• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

3 gram truffels & 50mg edible

Weezy50

Experimenterende gebruiker
Goedeavond

Ik heb al veel ervaring met truffels, ook met hogere doseringen. Ik kwam laatst op het idee om te experimenteren met microdosing!

Ik vond de hogere doseringen van truffels meestal te heftig, dus ik dacht laat ik met 1 gram beginnen, en het dan rustig opbouwen om de 4 dagen een grammetje erbij om de sweetspot te vinden.

Uiteindelijk ben ik erachter gekomen dat 3 gram het gunstigst voor mij is. Zie dan wel een beetje visiuals en sommige dingen bewegen een beetje. Dit had ik dus vorige week dinsdag gedaan.

Klaar met de backstory nu komt het tripreport.

•Vorige week dinsdag
•Alleen
•3g truffels
•50 mg edible

Om 18:00 heb ik 3 gram truffels genomen, Na een half uurtje voelde ik het al best goed, ik kwam op het idee om lekker een rondje te lopen tijdens de come-up met een lekker muziekje erbij. Een half uur later tijdens het lopen keek ik naar de sterren en de maan, en het leek alsof er een ander kleurtje aan zat dan normaal. Heel mooi en fascinerend om te zien, ik kan daar uren naar kijken. Toen ik weer thuis kwam om 8 uur, besloot ik tijdens de trip een edible (spaceculaas ;P) te nemen van 50 mg. Na een uurtje werkte de edible goed, ik voelde me helemaal zweven leek het wel. Terwijl ik in bed lag zat ik muziek videos te kijken, de muziek kwam heel anders aan en het leek als of ik helemaal opging in de muziek, het was een soort droom staat waar ik in zat als ik het moet beschrijven. Rond 23:00 begon de truffels uit werken, en ik was nog lekker knettah.

Dit was mijn eerste trip report, wou dit van me afschrijven en misschien mensen informeren die willen beginnen aan microdosing.

Bovenaan