Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Zijn er mensen die ervaringen hebben met 2-cb of 2-ci in combinatie met speed.
Ik ga over 2 weken naar Sensation en wil dan een beetje 2-c nemen voor het lekkere gevoel en speed zodat ik genoeg energie heb om lekker lang te dansen.
Door de speed lijk je een stuk nuchterder.
De kunst is dus om een goede 2c/amfetamine verhouding te maken.
Ik zou eerst wachten tot de 2c goed werkt, en dan steeds om het kwartier lijntjes speed erbij pakken totdat je genoeg energie hebt maar nog wel genoeg merkt van de 2c.
Inderdaad, niet alleen werkt het contraproductief, ook geeft amfetamine een 2C-B-tolerantie.
Twee dagen vóór 2C-B nog speed nemen, doet de 2C-B helemaal in het water vallen.
Je kan dus beter eerst 2C-B en dan pas speed nemen.
Speed ontnuchtert het 2c effect, dus eigenlijk is het vrij zonde van die 2c.. Maar proberen kan geen kwaad natuurlijk, misschien is het voor jou een prima uitwerking.
Is dit ook het geval met 4fmp? wil binnenkort wat 2ci/2cb combineren met 4fmp. ik neem het beide oraal. Mijn plan is 10 mg 2ci te combineren met 165 mg 4fmp. Iemand ervaring mee? het is voor op een feestje
Inderdaad, niet alleen werkt het contraproductief, ook geeft amfetamine een 2C-B-tolerantie.
Twee dagen vóór 2C-B nog speed nemen, doet de 2C-B helemaal in het water vallen.
Je kan dus beter eerst 2C-B en dan pas speed nemen.
Weet je dit zeker? Want ik heb zelf eens een keer op de vrijdag speed gepakt en zaterdag ochtend om 4:00 nog bij gepakt. En die zelfde zaterdag avond(alle speed was uitgewerkt voor men gevoel)
een dosis 2-cb gepakt.
En dit werkte goed, ik moet zeggen het leek zelfs heftiger te werken dan normaal.
(Overigens ik heb op sensation toch maar pillen genomen, omdat ik geen zin had in of 2c of speed haha.)
Ik kan hier alleen maar proefondervindelijk over berichten. Da's dus wat bleek uit mijn ervaringen en die ook van een kennis.
Maar je kan nooit uitsluiten dat iemand bvb. geen tolerantie zou opbouwen binnen zo'n kort bestek.
Al lijkt me dat toch bijzonder...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.