• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

2cb-fly

ietjewietje

Newbie
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw hier ik lees graag verhalen van andere, en dacht laat ik me maar eens aanmelden voor deze site altijd handig,
Ik ben 33 jaar en voor mijn dertigste nooit drugs gebruikt dat hoefde ik niet interesseerde me niet.
Tot ik andere vrienden leerde kennen die mdma gebruikte uiteindelijk paar keer gebruikt van beetje naar heel veel totaal de weg kwijt 😂was dit echt fantastisch, maar toen las ik veel over 2cb Wauw 🤩 wat een verhalen die wilde ik proberen wist ik zeker, kennis had die 3 liggen dus we hadden er alle 3 1 op, was leuk alleen maar kei hard gelachen meer niks geen kleuren geen bewegingen maar was super leuk, helaas kan ik ze nu niet meer aankomen en kwam ik uit op 2cb-fly 2 keer op nu eerste keer te weinig en was maar klein beetje aan het lachen meer niet, afgelopen vrijdag avond besloten mijn vriend en ik toch wat meer te pakken we hadden allebei 20 milligram op en die voelde ik al snel binnen komen, en helaas ook de misselijkheid had even me vinger in de keel gedaan maar dat hielp niet helaas, maar ik liet de pret niet onderdrukken door de misselijkheid , we hadden the hangover op gezet jeetje het is een geweldige film maar vrijdag die een bleef lachen in de film de ander had een vervormt hoofd 😂😂maar al met al afgelopen vrijdag heb ik gevoeld wat je hoort te voelen bij een tripmiddel in een woord geweldig de kleuren op de muren onze vloer had roze lijnen alles bewoog ik vond t heerlijk ondanks de misselijkheid er nog steeds was, mijn vriend ging naar bed ik ging hangover 2 kjjken, maar ik vond het een beetje eng worden want ik dacht dat ik steeds iets zag in mijn ooghoeken, toch maar naar bed gegaan maar ging helemaal niet zag van alles leuke en gekke dingen 😂 van t een kwam t ander in bed dat was een geweldige ervaring 😜😜, toen weer eruit toch samen film gekeken en toen werden we om 3:30 wakker op de bank met een barstende koppijn dat was echt niet normaal zoveel pijn. Volgende dag bijna de hele dag nog koppijn gehad. En enigste wat ik zei tja dat kwam
Gewoon door die geweldige kleuren en bewegingen en die waren mooi dusja 😂😜 maar ik vond de trip echt geweldig, als iemand ooit voor mij iets beters weet als 2cb-Fly want die koppijn en misselijk hoeven de volgende keer niet persee er bij te zijn 😂😂😜😜

groetjes en een fijne zondag

Neo-Shulginist

Badass junkie
Heb je van te voren een MAOI-dieet gevolgd? Dan eet je ongeveer een week (of langer) van te voren tyramine-arm; dus geen kaas of rookworst of zuurkool of gefermenteerde producten en ook zo min mogelijk vlees.
2C-B-FLY is namelijk een monoamino-oxidase-inhibitor (MAOI) waardoor je een hoge bloeddruk kan krijgen als je geen tyramine-arm dieet hebt gevolgd. Daar kan je hoofdpijn van krijgen. Misselijkheid en diarree zijn verder veelgenoemde bijwerkingen van 2C-B-FLY.

De Zeemeerman

Badass junkie
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw hier ik lees graag verhalen van andere, en dacht laat ik me maar eens aanmelden voor deze site altijd handig,
Ik ben 33 jaar en voor mijn dertigste nooit drugs gebruikt dat hoefde ik niet interesseerde me niet.
Tot ik andere vrienden leerde kennen die mdma gebruikte uiteindelijk paar keer gebruikt van beetje naar heel veel totaal de weg kwijt 😂was dit echt fantastisch, maar toen las ik veel over 2cb Wauw 🤩 wat een verhalen die wilde ik proberen wist ik zeker, kennis had die 3 liggen dus we hadden er alle 3 1 op, was leuk alleen maar kei hard gelachen meer niks geen kleuren geen bewegingen maar was super leuk, helaas kan ik ze nu niet meer aankomen en kwam ik uit op 2cb-fly 2 keer op nu eerste keer te weinig en was maar klein beetje aan het lachen meer niet, afgelopen vrijdag avond besloten mijn vriend en ik toch wat meer te pakken we hadden allebei 20 milligram op en die voelde ik al snel binnen komen, en helaas ook de misselijkheid had even me vinger in de keel gedaan maar dat hielp niet helaas, maar ik liet de pret niet onderdrukken door de misselijkheid , we hadden the hangover op gezet jeetje het is een geweldige film maar vrijdag die een bleef lachen in de film de ander had een vervormt hoofd 😂😂maar al met al afgelopen vrijdag heb ik gevoeld wat je hoort te voelen bij een tripmiddel in een woord geweldig de kleuren op de muren onze vloer had roze lijnen alles bewoog ik vond t heerlijk ondanks de misselijkheid er nog steeds was, mijn vriend ging naar bed ik ging hangover 2 kjjken, maar ik vond het een beetje eng worden want ik dacht dat ik steeds iets zag in mijn ooghoeken, toch maar naar bed gegaan maar ging helemaal niet zag van alles leuke en gekke dingen 😂 van t een kwam t ander in bed dat was een geweldige ervaring 😜😜, toen weer eruit toch samen film gekeken en toen werden we om 3:30 wakker op de bank met een barstende koppijn dat was echt niet normaal zoveel pijn. Volgende dag bijna de hele dag nog koppijn gehad. En enigste wat ik zei tja dat kwam
Gewoon door die geweldige kleuren en bewegingen en die waren mooi dusja 😂😜 maar ik vond de trip echt geweldig, als iemand ooit voor mij iets beters weet als 2cb-Fly want die koppijn en misselijk hoeven de volgende keer niet persee er bij te zijn 😂😂😜😜

groetjes en een fijne zondag
Mijn eerste keer 2-cb fly was ik ook erg misselijk dus minder geslaagd, ik had me ook volgepropt met frituur zooi dus...
Nog een keer doen met lege maag

ietjewietje

Newbie
Heb je van te voren een MAOI-dieet gevolgd? Dan eet je ongeveer een week (of langer) van te voren tyramine-arm; dus geen kaas of rookworst of zuurkool of gefermenteerde producten en ook zo min mogelijk vlees.
2C-B-FLY is namelijk een monoamino-oxidase-inhibitor (MAOI) waardoor je een hoge bloeddruk kan krijgen als je geen tyramine-arm dieet hebt gevolgd. Daar kan je hoofdpijn van krijgen. Misselijkheid en diarree zijn verder veelgenoemde bijwerkingen van 2C-B-FLY.
Oh nee dat wist ik niet, dit was ook spontaan, maar die hoofdpijn en misselijk was echt overheersend 😬 ik zal eens op Google kijken
Bedankt

Neo-Shulginist

Badass junkie
Oh nee dat wist ik niet, dit was ook spontaan, maar die hoofdpijn en misselijk was echt overheersend 😬 ik zal eens op Google kijken
Bedankt
Niet om vervelend te doen, maar dat is dus wel een reden waarom ik nooit zo'n fan ben van research chemicals als vervanging van een andere drug. Soms kan een kleine verandering in structuur een grote verandering in effect betekenen. Daarom is het belangrijk om altijd vóór je besluit een nieuwe stof te nemen minimaal een uur rondleest over een stof. En dan uiteraard in je achterhoofd houden dat er (vrijwel) niks bekend is over die nieuwe stoffen. Daarom zou die stof alle mogelijke lichaamsprocessen belemmeren. Dat is nogal wat.

In het geval van 2C-B-FLY en het MAOI-dieet, hier kan je nog wat meer lezen over het dieet:

Lees ter achtergrond ook dit nog eens:

Neo-Shulginist

Badass junkie
Als je doelt op fly en 2cb moet er toch bij vermeld worden dat 2cb ooit op de rc markt begonnen is. 1 van de enige RC's die het zo lang op de "zwarte" markt uit houd.
Ja persoonlijk beschouw ik 2C-B nog steeds als een Nieuwe Psychoactieve Stof (NPS) omdat er nog maar een enkel gepubliceerd onderzoek is naar menselijke fysiologie bij 2C-B-gebruik. Een research chemical kan je het niet meer noemen vanwege de illegale status (en research chemicals zijn middelen die legaal verkocht worden 'voor laboratoriumonderzoek').

Maar als je nu zou zeggen van 'ik kan niet aan mescaline komen dus nu neem ik maar 2C-B', dan zou ik die motivatie ook een beetje twijfelachtig vinden. Ik ben dus niet anti-2C-B, of anti-2C-B-FLY en ik ben ook niet anti-rc's. Ik denk alleen dat je elke stof moet behandelen als een uniek middel met specifieke eigenschappen. Als je een middel behandelt als 'vervanging van' dan is de kans aanwezig dat je te weinig oog hebt voor die unieke eigenschappen. Je loopt dan meer kans op bijwerkingen of ongelukken omdat er onvoldoende aandacht is voor potentiële risico's.

jam

Bewuste gebruiker
Ik zou moest je de kans hebben eens rondzoeken of je geen 2C-C kan vinden, deze worden nog verkocht bij sommige online vendors en is voor mij echt even goed of zelfs beter als 2C-B, en ik ben ook een echte 2C-B-Fan, 2C-B-FLY was voor mij wel fijn, maar was zeker niet even fijn als 2C-B of 2C-C.

johndeertrekker

Bewuste gebruiker
ik vond 2cb-fly echt kut maar heb het wel vaak een kans gegeven op verschillende doseringen,
vaak kreeg ik net als jij hoofdpijn en de come up duurt lang en is erg onaangenaam.

ik raad je 2C-C aan

Dirkdirk

DF-koning
Grappig report, maar denk volgende keer aan leestekens en alinea's. Het is nogal een brok tekst en het leest niet echt lekker weg. Ook smileys verliezen hun waarde als je ze dertien keer in een stukje gebruikt.
20 milligram op
Voor mij wordt 2C-B-Fly pas leuk vanaf 20 mg of meer. Alles hieronder is een soort MDMA met hele lichte visuals. Pas op want je kan bij hoge doseringen écht lijp worden, dus probeer wel voorzichtig te ontdekken welke dosering je goed bevalt.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Grappig report, maar denk volgende keer aan leestekens en alinea's. Het is nogal een brok tekst en het leest niet echt lekker weg. Ook smileys verliezen hun waarde als je ze dertien keer in een stukje gebruikt.

Voor mij wordt 2C-B-Fly pas leuk vanaf 20 mg of meer. Alles hieronder is een soort MDMA met hele lichte visuals. Pas op want je kan bij hoge doseringen écht lijp worden, dus probeer wel voorzichtig te ontdekken welke dosering je goed bevalt.

Wat gebeurt er op de hogere doseringen? Just curious. Ik heb met 2C-B FLY alleen ervaring op 20 mg. Niet eronder, niet erboven. Ook geen plannen voor dat laatste want de bodyload wordt me veel te heftig dan. Maar ben wel benieuwd wat je precies onder ‘leip’ verstaat. Wordt het een full blown psychedelische ervaring? Je kunt er wel aardig vaag van worden is mijn ervaring.

Ik vind het echter helemaal niet op MDMA lijken, maar die vergelijking hoor ik mensen ook wel eens maken met 2C-B en ook dat is voor mij totaal iets anders dan MDMA. (Ook op lichte doseringen.)

Dirkdirk

DF-koning
Wat gebeurt er op de hogere doseringen? Just curious. Ik heb met 2C-B FLY alleen ervaring op 20 mg. Niet eronder, niet erboven. Ook geen plannen voor dat laatste want de bodyload wordt me veel te heftig dan. Maar ben wel benieuwd wat je precies onder ‘leip’ verstaat. Wordt het een full blown psychedelische ervaring? Je kunt er wel aardig vaag van worden is mijn ervaring.
Ik heb ooit eens 35 mg genomen, dat was mijn hoogste dosering. Vond het visueel nogal vervelend, heel dwingend en "in your face", en kwam ook erg snel op. Met LSD zijn mijn hallucinaties veel vriendelijker. Ook had ik bij 2C-B-Fly hartkloppingen, hoofdpijn en misselijkheid wat ik op LSD echt nooit heb, zelfs niet op 300 mcg. Ik voel me op Fly echt vergiftigd op doseringen boven de 30. Verder sta ik ook echt veel te strak vaak, tot kaakmalen en zweten toe. 25 is voor mij perfect, maar zelfs dan niet iets wat ik elk weekend zou willen doen.

Zeker full blown psychedelisch, maar het is gewoon uniek en anders dan LSD of paddestoelen. Sommige mensen houden ervan, ik vind het niet zo'n fantastisch spul als je boven de 30 gaat.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ik heb ooit eens 35 mg genomen, dat was mijn hoogste dosering. Vond het visueel nogal vervelend, heel dwingend en "in your face", en kwam ook erg snel op. Met LSD zijn mijn hallucinaties veel vriendelijker. Ook had ik bij 2C-B-Fly hartkloppingen, hoofdpijn en misselijkheid wat ik op LSD echt nooit heb, zelfs niet op 300 mcg. Ik voel me op Fly echt vergiftigd op doseringen boven de 30. Verder sta ik ook echt veel te strak vaak, tot kaakmalen en zweten toe. 25 is voor mij perfect, maar zelfs dan niet iets wat ik elk weekend zou willen doen.

Zeker full blown psychedelisch, maar het is gewoon uniek en anders dan LSD of paddestoelen. Sommige mensen houden ervan, ik vind het niet zo'n fantastisch spul als je boven de 30 gaat.

Ik kan me hier wel iets bij voorstellen. Ik heb dat strakke gevoel (kaken vooral, en trillen) ook vrij erg gehad bij 2C-B en bij 2C-B FLY. Daarom zou ik ook niet zo snel hoog doseren. Wat ik zelf wel maf vind: de eerste aantallen keren dat ik FLY heb gehad, vond ik het visueel amper aanwezig. Opmerkelijk aangezien ik normaal wel vrij visueel ingesteld ben qua trippen. De laatste twee keer was het echter ineens wel heel visueel, op een beetje een agressieve manier. Wat jij misschien wel bedoelt met dwingend en 'in your face'. Felle kleuren, harde randen. Niet zo prettig en ik werd er ook misselijk bij.

Deed me toen licht denken aan de enige keer dat ik enkele spraytjes 25I-NBOMe (denk ik, of eentje die hier heel erg leek in ieder geval) heb gehad. Dat gaf ook van die harde, overdreven aanwezige fluoriserende 'pijn aan je ogen' en zelfs beetje misselijkmakende visuals. Kan toeval geweest zijn want ik heb dit spul maar een keer gebruikt en op relatief lage dosering. Wil het ook niemand aanraden want het is gevaarlijk spul, neem dan gewoon LSD.

Ik denk dat zowel 2C-B als 2C-B FLY (ik noem ze nu samen maar zoals Neo-Shulginist al zei, zijn het wel heel andere stoffen) wellicht niet erg ideaal zijn om heel hoog te doseren. Ik vind het wel interessant om te horen dat het dan dus wel echt een volwaardige trip wordt, maar je vergiftigd voelen is echt niet prettig en gaat ook zwaar ten koste van je mentale beleving denk ik. Thanks voor je reactie!

Gebruiker 0012685732

Badass junkie
2c-b fly ben ik wel fan van.. 17 mg is de perfecte dosis voor me..
ik doe het 's-ochtends/vroege middag want 't stimuleert lang door.

ook eens halverwege 5-mapb gedaan.. werkte goed samen en vloeide goed in elkaar over.

nu eet ik weinig MAOI's zoals Neo-shulginist stelt.. dus mss speelt dat een factor?

Neo-Shulginist

Badass junkie
ook eens halverwege 5-mapb gedaan.. werkte goed samen en vloeide goed in elkaar over.
Oei dit zou ik wel echt met klem afraden; een serotonine releaser met een MAOI is wel een van de meer riskante combinaties. Je kunt dan bijvoorbeeld last krijgen van het serotonine syndroom. Maar ook de kans op hart- en vaatproblemen of oververhitting neemt toe.

Neo-Shulginist

Badass junkie
oh en candylippen enzo dan?

het viel bij mij er goed.
LSD is geen MAOI maar activeert (het subtype van) de serotonine-receptor rechtsreeks. Daardoor heb je veel minder last van interacties. MAOI's zijn gewoon best wel tricky wat betreft bijwerkingen en interacties, juist omdat ze niet een specifiek werkingsgebied hebben maar een belangrijk afbraakmechanisme in het brein blokkeren. Je krijgt dan een effect op allerlei verschillende processen in het brein (en het verteringsstelsel), en dat zijn dus lang niet altijd goede effecten :wink:

ietjewietje

Newbie

Bedankt voor de tip, over leestekens en alinea’s.
Nou dat merkte ik dus ook in die 2 keer hier voor dat het meer mdma effect had, pas bij 20mg had ik pas de echte trip te pakken...

ietjewietje

Newbie
Ik zou moest je de kans hebben eens rondzoeken of je geen 2C-C kan vinden, deze worden nog verkocht bij sommige online vendors en is voor mij echt even goed of zelfs beter als 2C-B, en ik ben ook een echte 2C-B-Fan, 2C-B-FLY was voor mij wel fijn, maar was zeker niet even fijn als 2C-B of 2C-C.
Oké, nog nooit van gehoord of gelezen van 2C-C ik ga zoeken bedankt.

ietjewietje

Newbie
ik vond 2cb-fly echt kut maar heb het wel vaak een kans gegeven op verschillende doseringen,
vaak kreeg ik net als jij hoofdpijn en de come up duurt lang en is erg onaangenaam.

ik raad je 2C-C aan
Thanks! Ik ga zoeken, ja die hoofdpijn was echt heel vervelend maar goed de trip verder was mega

Neo-Shulginist

Badass junkie
Oké, nog nooit van gehoord of gelezen van 2C-C ik ga zoeken bedankt.
Shulgin was er niet zo positief over; omdat het geen introspectie veroorzaakt. Maar ik denk ook omdat hij eindigde met een dosering waarop het interessant begint te worden. Ik zou 2C-C vergelijken met een psychedelische snack. Het is even een heel korte trip met een aangename bodyload en leuke visuals. Verder niet echt verwarring of nieuwe inzichten ofzo.

Shulgin heeft het er trouwens over dat 'this is longer lived than 2C-B', maar dat geldt niet echt voor de piek. De piekeffecten zijn heel kort, de na-effecten blijven nog wel even doorgaan ja.

jam

Bewuste gebruiker
Voor mij voelt 2C-C vrijwel identiek aan 2C-B, alleen heb je een iets hogere dosering 2C-C nodig. Daarnaast is 2C-C nog iets gemakkelijker te sturen en geeft het een nog iets meer ontspannen effect. Ik vind echter dat je 2C-C wel kan inzetten om introspectie en zelfreflectie te doen. Eigenlijk in dezelfde mate als 2C-B. Beide middelen vind ik aangenaam omdat ze niet te intens zijn, kort duren en een fijne high geven zoals hierboven ook gezegd wordt. Door de lange werkingsduur van 2C-B-FLY vind ik dit middel veel minder leuk omdat het voordeel van het niet te lang aan een trip vast zitten dan weer weg valt :)

Vchip

Badass junkie
bodyload van 2cbfly vond ik niks. ongemakkelijk dat gevoel dat steeds aanhoud. niks voor mij. 2cb vond ik wel leuk.

Climbatize

Bewuste gebruiker

Ik heb al 32mg 2cb (twee pilletjes 16mg ieder) in ene keer gepakt, uiteindelijk ging goed maar bijna TE heftig. Body load te zwaar op momenten.
Andere keer maar eentje gepakt en ongeveer 1 uur later 120mg mdma bij. Het was GEWELDIG! De combinatie valt prima voor mij, zeker een aanrader.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ik heb al 32mg 2cb (twee pilletjes 16mg ieder) in ene keer gepakt, uiteindelijk ging goed maar bijna TE heftig. Body load te zwaar op momenten.
Andere keer maar eentje gepakt en ongeveer 1 uur later 120mg mdma bij. Het was GEWELDIG! De combinatie valt prima voor mij, zeker een aanrader.

Er is wel een duidelijk verschil tussen 2C-B en 2C-B FLY. Voor sommige mensen is dit verschil zelfs best groot.

De combinatie 2C-B en MDMA is inderdaad leuk mits je de doseringen bescheiden houdt. 2C-B FLY combineren met MDMA zou ik zelf niet zomaar doen, aangezien er nog relatief weinig bekend is over deze stof.

Dirkdirk

DF-koning
Er is wel een duidelijk verschil tussen 2C-B en 2C-B FLY. Voor sommige mensen is dit verschil zelfs best groot.
Wat mij opvalt is dat het verschil tussen 2C-B en 2C-B-FLY veel groter is dan het verschil tussen bijvoorbeeld LSD en 1-P-LSD en dergelijke lysergamides. Waar 1-P nog vrijwel identiek is aan de originele LSD, is dat bij B en Fly niet het geval, niet in dosering, maar ook zeker niet in effecten. Ze hebben zeker wel veel overlappende gelijkenissen maar zijn ook weer heel verschillend. Het grote nadeel met de 2C's waar ik mee geëxperimenteerd heb vond ik dat het toch altijd weer zo'n enorm lichamelijk spektakel wordt. Ik krijg altijd nogal heftige fysieke symptomen (bij B én Fly) en daar houd ik niet zo van. Ik trip graag rustig zonder al dat soort gedoe.

Maar als ik B moet vergelijken met Fly, toch altijd B. Fly is viezer, dwingender en voelt giftiger.

Aeternum

Newbie
toen werden we om 3:30 wakker op de bank met een barstende koppijn dat was echt niet normaal zoveel pijn. Volgende dag bijna de hele dag nog koppijn gehad.

Wakker worden van de barstende hoofdpijn en daar de volgende dag zo lang last van hebben klinkt niet goed. Het kan door de verhoogde bloeddruk en/of uitdroging komen, maar dat zijn in het allerergste geval risicofactoren voor een hersenbloeding. Met een 10mg pellet had ik nauwelijks visuele effecten, maar wel urenlang een zware bodyload. :thinking: De volgende dag slechts lichte hoofdpijn, minder dan ik bijvoorbeeld bij alcohol gewend ben. En toch meer hoofdpijn dan ik verwacht had, omdat de trip visueel weinig voorstelde, ik meer dan voldoende heb gedronken en daarna goed heb geslapen. Misschien is het de lengte van de 2C-B-FLY trip die extra hoofdpijn veroorzaakt. Jullie hebben na de 20mg niets meer bijgenomen?

Hallo allemaal ik ben zelf 26 jaar oud, en ik heb veel ervaring met 2-cb.
Ik heb het vaak en lang gebruikt, en vond het altijd een geweldig middel. Ik heb toen ongeveer 1,5 jaar geleden een dosis gepakt van 50mg pure 2-cb. Dit was een van de mooiste ervaringen van mijn leven!
Ik zag de wereld als een groot sprookjesland, en muren beweegde, spotify album covers waren gifjes voor me. De big bang theory was een soort van cartoon ( ik kijk de big bang theory altijd alle seizoenen al 9x gezien) dus ik dacht, laat ik dat kijken om te weten hoe ver ik heen ben!

Het heeft ongeveer 9 uur geduurd heb in het begin ook in het park gezeten en 3 kwartier alleen maar naar de snelweg gekeken en zitten genieten van de lampen en lichtjes van vrachtwagens die langsreden.

Dit was fantastisch om mee te maken! Beste trip ooit!
Nu is het wel zo dat de ochtend erna ik een hoofdpijn had die niet te beschrijven was! Mijn hoofd barste gewoon uit elkaar!

Nu vraag ik me af als ik 2-cb -fly zou gebruiken, zou ik dan weer die enorme hoofdpijn krijgen? Want dat is wel de reden dat ik geen 2-cb meer heb gedaan! Hoop dat iemand tips heeft voor me

mitchieee

Wijs gebruiker
Hallo allemaal ik ben zelf 26 jaar oud, en ik heb veel ervaring met 2-cb.
Ik heb het vaak en lang gebruikt, en vond het altijd een geweldig middel. Ik heb toen ongeveer 1,5 jaar geleden een dosis gepakt van 50mg pure 2-cb. Dit was een van de mooiste ervaringen van mijn leven!
Ik zag de wereld als een groot sprookjesland, en muren beweegde, spotify album covers waren gifjes voor me. De big bang theory was een soort van cartoon ( ik kijk de big bang theory altijd alle seizoenen al 9x gezien) dus ik dacht, laat ik dat kijken om te weten hoe ver ik heen ben!

Het heeft ongeveer 9 uur geduurd heb in het begin ook in het park gezeten en 3 kwartier alleen maar naar de snelweg gekeken en zitten genieten van de lampen en lichtjes van vrachtwagens die langsreden.

Nu is het wel zo dat de ochtend erna ik een hoofdpijn had die niet te beschrijven was! Mijn hoofd barste gewoon uit elkaar!

Nu vraag ik me af als ik 2-cb -fly zou gebruiken, zou ik dan weer die enorme hoofdpijn krijgen? Want dat is wel de reden dat ik geen 2-cb meer heb gedaan! Hoop dat iemand tips heeft voor me

ik denk als je 2cb fly ga gebruiken zonder bepaald dieet, waarom ik dus nooit 2cb fly ga gebruiken (heb t wel thuis liggen) je ernorme koppijn ga krijgen en goed misselijk kan worden in je trip zelf ook zoals hierboven vernoemd wordt ook

Neo-Shulginist

Badass junkie

Fenetylamines hebben wel een beetje de neiging om flink onprettige bijwerkingen zoals hoofdpijn te veroorzaken ja. Ik heb er zelf bij 2C-B nooit last van gehad, maar ik heb dan ook nooit zo'n giga-dosis van 50 milligram genomen. Mijn hoogste was iets van 35 milligram ofzo en dat vond ik al vet heftig xD

Ik heb er nog niet echt een pijl op kunnen trekken wanneer en waarom fenetylamines nou hoofdpijn veroorzaken, of andere veelvoorkomende bijwerkingen zoals spierpijn of misselijkheid. Maar ik heb wel het idee dat je er bij 2C-x meer last van hebt dan bij tryptamines of lysergamides. Wel heb ik bij 2C-I en 2C-T-21 echt extreme hoofdpijn meegemaakt aan het einde van de trip; dat ik echt moest huilen van de hoofdpijn. Bij andere 2C-x heb ik ook wel hoofdpijn ervaren maar niet zo extreem als bij 2C-I en 2C-T-21.

Overigens helpt paracetamol! Dus slik er gewoon eentje of twee als je last krijgt van hoofdpijn.

Wat betreft 2C-B-FLY: er is inderdaad kans dat je last krijgt van hoofdpijn. Om dat te voorkomen kun je het best minimaal een week van te voren een tyramine-arm dieet aanhouden waarin je geen gefermenteerde producten, gerookte producten of oude kaas eet (zoek maar eens op MAOI-dieet). De dosis laag houden helpt ook, want ik denk wel dat er een dose-effect relatie te verwachten is. Dus hoe meer je neemt, des te groter de kans op bijwerkingen. Probeer verder ook een beetje voor jezelf te zorgen tijdens de trip. Dus eet nog eens wat en let erop dat je niet te weinig drinkt.

Een pro-tip die je me zelden zult zien geven (dus geniet er even van) is dat een klein sleutelpuntje ketamine in de nafase van je fenetylamine-trip best prettig kan zijn. De combinatie van ket + 2C-x is best prettig en ketamine werkt best goed als pijnstiller. In noodgeval van extreme hoofdpijn kan het dus wel fijn zijn om naast de paracetamol (als die niet werkt) wat ketamine achter de hand te hebben.

Heb je nog nooit ketamine geprobeerd? Sla mijn tip dan in de wind. Zoals gezegd is het een zeldzame pro-tip van me die ik normaal niet geef :wink:

• Like
Waarderingen: Ape

JapieVerslaagd

Bewuste gebruiker
Ok ik heb 10mg 2cbfly genomen. Nog 40mg om in te nemen.

Wat ik er uit haal is 10mg mdma achtig. 20 visuals. Maar wat doet 1,5 pilletje. 15mg

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Poeh is lang geleden dat ik 2-cb-Fly heb gehad… vond het wel leuk maar was er niet helemaal weg van. Wat je zegt klopt volgens mij wel een beetje dat het steeds meer “trippy” wordt op hogere doseringen.

Als ik me goed herinner werd ik van 20mg flink vaag… meer en langer vaag dan bij 20mg 2-cb. Ik vond het zeker wel leuk en vermakelijk maar wel iets minder “diep” en “psychedelisch” dan reguliere 2-cb.

Bovenaan