2cb snuiven

lolzornated

Experimenterende gebruiker
Beste leden,

Ik heb hier nog een 2cb pilletje liggen, hij is klein, rond en wit met de tekst 2CB.
Nu heb ik het wel al eens geslikt, en dit is me goed bevallen. Nu las ik dat het ook te snuiven is. Dit wil ik graag proberen, maar is dit ook mogelijk met een pilletje nadat ik deze goed fijn heb gehakt?

Alvast bedankt!

Grtz,
Lolzornated.

S0s_90

Bewuste gebruiker
Gewoon goed fijnhakken, 2 lijnen van leggen en snuiven.
Wil er wel vast bijzeggen dat dit geen plezier is voor je neus, ik heb dit met 2 maten van mij een keer gedaan ik had er weinig last van de andere vond het een irritant gevoel en de 3e zat bijna te janken van de pijn. dus het verschilt wel per persoon. Het voordeel dat ik zie met je 2cb snuiven is dat hij sneller inslaat en persoonlijk heb ik minder last van de bodyload. veel plezier! :wave:

lolzornated

Bedankt voor de reactie, is nu al een stuk duidelijker.

Pep vond ik wel meevallen en bij keta had ik helemaal nergens last van bij het snuiven. Is de 2cb dan echt zó veel erger qua pijn in de neus? En is er iets bekend over de werkingsduur bij nasaal gebruik?

TrippyShit

Badass junkie
Het is mogelijk als je het goed verpoedert. Maar waarom zou je pillen willen snuiven. Als je hoofdpijn hebt snuif je toch ook je paracetamol niet op? Bindmiddel en zooi komt ook gewoon in je neus. Niet dat je er dood aan gaat, maarja. Beetje jammer dit. Pillen slik je, poeders kan je snuiven. Maar als antwoord op je vraag nog een keer: Goed verpoederen en kan je het gewoon opsnuiven.. Have fun

pascal828

Badass junkie
Nasaal wordt de werkingsduur wel iets verkort, en ik ga geen 2C's meer snuiven
Het komt te snel op, dat is niet heel erg maar meer dat het opkomt met grote pijn in je neus.
Waarvan je 20mins last heb, dit verpeste het begin van m'n trip best wel.

Ik zou gewoon die pil slikken.

S0s_90

Bewuste gebruiker
watjes :tongueout: het branden valt best mee... bij mij in elk geval. maar ja ik kan me neus ook zonder enig probleem omvouwen... haha gwoon proberen mschien vind je het wel heel chill. maar die witte pilletjes zijn 20mg toch? ga er dan vanuit dat je al redelijk tript als je 20mg nassaal pakt.

livingthedream

dit is goed te snuifen! en het klapt er dan ook meteen in! en het stelt geen reet voor vergeleken met het snuiven van 4fmp... dat is pas pijnlijk.. iets wat erger is dan 4fmp ken ik echt niet!

~

sjoerd101

Belezen gebruiker
Je kan die pil beter rectaal nemen. 2cb kan je zoiezo het beste rectaal nemen naar mijn mening.
Alle voordelen zonder nadelen

S0s_90

Bewuste gebruiker
en hoelang duurt het dan voordat hij begint te werken?? oraal duurt super lang, nassaal gaat vrij snel, dus waar kan ik dit mee vergelijken?

TeKNoZem

Wijs gebruiker
S0s_90 zei:
en hoelang duurt het dan voordat hij begint te werken?? oraal duurt super lang, nassaal gaat vrij snel, dus waar kan ik dit mee vergelijken?

Nasaal. Door te pluggen zou je als het goed is de eerste stap van 't verteren over slaan.

Ik vind 't in je neus branden van 2C-B overigens reuze meevallen.. 4-FA(4-FMP) heb ik meer last van gehad.

Bovenaan