Italiano zei:Klopt, je hebt het prima warm maar het voelt koud. Vooral rillingen rond de nek. Overigens wel een fijn gevoel.
Ja dan is 4-FA echt iets voor jou ja. Errug moeilijk te krijgen inderdaad, net als 2ctjes.boenkeng zei:Aan gezien 4-FA niet meer te krijgen is wou ik dit ook proberen, maar dan echt als vervanger van pep en mdma, maar zo te lezen gaat dat me erg tegen vallen.
Ik ben opzoek naar een soort pep met een redelijke euforie waar ik niet te vaag van zou worden wat ik dus redelijk snel met pillen heb 4-FA leek me daar perfect voor nml
Sarcasme?Paperplane. zei:boenkeng zei:Errug moeilijk te krijgen inderdaad, net als 2ctjes.
3-FA brand echt hard. Geen pep geen keta geen 2c-tje die bij mij zo hard gebrand jeeft. Wat een scherp spul zeg. Normale dosis is een sleutelpuntje of 2 in een vloeitje/capsule, of 1 sleuteltje in die näse. Ik vond er niet heel veel aan, ben op een sleutelpuntje in slaap gevallen i.c.m. met 4ml ghb.boenkeng zei:Nou ik heb het binnen, het lijkt veel meer als een gram, of mijn gewone pep dealer loopt me altijd te naaienAnyway nu nog een geschikt moment vinden.
Hoe erg brand dit goedje door de neus en wat is een redelijke dosis voor zo ff een avondje proberen?
3-FA vond ik voor studeren prima werken, heb in een nacht een verslag gemaakt en me echt geen moment ongeconcentreerd gevoeld.boenkeng zei:Weet je ook hoe het is qua studie, kan je er goed op studeren?
Daarnaast hoelang brand het in je neus dan? Als het 30 secondes brand maakt het niet uit, maar net als 2C-E een kwartier letterlijk huilen is me wat te gek![]()
Duidelijke beschrijving, hoe zit het met de pupillen? Ik heb het nog steeds liggen maar naar een aardige dosis pep moet ik zo bijkomen dat ik hier nog ff me wacht.hellokitty zei:Mijn ervaring met de 3-fa. Heb binnen 2 uur ongeveer 100mg nasaal verdeeld over 3 lijntjes genomen (een hele flinke dosis, vind ik zelf). Ik kreeg een een amfetamine flash, maar zonder iets van echte euforie - maar totale kalmte en focus. Het werkt vrij lang: 8u +, en duurt wel langer dan 14 uur voordat de effecten totaal niet meer merkbaar zijn.
Voordeel: Praten is heel fijn, opruimen is ook leuk, studeren en lezen gaat goed. Motivatie, iets van inlevingsvermogen/verbondenheid kreeg ik er van, maar heel subtiel.
Neutraal: Geen euforie, ik had totaal geen drang om meer te pakken. ik werd perfectionistisch.
Nadeel: It burns, beetje shakey werd ik, werkt (te) lang, geen trek, hoofdpijn volgende dag.
Eindoordeel: tsja, pep achtig - maar wel met de risico's van RC's m.b.t. gefluoriseerde amfetamines. Lees voor een discussie:
http://www.drugs-forum.com/forum/showth ... p?t=175262