2C-serie

Muzyk

Experimenterende gebruiker
Hallo,

Ik ben nieuw met drugs, maar de 2C-serie klinkt erg interessant. Maar je hebt zoveel verschillen 2C soorten dat ik door het bomen het bos niet meer zie. Dus vandaar dat ik een paar vraagjes heb.

- Welke is het zwakst/ sterkst?

- Welke heeft de beste visuals?

- Zit er onderling veel verschil in qua effecten?

- Is het veilig om te combineren met een SRRI?

- Welke is het meest toegankelijk?

- Welke vind jij persoonlijk het leukst om te gebruiken?

- Is het leuk om thuis te gebruiken?

2C-B
2C-B-FLY
2C-C
2C-D
2C-I
2C-E
2C-P
2C-T-2
2C-T-4
2C-T-7
2C-T-21

Thanks!

Muzyk

mandragora zei:
Zelf geen enkele kennis omtrent 2C-tjes, maar dit heb ik voor je gevonden eerder in dit forum:

viewtopic.php?f=21&t=35037

Hopelijk word het dan wat duidelijker voor je!

grts
Ik zie je reactie in dat topic, dat je niet zo fan bent van RC's. Daar kan ik heel goed inkomen, maar is er dan ook zoiets op de markt wat hier op lijkt maar geen RC (meer) is?

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
xtc,lsd,....
Weet niet of je dit bedoeld?

Had je die link doorgestuurd voor de informatie de je daar kon vinden over 2C-tjes niet om daar te weten te komen dat ik daar geen voorstander van ben :) , ieder z'n ding natuurlijk :wink:

grts

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Heb ook je topic verplaats naar 'research chemicals', daar staat ie beter lijkt me :) .

grts

Muzyk

Hehe sorry, maar ik heb je link wel gelezen hoor. Gedeelte van mijn vragen zijn nu ook wel beantwoord. Maar mijn belangrijkste vraag nog niet.

Hoe is de combinatie van (bijv.) 2C-B met een SRRI?

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
2-CB is de meest bekende uit de 2C serie. Hier kun je dus ook het meest over lezen op internet. Volgens mij is het geen RC meer inmiddels, maar er zijn nog niet extreem grote onderzoeken naar gedaan.

Combineren met SRRI's zou ik eigenlijk nooit doen. Is het een tijdelijke behandeling, en kun je dus wachten tot het einde van de behandeling? of gebruik je het voor vast?

Muzyk

SmartieAndMe zei:
2-CB is de meest bekende uit de 2C serie. Hier kun je dus ook het meest over lezen op internet. Volgens mij is het geen RC meer inmiddels, maar er zijn nog niet extreem grote onderzoeken naar gedaan.
Op Erowid staat inderdaad dat tekentje van RC er ook niet meer bij. Dan zal het wel geen RC meer zijn.

http://www.erowid.org/chemicals/2cb/2cb.shtml

SmartieAndMe zei:
Combineren met SRRI's zou ik eigenlijk nooit doen. Is het een tijdelijke behandeling, en kun je dus wachten tot het einde van de behandeling? of gebruik je het voor vast?
Tijdelijk, maar slik het nu al een redelijke tijd en het is zeg maar een gewoonte geworden. Alles gaat nu goed, dus naar mijn mening zou ik wel is wat kunnen proberen. Vandaar dat ik hier ook voor de zekerheid vraag of deze combi wel kan.

Maar ik zal binnenkort is informeren om te kijken of ik eventueel kan afbouwen/ stoppen. Hun hebben er immers meer verstand van dan mij. :)

Hoe duur is het eigenlijk? En hoe staat het met de beschikbaarheid?

jaapi

Belezen gebruiker
de combi ssri en 2cb kan op neurotoxisch gebied voor zover ik heb kunnen vinden geen kwaad.

Wat wel het ding is, is dat 2cb bij een bepaalde dosering halicunerend gaat zijn. En net als bij andere hallucinerende stoffen is er de kans dat psychische problemen die niet geheel verwerkt zijn boven komen op dat moment.

Dus de ssri's zijn het probleem in de combinatie niet, maar houd er rekening mee dat de reden dat je ze nodig hebt, of hebt gehad wel een probleem kan vormen bij een heftige trip.

Niet dat de kans op een bad trip imo een reden is om het niet te doen, maar neem wat voorzorgsmaatregelen. Zorg voor een sitter.

Muzyk

jaapi zei:
de combi ssri en 2cb kan op neurotoxisch gebied voor zover ik heb kunnen vinden geen kwaad.

Wat wel het ding is, is dat 2cb bij een bepaalde dosering halicunerend gaat zijn. En net als bij andere hallucinerende stoffen is er de kans dat psychische problemen die niet geheel verwerkt zijn boven komen op dat moment.

Dus de ssri's zijn het probleem in de combinatie niet, maar houd er rekening mee dat de reden dat je ze nodig hebt, of hebt gehad wel een probleem kan vormen bij een heftige trip.

Niet dat de kans op een bad trip imo een reden is om het niet te doen, maar neem wat voorzorgsmaatregelen. Zorg voor een sitter.

Zeer mooi om te horen!

Alleen ik lees nu ergens dat door de SSRI de 2C-B nauwelijks tot geen effect heeft. Klopt dat?

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Weet niet of het elkaar remt, maar als je de mogelijkheid hebt eerst SSRI's af te bouwen dan zou ik gewoon nog even geduld hebben. Je kunt het ook aan je arts vragen.

Heb zelf een paar keer een Bad trip gehad, waarvan 1x echt heel heftig. Hoeft geen reden te zijn om het niet meer te doen inderdaad, maar je de kans op een leuke avond kunt vergroten door te wachten tot je geen SSRI's meer gebruikt, waarom niet.

2-CB is vrij lastig te verkrijgen op het moment. Ik heb laatst 5 euro per pil van 12mg betaald. Volgens mij is dat redelijk gemiddeld.

Muzyk

Bedankt. :)

Zou iemand anders kunnen bevestigen of ontkennen dat door een SSRI (Prozac) de 2C-B nauwelijks tot geen effect heeft? Of is dit de grootste onzin? Zou dit graag willen weten, anders gaat het hele feest niet door.

pammetje82

Bewuste gebruiker
SSRI's zijn geen antipsychotica en zou volgens mij dus weinig tot geen effect hebben op de werking van 2-CB (2-cx)

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
misslinda zei:
SmartieAndMe zei:

2-CB is vrij lastig te verkrijgen op het moment. Ik heb laatst 5 euro per pil van 12mg betaald. Volgens mij is dat redelijk gemiddeld.

dan betaal je wel vet veel! ik had ze laatst voor 2 euro per pil

Das weinig hoor, ken weinig mensen die minder dan 4-5 euro betalen. Heb je ze laten testen?

misslinda

Bewuste gebruiker
hahaha nee dan zou het niet goed zitten denk ik hahaha

maargoed ik ga niet alles laten testen wat ik krijg van hem, vertrouw hem in dit opzicht wel.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
misslinda zei:

maargoed ik ga niet alles laten testen wat ik krijg van hem, vertrouw hem in dit opzicht wel.

Nja, als je zijn leverancier ook vertrouwd, en de leverancier daarvan ook weer, enz enz. dan kan het wel :wink:

misslinda

Bewuste gebruiker
SmartieAndMe zei:
misslinda zei:

Nja, als je zijn leverancier ook vertrouwd, en de leverancier daarvan ook weer, enz enz. dan kan het wel :wink:

ja maar ga jij serieus alles laten testen wat je koopt?

misslinda

Bewuste gebruiker
SmartieAndMe zei:
pammetje82 zei:
die tabletten waar linda over heeft zijn de gele vlindertjes getest op 17 mg 2-cb
dus.... :wave:

Dat bedoel ik, ik had gele vlinders van 12mg :grin: Je weet het nooit 100% dus. Gewoon testen! :)

maar weetje wat ik wel had, de ene keer werkte ze veel sterker dan de andere keer.
de eerste keer kon ik nog normaal op bezoek bij een vriend maar week later ofzo had ik er weer zin in en ging ik weer bij hem op bezoek maar ik had me moeite met fietsen niet normaal. levensgevaarlijk achteraf maar ik weet niet of het komt door dat die tabletten niet allemaal even sterk zijn maarja als dat zo zou zijn dan heeft testen ook weinig zin.

of kan dat helemaal niet en ligt het gewoon aan mijn. kan ook hoor want niet alles werkt hoe het moet werken bij mijn :tongueout:

maar goed dit gaat wel heel erg offtopic :tongueout:

om ook maar even ontopic te gaan

- Welke vind jij persoonlijk het leukst om te gebruiken?
2cb dus vlindertjes
- Is het leuk om thuis te gebruiken?
ja ik vind het erg leuk om thuis te doen, maar ik doe er dan gewoon 1 dus niet voor echt hallucinaties maar gewoon omdat het een erg lekker gevoel geeft. je krijgt er een erg lekker gevoel in je benen van, beetje verliefd gevoel en allemaal lekkere prikkels op je huid waardoor een aanraking van een ander persoon heel erg lekker is :flushed: maar het verschild wel per persoon want me vriendin voelt helemaal niks van 1 en van 2 voelt ze ook nog maar de helft van wat ik voel. en een andere vriend die nam 1.5 en die zag allemaal dingen voorbij vliegen.

maar ik vind het eigenlijk de leukste drugs die ik geprobeerd heb ook omdat je de dag erna gewoon goed in je vel zit :grin:

pammetje82

Bewuste gebruiker
2-CB IS OOK een van de lichtste 2-c's op 2-cc en 2-cd na dan.
En eigenlijk staat dit topic op de verkeerde plaatst aangezien 2-cb geen RC meer is.
persoonlijk voel ik van 2-cb (bijv vlindertjes) vrij weinig aangezien ik veel ervaring met 2-ci, 2-ce en 2-c-t-7 heb. Daarbij is 2-cb gewoon een jointje vergeleken bij een shot heroine

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik heb ook het idee dat er heel veel factoren meespelen met een 2C-B trip, ene keer is hij bij mij ook sterker dan andere keer en dat ligt niet aan de spreiding in de pil. Misschien dat de set en setting veel invloed hebben op 2C-B ofzo...

levensgevaarlijk achteraf maar ik weet niet of het komt door dat die tabletten niet allemaal even sterk zijn maarja als dat zo zou zijn dan heeft testen ook weinig zin.

Testen heeft sowieso wel zin, ik bedoel niet dat twee dezelfde pilletjes verschillende hoeveelheden bevatten (er is natuurlijk wel íets spreiding, maar niet zo enorm veel), maar dat twee gele vlinders bijvoorbeeld een milimeter in dikte kunnen schelen. Dan is het gewoon een andere batch met een andere sterkte. Met XTC is dat het zelfde, je hebt verschillende batches witte speakers en verschillende batches duifjes bijvoorbeeld. Lijken wel op elkaar maar zijn dus vaak niet hetzelfde.

Ontopic:

Ik wil ook wel graag weten welke 2C's interessant zijn als je 2C-B hebt gehad. Heb wisselende verhalen gehoord over 2C-D icm bijvoorbeeld keta of X, verder eigenlijk weinig.

Merk met 2C-B dat je pas visuals krijgt bij hogere doses (scheelt per persoon). Welke 2C's zijn goed voor visuals?

pammetje82

Bewuste gebruiker
voor visuals zijn 2-ce en 2-c-t-7 het best vind ik zelf. 2-ce heeft mist wel het euforische gevoel en is echt puur keihard trippen zonder een gevoel van welbehagen vind ik. En 2-c-t-7 duurt weer zo ontzettend lang. Ik heb ooit perongeluk 18 mg 2-c-t-7 opgesnoven en ik kon niks meer zien door de hallucinaties. Alle voorwerpen waren onherkenbaar vervormd en ik kon toen echt niet meer voor mezelf zorgen. Daarbij duurt het ook nog zo ontzettend lang. 2-c-t-7 is amper verkrijgbaar ik heb nog een paar 14 mg caps uit de tijd dat het nog wel verkrijgbaar was. Als je nog geen ervaring hebt met 2-c's... probeer dan eerst 2-cc en dan snuiven. Zon tripje duurt maar een uur ofzo en je kunt altijd bijnemen. Zo raak je er een btje "in"

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Is snuiven een beetje te doen? Heb sowieso al wat last met m'n slijmvlies en heb wel vaker gehoord dat 2c's ontzettend zeer doen :P Ben een beetje een mietje wat dat betreft :tearsofjoy:

Maar een keer 2c-e proberen dan, tnx voor de tip!

Bovenaan