2CB: bijnemen?

stopdaan

Newbie
Hoi forumbezoekers,

deze week wil ik met wat vrienden 2cb een kans geven, deel geïnspireerd door de tripreports hier op het forum. Nu heb ik het één keer eerder gedaan maar voelde toen niets. We hebben pilletjes gescoord met een inhoud van 15mg. Volgens de diverse reports een prima beginners hoeveelheid toch? Nu heb ik een vraag:
Wanneer je bijneemt, dus een tweede pil pakt na bijv. 2 of 3 uur versterk je dan de trip juist of verleng je hem dan alleen maar? De vraag is puur hypothetisch en of ik het daadwerkelijk overweeg om bij te nemen ligt natuurlijk aan jullie antwoorden en mijn ervaring op het moment zelf :)
Ben benieuwd! Alvast bedankt voor de replies.
Mvg
Daan

Fool

Badass junkie
Dat hangt ook een deel af van hoeveel je bijpakt. Als je dezelfde dosering nog een keer pakt zal je trip een stuk versterken (afgezien van het feit dat het ook verlengt wordt), als je veel minder pakt zal het weinig anders doen dan verlengen.

Everio

Bewuste gebruiker
Als je bij 2cb bijpakt zou je altijd meer moeten pakken om hetzelfde effect te krijgen. Het is een beetje krom. Merk je van je eerste pil nog niks? Ook niet als je rustig gaat zitten in een hoekje en uit de drukte gaat, het eens over je heen laat komen? Dan kan je na 2 uur wel bijpakken ja, ik zou dan zeker niet meer dan een hele pil bijpakken. Het blijft op dat moment een gok omdat je nog niet veel gevoeld hebt.

Maar als jij nu wel super hard gaat op die eene pil en jij wilt bijpakken zal je van het bijpakken normaliter niet nog harder gaan, maar eerder de trip verlengen.

Ik prefereer 2cb tegenwoordig boven mdma op stap. Ik begin met een halve en pak dan iedere 2 uur een halve bij. (Reken een uur voordat het werk, dan een uur later pak ik bij en die werkt ook weer over een uur ongeveer). Zou krijg ik het altijd mooi gedoseerd, heb nooit het idee dat ik nu harder ga maar ga gewoon lekker door. Het is wat subtieler.

Maar 2cb is een heel groot verschil in een drukke setting of rustig op de bank met iemand anders. En dan kan het weer verschillen met 1 tripbuddy of 10 andere.

stopdaan

Newbie
Bedankt voor de replies. Bijnemen is absoluut niet nodig geweest. Heb redelijk getript en was er na een uur of 4-5 wel een beetje klaar mee :wink:. Energie was op.

stopdaan

Newbie
We hadden wat gedronken dus de ervaring viel wel zwaar, toch heb ik ook enorm hard zitten lachen, vooral de eerste 3 uur. Het leukst was m'n kat in het schemerdonker bekijken, je hoofd maakt er dan echt vage dingen van. Z'n ogen werden véél groter en ik had het idee dat hij me erg vreemd aankeek, met zijn "armen" over elkaar. Weird. De Euromast was ook een vaag gezicht, die had ik nog niet eerder zien dansen :wink:
Na 3 uur was ik gewoon op en er erg klaar mee!

spacebilly

Belezen gebruiker
hahaha snap wat je bedoelt ''ben er klaar mee'' .
Soms heb je t wel gezien en blijft t maar doorgaan.

Bovenaan