Sorry Mensen had hem eerst bij4tma gezet het bericht, stoned actie
heb het toch in handen weten te krijgen via, via weer iemand, via snapje dus geen PM.
ben voorzichtig begonnen met mijn lichaamgs gewicht van 105 kilo, met 20mg kijken wat voor effect dat zou hebben, na 1,5 uur begon ik lichts te merken, was het nou een 2asC-B gevoel of niet? ik voel de meer stuurbaarder in de trip, met een koptelefoon en geweldige muziek was ik vetrokken naar haven..... wat een lekker gevoel, vind het toch beters dan als 2C-B wat ook een favoriet is vooral als je het snuift, ik in ieder geval binnen 5 minuten heerlijk trippen en had meer halucunaties als bij 20mg 2c-b, maar nouw genoeg over 2cb slikken. ik na 2 uur toch maar een tweede capsule 2c-g-5 dacht wil harder dus ik neem er een van 35mg, uurtjes daarna weet ik weinig van ging zo hard leek wel een dubbele portie hawaaiianse met een halve zege, het ene moment zat ik in een cel en het andere moment was ik bij de mediamarkt, weet niet meer of ik er nouw werkte of woonde,
eindelijk thuis aangekome na paniek en waanzinge halucunaties
had mn vriendin gebelt was niet thuis, ze kwam me gelukkig halen.
thuis een Valium PCH 10mg genomen en jointje gerookt, joint viel slecht, toem heb ik maar een temazepam 20mg genomen krijg het op dokkters recept, heb daarna 6uur lang zitten spacen.
volgende ochtend ik word wakker alles leek geel, ik wist dat de 2c-g-5 nog behoorlijik werkte, besloot toch maar mijn dagelijkse medicijn van de verslavings arts in tenemen Paroxetine 20mg,
Centrum vitamine pil genomen, paar lijntjes coke, en savonds voelde ik me weer kip lekker 20mg temazepam genomen, e n na een uurtje heerlijk kunnen slapen vor 14uur whahah.
2dagen voelde ik me nog wearth maar nu is het weer prima, 2c-g-5 niet onderschatten het werkt erg hard en redelijk lang al had ik 18uur niet meer Zoveel gevoel van de 2c-g-5 meer gevoeld, maar kan ook komen door de nakkie, jontjes en alchole tussen door.
conclusie: 2c-g-5 word onderschat de trip duurd lang I know kan tot 48uur lang aanhouden?
maar ik ging lekkerder en harder oip 2c-g-5 dan als op 2c-b met de zelfde dosis, heb alleen 2c-b paar keer gesnoven maar 2c-g-5 nog niet maar op 20mg 2c-b snuiven ging ik echt keihard, binnen 5minuten effect en echt alles leek te bewegen en swingen, zelfs het wc-matje kon zingen
heerlijk, maara helaas hier geen 2c meer maja komt wel weer, fifa la 2c-chemsjes