Het zal wel mogelijk zijn maar ik denk dat de coce de 2cb gaat overheersen. Net zoals dat bij alle psychedelica het geval is.S0s_90 zei:Heej, is het mogelijk om 2cb icm cocaine te gebruiken? en zijn hier al eerder ervaringen mee?
KoxBox zei:Het is ook logisch dat het elkaar tegenwerkt. Coke vergroot het ego en psychedelica verkleint het juist.
KoxBox zei:Het is ook logisch dat het elkaar tegenwerkt. Coke vergroot het ego en psychedelica verkleint het juist.
Vandaar de egodood zeker?Angramar Temenos zei:Verkleint het ego? Ik kan juist een enorm ego krijgen van LSD, meer dan van wat voor upper dan ook.. Op een veel kosmischere, epischere schaal.
"Mensen denken in 3d, maar ik kan tot 6d denken dus sinds het universum 11 dimensies heeft zit ik in het bovenste helft van theoretisch-maximale superioriteit, ik begrijp deze dimensie als slechts een van de vele, nietige werelden waar de mensheid in woont. Ik ben superieur aan dit pathetische ras" - Voorbeeld tijdens een trip.
Sorry hoor, maar zo ego ben ik nog nooit van speed of zo geworden.. En zoiets wil wel vaker gebeuren op psychedelics bij mij >_>.
Sublimo zei:KoxBox zei:Het is ook logisch dat het elkaar tegenwerkt. Coke vergroot het ego en psychedelica verkleint het juist.
Ja, dat ook nog.
En als je psychedelica hebt, waarom dan zo een rotzooi als coke nemen ?
Angramar Temenos zei:Van coke word je een koning. Nee, echt.
W.F.L. zei:Angramar Temenos zei:Van coke word je een koning. Nee, echt.
Leugens, van nuchter coke word je gewoon tevreden en chill, een koning word je enkel als je erg dronken een lijn neemt.