2c's combineren

inferno33

Bewuste gebruiker
heeft er iemand enig idee, of het mogelijk is zeg, een kwart van de normale dosis van 5 verschillende 2c's te nemen? en zo een spreekwoordelijke cocktail te maken?

de 2c's waarmee ik dit wilde proberen zijn -b, -c, -e, -i en -t-7

6 mg 2cb
4 mg 2ci
3 mg 2ce
7 mg 2cc
6 mg 2ct7

mijn vraag is dus of het wel werkt, maar aangezien het allemaal 2c's zijn leek het mij aannemelijk dat ze op dezelfde gebieden in je hersenen werken.

EDIT:

de 2c serie lijkt allemaal te werken als serotonine ht2a agonist. Betekent dit dat het wel zou werken? of zouden de plateaus te veel va elkaar verschillen?

tripkop

Belezen gebruiker
Ik heb ervaring met het combineren van 2 of 3 verschillende RC's en dit is zeker de moeite als je op elke stof op zich wat uitgekeken geraakt, maar hou er rekening mee dat je wel eens onverwachts hard kunt gaan trippen op vrij lage doses.

Ik zou dus zeker niet in één keer 5 stoffen in de cocktail gooien en de dosissen super laag houden (lees: treshold dosissen, je hebt nog een heel leven om te experimenteren met hogere dosissen)

oh en 2c-t-7 zou ik persoonlijk uit de combo houden want daar zijn al mensen aan gestorven in combinatie met andere middelen.

Spor

Wijs gebruiker
2c-megamix :sunglasses:

Ben ook nog eens van plan om zoiets te doen. Heb nu b, c, d, e, i, p, t2 en t7 thuis dus ga me vroeg of laat ook eens wagen aan een leuke combi.

Verder heb ik wel eens normale doses I en E gemixed, verder neit echt 2c's onderling, maar het zal wel werken. Denk alleen dat je hele vreemde piekervaring krijgt, doorverschillende potenties in de middelen en verschillende werkingsduren.

7mg 2c-c zal denk ik heel weinig uithalen trouwens. Bij de rest van de 2c's is het net zo'n treshold dose.

inferno33

Bewuste gebruiker
Het experiment is bijzonder goed afgelopen. De trip was hard maar niet onhandelbaar.

Een aanrader dus.

Spor

Wijs gebruiker
Daar ben ik ook benieuwd naar, en hoe was de piekervaring ? Was die langgerekt en gevarieerd ? (zoals ik zou verwachten als je 2c's combineerd)

inferno33

Bewuste gebruiker
de piek kwam vrij laat, zelf heb ik het niet gedaan, maar ik heb de persoon in kwestie wel begeleid, en gevraagd naar de piek etc.

de opkomst was lang, 2 uur, de trip was harder dan 1 dosis van de genomen waarde(30 mg 2cb, 20 mg 2ci, 15 mg 2ce etc). wat ik niet had vewacht was dat de piek toch zo lang zou blijven, tot T+8 duurde de piek ongeveer, terwijl 2cc en 2cb al uitgewerkt zijn na ±6 uur.

de genomen dosis bleef

6 mg 2cb
4 mg 2ci
3 mg 2ce
7 mg 2cc
6 mg 2ct7

Bovenaan