2cb

eXeCuze

Bewuste gebruiker
zou iemand evaringen willen vertellen heb wat op het internet gelezen en lijkt me wel interessant maar is het nog steeds in de smartshop te koop of niet meer ?

azgaza

Badass junkie
Nee het is nu illegaal, dus niet meer te koop in de smartshops, dat was het vroeger dus wel maar nu zul je het illegaal moeten vinden.

Ik heb het zelf nooit genomen dus hoe het is weet ik niet. Het schijnt vrij visueel en een makkelijk stuurbare trip te zijn van wat anderen zeggen.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
2-CB is voor veel mensen moeilijk te krijgen:P
Ik kan je zeggen dat 2-cb een beetje te vergelijken valt met LSD, maar het is toch wel net even anders.

Je moet het ervaren hebben om het te weten, is nogal moeilijk uit te leggen :wink:

eXeCuze

Bewuste gebruiker
mja ik wil 2cb egt graag proberen maar kan er idd niet aan komen dat vind ik wel egt heel jmmer :cry:

-spaceman-

Badass junkie
Ik ben ook heel benieuwd naar de werking van deze drug.. helaas niemand er bekend mee hier... ik heb dus ook geen idee waar ik dit kan vinden... maarja, er zal een dag zijn!

davie

Wijs gebruiker
2cb is wel relax. Idd beter stuurbaar. Ik vind het zelf wel beter dan paddo's want dan ben ik echt soms ver weg.

Als je niet teveel pakt dan heeft het wel wat weg van pillen, maar als je meer pakt dan begin je lekker te trippen.

Met 1 pil op zal je niet veel voelen. Ik heb het niet vaak gedaan, maar de eerste keer pakte ik er 2 en voelde niet veel. Daarna nog 2 bij gepakt en toen begon de trip goed.

Het duurde best lang. Soms een beetje te lang, dus neem er zeker de tijd voor. Zeker wel een relaxte drugs.

Bewild

Bewuste gebruiker
Mja, hier in de buurt kent er helaas ook niemand 2cb of soortgelijken :( , spijtig, want ik zou het toch oo kwel is willen doen.

Qocaïne

Badass junkie
-spaceman- zei:
Ik ben ook heel benieuwd naar de werking van deze drug.. helaas niemand er bekend mee hier... ik heb dus ook geen idee waar ik dit kan vinden... maarja, er zal een dag zijn!

Ik ga waarschijnlijk binnen een maand deze drugs proberen.
(Heb dan eindelijk wat tijd, om weer lekker te trippen)

En zal dan een zo gedetailleerd report achterlaten. Zodat de werking zo goed mogelijk in kaart wordt gebracht.

Jeller

Badass junkie
kwil het ook wel eens doen.. al denk ik niet dat het chiller is dan lsd..

maja ik wil ook nog salvia en mescaline doen en eigenlijk bijna alles dat psychedelisch is

-spaceman-

Badass junkie
Qocaïne zei:
-spaceman- zei:

Ik ga waarschijnlijk binnen een maand deze drugs proberen.
(Heb dan eindelijk wat tijd, om weer lekker te trippen)

En zal dan een zo gedetailleerd report achterlaten. Zodat de werking zo goed mogelijk in kaart wordt gebracht.

THX ik ben benieuwd! :)

davie

Wijs gebruiker
Ben eigenlijk onbekend met mescaline dus weet het niet precies, maar zo staat het beschreven.

En bedankt. Ik heb alweer de 1000 gehaald.

Mr.jiho

Wijs gebruiker
ik heb al 2c-i genomen, is naar het schijnt hetzelfde als 2c-b maar het duurd normaal langer
ik heb iets van de 0.10-13mg genomen... jammer genoeg was dit te weinig, het gaf de opkomende hallucinaties van paddo's (zo net geen of juist wel hallucinaties, iets tussen de 2)
heb die avond ook nog "veel" mdma genomen maar ik voelde toch dat toen de mdma afnam ik toch nog iets anders subtiels voelde, de 2c-i dus, ben wel nog is benieuwd en wil het zeker nog eens doen maar dan wat meer :sunglasses:

psychonaut'86

Bewuste gebruiker
Gister voor het eerst 2c-b gebruikt :wave:

Was idd een aparte ervaring :) Begonnen met 10 mg, na drie kwartier 10 mg bijgepakt en een uur hierna weer 10 mg bijgepakt. 30 mg in totaal dus.

Was precies de goede dosis (met deze tijdposen er tussendoor) om een lekker rustige trip te hebben. Wil het cker nog wel een keer doen.

Binnenkort (iig wanneer ik tijd heb ga ik dr maar eens een report van schrijven :mrgreen: )

Greetz

psychonaut'86

Bewuste gebruiker
Hahaha ok :wave: ik zal mijn best doen maar zoals velen drugs...

Hoe erg we ons best ook doen.... een gevoel is moeilijk in woorden op te schrijven :P haha maar we shall see :sunglasses:

Qocaïne

Badass junkie
psychonaut'86 zei:
Gister voor het eerst 2c-b gebruikt :wave:

Was idd een aparte ervaring :) Begonnen met 10 mg, na drie kwartier 10 mg bijgepakt en een uur hierna weer 10 mg bijgepakt. 30 mg in totaal dus.

Was precies de goede dosis (met deze tijdposen er tussendoor) om een lekker rustige trip te hebben. Wil het cker nog wel een keer doen.

Binnenkort (iig wanneer ik tijd heb ga ik dr maar eens een report van schrijven :mrgreen: )

Greetz

Het was misschien voor deze avond een mooie dosis.
Maar als we volgende keer gaan 2c-bën dan nemen we een hogere dosis ^.^

ps. Ik kijk wel uit naar je reportje!

psychonaut'86

Bewuste gebruiker
Ja idd daar heb je gelijk in, de visuals mochten wel iets sterker.

Beginnen met 15 mg en daarna nog eens 15 mg... eventueel als het nodig is verder gaan :P Maar goed dat zien we wel!

:mrgreen: :wave:

diewietjah

Experimenterende gebruiker
Trouwens gelijk een ander vraagje tussen door over 2c-b
is dat te combineren met mdma of liever niet??

ZI09

Bewuste gebruiker
Ellesdee zei:
ZI09 zei:
Ellesdee zei:
denito zei:
Psycho_Chrono zei:
het is helemaal niet moeilijk te vinden als je de weg weet :wink:
wat is de weg dan? :wink:
Jezus is de weg, de waarheid en het leven...
Ofwel...
Je moet met je auto over de waarheid heen rijden, en dan is er geen leven meer?
Demonisch hoor.
whahaha jaaaaa, rijd m maar over
Hij is toch de weg zeg je?

Ik rijd normaal over de weg.
(soms ook wel eens door de berm, veelal niet veel korter, maarja, pils jwt!)

Telefoon

Wijs gebruiker
ben hier naar op zoek .... omgeving .. tilburg :rolleyes: :stoned: :openmouth:

ik zoek verder moet te vinden zijn de stad is groot genoeg :P

teebo

Bewuste gebruiker
ik heb bij trip middelen last van rusteloosheid, liefst zou ik hallucineren en toch mediteren zoals op mdma mogelijk is. Is 2cb daar beter geschikt voor?

use_all

Newbie
Ik vond 2CB (keurige doordrukstripjes, gewoon bij de fabriek bestellen, net fluortabletjes) erg ok, qua gevoel een beetje tussen lsd en x inzitten, maar KOTSEN dat ik er van moest. Tijdje later werd het dan weer 2CT7, da's vast inmiddels ook illegaal neem ik aan?

Qocaïne

Badass junkie
Laatst 33mg 2c-b gedaan.
Ik ben er van bewust dat het een grote dosis is geweest, maar heb mezelf verschrikkelijk goed vermaakt.

Mooie visuals! Zeker LSD achtig!

ps. Er treed niet of nauwelijks tollerantie op met 2c-b.
Heb in 4 dagen 2 keer gebruikt.. zelfde dosis. Misschien was tweede keer zelfs heftiger dan eerste keer!

Mr.jiho

Wijs gebruiker
2c-i heeft me zeker geboeid en m'n interesse's naar de 2c-... soorten wel verhoogd, als ik het nog is tegenkom wil ik het zeker nog is proberen

Bovenaan