• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

2e keer XTC (blauwe mitsubishi)

Dags

Bewuste gebruiker
Oke eigenlijk is mijn onderwerp al fout, want het was mijn 3e keer, alleen was de eerste keer niet noemenswaardig.

Lowlands

Het is vrijdagavond, ik heb blauwe mitsubishis geregeld en rolexjes. Ik ben van plan 1 pil te nemen, een vriend van mij neemt voor de 1e keer(rolex),mijn vriendin neemt ook een mitsu, 1 vriend neemt niks en 1 vriend neemt eigen pille.

Ik loop ongemakkelijk, want ik heb pillen in een zakje in mijn schoen en hoop het terrein op te komen. Gelukt, geen probleem.
Ik ga naar de Charlie(volgens mij), hier draaien roni size en aphrodite, chill drum&bassen dus. Mijn vriendin neemt een halve mitsu en ik 2/3. Een kwartier gaat voorbij. We gaan eindelijk de tent binnen want ik werd al een beetje geirriteerd dat alles zolang duurde. Eindelijk staan we waar we staan willen en de pil komt op bij mijn vriendin. Hij valt ff klote en we moeten drinken halen......jezus denk ik, staan we net goed kunnen we weer naar buiten. Nouja wij gaan naar buiten, en ik haal drinken(ik voel nog niks), dus zeg ik: kom je?(met de intentie weer de tent in te gaan), mijn vriendin: "nee, kunnen we ff gaan zitten". Zucht, oke we gaan even zitten. We zitten 10 minuten, ik zit me 10 minuten te irriteren, zij vraagt of ik geïrriteerd ben, maar om haar niet van slag te maken terwijl zij een pil op heeft zegt ik dat er niets aan de hand is en we zo lang kunnen zitten als we willen. Foutje, dat levert dus nog 7/8 minuten zitten op. Mijn vriendin zegt dat we nu wel naar binnen kunnen. Eindelijk!,
ik sta op.....ik sta stil......whoesjjjj.......oke!die zit er lekker in!
Mijn gemoedstoestand verandert in een paar seconden. Ik van geïriteerd, naar een aggresief/blij gevoel. We moeten zo snel mogelijk die tent in! Snel onze maatjes gevonden alleen zij moeten weer weten of het goed is. Ik antwoord met "Ja.....tuurlijk". Nodat iedereen dit heeft gevraagd draai ik me naar het podium....shit......wat onwijs mooi!!! Ik zie M(die voor de eerste keer neemt) hard gaan, hij is blij, ik wordt ook blij! Ik was een beetje bezorgd, maar hierover ook geen zorgen. Ik space em veel beter dan de rest heb ik et gevoel. Bij mijn vriendin is hij na een half uur dansen uitgewerkt........bij mij begint de rit pas net. Ik dans zo goed!! ik kan zo bruut dansen, niet eens hard, maar gewoon mooi......stoer, ik ben echt onwijs cool. Roni Size stopt.......Aphrodite begint met draaien. Kei en keihard!! Dit is wat ik wil, dit is perfect! maar ik ben nog steeds chill aant dansen, gewoon chill, gewoon goed.
We gaan even wat drinken halen met ze allen, M voelt zich geweldig, en vraagt elke 5 seconden of je het aan hem ziet......hell yeah i see it!! hehe ik wordt alleen maar vrolijker. Die andere 1/3 moet er ook maar in, tegen de tijd dat me cola op is is ook dit stukje ingeslagen. Ik zit op een perfect level. Toch wil ik nu even wat anders....even lopen. Mijn vriendin is ook al een beetje moe. Dus met ze 2en lopen we de tent uit, richting de camping. Lopen......zo onwijs relaxed. Lopen is zo chill, zo fijn. Echt dat gevoel in me benen, en alles is zo mooi. Ik heb het gevoel dat we in 30 seconden bij de camping zijn, maar het moet toch minimaal 10 minuetn geduurd hebben. Eenmaal op de camping wil ik niet stoppen met lopen. Ik hou onwijs veel van me vriendin en ben superverliefd, ik wil dat ze meeloopt. Ze loopt graag mee want we lullen lekker. Zij wordt ook weer blij omdat ik zo blij ben. Gewoon een rondje over de camping gelopen. Nu zijn we bij de tent......ik wil nog een rondje!! ik voel me net een klein kind, maar aan de andere kant een stoere gast. We lopen dus nog een rondje over de camping. Nu wil me vriendin wel graag zitten, geen probleem. peukie dan maar? beste idee van de afgelopen dagen, ahhh dat peukie, zo lekker, terwijl ik bijna niks proef. Ik kan bijna niet hard genoeg hijsen zo lekker vind ik het.
7 peukies pp verder. Een paar vrienden komen ook terug, ik ben blij met me vrienden, en met me vriendin! Wat een mooie groep, alles i nog steeds perfect. Voor het eerst in mijn leven heb ik het gevoel dat alles klopt. Ik fluister ook tegen me vriendin, dat ik nu pas weet wat voor mij de hemel is, dit gevoel voor altijd. Zij schrikt een beetje, maar ik stel haar gerust door te zeggen dat ik weet dat het niet kan en dat ik weet wat ik doe. Na een half uurtje lullen maar eens de tent in. Ik ben nog redelijk wakker. Ik vertel me vriendin alles wat ik mooi aan haar vind, ook zij is perfect. Ik beloof beter m'n best te doen en dat ik de rest van lowlands heel lief ga zijn. Zij heeft haar twijfels hierbij maar vind het uiteraard superlief.
We hebben sex, niet zomaar sex, dit is mijn beste prestatie ooit en dit is zo'n mooie kroon op de trip, een perfecte afsluiter. De seks is een bevestiging van mijn gevoelens tegenover mijn vriendin.
Na de seks ben ik redelijk snel in slaap gevallen, het was tijd. De volgende dag weet ik precies wat ik gezegd en gevoeld heb. Ik maak me vriendin met "ik hou van je", m'n trip is weg, maar mijn gevoel tegenover mijn vriendin is gebleven.

Heel lowlands heb ik me aan mijn belofte tegenover mijn vriendin gehouden. Ik heb echt weer ff een boost gekregen in me relatie. Een ervaring die ik nooit vergeet. Ik heb daarna pas na 6 maanden weer een halfje gedaan. Dit is voor mij echt zo'n mooie drug en ik zou het zo zonde vinden om ooit hier aan te gewennen. Daarom volgende lowlands pas weer, en fuck ik heb er zo'n zin in!!

Miss-Behaviour

Belezen gebruiker
Whahahahahahaha heeeeeeeel herkenbaar op sommige punten. Ik had mijn 2e keer ook een (halve) blauwe mitsu!

Heb nooit meer een pil gehad die me zo goed beviel, behalve nog een keer een kwart blauwe...

Qocaïne

Badass junkie
Ik dans zo goed!! ik kan zo bruut dansen, niet eens hard, maar gewoon mooi......stoer, ik ben echt onwijs cool.

hehe geweldig!!

zo onwijs relaxed. Lopen is zo chill, zo fijn. Echt dat gevoel in me benen, en alles is zo mooi.

zo herkenbaar! Heel leuk beschreven! Super gedaan!

Nice report!! :wave:

caatje

Badass junkie
als ik je report lees denk ik, krijg ik helemaal t love gevoel wat ik denk dat jij gevoelt moet hebben :wave:

Ruj

Newbie
he man coole trip alleen wel lef om je derde pil een blauwe mitshu te nemen.Die drug is best heftig!!

Wortel

Bewuste gebruiker
Ruj zei:
he man coole trip alleen wel lef om je derde pil een blauwe mitshu te nemen.Die drug is best heftig!!
ONZIN, je weet niet wat er in zat + al zat er 180mg mdma in dan kan dat zelfs voor de 2e keer omdat je weet hoe je er op reageert.

fun

Bewuste gebruiker
ja idd heel mooi beschreven!

ik hoop dat mijn eerste keer (volgende week!!!) ook zo mooi word!

proton

Belezen gebruiker
ben benieuw, tot nu toe hebben we witte gehad (met een dolfijntje erop) en gele (met een duits kruis), de witte zat wat meer speed in, de gele is milder.
Maar waarschijnlijk krijgen we blauw mitsu's over een tijdje, dus ben nieuwsgierig hoe die gaan werken. :)

HDA

Bewuste gebruiker
proton zei:
ben benieuw, tot nu toe hebben we witte gehad (met een dolfijntje erop) en gele (met een duits kruis), de witte zat wat meer speed in, de gele is milder.
Maar waarschijnlijk krijgen we blauw mitsu's over een tijdje, dus ben nieuwsgierig hoe die gaan werken. :)
met een beetje geluk gaan die dolfijntjes net zo werken als die gele duitse kruisjes en omgekeerd en geven de mitsubishi's je hetzelfde effect als de tralalaala...
:wink:
je pillen niet gaan vertrouwen op 't zicht...

hahaha jha egt herkenbaar XD heb zelf ook 1 keer een blauwe mitsu gebuikt en echt iedereen dacht dat het slecht met me ging maar ik tripte echt hard en alles voelde gewoon perfect haha
goed beschreven dat gevoel van euphorie. :grin:

Grande

Experimenterende gebruiker
kep laatst voor de eerste keer xtc gedaan, zo'n perfecte drug, te perfect als je t mij vraagt. t waren witte smileys, 240mg (achteraf pas ondervonden dat dit best veel is) zonder speed en chap. samen met een paar vrienden (eentje was heel ervaren in xtc, dus wist waar we mee bezig waren :wink: ) eerst een halfje, maar doordat er geen pep in zat kreeg je geen kickstart, dus moest nog een halfje om het aan te laten slaan, heerlijk gevoel, heel herkenbaar wat je hier beschrijft :mrgreen: de vrienden waarmee ik dat deed waren ervoor nog 'gewone' vrienden, maar nu zijn t echt goeie vrienden geworden :mrgreen:

Bovenaan