• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

2CB- Overdose CODE RED !!

tails

Belezen gebruiker
leuk report. Vond het de moeite om het helemaal door te lezen. Heb ng nooit 2cb gebruikt en het klinkt wel een heftige drug of is dit te wijten aan jou 'royale' dosis :wink: :)

enne btw, mooie weegschaal is dat wel :wink:
waar heb je die gehaald?

xcrement

Belezen gebruiker
Patrick a.k.a Spaceface zei:
haha ik zei nog zo 40 mg in je topic :P ! Ach ja zal wel een beste trip hebben gehad :) weet je dat ook gelijk weer ! Je herkent vast in de foto hieronder wat :P de dag na mijn 2c-b ervaring gemaakt, ik zit daar overigens :rolleyes:

Ik wil eindelijk weten wat dat nu is?! ik kan er echt niets van maken.
Is dat met je ogen open of gesloten? Als dat met je ogen open is is het wel heel visueel.
Krijg je met een 'standaard'dosis zoiets te zien met je ogen open?
Maar ik ben echt benieuwd naar wat die foto eigenlijk is.
ik kan er echt niets van maken.
maar zo visueel lijkt me echt wel heerlijk.
Maar als je daarvoor zo'n gigantische dosis moet nemen dan laat ik toch zeker wel. Je had echt een enorme hoeveelheid binnen, je had evengoed iets kunnen krijgen.Maar wat ou je daardoor kunnen krijgen?
hartstilstand door veel te snelle hartslag?Een hersenbloeding ofzo?
wat zijn dan juist de gevaren van zo'n massala dosis?
Heb met lsd ooit een hartslag van 240 gehad, maar dan lijkt het me toch dat je met zo'n hoge dosis 2cb je hart mss wel écht té snel gaat.
en hoe zit het met de *'mindfuck'* ?
Als ik eindelijk eens 2cb tegenkom wil ik het zeker uitproberen.

Serenity

Badass junkie
Gozer, wat 'n ervaring. Blij dat je nog leeft, maar tering, koop een bril ofzo voor bij het afwegen. :wink:

Zal niet meer zeggen hoe dom het allemaal is, ik vind dat je prachtig schrijft, en mijn stem krijg je :wave:

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Kort geleden liep je te verkondigen dat je een psychose of in ieder geval een enorme bad trip van de LSD had gehad, en nu neem je een overdosis van iets anders, je roept continu dat je aan het 'craven' bent naar tripdrugs... Gast!! Neem jezelf eens onder de loep. Hoe kun je al die shit uberhaupt verwerken en zo snel weer een nieuwe trip in duiken? Wuif je het gewoon weg?

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
tuurlijk wuif ik het gewoon weg, moet ik dan maar stoppen met de lsd ?

Straks weer een goede dosis tot me nemen ... van je fouten kun je ook leren !

Stonie

PS: Craving for mescaline .... het zal een onvermijdelijke confrontatie worden tussen de drie mindfukkertjes !

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Nou ja ik ga niet stoppen met het innemen van LSD omdat ik 1x door vermoeidheid een badtrip heb gehad.
En het zelfde geldt bijna voor de 2C-B, ik vraag me daarbij wel af of ik nu hersenbeschadiging heb opgelopen en ik welke vorm ik dit moet gaan opmerken.

Iemand die me gast noemt wuif ik zoewiezo alweg ....Het is het hem dat jij het nog een keertje vraagt en ik er nu serieus op in ga.

Ik gebruik 1 x per maand LSD niet iedere week, en ik heb 1 x 2C-B genomen dus die gast doet het voorkomen dat ik geen controle heb over mijn drugsgebruik.
Nou dat heb ik wel, er ligt hier genoeg om iemand dood te krijgen en ik heb gister avond gewoon in mijn bed gelegen nuchter dus.

Alles is dus onder controle wegwuiven is niet eens nodig, maar ik ga niet de drugs de schuld geven alleen mijzelf.

Is de vraag nu beantwoord ?

Stonie

flashkop

Bewuste gebruiker
lysergine, mensen die om de maand is een pîlletje steken worden hier toch ook junk genoemd en dan jointjes....

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Ok Sweet Shadow,

Ik kan je gedachtegoed wel begrijpen maar ik ben bijna 40 jaar oud, geen zin om risiscos te nemen, ik ben niet voor niets gestopt met de tabak. Je hebt gedeeltelijk gelijk want met de 2C-B is het echt goed fout gegaan, met de LSD doseringen was weinig mis.

Van de 3 jaar intensief lsd gebruik is het 1x fout gegaan.

Een bedrijfsrisico voor mij dat ik graag neem, balanceren op de rand van de afgrond is er niet bij.

Groet

Stonie

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
EXTENSIONS AND COMMENTARY: Four quotations were chosen arbitrarily from literally hundreds that have worked their ways into the files. The vast majority are positive, ranging from the colorful to the ecstatic. But not all are. There are people who choose not to go into the corporeal but, rather, prefer the out-of-body experience. They express discomfort with 2C-B, and seem to lean more to the Ketamine form of altered state, one which dissociates body from mind.

There have been reports of several overdoses that prove the intrinsic safety of this compound. Prove is used here in the classic British sense; i.e., to challenge. "The proof of the pudding is in the eating," is not a verification of quality, but an inquiry into the quality itself. (The French simplify all this by using two separate verbs for prove.) One overdose was intentional, the other accidental.

(with 64 mg) I found only mild visual and emotional effects at the 20 milligram dose, so I took the remaining 44 milligrams. I was propelled into something not of my choosing. Everything that was alive was completely fearsome. I could look at a picture of a bush, and it was just that, a picture, and it posed no threat to me. Then my gaze moved to the right, and caught a bush growing outside the window, and I was petrified. A life-form I could not understand, and thus could not control. And I felt that my own life-form was not a bit more controllable. This was from the comments of a physician who assured me that he saw no neurological concerns during this dramatic and frightening experience.

(with 100 mg) I had weighed correctly. I had simply picked up the wrong vial. And my death was to be a consequence of a totally stupid mistake. I wanted to walk outside, but there was a swimming pool there and I didn't dare fall into it. A person may believe that he has prepared himself for his own death, but when the moment comes, he is completely alone, and totally unprepared. Why now? Why me? Two hours later, I knew that I would live after all, and the experience became really marvelous. But the moment of facing death is a unique experience. In my case, I will some day meet it again, and I fear that I will be no more comfortable with it then than I was just now. This was from the comments of a psychologist who will, without doubt, use psychedelics again in the future, as a probe into the unknown.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Ok nog een poging ...

JHoe weeg ik nou correct mijn 2C-B cappies af ?

6 voorbereide capsules met ieder 25 mg

Ik ben nu een set aan het maken van 15 mg. Op de zakjes noteer ik de hoeveelheid. Alles wordt eerst nog nagewogen. De capsulers lijken wel leeg wat een debiel was ik om zo'n volle te slikken. Niet normaal meer.

Stonie

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Craving hard again for 2C-B ..... :hearteyes:

2 Night 15 mg .... to see if my brain is up to the real thing.

:wave:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Thanks ik haal mijn sitter zo even op.
Alles is dubbel gesjekked ...

ambulance is ready, seatbelts are on ...

Are we on record ?

Stonie

space scientist

Wijs gebruiker
veel plezier, handig van die voorgemaakte zakjes, kan je niet weer de fout in gaan.

Je had het toch ook laten testen, weet je daar al wat over

Flinter

Belezen gebruiker
Lol volgens mij als jij niet op drugsforum had gezetten (zelfs tijdens je trip) was je er nu niet meer. Haha ben in ieder geval blij dat je dat overleeft hebt jesus mina.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
soms word ik 's nachts zwetend wakker en dan houd ik me ziel vast in mijn hand.

Flashbacks komen waarschijnlijk mijn hele leven terugkomen zoals eerdere auto- ongelukken dat ook blijven doen.

:cry:

Maar goed voor de rest ga ik goed, geen zwaardere problemen tegengekomen.

Stonie

Detroit303

Bewuste gebruiker
Vreemd topic dit. Ik snap het eigenlijk niet goed:
Je stopt een capsule PROPVOL. (Visueel al merkbaar dat het hier niet over 0.03g gaat)
Je weegt ze af.
Er staat 0.34g.
Je neemt zelfs een foto, zet ze op je pc, upload ze en post ze op DF.
Ik vind het raar dat tijdens al die handelingen het niet tot je doorgedrongen is.
Hierna post je nog 'grappige' berichten dat je een overdosis binnen hebt.
Je belt geen ambulance en je haalt geen hulp, terwijl je nog helder genoeg bent om op DF even te vermelden dat je een overdosis 2c-b binnen hebt.
Ik vind het allemaal wat moeilijk te nuanceren; het lijkt wel in scene gezet ofzo.
Zolang de blijvende letsels bijven bij af en toe zwetend wakker worden, kan je nog van geluk spreken!
Hopelijk was die keer de laatste keer dat dit je voorgevallen is, en heb je de voorbije maanden zoiets niet opnieuw meegemaakt. Anders zou dit alles wel een ander tintje krijgen vind ik.

Erik

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Varry zei:
Vreemd topic dit. Ik snap het eigenlijk niet goed:
Je stopt een capsule PROPVOL. (Visueel al merkbaar dat het hier niet over 0.03g gaat)
Je weegt ze af.
Er staat 0.34g.
Je neemt zelfs een foto, zet ze op je pc, upload ze en post ze op DF.
Ik vind het raar dat tijdens al die handelingen het niet tot je doorgedrongen is.

Erik

Vaag he ....

Maar het is precies gegaan zoals jij typt .....

Henkfloyd

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Holy crap man :openmouth: , had dit report nog nooit gelezen. Ben pas bij DF gekomen in augustus. Zeer heftig, je hebt echt geluk gehad dat je het overleeft hebt...
Maar heb je dr nou een soort trauma van? Veel flashbacks?

Take care ouwe :wink:

Bovenaan