• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

2e keer XTC

Purpledream

Newbie
Hallo allemaal!

Ik ben nog nieuw hier maar ik wilde graag XTC uitproberen. Daarvoor heb ik het forum heel vaak geraadpleegd voor tips en dergelijke haha. Ik ben 22 jaar
Begin dit jaar heb ik voor de eerste keer XTC gebruikt wat zo ontzettend goed is bevallen dat ik het afgelopen weekend voor de tweede keer gedaan heb met 2 vriendinnen.
Omdat ik nu weet hoe het voelt hebben we besloten om eerst lekker thuis te trippen en daarna uit te gaan in Amsterdam. De eerste keer zijn we thuis gebleven.

Zaterdag avond om 20:00 uit kwamen de meiden bij mij en hebben we eerst lekker cola gedronken en tv gekeken tot ongeveer 22:00 uur. Toen hebben we elk een halve pil genomen (ik weet niet hoeveel mg). De vorige keer hadden we twee keer een kwartje genomen en verder niets. Vanavond wilden we twee keer een halve proberen.

Na 20 minuten voelde ik hem binnen komen en kreeg ik dat zelfde warme gevoel als de vorige keer maar nu schrok ik er minder van dus liet ik het heerlijk over me heen komen. We gingen op de bank liggen en hadden goede gesprekken. Mijn handen en haar waren ontzettend zacht en we gingen elkaar steeds zachtjes knijpen want dat voelde lekker. Ondertussen keken we tv. De stem van de man op tv leek wel continu versneld afgespeeld. Daar moest ik zelf ontzettend om lachen. De kleuren in mijn kamer werden heel intens en mooi en we genoten van het fijne gevoel.

Toen we keken hoe laat het was bleek het al 01:30 te zijn. We namen nog een halve pil en we trokken schoenen en jas aan en zijn naar de bus gelopen. Van het hele busritje van een half uurtje kan ik me niet zoveel meer herinneren. We hadden kaarten voor Brainwash in Escape (Amsterdam) daar kwamen we om 02:30 aan. We hebben daar nog een tijdje van de muziek en lichten genoten en veel gedanst maar ik merkte dat de Xtc op den duur uitwerkte en we hadden verder niets meer.
Het was 05:00 uur toen we weer weg gingen met de bus naar huis. Thuis hebben lekker nagepraat over de leuke ervaring en daarna wilde de rest op bed want ze sliepen bij mij. Ik heb tot 08:00 uur wakker gelegen en toen tot 10:00 uur geslapen. Vandaar dat ik zondag niet echt fit was. Kon echt geen eten wegkrijgen dus ook niet echt gegeten. Zondag avond kon ik weer niet slapen en heb ik van 03:00-07:00 geslapen en maandag lukte het slapen al iets beter dus dat ritme komt wel weer terug hoop ik.

Tips voor (waarschijnlijk wel) een volgende keer zijn welkom!!

Laatst bewerkt:

Rebell

Wijs gebruiker
Het is vroeger gebruikt in onderzoek naar een waarheids serum. Maar ze vonden dat het niet goed werkte daarvoor.

Bij mij was dat wel het geval. Met ons vrienden groepje hebben we de hele nacht alles verteld wat we al die tijd voor ons hielden.
De waarheid kwam bij ons wel op tafel.

Je vroeg om tips, er is een ongeschreven regel dat je er het beste 2 a 3 maanden pauze er tussen moet houden om je serotonine tank de kans te geven om weer te herstellen. Dus handig om dat te weten.

Purpledream

Newbie
Het is vroeger gebruikt in onderzoek naar een waarheids serum. Maar ze vonden dat het niet goed werkte daarvoor.

Bij mij was dat wel het geval. Met ons vrienden groepje hebben we de hele nacht alles verteld wat we al die tijd voor ons hielden.
De waarheid kwam bij ons wel op tafel.

Je vroeg om tips, er is een ongeschreven regel dat je er het beste 2 a 3 maanden pauze er tussen moet houden om je serotonine tank de kans te geven om weer te herstellen. Dus handig om dat te weten.
Jaaa ik herken dat wel! Maar ook dat je de waarheid heel goed kunt omschrijven zonder dat je bang bent voor de reactie van een ander!

Dat van de pauze wist ik! Dus nu weer even wachten helaaas haha

Rebell

Wijs gebruiker
Jaaa ik herken dat wel! Maar ook dat je de waarheid heel goed kunt omschrijven zonder dat je bang bent voor de reactie van een ander!

Ja dat klopt! Je accepteert dan ook dat de ander heeft gelogen en nu wel eerlijk is.

Met een ex vriendin van mij deed ik het om de 2 a 3 maanden en het werkte bij ons als een soort relatie therapie.

We woonde samen en waren druk met werk en met van alles en nog wat.
En soms ga je een beetje langs elkaar heen leven als je al langer bij elkaar bent.
Maar na zo een avondje MDMA hadden we alles weer uitgesproken. Dat werkte echt goed. Hoeft niet bij elke relatie zo te zijn maar met haar werkte dit prima.

Purpledream

Newbie
Ja dat klopt! Je accepteert dan ook dat de ander heeft gelogen en nu wel eerlijk is.

Met een ex vriendin van mij deed ik het om de 2 a 3 maanden en het werkte bij ons als een soort relatie therapie.

We woonde samen en waren druk met werk en met van alles en nog wat.
En soms ga je een beetje langs elkaar heen leven als je al langer bij elkaar bent.
Maar na zo een avondje MDMA hadden we alles weer uitgesproken. Dat werkte echt goed. Hoeft niet bij elke relatie zo te zijn maar met haar werkte dit prima.
Wauw ik geloof ook echt wel dat dat werkt!
Helaas zijn veel van mijn vrienden/vriendinnen echt anti-drugs dus die snappen dat allemaal niet zo :(

Rebell

Wijs gebruiker
Ik zag dat je niet wist hoeveel mg je pillen waren. Misschien volgende keer MDMA kristallen regelen. Vind dat meestal wel het fijnst. Doe dat meestal in een vloei en slik het dan door.

Rebell

Wijs gebruiker
Helaas zijn veel van mijn vrienden/vriendinnen echt anti-drugs dus die snappen dat allemaal niet zo :(

Dat hebben we denk ik allemaal. Ik heb ook drugsvrije vrienden en dan praat ik er niet over. En heb ook mijn diehard clubje vrienden die gebruiken van alles. Is alleen maar goed wanneer ik een paar maanden geen drugs gebruik ben ik natuurlijk ook meestal met mijn drugsvrije vrienden.

Purpledream

Newbie
Dat hebben we denk ik allemaal. Ik heb ook drugsvrije vrienden en dan praat ik er niet over. En heb ook mijn diehard clubje vrienden die gebruiken van alles. Is alleen maar goed wanneer ik een paar maanden geen drugs gebruik ben ik natuurlijk ook meestal met mijn drugsvrije vrienden.
Ja dat is inderdaad ook wel goed! Maar na zo’n leuke ervaring wil je het dan het liefst vertellen aan iedereen haha lastig om je dan stil te houden vind ik

Rebell

Wijs gebruiker
Hahaha ja dat heb ik met LSD ik wil zo graag dat zoveel mensen dat om mij heen gaan gebruiken. Omdat ze zo kortzichtig zijn en ze hun geest even een keer moeten openstellen. Alleen is LSD niet makkelijk om maar aan iedereen aan te bieden.

Purpledream

Newbie
Hahaha ja dat heb ik met LSD ik wil zo graag dat zoveel mensen dat om mij heen gaan gebruiken. Omdat ze zo kortzichtig zijn en ze hun geest even een keer moeten openstellen. Alleen is LSD niet makkelijk om maar aan iedereen aan te bieden.
Hahah nou echt! Zouden veel mensen af en toe best kunnen gebruiken.
Ben zelf nog heel onervaren 1 x een joint gedaan en nu dus 2x X.

Rebell

Wijs gebruiker
Dan ligt er nog een hele wereld voor je open. Maar doe maar lkkr rustig aan en geniet nog maar van de MDMA.
Bij mij werkt het niet meer zo goed jammer genoeg op een gegeven moment is daar een eind aan gekomen.
Nu gebruik ik GHB meestal maar dat is ook weer een gevaarlijke drugs want daar wil je snel te veel van dus moet je daar mee leren omgaan.

Purpledream

Newbie
Dan ligt er nog een hele wereld voor je open. Maar doe maar lkkr rustig aan en geniet nog maar van de MDMA.
Bij mij werkt het niet meer zo goed jammer genoeg op een gegeven moment is daar een eind aan gekomen.
Nu gebruik ik GHB meestal maar dat is ook weer een gevaarlijke drugs want daar wil je snel te veel van dus moet je daar mee leren omgaan.
Ja dat ga ik zeker doen! Voorlopig vind ik dit heerlijk voor 3-4 x per jaar :)
Straks ga ik toch een half jaar naar het buitenland waar je beter geen drugs kunt gebruiken dus dan een lange pauze

Purpledream

Newbie
Hoe was je eerste keer ghb?

Rebell

Wijs gebruiker
Nou ik had 2 dagen gefeest en was helemaal kapot van de pillen en de ketamine. Toen zei een vriend van mij neem een beetje G dan ben je zo weer goed.

Ik ben altijd anti GHB geweest. Tot een paar jaar terug dus.

Ik nam een half buisje en werd zo geil dat ik letterlijk van de bank af gleed! Maar extreem.
De keren erna ook. Dus ik zou GHB alleen met vertrouwde mensen doen de eerste keer want anders lig je zo met iemand in bed waar je later spijt van krijgt... :rolleyes:

Rebell

Wijs gebruiker
Het is de lekkerste drugs die er is.
Het is de meest verslavende drugs die er is.

Lees er maar over op dit forum.
Begin er niet zomaar aan.
Wees voorzichtig ermee.

Bovenaan