• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

2C-B + Heel veel slechte wiet.

Anderemaan

Wijs gebruiker
Een hele goede middag allemaal, zoals sommige weten had ik een andere post gemaakt over de combinatie 2C-B en wiet omdat ik deze combi (afgelopen vrijdag) ging proberen.

Voor deze mensen en de andere nieuwsgierige toch maar een reportje.

Even wat informatie:
De verjaardag van een van mijn beste matties. Werd 17. Ik ben zelf 17 en mijn vriendin, een andere vriend in ik kwamen op het briljante idee om 2C-B te doen in de stad Amsterdam. Er waren 7 “nuchtere” bij waarvan 1 geen wiet had gerookt. We namen 19mg en hadden de dagen van te voren 40 gram gehaald, een paar gram hasj en 10gram in Amsterdam gehaald:).

0:00 - 11:45 + 19mg 2C-B:
Op dit moment nemen N (privacy) en ik de 2C-B in. Er zitten een paar minutjes tussen maar wel ongeveer tegelijk. We stappen met z’n alle de trein in richting Amsterdam.

0:30:
Op dit moment stappen we uit de trein, en tegen mijn verwachting (en ervaring van vorige keer) ben ik al hard aan het trippen. We lopen naar het toilet op spoor 1 en de muur “schildering” beweegt.. ik dacht dat het een scherm was, maar om het zeker te weten vraag ik het toch even aan de tripsitter die mij tot mijn verbasing vertelt naar een stil staand plaatje te kijken.

0:45:
Ik moet eerlijk zeggen dat het heftiger is dan verwacht, en dat iedereen in deze te drukke straat van de beienkorf bij mij binnenkomt. Iets wat ik normaal zou wegfilteren. Vriend N schrok er ook even van, bij hem kickte hij nog wat eerder in. Dit is het minst leuke stuk van de trip, ik heb een knoop in mijn maag en we zitten op mijn vriendin en een goede mattie te wachten.

1:30:
Op dit moment zijn ze aangekomen en zijn we richting het vondelpark gelopen. Een ander groepje waaronder de jarige zijn bij boerejongens wiet aan het halen. Op het moment dat we aankomen gaat ook de knoop in mijn buik langzaam weg en begin ik erg euforisch en vooral heel humorvol te worden. Mijn vriendin neemt op dit moment in.

2:00:
Iedereen is aangekomen in het vondelpark, op een andere beste vriend na, die nog op school zit. Stoners als we zijn, beginnen 4 mensen gelijk met draaien en worden de eerste jointjes gerookt. Ik ben nog net in staat om jointjes te draaien, maar dit vergt al mijn energie en ik ben om de seconde afgeleid.
Als ik mijn (hasj) jointje rook merk ik al heel snel dat ik gewoon stoned word. Het is heel appart, de 2C-B is nog heel duidelijk sterk aan het werk maar daarnaast voel ik me ook een best intense stonedheid, die met de joint sterker word. De andere vriend, N, zegt opeens niks meer te voelen. De rest zegt ook dat hij nuchter overkomt. Zijn avontuur eindigt hier.

3:00:
Na +-5 joints te hebben gerookt ben ik echt verschikkelijk stoned, en is het trippen ook wel iets sterker geworden en nog steeds aan het pieken. Mijn vriendin heeft het nog een beetje lastig in de come-up, maar licht al de heletijd in een deuk.
Wat een humorvolle drug dit, dat was ik helemaal vergeten.

3:30:
Ik merk dat ik een dubbel effect heb als het op lachen aan komt. Ik had al de volgende theorie bedacht over de 2C-B: je ziet alles wat mensen doen in 20 soorten perspectieven, waarvan je er altijd wel een grappig vind.
Dit is naar mijn gevoel hoe humor op 2C-B werkt, en samen met de hasj doet het lijken alsof ik voor de eerste keer wiet rook, want ik lig al een uur met mijn vriendin in een deuk om alles en nogwat, en iedereen zegt tegen me dat ik er verschikkelijk stoned uitzie, wat ik niet had verwacht.

4:30:
Het valt me op dat deze trip veel mentaler is dan de eerste keer. Sterker nog, de eerste meer 2C-B heb ik niks mentaals ervaren en deze keer is het een groot deel van de trip. Dit zal met de stad te maken hebben, de wiet en de hoeveelheid mensen waarmee ik ben.
Het is wel erg leuk, en heb de hele trip positief kunnen houden.

5:00:
We hebben honger, we gaan even lopen.
Hier heb ik heel veel zin in, want ik zit al uren naar het zelfde te kijken, en weet onderhand wel hoe ik met de trip moet omgaan en hem kan sturen.

Amsterdam is prachtig, echt GIGANTISCH en uit een sprookje. Heb best erge distorsions en mijn hele beeld valt soms even uit elkaar en alles “stroomt”.

De winkel is de mooiste die ik ooit heb gezien en man, wat een kleuren. Doet me een beetje denken aan de trip simulatie “grocery trip” van pouff (zoek op als je van psychedelica houdt).

6:00:
Ik begin door te krijgen dat wiet de 2C-B los van versterkt vooral heel erg verlengt heeft. Zit nogsteeds rond mijn piek, misschien is het nu heel licht aan het afnemen. Maar de vorige keer duurde dit de helft van de tijd.

Op weg terug naar het vondelpark pakken we de tram. Hierin gebeurd echter iets naars, waarvan ik het bizar vind dat ik er niet bad op ben gegaan.

In de bus is het erg benauwt, en de jarige jop valt naar een paar minuten opeens achterover op de grond. Er word in een tijdspan van een minuut op de noodrem geklikt. Gekeken of het epilepsie was en naar buten geteelt. Hier schokken we natuurlijk heel erg van maar het gaat net. We checken snel uit en laten de vriend op de grond zitten en kopen een cola voor hem.

10:00:
Net terug uit Amsterdam.
Op dit moment is het effect grotendeels weg, maar ik trip nogsteeds. Mijn vriendin en ik zijn zo moe dat we naar huis gaan en nog een paar minuten seks hebben, voor we inslaap vallen van uitgeputheid.

Het was een hele intense dag, maar een hele mooie ervaring. Over de combinatie kan ik zeggen: alleen doen als je een echt ervaren stoner bent want het maakt het moeilijker, maar ook leuker.

Een hele prettige dag allemaal:).

Laatst bewerkt:
Bovenaan