2F-Ketamine en 3cmc ( 2-FDCK)

Hoi hoi,
Heb even hulp nodig. Ik wil graag 3cmc gaan combineren met 2F-Ketamine. Dit wil ik beiden snuiven. Maar wat is de juiste dosering??

Ik ben 1,57 en weeg 65 kilo.

Ik ben geen ervaren gebruiker, dus niet te hoog.....

solemnsam

Newbie
Hoi!

Ik zag dat nog niemand had gereageerd op dit bericht dus ik voelde me wel geroepen om je mijn ervaring te delen met deze combi!
Ik stel me graag zelf eerst even voor omdat ik niet wil dat ik verkeerde dingen aanpraat! (skip dat deel vooral als het je niet boeit ahaha)

Mijn naam is Sam en ik ben een student, ik ben super geintereseerd in drugs omdat ik het gaaf vind om te ontdekken wat het met mijn lichaam doet. Ik wil hier bij vertellen dat ik wel echt weinig ervaring heb met drugs in het algemeen, maar daarom ben ik ook op dit forum gegaan. Over die ervaring gesproken: Ik blow regelmatig met vrienden of alleen omdat ik het een fijn gevoel vind hebben (soms wel te veel moet ik eerlijk toegeven), ik heb tot nu toe verder: 3x xtc gebruikt op feestjes, 1 keer op een avond na het drinken twee puntjes ketamine (vond ik niet zo speciaal), en nu dus 3-cmc en 2F-ketamine. Oja en Alcohol lol.

Waarom heb ik onlangs 3-cmc en 2F-ketamine geprobeert vraag je je af?

(1) allereest was ik huiverig, dat moet jij denk ik ook zijn, ik weet niet wat je ervaring is tot nu toe met drugs maar het zijn RC's dus vrijwel geen onderzoek en weinig ervaringen van mensen. Maar de vergelijkbare middelen van 3-cmc (3mmc) en 2F-ketamine (Ketamine) waren volgens de bronnen die ik had gevonden wel te combineren met elkaar. Dit gaf dus mijn eerste 'Green light'

(2) Het is tot dusver legaal om te kopen, wat ik serieus wel een belangrijk punt vind, je stimuleert zover ik weet geen illegaal circuit.