Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik heb zojuist 2cb gekocht maar normaal krijg ik ze in capsule , puur dus dit keer grijze 5 hoekige pil met logo van een vos of wolf iemand hier bekend mee?
Speculeren over de kwaliteit van jouw pil/poeder of vragen naar de (mogelijke) kwaliteit (inclusief foto's) is niet toegestaan
N.B. Testuitslagen zeggen alleen iets over de drugs die daadwerkelijk zijn getest. Uitslagen gepost door anderen zeggen niks over de drugs die jij hebt, ook al lijken deze op elkaar. Test je eigen drugs en speculeer niet!
Ik heb zojuist 2cb gekocht maar normaal krijg ik ze in capsule , puur dus dit keer grijze 5 hoekige pil met logo van een vos of wolf iemand hier bekend mee?
Nederland heeft een prachtige service waar gebruikers gratis drugs kunnen testen. Toch vertrouwen sommige mensen liever op websites met reviews van pillen.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.