• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

2nd meeting with Alice

3970

Wijs gebruiker
Vanaf hier een vervolgje, over mijn tweede date met Alice. Het is nu 16.45, 3.5 u na de inname van de 2 halve Maya's.(als mijn geheugen me niet in de steek laat)

Alice is vandaag zo anders, zoveel gemoedelijker. Een andere Alice dan de eerste ontmoeting. Misschien was ik wat verlegen, angstig, de eerste keer. Maar ik was (en ben) er nu volledig op voorbereid. Alice heeft heel rustig en statig haar herintrede gemaakt. We zijn, nadat ik na een 3/4 u merkte dat er iets aanwezig was, in de auto gestapt, en naar het centrum gereden. Samen met mijn vrouw zijn we de stad ingelopen, ietwat onwennig. Merken mensen iets aan je, kijken ze je nu meer aan dan anders? Of let je er meer op? Ik merkte eigenlijk, dat ik het heel geleidelijk zelf onder controle kreeg. Ik zag mezelf in de spiegels in het Kruidvat, zoals ik normaal ben. Geen freak, gewoon mezelf. Terwijl de stellingen om me heen volop ademden. Het potje multivitaminen dat ik oppakte, de lettertjes golfden heen en weer. Maar, niemand ziet het, ik heb het zelf in de hand, ben het zelf.

Afgerekend, en buiten regent inmiddels een beetje...daar gaat mijn boswandeling...maar, de liefde van mijn leven stelt voor om even een winkel met allemaal hebbedingetjes in te gaan. Servies, handdoekjes, lampjes, zo'n "maak je huis gezellig" winkel. Ik winkel graag, maar niet in dit soort winkels. Maar nu...de kleuren van alle verschillende kaarsen vallen me op. Ik ruik geuren in de winkel, die me anders nooit op zouden vallen. En ik verbaas me erover dat ik werkelijk me kostelijk vermaak met alles rondom me heen. De kleine bordjes, zelfs een placemat verbaast me...Ik kan hier uren ronddwalen...

Maar, we moeten verder. Mijn lief begeleidt me naar buiten, de gure wind in. Maar de wind voelt voor mij niet guur. Ik weet dat het fris is, maar voel me er niet onprettig bij. Ik merk wel dat ik het erg fijn vind om hier samen met mijn vrouw te zijn. Zij betekent alles voor me, en ik probeer haar dat al heel lang duidelijk te maken. Ik hoop dat het overkomt...

Later meer, hoop ik...we hebben net heerlijk gegeten..pikante aardappelpartjes, en een heerlijke pikanto...wat een kruiden...We gaan nu naar onze vrienden toe, een stukje rijden in de vallende schemering...

Het zal een report in stukjes worden, vrees ik...

Hemi & Alice
----------------------

Vervolg, zondag 11-11

Na even door de wind te hebben gelopen, komen we bij de auto aan. Ik stap in, en merk dat ik het blikje nep-Redbull dat ik bij me had, nog net zo vol is als toen ik uitstapte. Maar een slokje drinken. Erg lekker trouwens, dat mierenzoete spul. We rijden weg, naar de volgende stop. Een kledingwinkel, mijn vrouw zoekt een bloesje ofzo in rose. Maar ik heb het zo gezien, d winkel heeft echt niets wat haar staat. Wat een verschrikkelijk doffe, grauwe kleuren. En erg ongezellige winkel, waar ik dan ook zo weer weg wil. Ik zeg nogal luidop tegen haar "kom schat, hier ben je nog niet oud genoeg voor". Het oudere echtpaar achter haar kijken een beetje raar....

De parkeerplaats over, naar de Aldi. We lopen de slagerij binnen, om beleg uit te zoeken. Hier liggen allemaal mooie stukken vlees te wachten om versneden te worden tot beleg. "Wat lust je?" zegt mijn vrouw. Ik bekijk al het vlees, en zeg tegen haar "pak maar iets dat niet beweegt...". Ze moet lachen, en begrijpt dat het vlees er voor mij nu iets anders uitziet. Het vlees ligt niet stil. Het ademt, alle peesjes in het vlees groeien, krimpen, als aders die zich met bloed vullen. Ik zie een mooi stuk ham liggen, wat vervolgens volledig uit droogt, en daarna weer helemaal opbloeit..Ik besluit dan dat ik een stukje zult wil, dat is erg lang geleden. En, het beweegt niet! Mijn vrouw rekent af, en weer heb ik het idee dat het meisje dat ons helpt erg naar me staart. Nee, dat is verbeelding, weet ik. Toch?

Ik neem het zakje met vleeswaren en het bonnetje aan, en we lopen de drukke winkel in. Ik voel me goed, en het is er niet zo koud als anders. Ik hou het zakje stevig vast, evenals het bonnetje, alsof dat mijn levensdoel is. Mijn vrouw gaat even wat zoeken, ik loop alvast langzaam langs de bakken met koopjes richting de kassa's. Bij de chocolade blijf ik staan, ik herinner me dat ik daarvoor naar de Aldi wilde, die heerlijk grote tabletten melkchocolade. Mijn vrouw komt bij me staan, neemt twee tabletten en vraagt of ik verder nog iets moet. "Nee, alleen chocolade". Dan wijst ze me op een doosje met allemaal stukjes chocolade met pralinévulling dateen klant voor ons bij heeft. Dat moet ik ook hebben! Mijn vrouw wijst me waar het ongeveer moet staan, en ik pak een doosje. Nee, ik pak er twee, je weet nooit, en het ziet er zoo lekker uit. Ik sluit me weer aan in de rij. We veranderen van rij, de andere kassa gaat ook open. En ik verbaas me over het grote aantal oude mensen in de rij. Het lijkt wel nationale bejaardendag...En ze zijn zo sloom. Maar dat deert me niet, ik heb alle tijd van de wereld, en ben geduldig.

"Ruik je die tabak?" vraagt mijn vrouw. Nee, ik ruik eigenlijk niks..Of wel? Oja, nu ik er op let, dringt de indringende geur van de tabak in mijn neus...Bah, wat vind ik dat smerig. Ik kijk naar de man die aan de beurt is. En in mijn ooghoek zie/hoor ik mijn vrouw een tijger nadoen."Mrrauuww" doet ze, en krabt met haar hand door de lucht. Ik kijk haar aan, en vraag wat ze nou doet? "Ik zeg niks!" He? Je deed toch net een tijgertje na?? "Nee man, ik sta gewoon te wachten.." Okee. Mijn geest houd me dus een beetje voor de gek. Leuk!!

We gaan weer, naar de auto, en weer naar huis. De bomen, het gras, het heeft allemaal zo'n vreemde kleur. Groen, maar niet zoals gras hoort te zijn. Anders. We rijden de oprit op, en stappen uit. Weer thuis, lekker. We gaan naar binnen, en ik neem mijn halfvolle blikje mee naar binnen. Ik ga op de bank zitten, en begin het forum door te lezen. Alle letterjes golven, verkleuren lichtjes. Heel anders dan anders. Mijn vrouw komt bij me zitten, vraagt hoe het gaat. "Heel goed," zeg ik, "heel anders dan de eerste keer." Ik vertel dat het zo gemoedelijk gaat, veel relaxter dan de vorige keer. Ik denk dat ik het redelijk onder controle heb deze keer. Ik zie de tv ademen, de klok lijkt vloeibaar, alsof je over een hete asfaltweg kijkt waarboven je de hitte ziet opstijgen. Ik begin aan het eerste stukje van mijn tripreport, en het schrijven gaat me verbazend goed af. Af en toe mis ik een toets, maar dat zie ik meteen. Leuk.

Douchen. Ja, ik wil nog even douchen. Mijn vrouw moet nog even weg, dus ik ga naar de badkamer. Kleed me uit, en dat valt me wel wat tegen. Mijn evenwichtsorgaan speelt me parten. Ik kleed me erg sloom en voorzichtig uit. Ik heb de douche aan gezet, en ga er voorzichtig onder staan. Niet te heet, goed opletten dat ik me niet verbrand nu. Ik ga er helemaal onder, en trek het witte douchegordijn dicht. Wat een genot, douchen. Ik sta echt te genieten. Ik voel echter iets raars aan de temperatuur van het water. Het is niet constant. Nee, niet elke straal is even warm. De ene straal is warmer dan de andere.. Vreemd dat dat me niet eerder is opgevallen. Ik doe wat shampoo in mijn haar, en ruik de erg zoete, chemische geurstoffen. Lekker, maar wel erg nep. Terwijl ik naar beneden kijk, vallen me twee dingen op. Het douchegordijn verandert telkens van tint, alsof er schaduwen overheen vallen. En, ik kijk naar mijn mannelijke trots. Dat beweegt nog veel meer! Het rimpelt, vervormt, wordt langer, korter, het heeft iets weg van een harmonica die je uittrekt en weer in elkaar duwt. Ik vermaak me kostelijk. Ik kijk naar de roze klassieke tegeltjes op de muur, ze bewegen lichtjes, en als ik even blijf staren golft de muur volop. Wat een leven in een anders zo dode muur.

Ik hoor de auto weer aankomen, en voor mijn gevoel hoor ik hem veel eerder dan normaal. Ik draai de kraan dicht, en stap op de mat. Ik sla de handoek om me heen, en mijn vrouw komt binnen. Ze vraagt hoe het gaat, en ik vertel wat ik zojuist allemaal heb gezien. Ze lacht, en neemt de handdoek over. Ze begint me helemaal af te drogen, en dat is heerlijk. Ik geniet ervan, en heb het idee dat ik als een kleutertje in de badkamer sta. Ik kleed me dan weer aan, kijk even de spiegel, en zie mijn gezicht weer veranderen. Wel raar, of ik nu LSD of 2C-B op heb, mijn gezicht verandert altijd op dezelfde manier. Heel herkenbaar.

Ik besluit om rond 17.00 100 mg MDMA te nemen, voor de Candyflip. Dat is 4 uur na de inname van de zegel LSD.

Daarna ga ik weer op de bank zitten, en mijn vrouw komt inmiddels met eten naar binnen. Ze heeft pikant gekruide aardappelpartjes gebakken. Heerlijk, die kruiden, maar wat smaakt het veel naar aardappel. Tja, dat heb je met aardappel natuurlijk, maar het was me nooit eerder opgevallen. Hierna krijg ik nog een pikanto, een grkruide gehaktstaaf. Ook deze smaakt me heerlijk, de kruiden zijn geweldig. Ik heb nog nooit zo lang over het eten van een gehaktstaaf gedaan, en nog nooit met zoveel smaak.

En nu moeten we gaan, we moeten onze vriend Toto ophalen bij de garage, en daarna zullen we de avond bij hen doorbrengen. We stappen in de auto, het is inmiddels regenachtig, en begint al een beetje te schemeren. Het weer heeft zich niet van zijn beste kant laten zien, maarja, je kunt niet alles hebben. Ik voel me nog steeds vrolijk, en lekker in mijn vel. Als we weg willen rijden constateert mijn vrouw, dat de lichten van de auto het niet doen, alleen de (te) kleine stadslichten..Oeps. Ik probeer te bedenken hoe dat kan komen, maar kan alleen bedenken dat het wel erg toevallig is dat ze er allebei tegelijk mee stoppen. Meteen komen er rare ideëen in mijn hoofd op, van samenzweringen enzo, maar die zet ik makkelijk opzij. Gewoon domme pech, rijden met die hap, het is mijn feestje vandaag!!

We rijden naar de garage waar Toto al 10 minuten in de regen staat te wachten. Hij springt vlug achterin, en zijn aftershave valt me heel erg op. Na vertelt te hebben hoe het met hem gaat, vraagt hij he ik me nu voel, en of het al over is. Ik leg hem uit dat het heel anders is dan de vorige keer, dat ik er echt van geniet, en dat het iets minder heftig aan het worden is.

Bij Toto thuis aangekomen gaan we vlug naar binnen. Het voelt er behaaglijk warm aan, en ik nestel me meteen op mijn favoriete plekje op de hoekbank. Schoentjes uit, lekker languit op de bank. Er wordt een beetje over en weer gekletst, en Toto steekt allemaal kaarsjes aan. De sfeer in de huiskamer is knus en gezellig, en na een aantal minuten komt Bibi ook thuis. Weer vertel ik vol enthousiasme mijn ervaringen van die dag, en dat het zo'n fijnere ervaring als de vorige keer is. Ik vertel honderduit, en Toto neemt inmiddels zijn portie 2C-B in, 30 mg. De twee dames besluiten niets te nemen, en op ons te letten. Ik heb zo heerlijk op de bank liggen trippen, met milde visuals, lekkere gedachten en een fijn gevoel in mijn lijf.

Rond 19.00 kwam ik er echter achter dat de MDMA niets deed :flushed: Damn...da's balen..na het heeeel lief gevraagd te hebben mocht ik van mijn vrouw nog één XTC pilletje pakken. Deze pilletjes liggen nu bij de test service, dus ik weet niet wat erin zit, maar wij gaan er alle 4 loeihard op..erg goede pillen, ik verwacht een hoog MDMA gehalte. Dit pilletje werkte dus wel, binnen 30 minuten, en deed mijn heerlijke LSD trip vlekkeloos overgaan in een heerlijke, relaxte XTC rush, met een voor mijn gevoel extreem heldere gedachtegang. De dames merkten op dat ik zeer rustig begon te praten, alsof ik over elk woord nadacht dat ik uitsprak. Ik heb zo nog even liggen vertellen, en ben toen gaan genieten van Toto die ook ontzettend goed tripte op zijn 30 mg 2C-B, wat voor ons zeer vermakelijk was!

De heerlijke, relaxte XTC rush, ging geleidelijk aan over in een ontzettend geile bui, waar ik mijn geliefde een beetje verantwoordelijk voor houd :hearteyes: Nadat die geilheid een beetje getemperd was, hebben we nog een fijne avond en begin van de nacht gehad, een heerlijke afsluiter van de LSD trip die 's middags begonnen was....

Bij deze trip was de set e setting voor mij, op dat moment, perfect. Ik vind het dus blijkbaar plezierig,om onder invloed van LSD onder de mensen te komen, en te winkelen. Ik kan me voorstellen dat dat niet voor iedereen zo is, drukte kan je misschien ook wat angstig maken. In mijn geval was het heel belangrijk dat mijn vrouw bij me was, en dit wil ik dan bij de volgende LSD avonturen ook zeker weer zo doen. Het eten smaakte me geweldig, sex voelde heerlijk, douchen was een genot. Visuals waren mooi, zij het ietwat mild en gecontroleerd. Volgende keer wil ik weer op tijd beginnen, maar dan met 1½ zegel. Ik wil dan eerst een hele nemen, en een uur-anderhalf uur later een halve, als ik me daar goed voor voel. Ik hoop dat het weer dan iets meer mee werkt....

Hemi :wave:

azgaza

Badass junkie
Weer een leuk stukje, herkenbare dingen trouwens, ook dat koude wind helemaal niet zo koud voelt. Ik voel met LSD de kou ook meestal niet zo heel goed. Heb je al mooie visuals?

3970

Wijs gebruiker
nee, de visuals laten het een beetje af weten...kleuren zijn anders, mijn gezicht veranderd in de spiegel, mijn handen veranderen, als ik mijn ogen sluit zie ik de voor mij bekende 2C-B visuals; neonlicht, groen, paars.

Erg mooi, maar ik verwacht in de toekomst meer visuals van Alice. Ik wil graag dingen zien, die er niet zijn. Dingen uit een andere realiteit. Misschien ben ik er te nuchter voor van mezelf, misschien de volgende keer 1 1/2 Maya..maar de avond is nog jong..

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Hallucineren is echt niet wat er met LSD gebeurt.
Ik heb nog nooit gehalucineert, ooit een Dolfijn horen gillen.

Hallucineren gebeurt ook niet als je 10 mayas opeeet.

De dingen die je ziet en hoort zijn er gewoon misschien ernstig vervormt maar ze zijn er.

Dus maak jezelf vooral niet gek, visuals zijn vervormingen meer niet.
Kleuren intensiveren en het gehoor wordt beter.

Hier in dit artikel staat dat het wel kan ....

Een hallucinatie is een zintuiglijke perceptie, die als werkelijkheid wordt ervaren door degene die hallucineert, maar die niettemin niet overeenkomt met wat er in de realiteit gebeurt. Hallucinaties kunnen voorkomen na het gebruik van sommige hallucinogenen zoals LSD of juist als gevolg van ontwenningsverschijnselen zoals delirium tremens, en bij psychotische stoornissen zoals schizofrenie. Hallucinaties kunnen op alle zintuigen betrekking hebben:

Bij visuele hallucinaties ziet men beelden die niet met de realiteit overeenkomen. Kleuren kunnen veranderen, beelden kunnen bol of hol worden, voorwerpen kunnen gaan golven en in extreme situaties worden er beelden gezien die in het geheel niet aanwezig zijn (zoals de bekende roze olifantjes).
Wanneer er geluiden worden gehoord die er niet zijn, spreekt men van akoestische, auditieve of gehoorshallucinaties. Onder deze vorm valt ook het horen van stemmen zonder dat er iemand spreekt, de meest voorkomende vorm van hallucinatie.
Olfactorische of reukhallucinaties uiten zich door niet aanwezige geuren te ruiken.
Bij gustatoire of smaakhallucinaties worden niet aanwezige smaken geproefd.
Somatische hallucinaties hebben betrekking op het gevoel. Dit kan zowel binnen het lichaam zijn als op en vlak onder de huid. In het laatste geval spreekt men van tactiele hallucinaties.
Daarnaast is het mogelijk dat functies van zintuigen door elkaar gaan lopen wat zich uit in bijvoorbeeld het ruiken van kleuren en het zien van geluiden.

Het optreden van hallucinaties zonder gebruik van drugs is een symptoom dat meestal op een ernstig psychisch of lichamelijk probleem wijst. Een verschijnsel dat wel eens met een hallucinatie wordt verward is het volgende: soms meent men even iets te zien maar kan dan tegen zichzelf zeggen 'nee, dat kan niet, ik verbeeld het me maar' - dit is een pseudohallucinatie en komt veel vaker voor, ook onder gezonde mensen. Verder dienen hallucinaties niet verward te worden met illusies of pareidolie.

Het woord hallucinatie is afkomstig van het Latijnse hallucinere, dat te vertalen valt als dwalend door de geest. De term werd voor het eerst gebruikt in de psychiatrie door de Franse psychiater Jean-Etienne Esquirol in 1837.

Stonie

3970

Wijs gebruiker
na een intens en erg leuk weekend, probeer ik nu weer even de draad op te pakken waar ik gebleven was. Ik zal voor de duidelijkheid mijn eerste bericht aanpassen, anders wordt het misschien te onoverzichtelijk.

Hemi

Agonist

Experimenterende gebruiker
3970 zei:
Agonist zei:
azgaza zei:
Misschien heb je inderdaad een hogere dosis nodig dan, heb je ook geen patronen?

Idd, als je een goede dosis LSD te pakken hebt barst het overal van de patronen :)

Definieer patronen??

Ha, tja daar vraag je wat. Sowieso interpreteert iedereen het anders en is het sowieso lastig uit te leggen wat je nu precies ziet. Maar je weet waar ik het over heb zodra je ze gezien hebt :wink:
Op veel psychedelische kunst zie je gelijkenissen met de patronen zoals je die hebt met LSD. Ik denk dat dat de makkelijkste omschrijving is.

Bovenaan