2c-b innemen

Hans

Wijs gebruiker
Ik ben binnenkort in het bezit van 0,5 gr 2c-b. Nu ben ik van plan dit oraal in te nemen. Is het essentieel dit in een capsule te doen of kan het ook in een bommetje of in je drinken.

Graag de voordelen en nadelen van elke methode.

En voor de duidelijkheid. Niks komt mijn kont in. :wave:

inferno33

Bewuste gebruiker
EDIT: fout gelezen, dacht dat het allemaal in een capsule zat..

Ik denk dat je het ook gewoon kunt drinken of in een vloeitje draaien hoor,, kan volgens mij niet echt kwaad.. maar capsules kosten geen drol, dus daar zou ik persoonlijk voor gaan.

jcp

Bewuste gebruiker
Als ik jou was zou ik het gewoon in je kont st..... ow niet dus :grin:

In een capsule vind ik het fijnst, je proeft 100% niks he!

In je drinken werkt iets sneller...

Let goed op dat je een lege maag hebt! heel belangrijk met 2c-b anders werkt het pas na 3 uur ongeveer en dan heel slapjes en heel lang.

Hoeveel mg wou je mee beginnen?

azgaza

Badass junkie
Capsules lijken me wel het beste idee, ik denk dat een bommetje ongeveer hetzelfde zal doen als een capsule. Als je het in drinken wil doen moet je eerst een kijken in welke stoffen het volledig stabiel is en in welke niet. Als het je eerste keer is, neem dan trouwens niet een hoge dosis.

Hans

Wijs gebruiker
Bedankt voor de reacties..

Ik dacht zelf aan een dosis van 33 mg maar als jullie dit ten sterkste afraden wil ik er nog wel over nadenken.

Edit: het wordt mijn eerste keer. Maar ik ben wel het een en het ander gewend op het gebied van psychedelica.

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik had laatst 35mg, en dat was precies goed voor mij... was vrij heftig, maar juist wel gaaf! (55 kilo) :wave:

jcp

Bewuste gebruiker
Ik heb in mijn vriendengroep behoorlijk wat dosissen afgewogen en eigenlijk kreeg iedereen pas een goede visueele sterke ervaring boven de 30 mg.

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Toch zou ik met hoogstens 25 beginnen, zou zonde zijn als je je trip verneukt door een te heavy bodyload. En je moet weten dat technora volgens mij al wel een redelijke drugstolerantie heeft:P :wink:

Adreno

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Adrenochroom zei:
Toch zou ik met hoogstens 25 beginnen, zou zonde zijn als je je trip verneukt door een te heavy bodyload. En je moet weten dat technora volgens mij al wel een redelijke drugstolerantie heeft:P :wink:

Adreno

Ooooh!!! Echt niet!! :mrgreen:

jcp

Bewuste gebruiker
Adrenochroom zei:

Adreno

Hehe, ik en de meeste van m'n vrienden ook idd :wink:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Je maaginhoud bepaalt eigenlijk of 33 teveel is of niet.
Op een lege maag ga je echt kneiter hard ....
Op een volle maag valt het gewoon tegen.

Stonie

Izx

Experimenterende gebruiker
hans
BerichtGeplaatst: 08 Jan 2008 21:19 Onderwerp:
En op een of twee boterhammen?

PS: 2c-b is 10 keer zo duur als goud Surprised

En is er nog verschil tussen of je ze voor of na inname (maar nog wel in de trip, iets van 1 uur na inname van de 2-cb) opeet :wave:

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik zou dan gewoon wat eten als je al in de trip zit, de 2c-b is dan toch al opgenomen in je lichaam dus kan het geen last meer :)

honingolie

Bewuste gebruiker
lege maag en beginnen met 20 mg ... dan kun je altijd nog wat bijpakken (niet teveel natuurlijk)

Je pupillen kunnen wel wat vergroot zijn, zelf heb ik hier nooit zo heel erg last van maar bij sommigen is dit wel duidelijker merkbaar..

DrMed

500mg is VEEL te veel.
Ik had ze vroeger in capsules van 25mg.
Als je slikte dan was 1 capsule voor de meesten precies goed.
Zelf snoof ik het (werkt sneller, je hebt minder nodig en je kan beter doseren) maar dan deelde we een capsule met 3 man.
Da's dus minder dan 10mg als je het snuift en dat werkt al super heftig voor uren.

P.S. het brandt wel als de neten en dat blijft het ook wel 10 minuten of langer doen, maar het is het waard.

hans zei:
Hoe zijn je doppen onder invloed van 2c-b?
Grote pupillen.

Hans

Wijs gebruiker
Ik heb (naar schatting) eerst 25-30 mg geslikt in een bommetje en een paar uur later nog wat gesnoven.

Ik heb heerlijk getript. Bedankt voor alle tips! :wave:

D>U>

Newbie
hans zei:
En op een of twee boterhammen?

PS: 2c-b is 10 keer zo duur als goud :openmouth:

als je goed zoekt valt de prijs echt mee hoor :wink: . Meer dan 125 per gram moet je niet betalen....

Je pupillen worden er wel , in mijn geval, erg groot van. Ofja bij mij is er een extreem groot en de ander blijft altijd normaal :confused:

Zelf begin ik altijd met rond de 25mg ( gewoon in drinken doen ) en pak daarna meestal nog wat bij. Om te beginnen zou ik ook rond de 15 mg pakken, het zou inderdaad jammer zijn om de eerste keer meer te pakken dan je aankan :cry: Want als je eenmaal weet wat je aankan en wat je ermee kunt ... :mrgreen:

Izx

hmm...me eerste avond toch zo'n 90mg doorheen gegaan :mrgreen:
Had +- 165 mg en heb nog ongeveer 2/5e over.

Maar de avond was geweldig :mrgreen: :wave:

D>U>

Newbie
izx zei:
hmm...me eerste avond toch zo'n 90mg doorheen gegaan :mrgreen:
Had +- 165 mg en heb nog ongeveer 2/5e over.

Maar de avond was geweldig :mrgreen: :wave:

met alle respect voor jou, maar 90 mg. 2cb op de eerste avond :openmouth: weet je zeker dat het pure 2cb was.....?

Izx

Nou.. niet 100% zeker...maar i guess so...ik denk dat ik de bron wel kan vertrouwen, maar je weet maar nooit :P

Ik had ook niet alles in 1x, eerst in een vloeitje, daarna nog een iets grotere dosis gesnoven (na ongeveer 3 uur).
Oja...en 2cb snuiven is niet relaxt voor je neus :rolleyes:

takala

Bewuste gebruiker
ja echt, ik ben dosissen van 30-40 max gewoon en das al best wel wat. Ma goed, ieder zijn gevoeligheid i guess :mrgreen:
Enneeuh, ik heb al vaker vernomen dat gesnoven 2c-b (bromo-mescaline) erg intense halucinaties geeft (goeie kwaliteit dan toch) zoals vb dat je hele beeld inkakt na een 10-tal seconden. Ben best wel wat gewoon qua overweldigend visueel spectakel (DMT ging wel buiten alle verwachten in, kan je je eeeecht niet op voorbereiden :) dat industriele elfenwereld ginderachter) dus ik wil het zeker wel eens proberen.
Begin met een kleine dosis dus, wat raden jullie aan?

DR.TH-Chill-25

ik heb het onlangs nog opgesnoven,de ingesnoven dosis is 1/3 van de orale dosis,wel pijnlijk voor je neus,sneller effect en duurt minder lang.

J0rrit

Badass junkie
Ik ga het vnadaag misschien proberen, eerst een paar vaagjes. Ik ga er zeker weten bij drinken ( carnaval hier ), is dat een goede combinatie? Ik ga dus feesten, wat is de gewenste dosis? IK wil lekker hard gaan maar wel niet té voor in een heel drukke tent. Ik wil ook energie genoeg hebben om de hele avond door te kunnen gaan.

J0rrit

Badass junkie
Owoke, maar het kan dus wel voor een feestje waar ik veel moet dansen, ik zoek voor een mdma-achtige roes maar geen zin om me serotonine nu al te verspillen....

tripke007

Newbie
ga vant weekend smorges een capsulletje nemen maar heb nog plannen derna. hoelang trip je ong van 35mg en hoe voel je je derna? ben je nog voos of drekt helder? :wave:

Bovenaan