Psycho_Chrono zei:het is helemaal niet moeilijk te vinden als je de weg weet![]()
denito zei:Psycho_Chrono zei:het is helemaal niet moeilijk te vinden als je de weg weet![]()
wat is de weg dan?![]()
Ellesdee zei:denito zei:Psycho_Chrono zei:het is helemaal niet moeilijk te vinden als je de weg weet![]()
wat is de weg dan?![]()
Jezus is de weg, de waarheid en het leven...
denito zei:Psycho_Chrono zei:het is helemaal niet moeilijk te vinden als je de weg weet![]()
wat is de weg dan?![]()
-spaceman- zei:Ik ben ook heel benieuwd naar de werking van deze drug.. helaas niemand er bekend mee hier... ik heb dus ook geen idee waar ik dit kan vinden... maarja, er zal een dag zijn!
Qocaïne zei:-spaceman- zei:Ik ben ook heel benieuwd naar de werking van deze drug.. helaas niemand er bekend mee hier... ik heb dus ook geen idee waar ik dit kan vinden... maarja, er zal een dag zijn!
Ik ga waarschijnlijk binnen een maand deze drugs proberen.
(Heb dan eindelijk wat tijd, om weer lekker te trippen)
En zal dan een zo gedetailleerd report achterlaten. Zodat de werking zo goed mogelijk in kaart wordt gebracht.
Ja maar het is het niet :Pdavie zei:2cb is gewoon de chemische variant van mescaline.![]()

)
ik zal mijn best doen maar zoals velen drugs...psychonaut'86 zei:Gister voor het eerst 2c-b gebruikt![]()
Was idd een aparte ervaringBegonnen met 10 mg, na drie kwartier 10 mg bijgepakt en een uur hierna weer 10 mg bijgepakt. 30 mg in totaal dus.
Was precies de goede dosis (met deze tijdposen er tussendoor) om een lekker rustige trip te hebben. Wil het cker nog wel een keer doen.
Binnenkort (iig wanneer ik tijd heb ga ik dr maar eens een report van schrijven)
Greetz

Ofwel...Ellesdee zei:denito zei:Psycho_Chrono zei:het is helemaal niet moeilijk te vinden als je de weg weet![]()
wat is de weg dan?![]()
ZI09 zei:Ofwel...Ellesdee zei:denito zei:Psycho_Chrono zei:het is helemaal niet moeilijk te vinden als je de weg weet![]()
wat is de weg dan?![]()
Je moet met je auto over de waarheid heen rijden, en dan is er geen leven meer?
Demonisch hoor.
Hij is toch de weg zeg je?Ellesdee zei:whahaha jaaaaa, rijd m maar overZI09 zei:Ofwel...Ellesdee zei:Jezus is de weg, de waarheid en het leven...denito zei:wat is de weg dan?Psycho_Chrono zei:het is helemaal niet moeilijk te vinden als je de weg weet![]()
![]()
Je moet met je auto over de waarheid heen rijden, en dan is er geen leven meer?
Demonisch hoor.
ZI09 zei:[
(soms ook wel eens door de berm, veelal niet veel korter, maarja, pils jwt!)