Nu, (toch nog even een vervolg, oftewel post scriptum, enkele regels tekst, en met name in dit gedeelte zoveel mogelijk informatie.
Want ja, in de laatste 3 uren ongeveer, relatief korte tijd, maar o zoveel gebeurd. Jazeker, dat kan ik wel zeggen !
Kort en krachtig, dit onderzoek van de rc 2FMA heeft naast een moordende koppijn nu, zeer, nee, weldegelijk vervelende eigenschappen.
Dat is neem ik aan, bij iedere gebruiker van dit type rc' bekend.
Wat deze dan voor andere users zijn, daarvan zeg ik niks, ook al omdat speedgerelareerde zaken,vrijwel allemaal zelf deze weten, en homorechten
Ik doseer 2-FMA normaal gesproken op zo'n 20-25mg.
Ik krijg de indruk dat je meer in de recreatieve hoek waarvoor je beter af bent met bijvoorbeeld MDMA / 5-MAPB of A-PHP, de laatste gevaped en niet oraal.
@ Jhtms, waarde collega,
Ik vind, na ampele overwegingen, dat je volkomen gelijk hebt.
Daarbij is het van tenminste enig belang om te vermelden, dat volgens enige artikelen staande in het Burgerlijk Wetboek, dat in principe a l l e gevonden voorwerpen en met name als deze een waarde hebben, moeten worden afgegeven bij in de allereerste plaats de gemeente, alwaar de vondst is gedaan, en in de tweede plaats bij een politie bureau zo mogelijk ( alweer dat laatste gedeelte) alwaar de vondst is gedaan.
Punt van groot belang ditmaal:
Noteer de navolgende markante punten!
En voeg hierbij toe:
Zo precies mogelijk de locatie van de vondst
Tijdstip van de vondst
Waren er getuigen? Zo mogelijk van minimaal twee de personalia noteren
Maak zo mogelijk foto's van de vondst!
En, vanuit meerdere invalshoeken te nemen!
Hierna kunt u de vondst(en) met u meevoeren naar uw woonplaats en woonadres.
Vervolgens kunt u verdere actie ondernemen zoals hierboven al is beschreven.
Tussen supplement:
De derde mogelijkheid, jazeker want die is er natuurlijk óók, ga ik kort benoemen.
Deze derde editie van actie ondernemen is:
De vondst meenemen naar huis, en deze als ware het jouw eigendom verder ook zo bejegenen.
Het moge duidelijk zijn dat ik zelf, dus niet en nooit deze route ga nemen.
Want dan slaap ik helemaal niet meer....
Ik wil mijzelf iedere dag, iedere avond in de spiegel staande vóór dit uiterst confronterend geval, recht in de ogen van mijn spiegelbeeld kunnen aankijken.
Iedere avond weer!
Zonder het schaamrood op de kaken te krijgen...
Eén is niemand anders meer die ditzelfde voor en bij mij kan doen, ik leef solitair, de redenen hiervoor zijn, dat ik het simpelweg
Geen vrouw kan aandoen om met deze ouwe veteraan samen te leven.
Want ik heb nog enkele naweeën die direct te linken zijn aan de zes jaren en enkele jaren dienen in het legioen....
Dus, dames?
Ik zeg het dan nu nog maar een keertje:
Ik ben. NIET vacant voor een huwelijk, latrelatie, of alles, wat dies meer zij!
Zo, on topic nu. (Voor sommigen hier, ja! Eindelijk!)
En ja, gisteren avond was het na een zeer lange tijd weer eens raak. Godverdomme nog niet aan toe!
Eén wel heel vervelende zaak, vlgs mij niet te linken aan die kutzooi met de naam 2FMA .
In het kort gezegd:
Gisteren avond, met die 2FMA in mijn lijf, het was al bijna donker ( en dan ben ik nog altijd extra alert, een kleine erfenis nog) toch maar even te voet naar de pin automaat hier vlakbij. Op zich niets vreemds vind ik.
Toen ik mijn ledig geldbuidetje niet had kunnen vullen, jazeker die kleredingen sluiten al vroeg af tegenwoordig goddome! En dit was niet eerder bij mij opgekomen, nee... en de wens had om in alle rust weer naar huis te lopen, ( en ja, dit "voel" ik aankomen, nog altijd!,) gebeurde het.
Vanuit een soort gangetje kwamen er enkele donkere gedaanten op mij toe.
En dan handel ik vrijwel full auto, nu met die 2FMA wellicht nóg sneller, dit zou kunnen, zoek ik een muur, boom, of wat dan ook om mijn rug gedekt te hebben, en wachtte heel eventjes af, beide handen voor mijn lichaam houdend en ja, er klonk een stem met een accent die zei iets van geef op man...je geld!en daarna weet ik niet meer precies wat er gebeurde, wie wat deed. Nee, want dat gaat zó snel...mijn actie is te classificeren als zo effectief mogelijk ordinair straatvechten, Michael met wat Krav Maga. Voor diegenen die hierover geïnteresseerd zijn. Ik zeg hier alleen dit nog over, Het is uitermate geschikt en effectief om jezelf in dit soort noodgevallen i.i.g. een goede kans te geven om er goed vanaf te komen...tsjaaa. Legio patria nostra, marche ou Creve!!
I.i.g. rende er 1 hard weg, een andere lag op de grond, en nog een stond dubbel gevouwen te kreunen.
Dat was een goeie, want aan mijn rechterknie te voelen heeft dat sujet deze knie vol in zijn edele delen mogen ontvangen, edoch dit deze handeling zeer kortdurend, en met zoveel mogelijk kracht die ik nog kan inzetten.
Het moge duidelijk zijn dat deze knaap naast te zijn uitgeschakeld, deze avond (althans dat hoop ik) nog lang moge heugen!
En nu, na weer een nacht wakkergebleven te zijn, goddome, ga ik schriftelijk aangifte doen van deze gebeurtenis uiteraard der zaak.
I.I.g. doe ik alvast een beroep op één van de strafuitsluitingsgronden. Uiteraard!
Wie kent deze hier op DF?
Kan je goed van pas komen om ze te weten.
Ook nee zeer zeker met, of door drugsgerelateerde zaken. Jazeker!
Om dit reporter niet langer te maken dan nodig is, zal ik de drie strafuitsluitingsgronden die voor de hele kutzooi kunnen worden aangevoerd in een eventuele rechtszaak, mocht deze er komen en dat betwijfel ik nu met corona omdat er enorme drukte heerst op ons rechtssysteem, daarbij is er niemand gedood of zwaargewond.
Dat is nu zeer belangrijk....ik wil uiteraard géén mediacircus en niemand weet wie ik ben in deze zaak. Tenminste, bij mijn weten..
Neemt niet weg dat uk mij byzonder KUT voel.
De reden hiervoor is dat ik niet houd van dit soort zaken. Nee.absoluut niet!
Nu volgen de grote drie.
Allereerst en wie kent deze niet, het is de allerbekendste van alle, met de naam:
zelfverdediging.
Betere naam is: Noodweer.
Behelst: het in nood verkerende mogen verdedigen van eigen lijf, eerbaarheid, of goed, e.e.a. met inachtneming van de beginselen proportionaliteit .
Pats, mond vol!
De navolgende is: noodweer exes.
Bij deze is er altijd sprake van een hevige gemoedstoestand, die geleid heeft tot het over proportionele geweld, dat bij het zelfverdedigen is aangewend.
Alweer.
Mondvol!
En dan nog nummer drie, deze is nog niet zo erg lang geleden in het Wvsv gezet door de Wetgevende macht.
Zo, we gaan weer on topic.
Nogmaals gisteravond.
Bah. Altijd leuk om te zien dat ik het nog altijd goed beheers, maar...ik wil dit niet. Nee. Nu heb ik overal spierpijn, en een kuthumeur.
Ik heb waarachtig zin in een enorme zuippartij. Ja.
Maar, dat lost niets op..Dus gaat dit niet gebeuren!
Ik wacht af, wat er verder gaat gebeuren.
Want in ons land kan, nee, moet je ervan uitgaan, dat er altijd en overal mensen zijn, die allemaal een telefoon bij zich hebben en direct aan het filmen gaan...
M.a.w. Wellicht komt oom Hermandad vanzelf wel aan de deur.
Dat moeten ze zelf weten, ik zeg er géén woord over.
Nooit doen! Mondje dicht!
Niet meteen je zaak al volkomen naar de klote brengen, dat kan later altijd nog. Geef ze geen enkele info. Want deze wordt tegen je gebruikt!
Van de 2FMA voel ik nog een klein beetje bevende handen.
Vannacht ging, althans dat wilde ik volgens dr normale manier, maar, ik maakte een smak, dat het hele huis ervan dreunde en trilde tot in alle voegen.
Opstaan lukte eerst niet, mijn benen waren niet meer aanstuurbaar....
Uiteindelijk toch weer in bed geraakt en ik vervloekte mijzelf Dat ik geen benzos had aangeschaft, de prijs hiervoor was dus meteen goed voor een nachtje zonder slaap. Zo als reeds is opgemerkt.
Verder geen kater.
Maar, autorijden is niet verantwoord.
Zeer zeker niet.
Gaat dus niet gebeuren!
En nu, stop ik met alles, wat met speed te maken heeft.
Echte rotzooi is het, deze analoog.
Nee. Afgelopen!