2CB

spacekonijn

Badass junkie
iemand ervaringen mee?

wat mij erg aanspreekt(van wat ik gelezen heb) is dat je je trip vrij goed kan sturen en het steeds leuker word en je zelf erg kan bepalen wat voor trip je hebt.

Audio Scum

Belezen gebruiker
De laatste keer dat ik het had was net iets te veel (45 mg + MDMA) maar voor de rest is het zeker goed te doen. Volgens mij is +- 25 mg een mooie doses.

Sucses.

Oja je gaat er ligt van spacen en licht halucineeren (een beetje als paddo`s) heb ook wel gehad dat ik muziek en vage geluiden hoorden, was wel leuk maar het eindigde in een erg lange hoge piep.

Ben er zelf niet zo heel fan van maar ken er genoeg die het tegek vinden.

matthijs

Badass junkie
Het is poeder...je kan het snuiven, door je drinken doen, volgens mij ook wel spuiten...
En waarschijnlijk zal je het ook wel in je aars kunnen stoppen, maar of je dat nou echt graag wilt... :P

matthijs

Badass junkie
Hehe, nee dat niet...ben ook niet zo'n fan van dingen in mijn reet duwen, maar ik heb gelezen dat het werkt..er is hier ook ergens een forum over....staat bij xtc denk ik

speedsieweepy

Bewuste gebruiker
ik heb even gekeken maar kan ut zo niet vinden :(
maar okej ik zal je geloven dan :wink: .
weet je nog meer aparte manieren om drugs te nuttigen :P

matthijs

Badass junkie
Je kan sommige drugs geloof ik op je huid smeren...maar dan moet het wel een heel hoge concentratie zijn.

speedsieweepy

Bewuste gebruiker
ohw das wel ruig eigenlijk. heb je tenminste geen zere neus of last van die colombiaanse verkoudheid :P :mrgreen:

je weet zeker niet wat voor drugs dat zijn ?. :beer:

matthijs

Badass junkie
Hmm, nou ik geloof dat 2c-i 80 dollar per 500 mg is....maar goed..je zou het even moeten opzoeken op internet...gewoon research chemicals intypen...dan komje wel op sites waar je het kan kopen :wink:

spacekonijn

Badass junkie
2c-i legaal te bestellen via internet?????

niemand meer met ervaringen? zijn toch vast wel meer mensen die dit middeltjes wel eens gehad hebben?

Bal0n

Badass junkie
spacekonijn zei:
2c-i legaal te bestellen via internet?????

niemand meer met ervaringen? zijn toch vast wel meer mensen die dit middeltjes wel eens gehad hebben?

Ja, er zijn verschillende RC aanbieders. En in Japan zijn er vrij veel RC's nog legaal :).

spacekonijn

Badass junkie
maar het is toch al lang verboden in nederland??
dan zou je toch zeggen dat ik het niet kan bestellen..

bal0n jij wel eens getript met dit goedje?
iemand link om te bestellen dan? :P

Bal0n

Badass junkie
Links mogen uiteraard niet gegeven worden hier. Helaas :wink:.

En ja, ik heb hier wel eens op getript. Wel een leuke compound, maar niet diep psychedelisch zoals met shrooms of acid.

spacekonijn

Badass junkie
kun je niet een puzzel voor me maken die ik moet oplossen waarbij het antw misschien wel eens die link zou kunnen zijn :P

Bal0n

Badass junkie
Hehe, helaas :). Ik heb zelf, spijtig genoeg, ook geen vaste source voor 2-CB, wel voor een groot scala aan andere PEA's en tryptamines. 2-CB is namelijk is vrij veel landen illegaal :(.

Himself

Belezen gebruiker
typ bij google gewoon in research chemicals and designer drugs... dan de eerste site is meteen al "how to buy research chemicals and designer drugs on the net" dan krijg je 1000 links naar fabriekanten over de hele wereld.... bestellen en PRIMA!! perfecte prijzen trouwens... het kost allemaal niks en het is zeer betrouwbaar.

Bal0n

Badass junkie
Himself zei:
typ bij google gewoon in research chemicals and designer drugs... dan de eerste site is meteen al "how to buy research chemicals and designer drugs on the net" dan krijg je 1000 links naar fabriekanten over de hele wereld.... bestellen en PRIMA!! perfecte prijzen trouwens... het kost allemaal niks en het is zeer betrouwbaar.

Ja, riiiight. Al die sites zijn onderdeel van de operatie WEBTRYP van de DEA.

Himself

Belezen gebruiker
onzin..... dat zijn sites van fabrikanten voor research chemicals, die LEGAAl zijn.... 2C-i is legaal en nog 1000 stoffen worden verkocht voor onderzoek. Dit is echter niet illegaal.... ze verstrekken trouwens niet eens naar the US... dus de DEA heeft er niks mee te maken

Bal0n

Badass junkie
Himself zei:
onzin..... dat zijn sites van fabrikanten voor research chemicals, die LEGAAl zijn.... 2C-i is legaal en nog 1000 stoffen worden verkocht voor onderzoek. Dit is echter niet illegaal.... ze verstrekken trouwens niet eens naar the US... dus de DEA heeft er niks mee te maken

2c-i is in een hoop landen wel illegaal, omdat veel landen met een analogen wet werken.

Bovendien is WEBTRYP een internationale operatie..

Himself

Belezen gebruiker
okay.... maar in nederland hanteren we die wet niet, ik heb het trouwens al gedaan.... en de DEA heeft me nog niet te pakken...

Bal0n

Badass junkie
Ja, ik heb ook wel RC vendors. Maar lijkt me beetje vaag dat je via google dergelijke suppliers vindt.

Himself

Belezen gebruiker
nou jah.... ik ken weinig dingen dat google niet vindt :P maar het is inderdaad vreemd.... gewoon goed opletten met wat je bezig bent...

Himself

Belezen gebruiker
is het legaal op dit forum om vendors uit te wisselen? anders wil ik graag wel een topic starten over "de vendors"

Bal0n

Badass junkie
Het is is in principe legaal als die vendor geen enkele illegale stof verhandelt. Het punt is mij alleen meer, dat als mensen dus RC's gaan bestellen die er te weinig van afweten dus overdoseren e.d. Of ze komen in de smartshop terecht onder vage namen e.d.

Met als gevolg dat het ook niet heel erg lang zal duren voordat ook wij een analogenwet gaan handhaven, en daar ziet niemand naar uit :wink:.

Bovenaan