• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

2e keer paddo's

eXeCuze

Bewuste gebruiker
we hadden met een paar maten besloten om salvia te doen dus wij met de bus naar eindhoven naar de smartshop ik en een maat van me moesten wachten omdat we nog geen 18 waren. als maar wachtend kwamen ze eindelijk aan met de salvia dus wij helemaal blij rlxt veldje opgezocht wat nog tegen viel met die 300000 muggen en andere kut insecten die daar rondvlogen :P mja eindelijk een goede plek gevonden begint mijn maat r. als eerste te sucken aan het pijpje. 1 hele grote suck en en en nee hij voelde nix. daarna kwam maat M. en precies hetzelfde zo volgde nog een maat van mij en ikzelf natuurlijk alle 4 nix gevoeld. we hadden nog een buisje over toen stelde er 1tje voor zulle we die terug brengen en paddo's gaan halen en natuurlijk vond iedereen dit een goed idee :grin:

dus eenmaal bij ons thuis aangekomen met 3 porties paddo's gingen we soep bakken maar we moesten opschieten want mijn ouders konden elk moment thuis komen. eindelijk was de soep klaar opgegeten snel opgeruimd en naar buiten. eenmaal buiten gingen we naar een bos met een meertje hier begon het al lichtelijk te werken. en binnen know time waren we flink aan het trippen. ik en 2 maten van me zaten op een bankje een beetje in ons zelf aan het trippen je kent het wel de zware mindfuck op het begin. en ondertussen zat maat M. allemaal onzin uit te kramen en te lachen. toen na een uurtje de mindfuck over was begon het pas echt leuk te worden. overal een beetje rondkijken maar overal zag ik enge gezichten in de bomen en had telkens het gevoel of er iemand achter me stond maat M. ervaarde dit ook.

toen besloten we dat het te donker was in het bos en vertrokken we. we fietsen door een paadje waar ik al 1000000 x in men leven doorheen ben gefietst en ik wist maar niet waar ik was :grin: overal golvende bomen om me heen en toen eindeljik waren we weer op de bewoonde wereld MET LICHT :grin: we wouden toen naar een andere plek gaan maar niemand wist waar dus we hebben daar nog zeker een uur gestaan ons afvragend waar we nou naar toe gingen, het ging ongeveer zo.

M : waar gaan we naartoe?
R : kweenie
M2 : kweet het ook niet
ikzelf : kheb geen idee

en zo bleef het dan een uurtje doorgaan :grin: toen we uiteindelijk een plek hadde gevonden waar iedereen het mee eens was zijn we ernaartoe gefietst. ondertussen kwamen we dikke villa's tegen die waren zo moooi dik licht stond erop en het leek net of alle huizen van plastic waren ofzo :grin:

toen eenmaal op de plek aangekomen zaten we op een bankje in een stukje bos met een uitzicht op een kruispunt. we hebben onze ogen toen egt uitgekeken het kruispunt had eerst geel licht dan weer rood, groen paars enz het bleef maar veranderen van kleur :openmouth: toen kwam er een vrachtwagen aangereden en we sprongen alle 4 van het bankje af WOOOOOOOOOW hoe mooi en groot is die vrachtwagen wel niet zeiden we tegen elkaar. we stonden daar gewoon te juigen om een vrachtwagen die voorbij kwam :P na daar nog eventjes heerlijk getript te hebben en gelachen om maat M. die nog steeds onzin aan het uitkramen was vonden we het tijd om eens een andere plek te zoeken.

we zijn toen naar een bospaadje langs een schoolgebouw gegaan. ze waren dit schoolgebouw aan het verbouwen dus er stonden overal grote hekken omheen en er schenen blauwe bouwlampen op. het leek zo net op een hele grote uffobasis ofzo :grin: we zaten daar ff rustig te koeken toen opeens maat M. een zoem geluid hoorde ik hoorde dit ook maar wist dat het van de bouwlampen af kwam. maar hij wou meteen weg omdat hij dacht dat er een bijennest was dus de rest fietste hem snel achterna omdat ze hem geloofde :P en ik fietste er op mijn dooie gemakje achterna.

toen zijn we weer naar dat veldje met het uitzicht op een kruispunt gegaan we stonden daar rlxt beetje te praten en te lachen. totdat maat m werd op gebeld door zijn moeder dat hij naar huis moest dus wij hem succes gewenst en hij ging naar huis. 10 min later werd ik gebeld door mijn moeder ik had gezegd dat ik gewoon naar buiten was en niet op stap ofzo dus normaal ben ik dan rond 12 uur al thuis maar het was inmiddels al 2 uur. ze vroeg of ik naar huis kwam. dus ik alle moed verzameld en naar huis. eenmaal thuis aaangekomen had ik de deurklink vast en was nog aan het bedenken of ik wel zou gaan want ik was nog steeds aan het trippen. tog maar naar binnengegaan en ging bij men ma langs de bank zitten ik had maar gezecht dat ik teveel gezopen had. dus ik kijk mijn ma aan en heeeel die kop golven hahahhaha dit is iets wat ik nooooooit meer bij 1 van men ouders hoef te zien :grin: mja gelukkig ging alles goed en na even gepraat te hebben ging ik slapen tenminste dat probeerde ik nog tot 6 uur snachts wakker gelegen en toen ben ik eindelijk in slaap gevallen.

het was een zeer leuke trip alleen vond ik het een beetje freaky om bij men ma te zitten als ik nog aan het trippen ben :grin:

teebo

Bewuste gebruiker
M : waar gaan we naartoe?
R : kweenie
M2 : kweet het ook niet
ikzelf : kheb geen idee

het kan zoooo handig te zijn om vooraf te bespreken wie de wandeling leidt (schrijf je dat zo?) echt zooo handig :)

Psychopath

Belezen gebruiker
dit herken ik ook heel goed, ik heb destijds met me maten een uur hele tijd heem en weer op een dijkje gelopen en we begrepen het allemaal niet haha

Bovenaan