3-FA iemand al geprobeerd?

Chidzz

Newbie
Sinds kort is er ook 3-FA verkrijgbaar. Vergelijkbaar met 4-FA (4-fmp) gelezen naar de eerste ervaringen maar iets mellower. Toevallig iemand hier geprobeerd of van plan het te proberen. Ik zit het namelijk te overwegen.

Yokibeer

Experimenterende gebruiker
Ga het over 2 a 3 weken een keer proberen, 4-fa is me super bevallen! denk dat 3-fa daar niet over heen gaat knallen en gaat tegenvallen, want volgens mij is het een slap aftreksel van 4-fa.
Maar over een 2 a 3 weken weet ik of mijn vermoedens kloppen. had vandaag 200mg 6abp voor de tweede keer geprobeerd, is veel lekkerder als 4-fa :P

mmhja

Ik heb het tot nu toe 2 keer gebruikt laatste keer op oud nieuw 350mg oraal verdeeld over 2 dosissen.
Mijn ervaring is dat het lang werkt met een hele lichte euforie , een lichte speedbuzz ideaal als je niet te strak wil staan en de dag erop niet gaar of moe dat valt opmerkelijk mee.
Vond het persoonlijk langer werken dan 4-FA .

Yokibeer

Langer werken als 4-FA, dat geloof ik best, 3-FA, is veel meer speedy, maar ook minder giftig, als je nooit goede speed hebt (70% + zuiver ) gehad hebt is het zo ie zo een beter alternatief, heb net 50mg gesnoven, meer als genoeg meer voegt naar mijn ervaring niets toe, niks met serotonine , te maken, pure dopamine en noradrenaline , leuk om een keer te hebben gebruikt, kan je hem aankruisen op je lijstje, verder voor de mensen met weinig ervaring met RC chemicaliën laat 3-FA maar voorlopig lekker liggen. er zijn veel betere en lekkere alternatieven!

Chidzz

Newbie
Ik ben meer op zoek ook naar het coke gevoel maar dan wat langer effect. Speed is misschien weer wat te heftig?? Ik heb dat nog niet geprobeerd.

Ik heb overigens nu 500mg 3-FA liggen. Ik ben benieuwd :) Iemand ervaring met dutcharomatics? (ondanks dat webshop pas open is per 1 januari :tongueout:)

Yokibeer

die verkopen hele lekkere geurtjes ja, testcentrum in arnhem herkend ze namelijk ook allemaal en zijn tot nu toe allemaal minimaal 98% zuiver geweest.
3-FA gaat je zeker niet tegenvallen als je van coke houd, 3-fa lijkt meer op speed met de juiste euforie en niet aan mdma euforie denken, maar subtiel en meer speedy, maar wel lekker :P

Chidzz

Newbie
Nou dat is mooi. Of werk je voor ze :wink: :tongueout:

Net een heel klein beetje genomen voor de reactie. Is best te snuiven overigens. Ik ben benieuwd. Nog ff inhouden vandaag :tongueout: Ik wil vanavond gewoon lekker gaan slapen :)

Yokibeer

brand stuk harder als mdma kristallen snuiven, maar vond het zelf ook wel goed te snuiven.
Ga binnenkort een bommetje van 150mg 3-FA proberen, vond zelf bij 4-FA veel verschil tussen slikken of snuiven, langere euforie tijdens het slikken, en korte heftige piek tijdens het snuiven.
Heb je al een keer bij gepakt? heb het zelf tot nu toe bij 50mg gesnoven gehouden, i.v.m. voorzichtigheid van RC's.

Chidzz

Newbie
zo net iets meer genomen na het eerste piepkleine beetje. Dat brandt wel wat meer :wink: Maar het is maar heel even.

4-fa wil ik ook nog wel eens proberen trouwens.

Chidzz

Newbie
hmm ben er nog niet kapot van. In ieder geval van het snuiven merk ik niet veel. Misschien wat meer in 1 keer in plaats van 3x beetje.

Misschien een bommetje proberen. Maar 100mg vind ik dan nog veel ik ga het eerst proberen met wat minder. Iemand anders had al genoeg aan 30mg. Dus nog ff voorzichtig ermee :)

Chidzz

Newbie
Hmm nog steeds niet echt aanwezig. Ik voel het wel. Ik heb vooral koude handen en voeten :tongueout: Maar dat heb ik met coke ook :) Maar coke vind ik lekkerder. Die 'coke-rush' die over je heen komt vind ik lekker. Zeker met een biertje erbij.

3-FA voelt een beetje buzzie. Maar ik ben vooralsnog erg voorzichtig mee. Hopelijk komen er meer ervaringen voor op de diverse sites. Het is nog wat schaars.

Yokibeer

had laatst 50mg gesnoven en later nog wat kleine boostertjes, vond het zelf ook heel erg tegenvallen, vond 4-fa daarin tegen wel super, dus denk dat je gauw 4-fa een keer moet proberen.
Als je zoekt op flux is het nog wel ergens te koop online, maar zal binnenkort ook wel op houden.
4-fa poeder is al niet meer zo makkelijk aan te komen helaas.

Chidzz

Newbie
nou ik moet zeggen na nog wat extra ingenomen te hebben is het effect wat sterker. Wil veel praten maar daarin ook wat ongeduldig :tongueout: prima energieboost nu. Koude handen en voeten zijn ook weg als je maar wat meer in beweging bent. Bij stilzitten achter de comp wordt het snel koud :)

4-fa is moeilijk te vinden idd. Ja flux is nog te verkrijgen maar vind dat dan weer aan de prijzige kant. Ga nog eens wat zoeken voor 4-fa. :sunglasses:

Chidzz

Newbie
als je ervan uitgaat dat de kans op sex erin zit die avond....niet teveel gebruiken. Nadelig effect laten we maar zeggen. Het is dan echt ff doorwerken! :grin:

Yokibeer

Ik wacht helaas als 7 dagen op mijn 6-abp 250mg, en 4-MEC, 3-FA van de bekende arom vendor.
Ben ik dan genaaid of heeft Post NL het kwijt gemaakt, erg jammer! Levering was altijd uitstekend via hun.

Chidzz

Newbie
hmmm had het toen van DA de dag erna al gekregen? Betaald met ideal zelfs :tongueout:

van een ander heb ik 6-apb en 4-fa binnengekregen. Ondanks vele positieve berichten wil ik dat nog wel even laten testen :tongueout:

Paperplane.

Wijs gebruiker
Wat is de dosering van 3 fa? Niet om helemaal strak te staan, maar om beetje meer energie te krijgen? Heb een feestje waar ook mensen rondlopen die niet hoeven te weten dat ik gebruik.

Chidzz

Newbie
ligt eraan. snuiven is max 50mg het best maar ik zou het eens proberen met wat minder.

oraal zou ik max 100 -120 mg nemen om te beginnen.

Yokibeer

Heb 50mg 4-MEC met 3-FA 100mg geprobeerd;
50mg 4-mec eerst ( gesnoven ) 30 min later daarna 3-FA.

4-mec lijkt op mephedrone,is het totaal niet, coca colo zero versie alsware, maar incombinatie met een andere leuke stofjes zoals 4-fa of methylone geeft wat extra euforie en energie heb me weerheerlijk vermaakt.

Italiano

Newbie
Klopt, je hebt het prima warm maar het voelt koud. Vooral rillingen rond de nek. Overigens wel een fijn gevoel.

Chidzz

Newbie
Italiano zei:
Klopt, je hebt het prima warm maar het voelt koud. Vooral rillingen rond de nek. Overigens wel een fijn gevoel.

hmm ik vond het wat minder maar misschien heb ik wat teveel bijgenomen :tongueout: Alleen 3-FA doe ik niet snel nog eens. Krijg wel energie maar verder is er niet heel veel aan en dan blijf je toch een beetje op zoek naar de kick door nog wat te nemen. Maar die kick die komt niet echt. Beetje jammer. Nu wel 4-fa en 6-apb liggen. Binnenkort kijken hoe dat bevalt.

Paperplane.

Wijs gebruiker
Het is een hele potente DA/NE releaser, nog meer dan dextroametamine en methamfetamine, maar zonder serotonine(5HT) release.
I.c.m. een tripmiddel lijkt het me heerlijk om je trip wat energie/positiviteit te geven zonder dat het teveel inwerkt op je trip receptoren(5HT2 receptoren) Vooral bij de langere trips(2c-e, 2c-p, LSD, DOI, DOB en DOM, hoewel die laatste drie al stimulerend genoeg zijn uit zich zelf.).

Rob070

Afgelopen zaterdag heb ik ook voor het eerst 3-FA geprobeerd op een "house" feest.
Ik had eerst een capsule gevuld met ongeveer 50 mg. Dit is mischien wat weinig maar ik begin liever iets voorzichtiger met een nieuw stofje. Dit was uiteindelijk een te lage dosis voor mij persoonlijk, want merkte hier vrij weinig van! een uur later nog eens zo'n 40 mg nasaal bijgedoseerd en hierna begon ik iets te merken in de vorm van wat meer energie en een hele lichte vorm van euforie. Toch viel het nog steeds tegen en heb nog een keer een kleine hoeveelheid in mijn drinken gedaan en later nog een beetje nasaal gebruikt. Het gaf me wel wat meer energie en af en toe lichte tintelingen in de nek gevoeld. Voelde er weinig euforie bij en ook niet echt de drang om veel te praten, wat met andere middeltjes toch sneller aanwezig is.
Toen ik weer thuis kwam heb ik een (wiet)joint gerookt, omdat ik hier meestal weer wat rustiger van wordt voordat je naar bed gaat. Dat pakte deze keer totaal anders uit!!
Tijdens het roken merkte ik dat de effecten maar ik de hele nacht eigenlijk op heb zitten wachten zich begonnen aan te dienen en vanaf dit moment stond ik voor me gevoel behoorlijk "strak". (Dit was zo'n 3 uur na mijn laatste inname.) Iets wat niet echt de bedoeling was aangezien ik op het punt stond om naar bed te gaan.
In bed kwam ik zoals verwacht totaal niet aan enige rust toe en kreeg zelfs lichte visuals als ik mijn ogen dicht had. Verder merkte ik dat ik lichte spanningen voelde in mijn kaken. Toen maar besloten om een temazapam te nemen aangezien ik daar altijd wel van kan slapen na een nacht waarin iets genuttigd is. Helaas had dit voor het eerst totaal geen effect en heb ik dus niet kunnen slapen :(
Hele dag wel een beetje verrot gevoeld maar het gebrek aan slaap zal daar een grote invloed op gehad hebben. Vandaag voel ik nog lichtjes dat ik niet helemaal fit ben en nog een lichte spierpijn in de kaken.

Conclussie: Prima spulletje om ongemerkt onder invloed te zijn, aangezien je bij kleine doseringen niet echt zwarte doppen krijgt en niet aan het malen bent met je kaken.
Je krijgt er wat meer energie van en voelt je er verder wel ok bij.
Ben je op zoek naar een wat heftiger middeltje dan is dit niet het juiste, maar ik moet er wel bij zeggen dat het mischien een heel ander verhaal is als je meteen een bommetje/capsule van >100 mg. neemt.
Of je blowt tijdens het gebruik en zal je mischien ook merken dat het de werking van 3-FA ernstig versterkt!

boenkeng

Bewuste gebruiker
Aan gezien 4-FA niet meer te krijgen is wou ik dit ook proberen, maar dan echt als vervanger van pep en mdma, maar zo te lezen gaat dat me erg tegen vallen.

Ik ben opzoek naar een soort pep met een redelijke euforie waar ik niet te vaag van zou worden wat ik dus redelijk snel met pillen heb 4-FA leek me daar perfect voor nml

Paperplane.

Wijs gebruiker
boenkeng zei:
Aan gezien 4-FA niet meer te krijgen is wou ik dit ook proberen, maar dan echt als vervanger van pep en mdma, maar zo te lezen gaat dat me erg tegen vallen.

Ik ben opzoek naar een soort pep met een redelijke euforie waar ik niet te vaag van zou worden wat ik dus redelijk snel met pillen heb 4-FA leek me daar perfect voor nml
Ja dan is 4-FA echt iets voor jou ja. Errug moeilijk te krijgen inderdaad, net als 2ctjes.

boenkeng

Bewuste gebruiker
Nou ik heb het binnen, het lijkt veel meer als een gram, of mijn gewone pep dealer loopt me altijd te naaien :confused: Anyway nu nog een geschikt moment vinden.

Hoe erg brand dit goedje door de neus en wat is een redelijke dosis voor zo ff een avondje proberen?

Paperplane.

Wijs gebruiker
boenkeng zei:
Nou ik heb het binnen, het lijkt veel meer als een gram, of mijn gewone pep dealer loopt me altijd te naaien :confused: Anyway nu nog een geschikt moment vinden.

Hoe erg brand dit goedje door de neus en wat is een redelijke dosis voor zo ff een avondje proberen?
3-FA brand echt hard. Geen pep geen keta geen 2c-tje die bij mij zo hard gebrand jeeft. Wat een scherp spul zeg. Normale dosis is een sleutelpuntje of 2 in een vloeitje/capsule, of 1 sleuteltje in die näse. Ik vond er niet heel veel aan, ben op een sleutelpuntje in slaap gevallen i.c.m. met 4ml ghb.

boenkeng

Bewuste gebruiker
Weet je ook hoe het is qua studie, kan je er goed op studeren?

Daarnaast hoelang brand het in je neus dan? Als het 30 secondes brand maakt het niet uit, maar net als 2C-E een kwartier letterlijk huilen is me wat te gek :tearsofjoy:

Paperplane.

Wijs gebruiker
boenkeng zei:
Weet je ook hoe het is qua studie, kan je er goed op studeren?

Daarnaast hoelang brand het in je neus dan? Als het 30 secondes brand maakt het niet uit, maar net als 2C-E een kwartier letterlijk huilen is me wat te gek :tearsofjoy:
3-FA vond ik voor studeren prima werken, heb in een nacht een verslag gemaakt en me echt geen moment ongeconcentreerd gevoeld.
Het brand niet zo lang gelukkig, eerste 10 seconden echt tranen tranen pijn pijn, maar tegen de tijd dat je wil gaan schreeuwen mindert de pijn al.

Peace!

Thijs013

Newbie
Afgelopen zaterdag een half grammetje binnengekregen. Rond 21:00 thuis een puntje gepakt voordat ik naar vrienden ging voor het indrinken. Werd er wel een beetje praterig van en op een lekkere manier helder en energiek. Voelde opzich wel prima, maar ik had toch het idee dat ik te weinig op had. Omdat ik bang was voor cravings gezien de hoge dopamine release, heb ik verder niks meer meegenomen naar de stad. Daar had ik wel spijt van achteraf overigens. Een beetje teleurgesteld heb ik dan om 02:00 toch nog een half snoepje op, waar ik overigens wel lekker op ging, ondanks dat ik de laatste weken iets te vaak gebruikt heb. Misschien dat dat ook iets met de 3-FA te maken heeft, daarom vermeld ik het ook even.

Conclusie:
Een goed beeld heb ik nog niet, gezien de hele kleine hoeveelheid die ik zaterdag genomen heb.
Aankomende zaterdag een groter lijntje pakken, of misschien een cappie vullen.

Heeft iemand enig idee hoe dit de MDMA downtime periode zou kunnen beïnvloeden? Ik neem 2 maanden pauze tussen XTC, om het maximale er uit te krijgen. Het zou zonde zijn als ik niets meer van de MDMA merk over 2 weken door nu een lijntje te nemen. :grin:

Paperplane.

Wijs gebruiker
Nope, twee weken moet genoeg zijn, dit spul, er van uitgaande dat je 3-fa hebt, werkt vrijwel niet op je serotonine. Ik heb wel gemerkt, dat als ik minder dan een week voordat ik mdma neem, speed neem, dat mijn trip dan minder energiek is, waarschijnlijk door dopamine depletie :)

Mijn ervaring met de 3-fa. Heb binnen 2 uur ongeveer 100mg nasaal verdeeld over 3 lijntjes genomen (een hele flinke dosis, vind ik zelf). Ik kreeg een een amfetamine flash, maar zonder iets van echte euforie - maar totale kalmte en focus. Het werkt vrij lang: 8u +, en duurt wel langer dan 14 uur voordat de effecten totaal niet meer merkbaar zijn.

Voordeel: Praten is heel fijn, opruimen is ook leuk, studeren en lezen gaat goed. Motivatie, iets van inlevingsvermogen/verbondenheid kreeg ik er van, maar heel subtiel.

Neutraal: Geen euforie, ik had totaal geen drang om meer te pakken. ik werd perfectionistisch.

Nadeel: It burns, beetje shakey werd ik, werkt (te) lang, geen trek, hoofdpijn volgende dag.

Eindoordeel: tsja, pep achtig - maar wel met de risico's van RC's m.b.t. gefluoriseerde amfetamines. Lees voor een discussie:
http://www.drugs-forum.com/forum/showth ... p?t=175262

boenkeng

Bewuste gebruiker
hellokitty zei:
Mijn ervaring met de 3-fa. Heb binnen 2 uur ongeveer 100mg nasaal verdeeld over 3 lijntjes genomen (een hele flinke dosis, vind ik zelf). Ik kreeg een een amfetamine flash, maar zonder iets van echte euforie - maar totale kalmte en focus. Het werkt vrij lang: 8u +, en duurt wel langer dan 14 uur voordat de effecten totaal niet meer merkbaar zijn.

Voordeel: Praten is heel fijn, opruimen is ook leuk, studeren en lezen gaat goed. Motivatie, iets van inlevingsvermogen/verbondenheid kreeg ik er van, maar heel subtiel.

Neutraal: Geen euforie, ik had totaal geen drang om meer te pakken. ik werd perfectionistisch.

Nadeel: It burns, beetje shakey werd ik, werkt (te) lang, geen trek, hoofdpijn volgende dag.

Eindoordeel: tsja, pep achtig - maar wel met de risico's van RC's m.b.t. gefluoriseerde amfetamines. Lees voor een discussie:
http://www.drugs-forum.com/forum/showth ... p?t=175262
Duidelijke beschrijving, hoe zit het met de pupillen? Ik heb het nog steeds liggen maar naar een aardige dosis pep moet ik zo bijkomen dat ik hier nog ff me wacht.

Ik kon zelf zien dat mijn pupillen IETS groter waren, maar dit valt niet op (dosis afhankelijk). Als het aan het uitwerken is (comedown) - is de drang wel behoorlijk om weer bij te nemen. Het is nog best verslavend, mee uitkijken dus.

Bovenaan