, net als ketamine belabberd, dan zou het wel eens 12 keer kunnen zijn.
regel 3.. doch niet met 100% zekerheidAntibacteriële werking toch? Hebben Amfetamine en Ketamine in ieder geval ook omdat het licht caustisch is van zichzelf.
ja, lastige vergelijking.. denk nog sterker.. idd 8 à 10 x zo sterk..en het duurt ook nog langer.4x maar? Ik denk dat als je normaal 400mg ketamine neemt je niet opeens 100mg 3-MeO-PCP moet nemen..
Vind met een goede batch 5mg al even sterk als 40mg ketamine.
kzou zelfs 7 mg aanraden.. met een 0,001 weegschaal heb je nog een 0,005 foutmarge dus potentieel 12mg@MDMAZING Wil nog heel even een soort van waarschuwing geven aan je. Wat je doe moet je zelf weten natuurlijk
Maar begin alsjeblieft met 15 mg ofzo en gooi niet ineens 50 mg 3meo-pcp in je neus. Kan nogal een schokkende ervaring zijn als je daar niet op voorbereid bent.
Niet dat je je eigenlijk uberhaupt voor kan bereiden op iets al 3meo-pcp maargoed.
Doe ff rustig aan de eerste keer, vehogen, bijnemen, verlengen kan een volgende keer ook nog.
Dus ketamine is kan 2 uur uitgewerkt zijn en dan nog wat aftereffecten? afijn link hierbij toegevoegd: https://psychonautwiki.org/wiki/KetamineIk denk dat 12 keer zo potent een beetje overdreven is. Zonder tolerantie voelt 12/13mg 3-MeO-PCP heerlijk aan, maar ik kan nog prima functioneren. Ik denk wanneer ik 144 (12x12)mg ketamine neem ik de komende twee uur niet meer kan bewegen.
Ja kunt bijvoorbeeld (op hogere dosis) 6 uur na inname denken dat je gaat slapen en vervolgens 3/4/5/ uur later 'wakker' worden en als je geluk hebt, besef je, dat je nog steeds onder invloed bent. (op hogere doseringen hoor, onder de 10 mg nog niet zo duidelijk gemerkt.)2mg
met deze substantie(s) heb je ook zoiets als schijn nuchterheid..
je denkt gewoon dat het over is maar dat is een onderdeel van de illusie.
bijnemen eventueel in een laat stadium..en heel sumier.. mss een kwart van wat je al op had
want het stapelt het er gewoon bovenop.
Nee, je moet minimaal deze hebben, anders verlies je je status badass junkie https://www.amazon.com/0-001g-scale...id=1584774299&rnid=386465011&ref=sr_nr_p_36_4Die weegschaal is dus goed ervoor ?
Dat snapte ik al, ik probeer je een klein beetje te overtuigen dat je geduldig moet zijn met dit spul. Een lijntje van 7/10/12/15/20 mg ziet er echt niet zo bijzonder uit. Echt dan na 1 uur nog niks voelt ga je snel bijnemen, en voor je het weet zit er 30/ 40 mg in je neus en denk je 23 uur later...huhuh, wie is die vent in de spiegel?Ik ga over van keta naar dit goedje. Keta werkt te kort en steeds kopen is ook super duur,
Als je hoog doseert komen benzodiazepines ook niet meer door de dissociatieve effecten heen.pijnstillers werken niet en slaap ook niet altijd.
kword er soms devolgende ochtend weer mee wakker.
Ja, of begin met 6-8mg, merk je ook al wel de eerste keer. :')Maar begin alsjeblieft met 15 mg ofzo en gooi niet ineens 50 mg 3meo-pcp in je neus.
Ik weeg voor onder de 10mg vaak gewoon 16mg af en split dat dan in twee lijnen en dat gaat relatief aardig. In de meeste gevallen doseer ik volumetrisch maar dat zie ik eerlijk gezegd niet veel mensen nadoen aangezien dat moeite kost. :')kzou zelfs 7 mg aanraden.. met een 0,001 weegschaal heb je nog een 0,005 foutmarge dus potentieel 12mg
Ja, of begin met 6-8mg, merk je ook al wel de eerste keer. :')
Die neiging tot manie heb ik zelf nog niet zo beleefd op enkel 3-meo-pcp, al hoorde ik die ervaring wel van grootverbruikers.Vind onder invloed van 3meo-pcp dat er maar een heel klein flintertje realiteit overblijft, en wat de scheidingslijn tussen een 'nice trip' of psychose is, wordt nogal onduidelijk![]()
Yush, 15mg overleef je op zich nog wel hé. Ik punt meestal aan de lopende band 5mg doseringen maar als je een eenmalig fatsoenlijk tripje wilt is 15mg wellicht iets meer de moeite.ja zeker weten maar,, dacht voor @MDMAZING mischien iets hoger ivm met zn keta tolerantie.
Ja, die manie zoals wel eens op Bluelight en elders wordt beschreven ervoer ik pas nadat ik zo'n 2 gram in relatief korte tijd had weg gewerkt. En ik kan ook uit ervaring vertellen dat deze manie fundamenteel toch wel heel anders is dan een psychose die bijvoorbeeld door GABA agonist epilepsie veroorzaakt wordt.Die neiging tot manie heb ik zelf nog niet zo beleefd op enkel 3-meo-pcp, al hoorde ik die ervaring wel van grootverbruikers.