2cb combinatie vraagjes (blaue luis vuitton )

dnb-massive

Experimenterende gebruiker
hoi hoi,

Ik heb wat 2cb gescoord , maar voor ik er aan begin had ik toch nog wat vraagjes

1. He zijn blauwe louis vuitton pillen , volgens de verkoper 15 - 20 mg per pil. Ik kan er niet veel info over vinden op het internet , of het gaat over louis vuitton xtc. Iemand die recent deze pillen gehad heeft en zen ervring ermee wil delen.

2. Ik heb al een paar keer gehoord dat 2cb in combinatie met alcohol the way to go is om te gaan feesten op 2cb. Hoe pak ik dit best aan ? eerst een paar biertjes en dan een pill of omgekeerd ?

3. wat zijn de aangeraden hoeveelheden voor mdma + 2cb ? (wil ik nog niet direct gaan doen maar schijnt ook wel super leuk te zijn)

4.mag ik me aan een kater verwachten ? Ik lees veel van nee , maar dan toch een paar keer van ja... mss is het de combi met andere drugs ( maakt het bv de kater van mdma erger indien gecombineerd ? )

Tips tricks zijn ook altijd welkom

grz

reverb

Bewuste gebruiker
Ik ken de genoemde pillen niet, maar zal proberen iets over mijn 2cb ervaringen te delen.

2. Ik heb al een paar keer gehoord dat 2cb in combinatie met alcohol the way to go is om te gaan feesten op 2cb. Hoe pak ik dit best aan ? eerst een paar biertjes en dan een pill of omgekeerd ?

Ik heb deze combi nooit geprobeerd en eerlijk gezegd ook niet gehoord dat dit iets speciaals oplevert. Zonder alcohol lijkt mij 2c-b prettiger. Het lijkt mij dat alcohol het gevoel juist onderdrukt.

3. wat zijn de aangeraden hoeveelheden voor mdma + 2cb ? (wil ik nog niet direct gaan doen maar schijnt ook wel super leuk te zijn)

Ja, dat is een combi die ik vaak doe en neem dan de 2c-b tegen het einde van de mdma trip. Ze lopen dan in elkaar over, heel prettig.

4.mag ik me aan een kater verwachten ? Ik lees veel van nee , maar dan toch een paar keer van ja... mss is het de combi met andere drugs ( maakt het bv de kater van mdma erger indien gecombineerd ? )

Nee, met 20mg krijg je geen kater, je bent eerder vermoeid van een nacht opblijven. (Boven 30mg krijg ik een lichte hoofdpijn de dag erna.)
Ik vind 2c-b best lang duren en ik hoor om mij heen dat als je psychedelische middelen niet gewend bent, je aardig verrast kunt worden. Lees: overweldigend kan zijn, visuals e.d.

Sommigen vrienden nemen daarom 2c-b liever in een rustige en vertrouwde omgeving. Ik vind het op een feest erg fijn (met mdma). Ga je de 2c-b op een feest nemen?

2c-b en weed (cake) is ook een goede combinatie, deze versterken elkaar goed.

Trip ze :)

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
dnb-massive zei:
1. He zijn blauwe louis vuitton pillen , volgens de verkoper 15 - 20 mg per pil. Ik kan er niet veel info over vinden op het internet , of het gaat over louis vuitton xtc. Iemand die recent deze pillen gehad heeft en zen ervring ermee wil delen.
Ik zou even langs het testcentrum gaan dan weet je precies wat er in je pil zit. Speculeren over de inhoud van je pil doen we niet op dit forum, aangezien twee pillen die er exact hetzelfde uitzien een totaal andere inhoud zouden kunnen hebben. Bovendien moet je ook niet teveel op dealers vertrouwen wat de betreft de inhoud, die zeggen vaak ook maar wat.

Zoals Reverb ook al zei is 2cb een alcohol waarschijnlijk niet perse een chille combo. Alcohol en tripmiddelen lijkt me niet heel verstandig, zeker de eerste keer.

Als je deze combo doet kun je inderdaad beter wat tijd tussen beide laten zodat de ervaring van het een in het ander over gaat, anders zul je snel krijgen dat of de MDMA of de 2cb overheerst.

Een kater van alleen 2cb zal wel meevallen.

reverb zei:
Ik vind 2c-b best lang duren en ik hoor om mij heen dat als je psychedelische middelen niet gewend bent, je aardig verrast kunt worden. Lees: overweldigend kan zijn, visuals e.d.
Grappig, ik vind persoonlijk 2cb erg kort werken eigenlijk. Duurt bij mij vrij lang voordat ik op de piek zit, maar die houd dan maar een paar uurtjes aan. Vind het ook niet enorm psychedelisch verder, maar als je nog geen ervaring met psychedelica hebt is het direct op een feest doen misschien iets te overweldigend inderdaad. Als je wel veel ervaring met psychedelica hebt is 2cb wel leuk materiaal voor op een feestje inderdaad.

ooscaar

Wijs gebruiker
Alles is eigenlijk al gezegd, geen kater, combinatie met MDMA is erg leuk en het is verstandig om 2C-B eerst apart te proberen voordat je het combineert. Wel wil ik toevoegen dat je echt die pil moet laten testen. Er gaan de laatste jaren namelijk veel verschillende batches hiervan rond, waarvan sommigen inderdaad 2C-B bevatten maar sommige ook MDMA en volgens mij heb ik zelfs eens iets over PMMA gehoord. Ook heb ik mensen claims horen doen over hoeveel 2C-B er wel niet in die LV-pillen zit, wat vaak helemaal niet waar is. De kans dat er 20 mg in zit acht ik ook zeer klein. Het zou net zo goed kunnen dat jouw dealer ergens op internet heeft gelezen hoeveel erin zou zitten. Als jouw dealer er iets over wist, zou hij niet zeggen 15 tot 20 mg maar (bijvoorbeeld) 16 mg. Kortom: hij zegt misschien maar wat. Op naar het testcentrum en heel veel plezier verder met de 2C-B! :)

dnb-massive

bedankt voor de reacties!

testen is in belgie nie zot zo simpel , dus ik zien nog wat ik hier mee doe. mss eens een halfje testen en zien wat het geeft.

Grz

Bobsacamano

Badass junkie
Ik heb die LV blauwe ook gehad onlangs behoorlijk wat van gekocht volgens dealer was het ook 15 mg volgens de testservice was het 10mg met 2mg MDMA. Dus ja ik was er niet blij mee. Maar natuurlijk geen garantie dat die van jou hetzelfde zijn.

Qua combinaties.

Ik heb het met MDMA gedaan en met Ketamine en een keer vlak na de piek 4FA

Bij MDMA merkte ik erg weinig van de 2CB dit kwam door verkeerder timing. Ik nam de MDMA een uur nadat ik de 2CB in nam dus de 2CB en MDMA begonnen tegelijk te werken en de MDMA overheerste enorm.

Met Keta was te gek de keta versterkte de 2CB iedere keer als ik een puntje keta nam en de wazigheid van de 2CB werd lekker wat waziger.

ooscaar

Wijs gebruiker
Kan het trouwens kwaad als er 2 mg MDMA in je 2C-B pillen zitten? Stel dat je er 3 van zou nemen, dus 30 mg 2C-B, gaat dat dan nog enigszins ten koste van de pauze die je houdt voor serotonine-losmakende drugs? Levert dit extra hersenschade op of is een dosis van 6 mg MDMA te verwaarlozen klein?

En welke idioot gaat er trouwens MDMA door zijn lading 2C-B gooien, dan heb je er echt niet veel van begrepen zeg. Zelfde inspiratieloze persoon natuurlijk die geen leuker logo kan bedenken dan een Louis Vuitton. :rolleyes:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
ooscaar zei:
Kan het trouwens kwaad als er 2 mg MDMA in je 2C-B pillen zitten? Stel dat je er 3 van zou nemen, dus 30 mg 2C-B, gaat dat dan nog enigszins ten koste van de pauze die je houdt voor serotonine-losmakende drugs? Levert dit extra hersenschade op of is een dosis van 6 mg MDMA te verwaarlozen klein?

En welke idioot gaat er trouwens MDMA door zijn lading 2C-B gooien, dan heb je er echt niet veel van begrepen zeg. Zelfde inspiratieloze persoon natuurlijk die geen leuker logo kan bedenken dan een Louis Vuitton. :rolleyes:
Qua gevoel is het zeker te weinig mdma om er ook maar iets van te merken. Of het iets met je pauze doet durf ik niet te zeggen.

Ik snap het doel van zo weinig mdma ook niet, zonde van het materiaal zou ik zeggen. Ik heb zelf ooit eens speed gehad waar 1% mdma doorheen zat, ook zo raar. Enige logische verklaring die ik kan bedenken Is dat het beiden in het zelfde lab is gemaakt en dat er per ongeluk contaminatie heeft plaats gevonden...

ooscaar

Wijs gebruiker
Oh, dat klinkt wel logischer inderdaad. Ik zag me een prutser voor me die een ons MDMA over had en het maar door de 2C-B gooit. 2 mg per pil lijkt me ook nog aardig veel om veroorzaakt te zijn door contaminatie en je mag toch ook aannemen dat iemand in zo een drugslab zijn materiaal in ieder geval enigszins schoonmaakt. Maarja, je weet maar nooit natuurlijk.

Over die pillen, ik heb nu nijntjes maar omdat die op zijn krijg ik de volgende keer waarschijnlijk ook blauwe LV's. Zit een beetje te twijfelen of ik ze dan misschien ook helemaal niet zal kopen. Dus als iemand enig idee heeft: kan het kwaad als er 2 mg MDMA door deze pillen zit. Dat je dus maximaal 6 of heel misschien 8 mg per keer binnenkrijgt? Ik snap dat hier niet een wetenschappelijk onderbouwd antwoord op te geven valt, maar als iemand een idee hierover heeft, hoor ik het graag. Ik zit zelf nu namelijk te denken aan SmartieAndMe die maar 50 mg MDMA per keer neemt en zich ook aan de driemaandenregel (moet) houden omdat ook bij deze hoeveelheid de hele serotoninevoorraad wordt leeg getrokken.

Bobsacamano

Badass junkie
Ik kan alleen maar praten uit ervaring uit mijn eigen hand en absoluut niet of dit waar is of niet. Maar ik heb deze pillen ook al een paar keer gebruikt en als mijn serotonine was leeg getrokken bij (3 pillen) dus 6mg dan had ik dat de dagen erop zeker gemerkt zoals ik dat bij xtc gebruik wel merk. In dit geval merk ik echt geen verschil met mijn andere 2CB ervaringen.

Wederom hier is niks wetenschappelijks aan natuurlijk.

ooscaar zei:
Oh, dat klinkt wel logischer inderdaad. Ik zag me een prutser voor me die een ons MDMA over had en het maar door de 2C-B gooit. 2 mg per pil lijkt me ook nog aardig veel om veroorzaakt te zijn door contaminatie en je mag toch ook aannemen dat iemand in zo een drugslab zijn materiaal in ieder geval enigszins schoonmaakt. Maarja, je weet maar nooit natuurlijk.

Over die pillen, ik heb nu nijntjes maar omdat die op zijn krijg ik de volgende keer waarschijnlijk ook blauwe LV's. Zit een beetje te twijfelen of ik ze dan misschien ook helemaal niet zal kopen. Dus als iemand enig idee heeft: kan het kwaad als er 2 mg MDMA door deze pillen zit. Dat je dus maximaal 6 of heel misschien 8 mg per keer binnenkrijgt? Ik snap dat hier niet een wetenschappelijk onderbouwd antwoord op te geven valt, maar als iemand een idee hierover heeft, hoor ik het graag. Ik zit zelf nu namelijk te denken aan SmartieAndMe die maar 50 mg MDMA per keer neemt en zich ook aan de driemaandenregel (moet) houden omdat ook bij deze hoeveelheid de hele serotonine voorraad wordt leeg getrokken.

ooscaar

Wijs gebruiker
Hmm okay, bedankt voor je antwoord in ieder geval! Ik heb ook een beetje het idee dat alle schade en verloren serotonine door 6 mg MDMA wel te verwaarlozen is. Ik denk dat ik me er maar niet zo druk om moet maken en gewoon die LV's moet halen en ze naar het testcentrum moet brengen. 6 mg is wat je maximaal binnenkrijgt en is 5% van een beschaafde dosis, dus het zal dan wel geen probleem vormen.

dnb-massive

Dit weekend heb ik me aan de 2cb gewaagd , en moet zeggen dat ik het niet mis vond :)

Ik ben begonnen met een hele , en na een paar uur nog een halfje bijgenomen. Dat halfje heeft volgens mij niet veel effect meer gehad want tegen een uur of 5 was het zo goed als uitgewerkt.

Ik ben gaan feesten op deze pilletjes en ik begrijp waarom sommige mensen vinden dat 2cb iets heeft van xtc. Een beetje meer energie en happy, het echte love gevoel had ik echter niet. Ik vond op het internet dat dit typisch is voor de combo van 2cb en alcohol. ideaal dus als je terug je 3 maanden moet uitzitten.

Volgende keer wil ik er twee nemen en het in een rustiger setting dan een feest , eens zien wat voor visuals ik dan krijg. Nu eigenlijk niet echt visuals gehad, licht was heeel mooi enzo:)

Volgende keer op een feest probeer ik de combo te maken met xtc :)

Bovenaan