2cb + cocaine

S0s_90

Bewuste gebruiker
Heej, is het mogelijk om 2cb icm cocaine te gebruiken? en zijn hier al eerder ervaringen mee?

KoxBox

Badass junkie
S0s_90 zei:
Heej, is het mogelijk om 2cb icm cocaine te gebruiken? en zijn hier al eerder ervaringen mee?
Het zal wel mogelijk zijn maar ik denk dat de coce de 2cb gaat overheersen. Net zoals dat bij alle psychedelica het geval is.

Oom Klaas

Badass junkie
Na de 2cb zou het moeten kunnen, ken wel meerdere die het bevalt.
Ik zou het persoonlijk niet lekker vinden om na een trip te gaan snuiven, al helemaal niet tijdens. Om bovenstaande reden.

KoxBox

Badass junkie
Het is ook logisch dat het elkaar tegenwerkt. Coke vergroot het ego en psychedelica verkleint het juist.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
KoxBox zei:
Het is ook logisch dat het elkaar tegenwerkt. Coke vergroot het ego en psychedelica verkleint het juist.

Ja, dat ook nog.

En als je psychedelica hebt, waarom dan zo een rotzooi als coke nemen ?

S0s_90

Bewuste gebruiker
dat dagt ik ook en omdat ik me 2cb ook snuif ( aangezien hij dan sneller inslaat en makkelijker doseerbaar is naar mijn mening)

En omdat ik me na 2cb snuiven vrij "verward" voel dacht ik dat coke me in me hoofd weer wat rechter zou krijgen en dat ik nog wel steeds visuals zou hebben, dat het elkaar tegenwerkt had ik zelf ook al bedacht aangezien coke bijna alles overheerst, zelfs gruwelijk dronken zijn :tongueout:

KoxBox zei:

Vind het vreemd dat ze zeggen dat je van coke egoïstisch word, ik word er altijd heel sociaal van en ik denk veel socialer als dat ik nuchter ben...

Angramar Temenos

Badass junkie
Verkleint het ego? Ik kan juist een enorm ego krijgen van LSD, meer dan van wat voor upper dan ook.. Op een veel kosmischere, epischere schaal.

"Mensen denken in 3d, maar ik kan tot 6d denken dus sinds het universum 11 dimensies heeft zit ik in het bovenste helft van theoretisch-maximale superioriteit, ik begrijp deze dimensie als slechts een van de vele, nietige werelden waar de mensheid in woont. Ik ben superieur aan dit pathetische ras" - Voorbeeld tijdens een trip.

Sorry hoor, maar zo ego ben ik nog nooit van speed of zo geworden.. En zoiets wil wel vaker gebeuren op psychedelics bij mij >_>.

KoxBox

Badass junkie
Angramar Temenos zei:
Verkleint het ego? Ik kan juist een enorm ego krijgen van LSD, meer dan van wat voor upper dan ook.. Op een veel kosmischere, epischere schaal.

"Mensen denken in 3d, maar ik kan tot 6d denken dus sinds het universum 11 dimensies heeft zit ik in het bovenste helft van theoretisch-maximale superioriteit, ik begrijp deze dimensie als slechts een van de vele, nietige werelden waar de mensheid in woont. Ik ben superieur aan dit pathetische ras" - Voorbeeld tijdens een trip.

Sorry hoor, maar zo ego ben ik nog nooit van speed of zo geworden.. En zoiets wil wel vaker gebeuren op psychedelics bij mij >_>.
Vandaar de egodood zeker?

Oja, en SOs_90: "Dat dagt ik ook" hou het maar bij sos jongen. Ik heb ook nooit gezegd dat je er niet sociaal van wordt.

S0s_90

Bewuste gebruiker
ik zeg ook niet dat jij dat hebt gezegd:tongueout: Maar dan ga ik de combo binnenkort een keertje proberen en dan maak ik er wel een reportje van. Haha het zou kut zijn als halverwege je 2cb trip je sos op is en je onder invloed van 2cb je coke crash krijgt :tearsofjoy:

W.F.L.

Badass junkie
Sublimo zei:
KoxBox zei:

Ja, dat ook nog.

En als je psychedelica hebt, waarom dan zo een rotzooi als coke nemen ?

Wat nou, waarom zou je rotzooi als psychedelica nemen als je coke hebt? Like duhhh :confused:

Ja, die crash lijkt me helemaal niks in een trip. Ik zou het zowiezo bij coke en 2C-B apart houden, maar ja, ik heb nog nooit 2C-B gebruikt.

Fishhead0707

Wijs gebruiker
W.F.L. zei:
Angramar Temenos zei:
Van coke word je een koning. Nee, echt.

Leugens, van nuchter coke word je gewoon tevreden en chill, een koning word je enkel als je erg dronken een lijn neemt.

Je kan je ook van goede coke zonder alcohol een koning voelen.

Beter neem je dan LSD, als je een koning wil zijn :hearteyes:

Maarja dat is mijn mening en ervaring. :)

Om op het topic te blijven:

Ik heb zelf geen 2c-b gebruikt, maar het staat zeker wel op mijn lijstje. Ik zou zelf niet snel aan de combi 2c-b / coke denken.

Maar ik zou zeggen probeer het eens en lpost je triprapport. :)

Rustig aan.

Bovenaan