2CB volledige uitslag is bekend !!

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Ok beste drugsmisbruikers het moest er van komen ... het was onvermijdelijk.

Ik loop alweer voorruit op de zaken maar ik ontving net een fax dat er zeer goede hoop is dat er een portie 2CB naar mij wordt gefaxed.

Sinds dat moment craved The Craver, zoals ik nog nooit heb gecraved.
Soms droom ik van een dikke opiumbal zo vers uit China maar dromen moeten soms niet uitkomen.
Soms ook wel, ik heb het verdient, ik help mijn medemens ook op zoek naar een beter leven. Zelfs Oom Agent kan op me rekenen als ie in nood zit, dus waarom zou de hogere macht zoals God mij zoiets ontzeggen.

No way Jose .. i am ready, my blood is pumping.

Wat is het?
Synthetische stimulant en hallucinogeen, ooit ontwikkeld als recreatief tripmiddel, verkocht als poedervorm, pillen en capsules.

2C-B is bij hoge dosering (boven 15 mg) een tripmiddel, bij een lagere dosering (tot ca 12 mg) lijkt het effect op dat van MDMA (euforiserend, stimulerend). Bij een dosis boven de 15 mg kunnen vooral de visuele effecten erg sterk zijn, met geïntensiveerde kleuren, intrigerende patroonvorming op vlakken, vervormingen van voorwerpen en veranderingen van gezichten. Ook de waarneming door andere zintuigen wordt versterkt. In tegenstelling tot MDMA werkt 2C-B bij mannen niet potentieverlagend, maar heeft juist, zowel bij mannen als vrouwen, een seksueel stimulerend effect (=afrodisiaca). De effecten die optreden zijn niet altijd hetzelfde en zijn afhankelijk van je geestelijke en lichamelijke gesteldheid, de situatie waarin je 2CB gaat consumeren en de dosis die je tot je neemt.
In vergelijking met hallucinogenen als LSD of psilo's (paddestoelen) zijn de effecten van 2CB een stuk makkelijker te sturen. Let wel: bij een (zeer) hoge dosering kan dit echter net zo ingewikkeld lijken als bij andere tripmiddelen.

De wet:
2C-B is verboden; staat op lijst 1 van de Opiumwet: "harddrug met een onaanvaardbaar risico voor de gezondheid. Het produceren, verhandelen en bezitten van harddrugs is strafbaar. Het bezit van kleine hoeveelheden wordt in de praktijk niet met voorrang opgespoord en vervolgd."

Risico's:
Het kan gebeuren dat je wordt overweldigd door de intensiteit van de psychedelische ervaring, bijvoorbeeld als gevolg van een te hoge dosis (flippen). Zo'n ervaring kan zeker voor onervaren gebruikers beangstigend zijn, niet alleen door de verwardheid als gevolg van een te hoge dosis, maar ook doordat iemand de stroom van haar of zijn eigen gedachten niet helemaal meer onder controle heeft. In zo'n situatie is het van belang iemand op zijn of haar gemak te stellen door rustig duidelijk te maken dat het een effect van de drug betreft en dat het over korte tijd weer goed zal gaan. Gun de persoon in kwestie zoveel mogelijk rust, het liefst in een vertrouwde omgeving. Het accepteren van de toestand is vaak de eerste stap, die iemand dient te maken om de trip in rustiger vaarwater uit te zitten. Het gebruik van tripmiddelen op een moment, dat je je niet helemaal lekker voelt, vergroot de kans op nare ervaringen tijden de trip en is dus af te raden.

Extra risico's:
Voor mensen met psychiatrische aandoeningen, epilepsie en problemen met de bloedsomloop, vormt consumptie van 2CB een extra risico. Hen wordt dit dan ook ten zeerste ontraden.

Verslaving:
Bij 2C-B-gebruik treedt geen afhankelijkheid op. Wel is er sprake van gewenning, wat wil zeggen dat de effecten snel minder worden bij frequent gebruik (meer dan eens per week).

Consumptie:
Alle tripmiddelen zijn riskant vanwege de kans op psychische problemen. Als je toch wilt gebruiken kun je de risico’s beperken door:

met mate te gebruiken
eerst een kleine dosis te nemen en nooit meer dan de maximale dosis te nemen (2CB wordt neurotoxisch boven de 100mg, dus ver boven de dosis die al nodig is voor een sterke trip)
je goed voor te bereiden; gebruik in een vertrouwde omgeving bij vertrouwde mensen
ervoor te zorgen dat er iemand in de buurt is die niet onder invloed verkeert
goed te letten op de effecten; zijn deze te sterk of onaangenaam, neem dan vitamine C, dextrose of zoete drankjes
tripmiddelen niet te combineren met andere drugs, medicijnen of alcohol
niet deel te nemen aan het verkeer als je tript of nog loom en ongeconcentreerd bent.
je drugs te laten testen (voor adressen zie testen).
alleen te gebruiken wanneer je een goede lichamelijke en geestelijke conditie hebt.

Weetfeitje:
De papieren waarmee 2C-B op de opiumlijst terecht zou komen, zijn echter nooit ondertekend door minister en koningin, waarmee de illegaalstelling van dit middel nooit volledig van de grond is gekomen. Officieel is 2CB dus niet illegaal.

Als de kogel door de kerk is dan zal ik de volgende innames gaan doen.

Ik begin met 10 mg, dan een uur later nog 10 mg en dan 2 uur later nog een keer 10 mg. Totaal dus 30 mg ... ik zal de 2CB eerst in huiselijke sfeer uittesten.

Ik bezit geen goede weegschaal besef ik me nu. Ik zal mijn persoonlijke typster laten sitten en typen.
Zodat het verslag deze keer echt live and direct komt from the vortex brainscells.

Ik kan waarschijnlijk niet meer slapen vannacht van de zenuwen, misschien maar een dikke pepbom nemen en gaan boenen !!!!

Boenpoederrrrrrrrrrrrrrr !!!

:hearteyes:

Stonie Mahonie

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Haha heerlijk ! Ik kijk uit naar je report over dit mooie goedje!

Geduld is een schone zaak, maar ik snap je craving :wink:

azgaza

Badass junkie
Veel plezier alvast, het leek mij ook altijd al een interessant stofje, dat stuurbare visuele van hoge dosissen klinkt best interessant namelijk; maar ik heb gelukkig wel geduld.

Ik kijk ook al uit naar een eventueel tripverslag.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Juistem tijd zat, ik heb het toen gewoon gemist.
Het was toendertijd gewoon te koop en ik was helemaal XTC geil.

Nu 10 jaar later is het andersom.

Het wordt zekers een super ervaring.

:wink:

Stonie

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php? ... hlight=2cb

check mijn raport zeker leuk goedje echt waanzinnigste trip van mijn leven :P . Heb ook geen idee meer hoe ik eraan moet komen kwam toevallig een keer op mijn pad :hearteyes: . Ach ja wie weet de toekomst brengt veel plezier in ieder geval, oh ja en real-time trip rapport lijkt me moeilijk, en het lijkt me tevens chiller om eerst 10 dan 20 te nemen ik hd 40 in een keer, hoe meer je tegelijk doet hoe langer en spaceder je word :wink: .

HAVE FUN

mede stoner :stoned: !!!

blotje

Newbie
Schatje, Ik heb vandaag gewerkt in de vijfde versnelling.
Ben mijn deadlines ver vooruit. Nu ff chillen met bak groente. Maar, wat ik eigenlijk zeggen wil: vanochtend zat ik me zo mateloos te irriteren aan het openbaar vervoer in A'dam en die klok die doortikte, dat die 2CB verhalen van jou niet echt verwerkt werden. Waar heeft ie het toch over: cd's, auto-onderdelen, stony-onzin?
Ben nu toch wel erg nieuwsgierig geworden! En als ik de uitwerkingen goed lees, mis je iets wezenlijks als je het zonder vrouwelijk gezelschap doet.
Dus wat dacht je van vrijdagavond?
Me-You-2CB-dag-nacht
x blotje

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
blotje zei:
Schatje, Ik heb vandaag gewerkt in de vijfde versnelling.
Ben mijn deadlines ver vooruit. Nu ff chillen met bak groente. Maar, wat ik eigenlijk zeggen wil: vanochtend zat ik me zo mateloos te irriteren aan het openbaar vervoer in A'dam en die klok die doortikte, dat die 2CB verhalen van jou niet echt verwerkt werden. Waar heeft ie het toch over: cd's, auto-onderdelen, stony-onzin?
Ben nu toch wel erg nieuwsgierig geworden! En als ik de uitwerkingen goed lees, mis je iets wezenlijks als je het zonder vrouwelijk gezelschap doet.
Dus wat dacht je van vrijdagavond?
Me-You-2CB-dag-nacht
x blotje

Hehe heel goed plan mocht dat nie doorgaan weet ik zeker dat je zoiezo NIKS mist als je voor de eerste keer sinds lange tijd 2C-B doet, al ga je in een kartonnen doos voor de AH liggen :smoke: :smoke: .

Nogmaals veel plezier vrijdagavond :wink:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Craving !!!!!

:hearteyes:

Ik heb nog niets, dus ik ga pas gillen als het hier voor mijn neus ligt op mijn weegschaal.

Stonie

Everio

Bewuste gebruiker
ik heb dit gister gedaan

was wel vet :) had er wel meer van verwacht als ik eerlijk mag zijn

had 15mg gepakt opgelost in water, na een uur-1,5 uur merkte ik nog niet echt super merkwaardige dingen, toen nog 15mg bijgepakt, gaan lopen en toen was et wel aangenaam en relaxxx

check mn report maar eens :)

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Heb ik gedaan, ik had er meteen wat vragen bijgezet.

Het antwoord komt nog wel.

Mijn 2CB ervaring gaat hopelijk ernstig hard.
Als het goed is komt het zuiver aan, ik breng Maandag hopelijk een sample weg voor een analyse.

Stonie 2CB Mahonie

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Nog steeds niets voor mijn neus de weegschaal staat nog steeds op 0 gram en de batterij is bijna op !!

Ik heb ondertussen een lichte maagzweer van de goede hoop en de zenuwen.

Heeft er iemand en pilletje om me te ontspannen ? :wink:

Stonie

Everio

Bewuste gebruiker
wat voor pilletje? heb er wel nog hoor :P

maja zoals je gezien hebt (denk ik?) had ik nog geantwoord :)

ik wens je iig veeel succes :) en kijk uit naar een repportje :)

Intoxicated

Wijs gebruiker
Heb dit van de week gedaan.
Eerst 20mg geprobeerd, was wel leuk, maar niet trippy.
De tweede keer was gister was 30mg, maar wederom niet erg veel van gevoeld, wel lekker, maar niet trippen.

Heb ik hier nu ook al zo'n hoge tolerantie voor?
Bah.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
OK beste drugsmisbruikers, ik trek erop uit.

200 km rijden voor een paar grammetjes 2CB ....

Let's go for it and let us get high !!

Morgen even wat testsamples droppen bij het adviescentrum.

Straks een paar fotos.

Hasta la pasta El Stonie

sober_worm

Experimenterende gebruiker
wij moeten daar geen 200km voor rijden..
gewoon even bellen en ophalen.. :stoned:

naja gisteren 2c-c getest (12mg)..
was wel ok, lichte visuals en veel tintelingen..

en morgen... 2c-t-2 :)

hebben capsules van 25mg..
we gaan het met een aantal mensen doen..
ik zal mss report maken :)

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Jij niet nee, kom je nu mee ... bedankt he.

Het was trouwens 400 km...

hehe

Ik heb voor mijn LSD 5000 km gereisd geen kilometer spijt van gehad.

Fotos komen laterzzzz

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Stichting Adviesburo Drugs
Entrepotdok 32a
1018 AD Amsterdam

Tel.: 020-6237943
Fax: 020-6261602

E-mail: [email protected]
Site: http://www.adviesburodrugs.nl

Openingstijden

voor informatie en testen van illegale drugs (behalve cannabis), uitsluitend voor consumenten

Opening times,
Information, and testing of illegal drugs (except for cannabis), only for consumers.

dinsdag 14.00-17.00
woensdag 14.00-17.00
donderdag 14.00-19.30
vrijdag 14.00-17.00

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Wie niet ....

Ik hoop dat het voor mij de XTC kan vervangen, daar voel ik namelijk niets meer van.

Ik hoop vanmiddag een sample te droppen !!

Niet in mijn maag nee bij het adviesburo uiteraard.
Er is mij van alles verzekerd maar als je 5 gram koopt en het weegt maar 4,9 dan trek ik meteen alles in twijfel.

Een goede dealer maakt er gewoon 5,1 van of niet ?? mijn allerbeste drugsmisbruikers het is gewoon te laag voor woorden dat dealers geen ballen en geen eer hebben.

Groetjes

Stonie

matthijs

Badass junkie
lysergine25 zei:
Wie niet ....

Ik hoop dat het voor mij de XTC kan vervangen, daar voel ik namelijk niets meer van.

Ik hoop vanmiddag een sample te droppen !!

Niet in mijn maag nee bij het adviesburo uiteraard.
Er is mij van alles verzekerd maar als je 5 gram koopt en het weegt maar 4,9 dan trek ik meteen alles in twijfel.

Een goede dealer maakt er gewoon 5,1 van of niet ?? mijn allerbeste drugsmisbruikers het is gewoon te laag voor woorden dat dealers geen ballen en geen eer hebben.

Groetjes

Stonie

Ja of de weegschaal deed het eventjes wat minder. Of jouw weegschaal deed het eventjes wat minder...
En een goede dealer geeft geen korting vind ik. Die houdt het zakelijk.

sjaartrol

Bewuste gebruiker
matthijs zei:
Ja of de weegschaal deed het eventjes wat minder. Of jouw weegschaal deed het eventjes wat minder...
En een goede dealer geeft geen korting vind ik. Die houdt het zakelijk.

het is toch geen korting geven als je een goeie gram geeft ipv van een afgeripte gram...

in een gewoon bedrijf waar ze bvb suiker verkope in pakjes van 1 kg, wegen alle pakjes net iets meer dan 1 kg (1.001 kg ofzo)... als ze minder dan 1 kg zouden geve is dat in t zak zetterij...

kdenk dus ook wel da nen goejen dealer beter ietske meer geeft dan ietske minder...

en een dealer die zegt "5g wiet voor 25 euro" en het is eigenlijk maar 4.7 g, daar koop ik nie graag bij omda je die kerel al nie kunt vertrouwen me het gewicht da hij zegt...

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Met mijn weegschaal is gelukkig niets mis, al dat gelul over een harde ondergrond of niet ... bla bla bla ..

Een goede dealer hoeft geen korting te geven, hij zorgt voor zuivere handel die correct is afgewogen.
Om de klant tevreden te houden, gooit een goede dealer er ALTIJD een beetje boven op.

Koop je een grammetje wiet in de shop en ze wegen per hand dan hoort je 1.1 tekrijgen gewoon omdat je een goede klant bent.

Das mij persoonlijke mening hoor.

Mahonie el Stonie

masterblaster

en met die korting waarvan sommige zeggen dat het onzin is ben ik het helemaal niet mee eens.
zeg dat je dealer 50 cent op iederen xtc pil die hij aan jou verkoopt, en ik wil 200 pillen en ik kan ze dan komen halen voor 3 euro per stuk dan zoek ik wel iemand anders bij grote hoeveelheden moet er korting op zitten dat is met alles!

Crusher

bij de grote hoeveelheden kan ik het wel begrijpen ja ma bij de kleinere vind ik gwn dat het profesioneel moet blijven en geen vriendenkorting of dat soort shit

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
done

Ok ik kom net terug, was weer gezellig bij de goede man.
Kost me 12,50 + 100 mg 2CB.

Dure hobby dat testen ...

Duurt ook nog lang voordat ik een antwoord krijg

Testrapporten geven ze nooit mee, voor geen een drugs.
Dus ook niet voor de lsd, wel jammer.

Ok beste cravers .... catch u soon.

Stonie

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Hartjes zijn 3 jaar geleden al getest, iemand vroeg om een rapport daarvan. Dat heb ik toen niet gevraagd maar dat blijkt nu niet mogelijk te zijn.

80mg is de minimale hoeveelheid poederachtige stof die je achter moet laten voor het onderzoek.
Dus dat is helaas niet anders bij dit onderzoeksburo.

Groetjes

Stonie

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
lysergine25 zei:
Met mijn weegschaal is gelukkig niets mis, al dat gelul over een harde ondergrond of niet ... bla bla bla ..

Een goede dealer hoeft geen korting te geven, hij zorgt voor zuivere handel die correct is afgewogen.
Om de klant tevreden te houden, gooit een goede dealer er ALTIJD een beetje boven op.

Koop je een grammetje wiet in de shop en ze wegen per hand dan hoort je 1.1 tekrijgen gewoon omdat je een goede klant bent.

Das mij persoonlijke mening hoor.

Mahonie el Stonie

Niet zo zeuren, waar anders haal je zoveel 2-cb in een keer? PURE 2-cb I might add, wees blij dat je geen versneden rotzooi had gekocht. Natuurlijk kun je shit wegen tot 5,1, als er dan 2,5 gram versneden rotooi bij zit heb je er nog geen zak aan toch ?

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Yo Psycho,

Iemand moet het opnemen voor de benadeelde of niet?
Of het zuiver is moet ik nog steeds uitslag van krijgen.

Ik zeur ook niet ik zeg het er meteen bij !!

Wie is er verantwoordlijk voor het afwegen van dit pakketje ...!! : :wink: daar heb ik getuigen van.

Hoe dan ook, ik ben zielsgelukkig dat weten julie ook wel.

Nu nog even heel hard gaan op die 2CB en dan is alles weer vergeten en vergeven.

Groetjes van Stonie

Bovenaan