2c-b herkennen

Wanana

Newbie
Hallo allemaal,

Is er een manier om 2c-b poeder te herkennen?
Heeft het een unieke geur/kleur of iets dergelijks?

Er ligt hier namelijk een sealtje met poeder dat als 2c-b wordt verkocht.

Ik weet dat ik het het beste kan laten testen, maar als ik nu al kan weten dat het het niet is ben ik al klaar :wink:

Bij voorbaat dank!

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
CHIASME zei:

2 keer denken voordat je onzin uitkraamt.

E-Z Test Marquis, met die kun je zien of er ecstacy-achtige (MDMA, MDEA, MDA, DBDB), 2CB-achtige of amfetamine-achtige substanties in zitten. Wil niks zeggen over de zuiverheid en/of er andere stoffen in zitten.

J0rrit

Badass junkie
Ik kan alleen zeggen dat 2cb in vergelijking met bijoorbeeld mdma of speed of coke een heel meel-achtige substantie is, best plakkerig en het lijkt gewoon op meel kwa structuur. Verder: TEsten!

CHIASME

Belezen gebruiker
DrippTone zei:
CHIASME zei:

2 keer denken voordat je onzin uitkraamt.

E-Z Test Marquis, met die kun je zien of er ecstacy-achtige (MDMA, MDEA, MDA, DBDB), 2CB-achtige of amfetamine-achtige substanties in zitten. Wil niks zeggen over de zuiverheid en/of er andere stoffen in zitten.

Er is geen test beschikbaar die controleert of je in het bezit bent van 2c-b :) Dit zeg je zelf in principe ook al, maar waarom beweer je dan dat mij post onzin is ? :)

L

Lid 6909

Gast
Ik vind dat CHIASME wel gelijk heeft, ookal zit er 5mg 2cb in het zakje, dan zal het alsnog gaan verkleuren. Hij moet het gewoon laten testen, want met die EZ test word je nog steeds glashard verneukt!

Soma

Bewuste gebruiker
J0rrit zei:
Ik kan alleen zeggen dat 2cb in vergelijking met bijoorbeeld mdma of speed of coke een heel meel-achtige substantie is, best plakkerig en het lijkt gewoon op meel kwa structuur. Verder: TEsten!

Dat hangt er van af waar je het haalt. Ik heb nu van 2 verschillende bronnen 2c-b gehad en de ene was vrij fluffy poeder en het andere had veel minder volume.

Verder denk ik dat een EZ-test wel phenethylamines kan herkennen, maar dat is dan ook alles. Om te weten of het echt 2c-b is en hoe zuiver het is zal je naar een testcentrum moeten gaan.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Wanana zei:
Ik weet dat ik het het beste kan laten testen, maar als ik nu al kan weten dat het het niet is ben ik al klaar :wink:

Soma zei:
Verder denk ik dat een EZ-test wel phenethylamines kan herkennen, maar dat is dan ook alles. Om te weten of het echt 2c-b is en hoe zuiver het is zal je naar een testcentrum moeten gaan.

Wat wil je nog meer? Je weet of er wel of geen phenethylamines in zitten, zo ja: testen, zo nee: niet kopen.

CHIASME zei:
Er is geen test beschikbaar die controleert of je in het bezit bent van 2c-b :) Dit zeg je zelf in principe ook al, maar waarom beweer je dan dat mij post onzin is ? :)

Achja, hoe je het wil zien. Ik vindt het al genoeg om te weten of er phenethylamines in zitten, welke kom je na het testen wel achter maar sowieso altijd prijs.

En dan nog iets. Als iets als 2c-b verkocht word en uit die EZ test blijkt het inderdaad een phenethylamine te zijn. Is die dealer dan zo dom om 2c-i als 2c-b te gaan verkopen? Om maar even een voorbeeld te noemen. Er zijn zulke domme dealers, en er zijn zulke domme mensen om daar te gaan kopen. Voor die mensen is die EZ test ideaal. Mensen die er om geven welk 2c'tje ze naar binnen mikken en hoeveel en hoe zuiver die gaan ook naar de juiste mensen en laten het toch wel testen.

2c-b is een phenethylamine, phenethylamine kun je herkennen met EZ test. En jij zegt je kunt 2c-b onmogelijk herkennen. Dat is niet waar, je kunt het niet onderscheiden van zijn soort genootjes maar dat is in deze relatief onbelangrijk.

Zo klaar, einde verhaal, topic dicht want het antwoord ligt er al:

EZ test marquis, als dat positief test beetje naar test centrum brengen voor verder onderzoek. :wave:

CHIASME

Belezen gebruiker
DrippTone zei:
Wanana zei:

Soma zei:

Wat wil je nog meer? Je weet of er wel of geen phenethylamines in zitten, zo ja: testen, zo nee: niet kopen.

CHIASME zei:

Achja, hoe je het wil zien. Ik vindt het al genoeg om te weten of er phenethylamines in zitten, welke kom je na het testen wel achter maar sowieso altijd prijs.

En dan nog iets. Als iets als 2c-b verkocht word en uit die EZ test blijkt het inderdaad een phenethylamine te zijn. Is die dealer dan zo dom om 2c-i als 2c-b te gaan verkopen? Om maar even een voorbeeld te noemen. Er zijn zulke domme dealers, en er zijn zulke domme mensen om daar te gaan kopen. Voor die mensen is die EZ test ideaal. Mensen die er om geven welk 2c'tje ze naar binnen mikken en hoeveel en hoe zuiver die gaan ook naar de juiste mensen en laten het toch wel testen.

2c-b is een phenethylamine, phenethylamine kun je herkennen met EZ test. En jij zegt je kunt 2c-b onmogelijk herkennen. Dat is niet waar, je kunt het niet onderscheiden van zijn soort genootjes maar dat is in deze relatief onbelangrijk.

Zo klaar, einde verhaal, topic dicht want het antwoord ligt er al:

EZ test marquis, als dat positief test beetje naar test centrum brengen voor verder onderzoek. :wave:

hahahahahhahahahaah :)

2C-Em

Belezen gebruiker
HarryNak zei:
Als je een zuurtest doet (ez, marquis oid) zal die bij 2cb vel groen uitslaan.
Ja en bij 2C-I ook, bij 2C-C ook. Bij 2C-D waarschijnlijk ook..zal ik binnenkort is voor je testen. 2C-E deed weinig..beetje gelig (meen ik me te herinneren hoor). Nu te weinig E beschikbaar om dat nog eens te gaan testen. EZ Test is wel brak dus moet een nieuwe Tri-All halen.

Welke Phenethylamine kan je er ten dele nog uit halen..met een EZ Test Tri-all.
MEcke: Orange/Red/Purple: 2C-Txx
Marquis: Green: 2C-B like substance (2C-B,C,I,F dus naar alle waarschijnlijkheid)
E en D hebben toch al weer een andere keten op die plek hangen..en reageren mogelijk wat anders..

zal het nog eens uittesten als ik een nieuwe EZ test en nieuwe 2C-E heb :)

Verder is het vrij onwaarschijnlijk dat iemand 2C-I of 2C-e, of één van de T's als 2C-B verkoopt..

Merk je wel als het langer dan 5 uur duurt of toch te intens is :P

CHIASME

Belezen gebruiker
DrippTone zei:
Toch fijn dat je er om kan lachen. :) De meeste zouden zich in een hoekje ergens gaan schamen.

Gast ben je nou echt zo debiel of hoe zit dat?
Lees nou eens wat je zelf zegt man ! :tearsofjoy:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
CHIASME zei:
DrippTone zei:
Toch fijn dat je er om kan lachen. :) De meeste zouden zich in een hoekje ergens gaan schamen.

Gast ben je nou echt zo debiel of hoe zit dat?
Lees nou eens wat je zelf zegt man ! :tearsofjoy:

Lees eerst eens rustig na wat je zelf beweerd, dan weet je dat je jezelf debiel kunt noemen.

DrippTone zei:
Dus het klopt niet wat ik zeg?

Zeer zeker wel, laat meneer maar lullen.

CHIASME

Belezen gebruiker
Het is niet mogelijk om alleen met marquis te bevestigen dat je 2c-b hebt :) Als jullie denken van wel.... hf ermee

CHIASME

Belezen gebruiker
DrippTone zei:
Dus het klopt niet wat ik zeg?

Het klopt wel wat je zegt.

Jij beweert dat het niet mogelijk is 2c-b te onderscheiden van zijn soortgenootjes, ik zeg dit ook, maar je gaat alsnog tegen me in? :confused:

Niet kunnen onderscheiden van soortgenootjes = geen bevestiging dat het 2c-B is toch ??? :confused: :confused:

L

Lid 6909

Gast
Met EZ test, zou je net zo goed 1mg 2cb en 200mg rattengif kunnen hebben, dan kleurt hij alsnog naar 2cb.

dit is wat CHIASME denk ik wil zeggen?

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
gNuxx zei:
Met EZ test, zou je net zo goed 1mg 2cb en 200mg rattengif kunnen hebben, dan kleurt hij alsnog naar 2cb.

dit is wat CHIASME denk ik wil zeggen?

Dan heeft hij wel een punt.
Maar waar de TS om vroeg en wat dripptone wilde zeggen was dat je 2c-b wel kunt onderscheiden van bijv. speed, coke, xtc ect. wat met de EZ test wel lukt.

in iedergeval sorry voor deze opmerking, totaal verkeerd begrepen:

PepTalk zei:
Lees eerst eens rustig na wat je zelf beweerd, dan weet je dat je jezelf debiel kunt noemen.

CHIASME

Belezen gebruiker
Dat is inderdaad deels wat ik bedoel, maar bijvoorbeeld DOB en 2c-B reageren hetzelfde op de marquis test. Niet een vergissing die je wil maken denk ik :wink:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
CHIASME zei:
Dat is inderdaad deels wat ik bedoel, maar bijvoorbeeld DOB en 2c-B reageren hetzelfde op de marquis test. Niet een vergissing die je wil maken denk ik :wink:
En nu doe je precies waar je mij van beschuldigd, naast mijn punt een verhaaltje vertellen. Ik zeg toch ook met die test kun je die soort drugs herkennen, daarna moet je nog laten testen wat het is. Maar je weet wel dat er die soort drugs in zit. Trouwens zou ik het van harte verwelkomen die DOB voor de prijs van 2c. :P

Spees174

Belezen gebruiker
Qocaïne zei:
2C-Em zei:
je wel als het langer dan 5 uur duurt of toch te intens is :P

Je merk het inderdaad wel als je 30mg 2C-B denkt te gebruiken, maar het uiteindelijk E blijkt te zijn :P

Ik weet helaas nog niet zoveel van de 2C's, wat is dan het verschil :grin: ? (ik weet ik kan ook googlen/erowid :P)

Spees174

Belezen gebruiker
DrippTone zei:
CHIASME zei:
En nu doe je precies waar je mij van beschuldigd, naast mijn punt een verhaaltje vertellen. Ik zeg toch ook met die test kun je die soort drugs herkennen, daarna moet je nog laten testen wat het is. Maar je weet wel dat er die soort drugs in zit. Trouwens zou ik het van harte verwelkomen die DOB voor de prijs van 2c. :P

De TS vroeg of je 2C-B op een of andere manier kan herkennen, maar dat kan je dus niet met zon EZ-test, je kan alleen zien of er 2C-xx in zit, dus in die zin heeft Chiasme wel gelijk :P testcentrum is enige oplossing. maargoed dat maakt wat jij zei over de test ook niet onwaar, maar je weerlegging van Chiasme wel :P

RSW

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Met zo'n test zou het elke random phenethylamine (en dus ook amphetamine) kunnen zijn, dus ook lagekwaliteitsstraatspeed. Niet betrouwbaar, not at all, het enige wat je vaststelt met zo'n test is dat er mogelijk iets in zit wat zo'n 100+ verschillende drugs kan zijn, in wisselende zuiverheid. Zeker als het geel is, terwijl het zuiver wit hoort te zijn.

Zomaar aannames gaan maken van 'de test kleurt groen, dus het zal wel 2C-B zijn' is totaal niet verantwoord, maar dat moet iedereen natuurlijk zelf weten. Je hebt analysemethoden als GC-MS, IR, etc. nodig om iets fatsoenlijks te kunnen zeggen over wat het echt is.
Ik weet niet of ze 2C's ook echt op zuiverheid testen als je het opstuurt, maar zo niet dan moet het maar Shulgin-stijl toch ? :wink:

k.evin

Experimenterende gebruiker

Dit is 2-cb poeder.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
k.evin zei:
Dit is 2-cb poeder.

Onzin dat is bakmeel.

En wat de TS wilde weten is of het die soort drugs bevat voor de aanschaf, dus voor het testen. Met die marquis test kun je zien dat het om die soorten drugs gaat. Dan weet je dus dat je niet met poedersuiker naar huis gaat(of althans geen 100% poedersuiker). Dan moet je het uiteraard nog laten testen, maar daar ging het in deze niet om. TS wil bij aanschaf weten of het drugs is of niet, en dat kan! Klaar, einde verhaal.

RSW zei:
Met zo'n test zou het elke random phenethylamine (en dus ook amphetamine) kunnen zijn, dus ook lagekwaliteitsstraatspeed.
Phenethylamine kleurt als het goed is anders dan amphetamine.

Je kunt echt met die test wel zeggen dat je een substantie hebt verwant aan een bepaalde groep drugs. En we weten allemaal dat het erg weinig voorkomt in RC wereld dat DOB als 2c-B de markt op komt. En je moet altijd laten testen en goed afwegen.

TeKNoZem

Wijs gebruiker
DrippTone zei:
Phenethylamine kleurt als het goed is anders dan amphetamine.

Je kunt echt met die test wel zeggen dat je een substantie hebt verwant aan een bepaalde groep drugs. En we weten allemaal dat het erg weinig voorkomt in RC wereld dat DOB als 2c-B de markt op komt. En je moet altijd laten testen en goed afwegen.

2c-b en DOB kleuren dacht ik redelijk fel limoen groen.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
soldiermoney zei:
Mij wel. Ik dacht bij het eerste plaatje: Ooooh dus zo ziet 2-cb eruit! Niet dus :P

Heb hier een klein beetje pure ( tja puur, hoe puur kan het zijn in HCI vorm) 2c-E liggen, welke er toch verdomd veel op dat plaatje lijkt.

Wat minder droog ziet het eruit, en het is echt geen rommel :hearteyes:

Bovenaan