2cb op de piste

Gerrit61

Newbie
Beste lezer,
Ik heb afgelopen zomer LSD gedaan en een 10 uur lange wandeling gedaan in de Franse Pyreneeën. Ik heb hiervoor al vele keren 2cb gedaan en ook een paar keer truffels, dus het is voor mij geen onbekend gebied. Ik ga over een maand op wintersport, dus vroeg ik mij af of iemand ervaring heeft met al trippend snowboarden/skiën? Ik kan erg goed snowboarden, dus daar hoef ik geen rekening mee te houden. Dusss, wie heeft er heel toevallig ervaring mee en hoe denken jullie over dit plan?

Casrus

DF-koning
Hangt ervan af. Ik zou in ieder geval (langzaam!) gaan skieën en niet op zo'n onhandig snowboard gaan. Dat lijkt me als je tript vre-se-lijk irritant.

Kies een rustige, veilige, gemakkelijke piste uit en neem eventueel een tripskieër mee. Neem zo weinig dat je nog wel normaal kunt doen en goede controle hebt over wat je doet.

Ik zou voor iets relatief kortdurends en niet te heftigs gaan (2cb-fly?), ook omdat je buiten de piste niet te duidelijk waus mag lijken (erop ook niet).

En, nee, ik heb dit nog nooit gedaan, maar ik zou het op een mij goed bekende piste in Tirol wel wagen.

Belangrijk is dat je jezelf en je situatie niet overschat.

Laatst bewerkt:

Casrus

DF-koning
^ Op één of andere manier herinnert de post van Dirkjan me eraan dat een skihelm ook geen overbodige luxe is.

Snoozerboy🐱

Badass junkie
Wat de fuck is er gebeurd met het forum? Zijn de cliniclowns vandaag vrij? Allemaal domme kutvragen, ik moet echt weg want ik begin me persoonlijk te ergeren merk ik nu :tilttearlaugh:
Ja.. ik ben hier pas net dus weet niet beter

Maar beetje een anti climax trippen in de alpen klinkt top maar dan op een drukte skiepiste op skie's?

Nah

mitchieee

Wijs gebruiker
mij lijkt dit echt heel machtig, ik zal wel rustig doseren wel dat je tript maar niet dat je ballen er af trippen

Casrus

DF-koning
Niet doen. Je bent niet in je eentje op de piste. Als je iemand van z'n ski's board kan dat beste gevolgen hebben. Dus of maak een mooie wandeling, of zoek een piste op waar echt helemaal niemand is.
Zij ook niet. Maar rustig is beter, en ga ervan uit dat je normale ski-vaardigheid ernstig beperkt zal worden door de dope.

Ik krijg zelf zin om dit te doen door deze topic. Maar ik kan 'mijn' piste dromen. Die is in Tirol, waar het een stuk minder steil is dan in Frankrijk.

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Zij ook niet. Maar rustig is beter, en ga ervan uit dat je normale ski-vaardigheid ernstig beperkt zal worden door de dope.

Ik krijg zelf zin om dit te doen door deze topic. Maar ik kan 'mijn' piste dromen. Die is in Tirol, waar het een stuk minder steil is dan in Frankrijk.
Zij ook niet nee, maar je gaat niet uit van een trippen de idioot op de piste.

Casrus

DF-koning
^
In Tirol heb je een hoop touristen die niet goed kunnen skieën en min of meer dronken de restaurants op de piste verlaten. Zelfs als Gerrit61 merkbaar onder invloed is raden ze waarschijnlijk niet dat hij niet onder invloed van iets anders dan alcohol is.

Nu is het wel weer waar dat ik de Pyreneeën niet ken.

Laatst bewerkt:

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
^
In Tirol heb je een hoop touristen die niet goed kunnen skieën en min of meer dronken de restaurants op de piste verlaten. Zelfs als Gerrit61 merkbaar onder invloed is raden ze waarschijnlijk niet dat hij niet onder invloed van iets anders dan alcohol is.

Nu is het wel weer waar dat ik de Pyreneën niet ken.
Dan anderen hun verantwoordelijkheid niet nemen betekent niet dat jij het ook niet hoeft te doen :)

Casrus

DF-koning
Alleen wel uitkijken, want misschien betaalt de verzekering niet als je iets krijgt en ze komen erachter dat je iets gebruikt had.

Zeehond

Badass junkie
Heel slecht plan, niet doen!
Je bent onder invloed.
Je bent op een plek met veel andere mensen. Je kunt, net als in het verkeer, een gevaar vormen voor anderen.
Ik kan ook heel goed autorijden, maar ik ga toch niet onder invloed van wat dan ook het verkeer in.
Niet omdat de verzekering het niet vergoedt, maar omdat ik geen gevaar voor anderen wil zijn.
Prima als je wat gebruikt, maar dan op een plek waar je geen gevaar bent voor een ander. Hoe goed je ook bent.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ik zou de gondel naar boven pakken en dan vanaf het terras van het uitzicht genieten. Zelfs dat niet echt met plezier want dan kom je al snel in zo'n ongezellige vreetschuur waar de sfeer nou niet echt... psychedelisch is. Ik heb zelf ook wel met het idee gespeeld want de bergen en LSD lijken zo'n mooie combinatie. Maar het is gewoon niet echt handig.

Zanza

DF-koning
Ik zou de gondel naar boven pakken en dan vanaf het terras van het uitzicht genieten. Zelfs dat niet echt met plezier want dan kom je al snel in zo'n ongezellige vreetschuur waar de sfeer nou niet echt... psychedelisch is. Ik heb zelf ook wel met het idee gespeeld want de bergen en LSD lijken zo'n mooie combinatie. Maar het is gewoon niet echt handig.
Beste antwoord op de openingspost imo!

Bovenaan