• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

2e keer LSD, complete chaos

Deamon

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Wie: J, L en ik
Waar: bij J thuis
Wat: LSD

Vrij kort geleden had ik mijn eerste ervaring met LSD, het was mij goed bevallen. We hadden toen een paar zegels gehaald om te testen, waardoor we eerst weer nieuwe moesten halen. Helaas schoot het niet zo op, maar pasgeleden had de dealer toch weer wat zegeltjes beschikbaar. J haalde ze op, ik was die dag ergens anders. Ik wist dat ik pas in de loop van de avond thuis zou zijn, dus ik zat de hele dag een beetje te overwegen of ik die avond naar J zou gaan (ik wist dat hij die avond gelijk een zegeltje zou testen). Uiteindelijk besloot ik om te gaan trippen, omdat ik vakantie had en omdat J nogal enthousiast was.

Rond 21:30 was ik thuis en whatsappte ik J dat ik weer thuis was. J zei enthousiast dat hij en L ongeveer een halfuur eerder een zegeltje hadden ingenomen en dat het al aardig goed werkte. Dit was het argument dat mij gelijk overhaalde om te vragen of ik ook langs kon komen. Een kwartier later was ik bij J en ik knipte een zegeltje af van het vel. Rond 22:00 legde ik het zegeltje onder mijn tong. Ik heb geprobeerd om daar een foto van te maken, maar het lukte niet echt om een scherpe foto te maken. J en L zaten inmiddels aardig diep in hun trip en zaten een psychologische oorlog te voeren met elkaar. Het viel mij al gelijk op dat dit zegeltje een veel sterkere smaak had dan de vorige, ook merkte ik dat mijn tong wat verdoofd aan voelde. Omdat ik het altijd fijn vind om was afleiding te hebben als ik wacht totdat een drug inslaat, ging ik een spelletje spelen op mijn mobiel. We hadden muziek op staan, hardstyle, en J had zijn tv aangesloten op zijn pc en daar een muziekvisualizer op staan, G-Force.

Ongeveer een kwartier na inname, rond 22:15, voelde ik een golf opkomen, vergelijkbaar met het opkomen van XTC. Nog voor 22:30 sloeg de LSD plotseling in als een bom. Waar de LSD bij mijn vorige trip heel langzaam op kwam, werd ik deze keer vol in de trip gelanceerd. Mijn zicht was plotseling heel wazig, alsof mijn zicht vloeibaar was, ik kreeg ook gelijk hele levendige OEV's. Ik legde mijn mobiel maar weg om van de visuals te genieten. De beelden van G-Force werden vanuit het beeldscherm over de muren van de kamer verspreid. Door de agressieve muziek waren mijn visuals ook wat agressief. Ik zag een soort van propaganda, adelaars die uit de lucht naar beneden doken en steden in as legden. Verder zag ik ook gewoon bommenwerpers bommen gooien. Even later werden deze visuals vervangen door oosterse mythische figuren die met elkaar gingen vechten, onder andere draken en tijgers. Weer iets later leken de muren op sommige plekken door te buigen en kwamen er monsters tevoorschijn. Ik voelde mij overweldigd door de visuals. Lucy trapte mij flink hard in mijn ballen. Normaal bereid ik trips goed voor, maar nu was ik denk ik wat de impulsief aan deze trip begonnen.

Rond 22:45-23:00 slikte ik het zegeltje door, omdat ik vond dat ik wel hard genoeg ging en bang was dat ik anders te hard zou gaan. De trip nam nog steeds toe in intensiteit. Ik probeerde de visuals onder controle te krijgen door te denken bij mezelf: "De monster kunnen mij toch niets maken, ik zit veilig hier en zij zijn nep." Dat hielp. Ik kon de visuals niet echt sturen, maar de monsters waren niet bedreigend meer. Ik zag dat ze elkaar gingen opeten en genoot maar van de show. Even later verdwenen de monsters weer en zag ik een grote chaos van kleuren. J rolde een dikke joint en noemde die eerst kanon en later kerstboom. Die joint zag er apart uit. Het schoot me te binnen dat het leuk zou zijn om tijdens de trip zo nu en dan te filmen en ik maakte enkele opnames. Weer even later zag ik het oorlogsgebeuren weer en daarna weer de monsters. De rest van de avond zouden deze drie soorten visuals elkaar afwisselen, de oosterse mythische figuren kwamen uiteindelijk ook nog weer een keer langs. De kleuren werden zo intens dat ik me overweldigd voelde en mijn ogen sloot. Meestal zijn bij mij de CEV's het meest levendig en kan ik wat tot rust komen als ik mijn ogen open, maar deze keer waren de OEV's zo overweldigend dat ik alleen maar wat rust kon krijgen door mijn ogen te sluiten en me goed te concentreren. Met mijn ogen dicht was ik in een stad met tekenfilmfiguren, een beetje in de stijl van de Turtles, maar dan iets duisterder. J gaf de joint aan mij en ik nam een paar hijsen. Ik kreeg last van mijn longen en moest hoesten, dus ik gaf de joint door aan L en heb de rest van de trip ook geen behoefte meer gehad om te blowen.

Ik weet de tijd niet meer, maar ik denk dat het ruwweg 0:00 was, toen J andere muziek op zette, dit keer Kalya Scintilla, wat rustigere tripmuziek. In eerste instantie voelde dat wat onwennig, want de visuals wilden even op het zelfde tempo door blijven gaan, maar uiteindelijk werden ze wat rustiger. Ik maakte weer een aantal filmpjes. J en L waren nog steeds bezig met psychologische oorlogvoering met elkaar, dat was erg grappig om als derde partij te zien. Zo rond 2:00 had ik het idee dat ik over de piek heen was, ik zat nog wel diep in de trip, maar het was niet meer zo levendig en overweldigend. Met open ogen zag ik nog steeds afwisselend de oorlogsbeelden, de monsters en de chaos van kleuren en met mijn ogen dicht zag ik nog steeds de tekenfilmstad.

Rond 5:00 ging ik naar huis. De trip was nog volop bezig, maar was intussen wel wat minder hevig, waardoor ik genoeg vertrouwen had dat ik thuis zou kunnen komen. De rit naar huis verliep zonder problemen. Eenmaal thuis ging ik gelijk naar bed en ging daar nog een beetje natrippen. Toen ik me wat helderder begon te voelen ging ik de filmpjes bekijken. Uiteindelijk viel ik in slaap. Ik werd pas wakker aan het einde van de middag.

Ik dacht dat ik intussen wel wat gewend was wat betreft trippen, maar het werd mij duidelijk dat je nooit te licht over tripmiddelen moet denken. Het zegeltje was veel sterker dan de vorige die ik had en daardoor werd ik overweldigd. Hoewel mijn visuals in eerste instantie wat bedreigend over kwamen, voelden ze totaal onschuldig toen ik bij mezelf dacht dat ze mij toch niets konden doen. Hoewel het mij niet lukte om de visuals te sturen, heb ik mij prima vermaakt. Eigenlijk vond ik de visuals wel prima. De filmpjes waren leuk om terug te zien, grappig hoeveel alles er anders uit ziet dan toen ik die filmpjes maakte.

reverb

Bewuste gebruiker
Rare trip, ik vraag mij serieus af, of je wel LSD hebt gehad. Klinkt naar mijn zeer bescheiden mening, als een ander middel, iets dat lijkt op L.

BTW: wat een smerig plaatje :wink:

Deamon

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Waarom denk jij dat het geen LSD was? Iedere trip is anders, he. :wink: Dit zijn gewoon hoog gedoseerde zegels. Maar misschien dat ik er binnenkort toch eentje ga testen om zeker te zijn.

Sorry van de foto, ik dacht dat die wel mee viel. Ik heb hem weggehaald. :wink:

reverb

Bewuste gebruiker
Er zijn nogal wat rc's in de omloop die sterk op L lijken (crazy visuals) en verkocht worden als lsd, maar het niet zijn. Maar ik ben geen expert en ik heb de trip niet meegemaakt. L voelt in meer of mindere mate hetzelfde aan, voelde dit wel gelijk aan die eerste keer?
Ben heel benieuwd naar de test uitslag.

Bedankt voor het weghalen van het stuk vlees, kon echt niet :wink:

Deamon

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Het voelde iets anders dan de eerste keer. De eerste keer kwam het heel geleidelijk op en zat ik pas na zo'n 1,5 uur een beetje in de trip, bij deze keer zat ik binnen een halfuur diep in de trip. Maar de eerste keer had ik ook twee zegeltjes nodig om wat dieper te gaan en de smaak van de zegel die ik de tweede keer had was veel sterker, dus ik denk dat de dosis gewoon hoger is. De andere effecten waren wel redelijk hetzelfde, alleen minder levendige OEV's. Inmiddels heb ik nog twee keer zo'n zelfde zegeltje op als bij de tweede keer en waren de effecten redelijk hetzelfde, alleen de visuals waren minder levendig, maar dat komt denk ik ook door tolerantie (3 trips binnen 2 weken). Vooral 'vloeibaar' zicht en lastig om te zien waar mijn lichaamsdelen en andere objecten zich bevonden en af en toe lachkicks. Het zijn "Heroes of Marvel" blotters, de zegels die ik de eerste keer had waren andere, maar weet niet meer welke.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Heerlijk report!

Rond 22:45-23:00 slikte ik het zegeltje door, omdat ik vond dat ik wel hard genoeg ging en bang was dat ik anders te hard zou gaan. De trip nam nog steeds toe in intensiteit. Ik probeerde de visuals onder controle te krijgen door te denken bij mezelf: "De monster kunnen mij toch niets maken, ik zit veilig hier en zij zijn nep." Dat hielp. Ik kon de visuals niet echt sturen, maar de monsters waren niet bedreigend meer.

Herken daar overeenkomsten in, vooral het onder controle krijgen van de trip. Na meerdere ervaringen ging het steeds beter soms wat te goed.. complete eigen gemaakte film speelde zich af in mijn brein. Was wel een monster dose (2+ mg ja erg veeel maar kon het aan toen) zal die ervaring niet zomaar vergeten, vermoed nooit eigenlijk :)

Heb genoten van je report genoeg trips gehad zelf waar ik ook in het kort orde in chaos 'moest' maken! En erg leuk werd :hearteyes:

Bovenaan