2F-Ketamine en 3cmc ( 2-FDCK)

Hoi hoi,
Heb even hulp nodig. Ik wil graag 3cmc gaan combineren met 2F-Ketamine. Dit wil ik beiden snuiven. Maar wat is de juiste dosering??

Ik ben 1,57 en weeg 65 kilo.

Ik ben geen ervaren gebruiker, dus niet te hoog.....

solemnsam

Newbie
Hoi!

Ik zag dat nog niemand had gereageerd op dit bericht dus ik voelde me wel geroepen om je mijn ervaring te delen met deze combi!
Ik stel me graag zelf eerst even voor omdat ik niet wil dat ik verkeerde dingen aanpraat! (skip dat deel vooral als het je niet boeit ahaha)

Mijn naam is Sam en ik ben een student, ik ben super geintereseerd in drugs omdat ik het gaaf vind om te ontdekken wat het met mijn lichaam doet. Ik wil hier bij vertellen dat ik wel echt weinig ervaring heb met drugs in het algemeen, maar daarom ben ik ook op dit forum gegaan. Over die ervaring gesproken: Ik blow regelmatig met vrienden of alleen omdat ik het een fijn gevoel vind hebben (soms wel te veel moet ik eerlijk toegeven), ik heb tot nu toe verder: 3x xtc gebruikt op feestjes, 1 keer op een avond na het drinken twee puntjes ketamine (vond ik niet zo speciaal), en nu dus 3-cmc en 2F-ketamine. Oja en Alcohol lol.

Waarom heb ik onlangs 3-cmc en 2F-ketamine geprobeert vraag je je af?

(1) allereest was ik huiverig, dat moet jij denk ik ook zijn, ik weet niet wat je ervaring is tot nu toe met drugs maar het zijn RC's dus vrijwel geen onderzoek en weinig ervaringen van mensen. Maar de vergelijkbare middelen van 3-cmc (3mmc) en 2F-ketamine (Ketamine) waren volgens de bronnen die ik had gevonden wel te combineren met elkaar. Dit gaf dus mijn eerste 'Green light'

(2) Het is tot dusver legaal om te kopen, wat ik serieus wel een belangrijk punt vind, je stimuleert zover ik weet geen illegaal circuit.

(3) Makkelijk te bestellen haha! ik vond deze twee middelen via het internetwebsite die ik van een vriend heb gekregen die zei dat ie betrouwbare en goed spul gaf. (volgensmij mag je op dit forum geen vermelding doen van de site? dus dat doe ik dan ook maar niet).

(4) Écht specifieke interesse naar deze twee middelen en naar het effect op mijn lichaam. Wat 3-cmc betreft wilde ik dit graag proberen omdat ik hoorde dat het een wat mildere vorm wat mdma, speed en cocaine was. ik merkte namelijk dat ik op veel feestjes best wel vaag werd van de xtc en ik wilde gewoon een 'mildere' drug testen (klinkt misschien raar voor mensen die echt graag hard gaan op shit haha). Wat 2F-Ketamine betreft wilde ik dit graag proberen omdat ik hoorde dat het echt veel op ketamine leek, en ik dit dus al een keer op een dronken avond had geprobeerd, maar nooit goed, het was in combinatie met heel veel alcohol waar ik wel echt spijt van heb, het maakte mijn avond niet leuker.

Oke nu mijn ervaring met een combinatie van deze twee middelen!

setting: Thuis in mijn eentje! lekker discolampjes aan met muziek.
hoeveelheid: ~200mg 3-cmc vervolgens en ~150mg 2-FDCK.
tijdsvenster: 21:00 - 02:00

Vooraf:

Zoals vermeld begon ik om 21:00 aan de 3-cmc. Ik was redelijk gespannen om eerlijk te zijn. Ik vond het persoonlijk zelf lastig om er achter te komen hoeveel een sleutelpuntje was, dus heb ik het zakje van 1 gram verdeeld op gevoel en 4 hoopjes en die verdeelt over 4 zakjes van 250mg en mijn 0,5g 2-FDCK verdeelt in twee zakjes van 250mg. Hierdoor kreeg ik voor mijn gevoel beter grip op de hoeveelheid drugs die ik nam.

21:00
Eerste bumpje van 40mg. Ik voelde me na 5 minuutjes licht euforisch wat ik fijn vond, ik had Fred Again... | Boiler room: London opgezet op YT, heerlijk! Ik kon meteen zien dat wat op internet over dit middel klopte, je wil meteen bijnemen het euforische gevoel is licht maar ebt ook redelijk snel weg en je wil het echt terug hebben.

21:20 - 22:45
Om 21:20 nam ik dus ~40mg bij en deed dit hierna nog 3 keer tot 22:45. Ik voelde me echt lekker en top dat mn pupillen klein bleven! Ik zou dit middel zeker aanraden als je gewoon rustig aan de drugs wilt en niet super hard wil gaan, ik merkte ook dat tot mijn verbazing het effect lang aanhield met steeds kleine piekjes als je bijnam (om 23:59 voelde ik me nog steeds top). Ik kreeg een licht gelukszalig gevoel die me deed denken aan mdma, ik wilde graag praten met mensen waardoor ik al mn vrienden ging appen, ik bouncde constant op de muziek en mijn hartslag ging omhoog tot rond de 90 bpm. ik voelde me echt serieus heel chill. Wel echt constant voelde ik de drang om bij te pakken. ik had met mezelf afgesproken dat ik niet meer dan 200mg wilde pakken van dit spul dus besloot ik te wachten tot ik zin had om aan de 2-FDCK te gaan.

23:59 - 02:00
Ik trok de conclusie dat het gevoel van 3-cmc niet heftig was maar het tot mijn verbazing wel lang aanhield naarmate ik meer gebruikte. het effect had sinds ik voor het laatste had bijgenomen eigenlijk amper afgenomen. Ik zat er lekker in dus ik besloot de mijn muziektempo wat te verhogen (Melodische Hi-Tech) en te beginnnen aan mijn zakje van 250mg 2-FDCK. Ik had eerst denk ik rond de 60mg genomen en ik voelde me eigenlijk na een paar minuten al echt heel vaag worden. Dit effect kan ik om eerlijk te zijn echt niet vergelijken met dronken zijn. Ik begon licht te wankelen, moest echt lang nadenken over dingen (ik herinner me dat ik echt minuten lang naar de zakjes poeder had staan staren met van huh hoeveel had ik nou genomen en gaat alles nog wel oke? etc.) en ik begon ook een beetje in te kakken. ik voelde nu wel voor het eerst echt dat ik drugs ophad, een beetje zovan wow er zit echt een blokkade op mijn brein, en ik moest hier echt aan wennen.

Ik moet eerlijk zeggen dat door de 2F-ketamine ik wel echt vagere herinneringen heb aan wat er hierna gebeurde. Maar ik heb na dat ik de drugs een beetje had omarmd nog 2x bijgenomen en echt heerlijk gekeken naar Adventure Time en nog een stuk gewoon plat om bed gelegen naar muziek luisterende met ogen dicht waar ik best wel wat visuals kreeg.

Hoe was mijn nacht?
Ik kon echt slecht in slaap komen (haha). Ik had echt het gevoel dat ik mijn brein echt had overprikkeld ofzo? Constant van die kleine onzichtbare 'bliksemschichtjes' in mn hoofd, het voelde echt alsof mn brein op volle toeren aan het draaien was, hoewel ik dit niet vervelend vond. In de loop van de nacht viel ik uiteindelijk in slaap en de dag erna voelde ik me eerlijk gezegd prima, de hele ochtend geslapen en had vervolgens nergens last van.

Conclusie:
Om te concluderen had ik echt wel een chille avond in mn eentje, wat betreft de 3-CMC had ik echt graag fysiek met andere mensen willen zijn, ik ben al vrij sociaal en ik had echt gewoon super veel zin om met ze te praten. Ik wil dit dan ook zeker nog een keer op een huisfeestje ofzo doen. Aan de 2F moest ik echt wel wennen maar ik vond het uiteindelijk wel een prettige ervaring. Ik heb dit middel dus tot noch toe niet gebruikt op zichzelfstaand, misschien is mijn ervaring dan wel heel anders en werkt het veel lichter opzichzelf omdat ik al 3-CMC ophad, who knows. Ik zou deze combinatie zelf alleen niet echt gebruiken op een festival ofzo? Hoe vaag ik ervan werd, het lijkt mij gewoon niet prettig om zo in het openbaar rond te lopen. (ik begrijp eigenlijk ook niet waarom je keta zou doen op een festival).

Raad ik het aan? Ja zeker wat mij betreft wel, als het veilig is natuurlijk, daar heb ik echt serieus geen zekerheid over. Als iemand dat wel heeft laat het me dan please weten, ik ben hier ook om te leren.

p.s. dit is mijn eerste bericht op dit forum dus laat vooral weten als ik te langdradig typ, dom bezig ben met mn gebruik of je andere tips, op/aanmerkingen hebt over dit bericht.

Fijne dag nog!

Groeten,

Sam

WausieDinosaurus

Experimenterende gebruiker
Dosering is natuurlijk van een hoop factoren afhankelijk. M'n 3-CMC capsules heb ik meestal standaard afgewogen en lijntjes 2F beetje op gevoel, de ene keer wat meer nodig dan de andere keer. Combineren van verschillende soorten stimulerende middelen (zeker uppers en downers) is natuurlijk erg risicovol, maar kan wel zeggen dat de combi 3-CMC en 2F-DCK mits toegediend op een goede en verantwoorde manier een erg leuke avond kan bezorgen :grimacing:

btw, nice reportje @solemnsam :peace:

Lawaai Papegaai

Belezen gebruiker
Ik heb zelf capsules gemaakt van 500mg 3cmc, ik snuif het en als ik een capsule openmaak weet ik precies hoeveel het is en mag ik van mij zelf niet meer bijpakken. (Tenminste.. dat probeer ik😅) ik bestel het altijd in kristallen en maak de kristallen dan superfijn met een vijzel, dan heb je die pijn van het snuiven ook niet meer.

MetalGuy

Badass junkie
anders vraagje, weet 1 van jullie toevallig al 2f-keta en 3-cmc testbaar zijn?

Mij lijkt t raar omdat het geen verboden middelen zijn
Door het naar een testcentrum te brengen! Dit kan ook met legale rc's zoals je hier noemt.

Ik wens je veel succes!💪🏻

P.S. Wees erop verdacht dat speculeren op het forum is verboden.

Bovenaan