2c-b snuiven

ilyas

Bewuste gebruiker
eindelijk heb ik mn 2c-b binnengekregen :grin:
dus wat gaan we vanavond doen? 3 keer raden... trippen
omdat ik nog niet echt zo heel vee ervaring heb met tripmiddelen (1 keer 50µg LSD en 2 keer salvia 5x) dacht ik dat het een goed idee zou zijn om te beginnen met een kleine dosis te snuiven, het komt mss wel harder op maar het gaat me meer om de duur. Ik wil niet tot een stuk in de nacht trippen maar ik zou een kleine inleiding willen in de wereld van 2c-b. Hoeveel zou ik hiervoor naar binnen moeten werken? Ik was aan het denken om tussen de 7,5 mg en de 15 mg naar binnen te werken. 15 mg is naar mijn weten genoeg maar hoe zit het met een dosis lager dan 10 mg?

ps. Ik weet dat het pijn gaat doen in mn neus dus begin daar niet over :grin:

CHIASME

Belezen gebruiker
15mg (snuiven) kan een heel heftige trip worden :) en de duur van 2c-b is sowieso niet zo lang 4 a 5 uur dacht ik?

J0rrit

Badass junkie
Van 15 mg heb je een heftige trip. Deze zal ongeveer een uur tot anderhalf uur pieken en erna snel verdwijnen.

underworld

Wijs gebruiker
eerste keer is het verstandigst om te slikken vind ik hoor, bij snuiven komt het effect snel en heftig op en kan het in het begin nogal overweldigend zijn alsje niet ervaren bent.. :)

sjelepopi

Belezen gebruiker
Gister 10mg gesnoven. Niet tot nauwelijks wat had gehad.
Hele lichte golven, maar voor de rest niks.

CHIASME

Belezen gebruiker
sjelepopi zei:
Gister 10mg gesnoven. Niet tot nauwelijks wat had gehad.
Hele lichte golven, maar voor de rest niks.

Eerste keer 2cb? Voelde ik zelf ook niet zoveel van, en hebben gelezen en gehoord dat anderen dit ook hebben.

Volgende keer dus niet overmoedig worden :wink:

edit: staat op fok!forum ook een mooi report over, iemand dacht 5mg pillen te hebben dus die nam de eerste keer 3, voelde niks. Volgende keer 5 en toen was het absurd sterk, bleken 25mg te zijn :grin::grin: :rock:

Aldous

Belezen gebruiker
Laatst de fout gemaakt 2ci te snuiven, net zo pijnlijk als 2cb alleen hield veeeel langer aan. Niet voor herhaling vatbaar, ik neem aan de 2ce ook zo pijnlijk is, kan iemand dat bevestigen, die heb namelijk enkel nog oraal genomen.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Aldous zei:
Laatst de fout gemaakt 2ci te snuiven, net zo pijnlijk als 2cb alleen hield veeeel langer aan. Niet voor herhaling vatbaar, ik neem aan de 2ce ook zo pijnlijk is, kan iemand dat bevestigen, die heb namelijk enkel nog oraal genomen.

Heel apart, ik vindt de I vele malen minder branden dan de B.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Aldous zei:
Laatst de fout gemaakt 2ci te snuiven, net zo pijnlijk als 2cb alleen hield veeeel langer aan.
Bij mij was het juist andersom. Niet zozeer in mn neus, maar vooral in mn keel. Waar het bij 2cb leek alsof er echt een gat aan het branden was, was het bij 2ci maar heel even onprettig, maar na het kotsen had ik helemaal geen lichamelijke klachten.

Vigilante

Wijs gebruiker
heerlijk spul, weinig visuals ivm de dosis maar wel heel de avond een giga grijns op mn smoel die er niet vanaf te krijgen was :)

Qocaïne

Badass junkie
CHIASME zei:
edit: staat op fok!forum ook een mooi report over, iemand dacht 5mg pillen te hebben dus die nam de eerste keer 3, voelde niks. Volgende keer 5 en toen was het absurd sterk, bleken 25mg te zijn :grin::grin: :rock:

Voelde niets van 75mg 2C-b? :|

Misschien is het toch 5mg... je kan al behoorlijk trippen van 5 x 5 = 25mg 2C-B :)

Anywayz, @ TS: Heb je het al gedaan?
Mijn advies is om te beginnen met een cap van 20-25mg als je niet zo hard wilt gaan.
Voor de duur hoef je je geen zorgen te maken... na 3/4 uur is het écht wel afgelopen :)

Angramar Temenos

Badass junkie
Ik heb 73% amfetamine, 4-FMP, MDMA en methylone gesnoven.

Geen van deze dingen komt ook maar in de buurt van de helse daemonfurie, de apocalyptische brand die 2c-b in je neus teweeg brengt.

Dopezilla

Badass junkie
Angramar Temenos zei:
Geen van deze dingen komt ook maar in de buurt van de helse daemonfurie, de apocalyptische brand die 2c-b in je neus teweeg brengt.
Ik zal deze wijze raad onthouden, gezien ik ook al van plan was eens 2c-b te gaan proberen.

Olle

hallotje

Bewuste gebruiker
Ik vind de brand wel wat weghebben van die van 4-fmp... Bij 2cb is de dosis laag dus hebben er mensen echt veel last van de brand? Wel heb ik altijd de dag na het 2cb snuiten bloed in me neus. Daarom doe ik het maar niet meer. Ik had ook vaak het idee dat de helft onderweg me neus in bleeft hangen waardoor het soms een uurtje later in ketste. De zware trips komen altijd op momenten dat je ze niet verwacht bij mij. Soms heb ik een hele zware op 10 mg neus en soms een lichte waus met 15 mg via neus. Wanneer ik het slik lijkt het of het gevoel meer met de dosering overeenkomt. Dosissen onder de 10 mg kunnen ook heel goed werken bij mij maar vaak doe ik een beetje opbouwen... om de 30 min 5mg snuiven tot de 10 a 20 mg, kan je zelf een beetje bepalen wanneer het fijn voelt :wink:

Volgens mij is het snuiven van 2cb ook niet echt lekker voor me neusje...

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Snuiven tip: Altijd doses in 1 neusgat, als je de lijn split in 2, 1 in elk gat dan ga je kapot. :P

Als je toch al extra hard wil gaan op 2c-B, plug het dan. Heb je ook geen last van dat branden, in de darmen voelt dat lang niet zo hels aan als in de neus. :grin:

hallotje

Bewuste gebruiker
DrippTone zei:
Snuiven tip: Altijd doses in 1 neusgat, als je de lijn split in 2, 1 in elk gat dan ga je kapot. :P

Hebben jullie ook een bloedneus en bloedsnot de dag na het 2cb snuiven? Lijkt wel of ik glas heb gesnoven :rock:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
hallotje zei:
DrippTone zei:

Hebben jullie ook een bloedneus en bloedsnot de dag na het 2cb snuiven? Lijkt wel of ik glas heb gesnoven :rock:

Nee geen last van, misschien is de binnenkant van je neus wat kwetsbaar dat het snel gaat bloeden. Snuif je veel en heb je dit ook bij andere drugs die je snuift?

En weet je zeker dat je betrouwbaar spul had, heb nog nooit gehoord dat mensen glas versneden bij RC's.

Bovenaan