• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

25-30mg 2-CB

spacekonijn

Badass junkie
ff kort :wink:

was mijn eerste keer , meteen maar een flinke dosis omdat het zon gedoe zou zijn die hele caps te gaan openen etc.

zommes had excacte dezelfde capsule op.

bij mij begon het na een klein uurtje te werken , ik voelde me alsof ik 2 hele sterke xtc-pillen ophad ik zuchte en pufte erg veel.

visueel was het echt super, heel veel kleuren alles bewoog en draaide door elkaar . op een bepaald moment zag ik op 1,5 meter afstand zommes zijn gezicht niet eens meer.
binnen beetje gespaced en gedaan was allemaal wel leuk alleen... zommes voelde helemaal niks.
waar ik me helemaal space voelde en bijna te hard ging soms had het op zommes 0% effect :confused:
erg vreemd , maargoed niks aan te doen . verder trippen.
soms werd alles ineens heel erg klein en ik heel groot , beetje tekenfilm zag alles er ook uit.
buiten had ik veel moeite met diepte en drempels enzo ik snapte er soms niks van , maar het was wel vermakelijk.
ook had ik het idee dat mijn neus veel sterker werkte.

volgende keer neem ik wat minder want lichamelijk voelde het erg zwaar maar de visuals waren supercool en in mn hoofd was ik nog wel enigsinds helder dus is zeker voor herhaling vatbaar

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Hier ben ik ook wel nieuwsgierig naar. Vreemd dat den zommes er niks van merkte (echt helemaal niks??).

platypus

Belezen gebruiker
nee ik vind het ook vaag. spacekonijntje spacet hem helemaal van de planeet af en zommes merkt helemaal niks! ik werp me op als testpersoon om te kijken wie er nou gek is, zommes of spacekonijn.

iig leuk dat konijntje zich vermaakt heeft :stoned:

spacekonijn

Badass junkie
ja zommes voelde zich na 4 uur een beetje alsof hij lsd ophad en het aan het uitwerken was.
opdat moment begon het bij mij ook een beetje uit te werken , maar tijdens het harde effect voelde hij helemaal niks.

en echt bizar want die effecten die ik allemaal kreeg kon je echt niet omheen :mrgreen:

edit : het is gewoon belachelijk dat die gek niks voelt van 25 fucking mg 2-cb:P , maarja zommes valt ook wel eens in slaap van blauwe mitsu's of dat soort ongein :P

BacingsPen

Badass junkie
hehe klinkt leuk :) Maar niets is moeilijker dan je voor te stellen hoe iemand onder invloed van een tripdrugs, die je nooit gebruikt hebt, zich voelt...

mss dat zommes wat 'meer' gewend is ofzo kwa trippen? :confused:

(Al moet dat ziekelijk zijn, gekeken naar konijn :sunglasses: )

minn

Badass junkie
Of zommes is lichamelijk gewoon heel anders gebouwd en kan dus wat meer hebben? nóg meer dan space...... :rolleyes:

platypus

Belezen gebruiker
denk niet dat het iets lichamelijks is, meer iets geestelijks :wink:

en in slaap vallen, dat kan ik zelfs na een lijn pep

spacekonijn

Badass junkie
Ellesdee zei:
heeft misschien ook met maaginhoud enz te maken... :)

haha maaginhoud ?? op 25mg 2-cb???? :confused:

maargoed ,
ik had avondgegeten en zommes had de hele dag op werk niet gegeten en vlak voor de 2-cb capsule 1 boterham.
dus als het aan de maaginhoud zou liggen zou ik niks moeten voelen en hij knetterhard gaan :mrgreen:

geestelijk kun je er wel weinig van voelen zoals platypus zegt maarja je beeld draait en vervormd , of je beeld draait en vervormd niet..
dus voor mij is het een raadsel waarom hij niks voelde

psychonaut'86

Bewuste gebruiker
Ben ook wel benieuwd hoe het is... Tja naar een hoop dingen wel :wink: hehe
Maar goed... waar heb je het vandaan en hoe duur is zoiets ongeveer :confused: ?
Ik ben nog niet helemaal wegwijs hoor :)
Gewoon curious :grin:

Bovenaan