balen dat het effect niet hetzelfde is. Is er wel iets van hetzelfde dat je voelt? Zoals euforie en mega zin in seks?
Ikzelf heb 3mmc mr kort gebruikt (6maand) en vond het nogal teleurstellend, later meer van genoten, doormiddel van stapelen.
3cmc 220mg oraal (had mn verwachtingen ook laag gelegd, niet willen vergelijken met potentere stims), gaf met in setting, thuis samen met vriendin, welk lekkere rush, nergens omver geblazen fzo, maar versterkte het empathische en remloze in ons beide, waardoor je samen best closere avond/nacht beleefd, met ook nood aan muziek n wa dansen, mr vooral een versterkte band onderling, meer klefferig, intiemer, met veel geknuffel en strelingen. De intieme setting was minstens zo belangrijk dan het stofje zelf.
Zo wow vond ik 3mmc niet, net door wat ik hieronder schrijf. En plaats ik 3cmc in een vooral entactogene stim, lekker met z'n 2.
Ik ben zo fan van 6-APB en 4-FMA de ene, nl 6apb, geeft stabiele potente MDMA rush, slaat minder in als een bom, dus minder intense rush en zonder dat wausy, maar lekker langwerkend met heerlijke energy, versterkte en veranderlijke zintuigen, vooral uuuuren constante milde visuals, sterk entactogene energie met dans-drang, ook vol van empathie, alles is gewoon zo fijn en lekker.
4-FMA, daarentegen is dan weer de potentste pep rc met ook als enige pep rc (oké 4-FA had ook wat meer euforie dan classic pep), pak euforische werking, doordat het best een serotonineslurper is, maar de nadruk ligt op vette strakke energy en ook maakt het je über geil en giga verlangen nr seks, sociaal, remloos, waardoor je ongegeneerd je ding durft doen. Op party's echt dangerous, door de remloze geile energy, kan vr genante momenten zorgen😆 Maar in intieme setting, de geilheid en zin in seks is onuitputtelijk, als man houd je het ook nog is veel langer vol en na de daad, blijft de goesting en geilheid zo aanwezig, dat je blijft gaan. Ik spreek mr vr mezelf, mr je staat voor alles open, trio's, spellenrollen, sm, femdom...fantasieën worden realiteit 😜 Een punt, als je niet zo bekend met pep en pep rc's, is er zeer reële kans dat je jongeheer, letterlijk krimpt, maar laat dat het spel niet berderven, door de overvloed aan geile, remloze energy en omdat je beide ulle fantasieën prijsgeeft, de een wat meer dan de ander, beleef je automatisch vet geile momenten, die bol staan vd lusten en waar pure penetratie, bijlange ni het hoofdpunt is. Echt, met 4-fma ben ikzelf vb enorm slaafs n vriendin dan juist dominant en echt kunde zoveel beleven, waar gelle beide anders te bedeesd vr zé n schaamte bij hebt. Echt top spul om je geilste seksuele fantasieën samen tot leven te wekken.
Dus zou zeggen, ga voor 4-FMA, daartegen is 3cmc niemendalletje 😜