• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

2C-B bad trip

oli

Newbie
hallo,
+\- een jaar geleden heb ik 2C-B gedaan op een feest.
Ik had een paar weken ervoor al eens 2C-B gedaan met vrienden thuis en dat was echt superleuk.

Ik was met een vriend mee naar dat feestje ik zag het echt wel zitten, Het was redelijk groot.
Heel veel mensen en goede muziek.
Ik besloot die avond om 2C-B te gaan doen.
Er was daar iemand die ik kende die er verkocht het waren groene vlaamse leeuwen, Ik had deze al geprobeerd vroeger met mijn vrienden.
Dusja, ik koop 2 pilletjes en besluit om ze alle 2 te nemen in 1 keer wat echt heel dom was van mij.

Het begon allemaal heel kalm.
De lichten begonnen te bewegen etc. halfuurtje later begon het echt heel heftig te komen, Ik zei toen tegen men vriend dat hij bij me moest blijven omdat ik een ongemakkelijk gevoel had een beetje angstig, we zijn ergens gaan zitten en toen begon het echt te intens te komen. Ik verstond niets meer wat er aan het gebeuren was ik wist niet meer wat echt was en wat niet, Ik had het gevoel dat ik men vriend niet meer vertrouwde.
Ik zat op een vensterbank met een grote ruit achter mij. De security paseerde langs me en ze renden naar het raam, Ik dacht dat er iets aan het gebeuren was en vraag tegen men vriend die naast me zat wat er aan het gebeuren was, het moment dat ik naar hem kijk , kijkt hij me zo aan met zijn ogen helemaal open en zijn mond die zo open stond en was echt zo bang dat ik gewoon ben beginnen lopen...ik was zo bang. ik loop zo een 10 meter ver en besef in mezelf dat het niet echt was ik keer terug en hij vraagt geschokt wat er gebeurde en ik zei dat het allemaal zo eng was. Ik ga weer zitten en op dat moment besef ik dat het allemaal niet echt is maar toch leek het zo echt. Ik had totaal geen tijdsbesef meer, wist zelf niet meer hoelang een minuut was of wat een dag of week was. de muziek maakte me ook echt bang ik weet nie waarom maar khad heeltijd het gevoel dat er iets ging gebeuren, maar wat? dat weet ik niet. ik zeg tegen men vriend dat'k er weg wil en hij zegt dat het goed was het was inmiddels al 4u en het feestje was gedaan om 5u we komen buiten en het doet wel deugt om efjes tot rust te komen maar ik was nog altijd angstig en paranoïde. Ik werd enorm misselijk en moest overgeven
We gingen terug in de gang gaan zitten omdat het te koud was buiten en we moesten nog tot 5u wachten omdat er nog vrienden van hem binnenzaten die dan meemoesten voor de trein te nemen na de fuif. dus we zitten in die gang en er stond security. opeens was er 1 of andere kerel die werd buitengegooid en ik wist totaal niet hoe ik erop moest reageren. moest ik lachen, huilen of gewoon niks doen ik wist gewoon niet welke emotie ik moest vertonen. toen die kerel weg was zat ik neer en begon ik op men gsm naar foto's te kijken van schattige hondje's maar niets helpte er.. het was inmiddels bijna 5u iedereen komt naar buiten en op een moment is het net of ik met men voeten weer terug op aarde was of ik terug was van een andere dimentie, het voelde allesinds zo.
Toen werd ik kalmer en rustiger we wandelen naar het station en namen de eerste trein en probeerde alles aan mijn vriend uit te leggen, hij was onder de indruk. nuja long story short

het is nu al inmiddels een jaar geleden en ik heb soms nog het gevoel dat ik aan het trippen ben ik zie niks bewegen ofzo maar gewoon een raar gevoel ik kom dan angstig en krijg paniekaanvallen.. Ik voel me ook hele dagen superflauw net of ik ieder moment in elkaar kan zakken...ben al naar de dokter geweest voor mijn bloed te laten controleren en alles was goed.
Ik ga nu ook al 2 maanden naar de psycholoog voor erover te praten ik ben gewoon bang dat ik niet meer zal 'genezen' heb die trip proberen een plaats te geven om het te verwerken maar het blijft steeds rondspoken...

Bovenaan