2CB snuiven

inferno33

Bewuste gebruiker
Na 2x 2cb gebruikt te hebben, beiden met last van mijn maag en algemeen lichamelijke onprettigheden(krampen, trillerig(waarschijnlijk door de misselijkheid)) in het begin wilde ik mijn volgende poging snuivend wagen. Echter is er vrij weinig te vinden over de doseringen en verschil in effecten. Het enige wat iedereen op lijkt te willen schrijven is dat het brandt. :P

Dus bij deze, enige suggesties over hoeveel ik zou moeten nemen als ik het zou snuiven, en of enige verschillen met orale inname?

jcp

Bewuste gebruiker
M'n neef heeft dit wel eens gedaan en stond lachend te kotsen :) heel leuk gezicht...
Ziet er trouwens pijnlijk uit :)

Spor

Wijs gebruiker
Effect is zeker heftiger, toen ik het snoof was de enige keer dat ik een bodyload had met een 2c ! Dat had ik met 170mg (verdeeld over een dag) niet eens.

Verder doe ik het nooit meer omdat het gruwelijke pijn doet, en heel lang... (tenzei ik lidocaine vind natuurlijk)

hannus

Bewuste gebruiker
ik vond het wel mee vallen hoe erg pijn doet, gewoon 10mg snuiven is het teweinig weer 5mg erbij, als je bij pakt werkt het zo goed als meteen.

L

Lid 6909

Gast
2ct7:
klopt, de werking moet ook anders zijn als je het snuift.
ik ging in het begint onrustig hard, heel hard.
later bouwde het af en werd het chiller, report is gepost!

geld denk ik voor veel 2c's

L

Lid 6909

Gast
jij 2cb gesnoven, laat me niet lachen AT :grin:

Anders had je het heus al wel op het forum gepost!

Pijn valt niet mee tbh :wink:

leppeh

Bewuste gebruiker
Ik vond het niet zo heel erg veel pijn doen, maar dat zou kunnen komen omdat ik toen ik het snoof al een paar biertjes op had. Het was natuurlijk geen fijn gevoel maar niet dat 'OOOOOOOOOOH IK GA DOOD' gevoel dat zo veel mensen beschrijven. Ik weet trouwens zeker dat dit vrij pure 2C-B was.

tomz0r

Badass junkie
Hans waarschuwde me er al voor, maar ik was zo eigenwijs het toch te doen aangezien ik de pijn van speed ook mee vond vallen terwijl veel mensen vinden van niet.
De pijn van 2C-B valt bij mij absoluut niet mee. Het geeft in plaats van een branderig gevoel bij speed een diepgewortelde pijn. Alsof je neus kookt en elk moment kan verdampen. AU!

underworld

Wijs gebruiker
tomz0r zei:
De pijn van 2C-B valt bij mij absoluut niet mee. Het geeft in plaats van een branderig gevoel bij speed een diepgewortelde pijn. Alsof je neus kookt en elk moment kan verdampen. AU!

goede beschrijving, heb precies hetzelfde meegemaakt op 2c-t7. je voelt het echt borrelen, de tranen schoten in me ogen, vooral toen ik het nog een keer moest snuiven omdat de eerste snuif niet genoeg was :openmouth:

Angramar Temenos

Badass junkie
Hoeveel heb je gesnoven? Ik heb een capsule gekocht van 15 mg, open gemaakt, en opgenakt. Voelde 3 minuten een brandend, pijnlijk gevoel, maar daarna viel het echt mee.

underworld

Wijs gebruiker
Angramar Temenos zei:
Hoeveel heb je gesnoven? Ik heb een capsule gekocht van 15 mg, open gemaakt, en opgenakt. Voelde 3 minuten een brandend, pijnlijk gevoel, maar daarna viel het echt mee.

2ct7? umh zo'n 14 mg

J0rrit

Badass junkie
2cb ongeveer 5 min na inname ben je echt aan het trippen. Het werkte bij mij ( ongeveer 15 mg ) na zon uurtje uit, na anderhalf uur was ik toch wel helemaal nuchter.

Mr.Vanderkart

Belezen gebruiker
Ik heb het eens gesnoven, zeer pijnlijk en ik raad het je echt af.
Ik had denk ik iets van 10-15 mg op de tast?

EDIT: Effect van die hoeveelheid weet ik niet precies meer omdat ik een halfuur later de 35-40 rest opgemaakt. Ging daar zelf wel good op :grin:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Zelf eens 2c-e gesnoven.
Hierbij schijnt de pijn nog iets erger te zijn, ondanks de lagere dosis.

Vond het zelf meevallen, 2 keer zo erg als ( slechte) speed om het zo te omschrijven.
De pijn is idd wel heel anders, alsof het echt in je 'tussenschotbotje' trekt en daar alles kapot burnt, maar het is zeker te doen.

De dosis kun je halveren ( ook bij 2c-b), de inwerktijd kun je eigenlijk weg laten. ( zodra het brandend gevoel weg is, trip je ) en de algehele werkings tijd kun je toch ook wel verminderen met zo'n 33,3% tot 50%.

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Godverdomme 2 minuten geleden gedaan. Half pilletje van 15 mg...
Brand als de ziekte, maar het went wel.

EDIT: andere helft op. Tranen lopen me over me wangen. Voelt net alsof ik op me neus ben gestompt.

EDIT:
Het is echt de moeite waard want ik trip m hard. Hele duidelijke CEV's en OEV's begin nu ook op te spelen, patronen en regenbogen en circels enzo xD Ik zak helemaal weg :P

De kleurtjes zijn echt prachtig!

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
dropkick_tamas zei:
underworld zei:
dropkick_tamas zei:
is de pijn bij 2cb snuiven erger dan bij keta?

ja, without a doubt.
vind je keta pijn doen met snuiven dan? :confused:
hmm, als ik een lijn neem zou ik het geen prettig gevoel willen noemen.

:tearsofjoy: Dan zou ik geen 2c snuiven.

En om even serieus te zijn, ik snuif zelfs een beetje ket voor de 2c. Dat verminderd de pijn aanzienlijk. En het geeft een fijne wending aan je trip. Laatste keer heb ik de ket met de 2c-B gemixed, werkt ook wel fijn maar ik doe toch liever eerst de ket snuiven en dan de 2c-B. Zeker weten een aanrader.

En wat ik nog niemand heb zien posten in dit topic(excuus als ik er overheen heb gelezen): De dosis voor nasale inname is de helft van je gebruikelijke orale dosis.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
En wat ik nog niemand heb zien posten in dit topic(excuus als ik er overheen heb gelezen): De dosis voor nasale inname is de helft van je gebruikelijke orale dosis.[/b][/quote]

PepTalk zei:
De dosis kun je halveren ( ook bij 2c-b), de inwerktijd kun je eigenlijk weg laten. ( zodra het brandend gevoel weg is, trip je ) en de algehele werkings tijd kun je toch ook wel verminderen met zo'n 33,3% tot 50%.

:wink:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
PepTalk zei:
DrippTone zei:
En wat ik nog niemand heb zien posten in dit topic(excuus als ik er overheen heb gelezen): De dosis voor nasale inname is de helft van je gebruikelijke orale dosis.[/b]

PepTalk zei:

Dat vond ik niet duidelijk genoeg, dus vandaar. :wink:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
DrippTone zei:
PepTalk zei:
DrippTone zei:
En wat ik nog niemand heb zien posten in dit topic(excuus als ik er overheen heb gelezen): De dosis voor nasale inname is de helft van je gebruikelijke orale dosis.[/b]

PepTalk zei:

Dat vond ik niet duidelijk genoeg, dus vandaar. :wink:

Dan moet je niet zeggen dat je het nog niemand heb zien posten :wink: Maar zeggen dat je het niet duidelijk genoeg vond.

Verder heb je wel gelijk, en bij deze is het duidelijk genoeg lijkt me? :wink:

Bij 2C-Xx kun je bij nasaal gebruik de dosis, berekend vanaf de orale dosis, halveren.

mod4fun

Belezen gebruiker
Mijn eerste ervaring met 2cb 25mg gesnoven (eerste keer 'hardere' drugs btw..)

Gaat heel erg snel, ik ben zelf even kort misselijk geweest, enorme druk in je lichaam. Maar na rustig te zijn gaan liggen ging dit weg. Vriend van mij heeft zeker 10 min. lopen kotsen..

Volgende keer ga ik dit oraal of anaal proberen.

Om uit te proberen, denk ik min. 15mg, max 25mg.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
PepTalk zei:
Dan moet je niet zeggen dat je het nog niemand heb zien posten :wink: Maar zeggen dat je het niet duidelijk genoeg vond.

Ik post de essentie, jij impliceerde die slechts. Dat vind ik een dus danig verschil dat ik kan zeggen dat niemand het had gepost.

Maar is dit belangrijk? Het kan er beter 1 keer goed staan dan 2 keer fout.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
DrippTone zei:
PepTalk zei:

Ik post de essentie, jij impliceerde die slechts. Dat vind ik een dus danig verschil dat ik kan zeggen dat niemand het had gepost.

Maar is dit belangrijk? Het kan er beter 1 keer goed staan dan 2 keer fout.

I'm just joking dude,

Maar het klopt, en denk dat het er nu wel duidelijk genoeg staat. Zo'n 3 keer.
Fout heeft het er geen een keer gestaan.

leppeh

Bewuste gebruiker
Hey, wisten jullie al dat als je 2c-b snuift je ongeveer de helft van je normale orale dosis nodig hebt? Het duurt dan ook maar half zo lang.
:flushed:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Het gene wat jij als 'ergens tussen in' bedoelt is onduidelijk.

Het stond er, het klopte maar was gewoon niet duidelijk genoeg.

Maar zullen we er over ophouden? Het gaat nu al wel erg lang door zo.
Leppah zit trouwens ook maar wat te focken.

Bovenaan