• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

2c-b, de makkelijke trip

Goeiedag dames en heren.

Dit is mijn eerste topic op dit forum, dus ik dacht laat ik er gelijk een tripreportje van maken. Het was namelijk een heerlijke ervaring en het zit echt vers in mijn geheugen.

wat: 2 pilletjes 2c-b, dosis onbekend
waar: Thuis
Wie: Ik een 18 jarig meisje met tripervaring
met wie: Ik tripte alleen, ik heb wel met mijn ouders gechillt, maar die wisten uiteraard niet dat ik aan het trippen was.

22.30
Ik kwam net van werk en had een vrije avond. Ik had geen zin om uit te gaan, ik wilde gewoon een rustig avondje thuis. Toevallig had in twee felblauwe 2c-btjes in mijn portemonnee zitten. Ik wist dat het een aardig tijdje duurde voordat de tabletjes hun heerlijke werking kregen, dus ik besloot om de blauwe vriendjes al in de metro op weg naar huis in te nemen. Ik had helaas geen water bij me, maar wel druiven. Dus ik probeerde de drugs met de druiven door te slikken. Dit lukte niet echt en ik beet een pilletje door. Tot mijn verbazing smaakte het niet onaangenaam, niet super chemisch. Het tweede pilletje ging probleemloos naar binnen. Nu maar wachten.

23.15
Ik kom thuis en voel mijn lichaam een beetje gloeien, alsof ik keta heb gebruikt. Ook voelen mijn voeten zwaar. Een lichte misselijkheid komt opzetten. Maar, zo dacht ik bij mezelf, het is niet erg om misselijk te zijn. Ik ben immers thuis en niemand die me raar aankijkt als ik ga overgeven. (overigens heb ik de hele avond niet overgegeven, laat je hierdoor niet afschrikken, ik heb vervloekt met een zeer zwakke maag.)
Ik ga onder de douche staan. De stralen water voelen geweldig op mijn lichaam en doucheschuim en shampoo voelt ook fantastisch. De visuals zijn nog niet begonnen, maar ik voel de euforie en de geilheid die MDMA typeert en zo ook 2c-b. Afgezien van de drukkende misselijkheid voel ik me heerlijk.

23.45
Ik lig op mijn bed naar de televisie te staren. Werkelijk alles is grappig hoewel ik er niks van snap. Mijn lach, die normaal heel helder is, klinkt als een 40 jarige shagroker. Ik weet niet of dat iets met de 2c-b te maken heeft, maar van dat geluid krijg ik nog meer de slappe lach. Op dat moment komt mijn vader de kamer binnen, samen met mijn jonge katje Lemmy. Dames en heren, ik heb nog nooit zo heerlijk getript als op mijn katje. Hij is net 9 weken en super speels. Hij was dus aan het rondrennen in mijn kamer, over mijn bed, gaf mijn gezicht kopjes. hij voelde heerlijk zacht en ik voelde echt een band met hem. Het was alsof hij me begreep, me aan het entertainen was. Ook zijn vacht (tijgergrijs) was prachtig en toen besefte ik dat ik visuals begon waar te nemen.
Mijn slaapkamer is vrij trippy ingericht. Ik zag alles in HD en alles bewoog een beetje. Het golfde, smolt of trilde. Het is, mijns inziens, wel te vergelijken met een truffel visuals. (Let wel, de rest is helemaal NIET te vergelijken met truffels, alleen de visuals.)
Ik begon de fotos in mijn kamer te bekijken en het leek wel alsof ze leefden.

00.15
Om een beetje frisse lucht te krijgen, doe ik het raam open en ik zie mijn ouders in de tuin zitten. Ik besef me dat ik nogal dorst heb en besluit beneden een kop thee te zetten. Anders dan LSD, Paddo en truffeltrips, gaat alles heel erg makkelijk. Terwijl het theewater staat te borrelen, loop ik op blote voeten de tuin in en ga bij mijn ouders zitten. Ik heb nog nooit zo leuk met mijn ouders gekletst. Verder zag mijn tuin er prachtig uit, in het maanlicht en met onze tuinlampjes.

00.45
Ik loop een beetje heen en weer te pendelen tussen boven en beneden, omdat ik steeds iets wil doen maar onderweg word afgeleid door iets anders leuks. Werkelijk alles trekt mijn aandacht, ik had het gevoel dat ik voor alles openstond.

01.15
Ik heb een tijdje in mijn kamer gezeten met Lemmy en ik besluit nu echt naar beneden te gaan om wat televisie te kijken met mijn vader. Mijn vader zit een film te kijken, die ik voor geen meter snap maar reuze leuk vind. (de film heet Just Cause) Nog steeds trippend zit ik de film te kijken, de ene melige opmerking na de andere makend. Ik zit echt in de film.

02.00
De visuals beginnen wat af te zwakken maar het trippende gevoel in mijn hoofd blijft. Echter dit is totaal niet vermoeiend en ik kan de filosofische gedachtenstroom zo stoppen, terwijl dit bij andere psychedelics een stuk moeilijker is. Ik besluit een broodje te smeren. Dit was wel erg moeilijk, maar het broodje smaakte fantastisch. Het smaakte trouwens helemaal niet naar brood.

03.00
Ik begin nu helemaal tot rust te komen. De film is afgelopen en ik begin een beetje moe te raken. Ik besluit in mijn bed te gaan liggen uittrippen, samen met Lemmy. Hij gaat op zijn plekje liggen (in mijn hals/nek) en na een half uurtje naspacen val ik in slaap.

De morning after:
Geen afterdip, geen kaakpijn van kaaktrekken, geen naspace. Ik ben zo positief over deze drug. Je krijgt al het goede van MDMA, zonder de vervelende kaakspasmen of iets dergelijks. En het trippen gaan ontzettend makkelijk! Je blijft toch een beetje op de grond, terwijl je toch wel lekker tript. Een aanrader!

Nou dat was mijn tripreportje, reacties graag :grin:

Flameon

Badass junkie
Mooi geschreven .... goeie ervaring zo te lezen!
Heb ik ook met 2cb, is mooi spul he. Niet te heftig maar wel lekker relaxed

drugsgebruiker

Experimenterende gebruiker
leuk report! leest als een trein
heel herkenbaar ook, het vriendelijke en heldere karakter van deze drug
zou je het op een feest ook willen proberen, of beter thuis?

drugsgebruiker zei:
zou je het op een feest ook willen proberen, of beter thuis?

Ja ik zou het wel op een grote chillings met vrienden in het park of bos willen proberen, maar niet ergens met harde muziek, want ik ging echt heel hard op elk geluidje, laat staan harde dreunende bass en scherpe melodieën.
Sowieso trip ik niet graag op hele drukke feesten, heb een keer onder de paddo's in de kroeg gezeten met koninginnenacht. Het is dat ik in mijn hoofd altijd een kalmeerstemmetje heb als ik bad dreig te gaan, een onervaren tripper was echt geflipt.

Ik flip nooit :P

Irezz zei:
JeMoetJeBekHouwe zei:
Ik flip nooit :P

Als je dit meent hoop ik dat je 's licht overdosed, als je dit niet meent mag je vergeten wat ik zei =p

nee serieus, ik ben met drugs nog nooit echt geflipt. Ik heb wel eens een bad trip gehad en overdoses maar dan zeg ik altijd tegen mezelf dat het wel overgaat enzo. Ik ben niet zo een flipper, ik ben juist heel mellow

Shroomfan

Belezen gebruiker
Leuk dat je kan trippen in het bijzijn van je ouders en dat ze niks merken. Of weten ze het gewoon? Zou nog beter zijn :grin:

Telpeva

Belezen gebruiker
Leuk report! Klinkt hoopgevend, ik heb 1 keer eerder 2C-B gedaan, maar dit was een vrij lage dosering voor mij. Heel erg intens genoten van het album Further van de Chemical Brothers en met mn ogen dicht had ik wel echt het idee dat ik op een ruimtereis werd meegenomen, maar verder vrijwel geen open eye visuals.
Zo te zien moet ik 2C-B nog maar snel een keertje over doen :)!

Telpeva zei:
Zo te zien moet ik 2C-B nog maar snel een keertje over doen :)!

2 c-B is heel erg te sturen, je moet er in je hoofd heel erg voor open staan en niet steeds denken van: er komt niks.. er komt nog niks...

Zo krijg je veel sneller visuals

Huggybear

Belezen gebruiker
Heerlijk report om door te lezen :) Echt apart hoe een report nieuwsgierigheid/zin kan aanwakkeren om iets te proberen :hearteyes:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Een geweldig tripreport om te lezen, zeker omdat het van een meisje is. Dat maakt het, vindt ik, extra speciaal. :)

Je beschrijft je emoties en gedachten op een aangename manier, zo goed dat ik van het begin tot het einde zeer geboeid heb gelezen. Dat heb ik niet vaak meer de laatste tijd bij de tripreports. :wink:

Wisten je ouders dat je aan het trippen was ? Mijn mama vindt het bijvoorbeeld ook niet zo erg als ik het doe, ze ziet het echter wel meteen aan mij. Het zou me verbazen moesten ze echt niks gemerkt hebben. :P

Telpeva

Belezen gebruiker
JeMoetJeBekHouwe zei:
Telpeva zei:
2 C-B is heel erg te sturen, je moet er in je hoofd heel erg voor open staan en niet steeds denken van: er komt niks.. er komt nog niks...

Open staan voor trippers doe ik volgens mij altijd wel, maar ik zal het de volgende keer zeker in gedachten nemen, thnx!
Moet gezegd, ik ben misschien niet de makkelijkste als het gaat om (open eye) visuals; met truffels bijvoorbeeld gingen mn maten echt heel erg hard en visueel op 15gram atlantis, terwijl ik dat echt goed onder controle had en echt maar weinig visuals had (beetje gloed, kleurtjes en beweging). Heb met paddo's alleen bij de sterkste (Hawaiian) visuals naar wens gehad :rolleyes:, qua truffels zou ik die nieuwe dragon's dynamite nog eens moeten proberen.

Telpeva

Belezen gebruiker
:) Ja klopt, maar met alle RC's op mn boodschappenlijstje schieten de ouderwetse genoegens er nog wel eens bij in, dus voor mij issie in elk geval nieuw omdat de laatste keer dat ik truffels kocht ze er nog niet waren. Maar sowieso: langer dan een jaartje bestaan deze jetsers toch nog niet? Is toch zeker wel nieuw te noemen als je het afzet tegen de leeftijd van de paddestoeltjes :).

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Telpeva zei:
Maar sowieso: langer dan een jaartje bestaan deze jetsers toch nog niet?

Ik heb eigenlijk geen idee hoelang deze soort al bestaat, wel al een tijdje. Maar ik zou er echt geen datum op kunnen plakken. :)

Fishhead0707

Wijs gebruiker
JeMoetJeBekHouwe zei:
Goeiedag dames en heren.

wat: 2 pilletjes 2c-b, dosis onbekend

Nou dat was mijn tripreportje, reacties graag :grin:

Volgens mij is dit wel een vrij lage dosis geweest?

Maar super om je ervaring te horen.

Ahh een klein poesje, wat schattig.... :hearteyes: :wave:

Flameon zei:
Mooi geschreven .... goeie ervaring zo te lezen!
Heb ik ook met 2cb, is mooi spul he. Niet te heftig maar wel lekker relaxed

Ik herken mijn ervaring er zeker in. Maar voor mijn gevoel ging ik wel echt "hard". Ik had dan ook 27 mg genomen.

Wat is jou dosis, voor die heftige maar relaxde ervaring geweest?

Rustig aan. :)

Bovenaan