Ja getest op 240mg..schrok er zelf ook erg van maar twijfel nog wel steeds of ik ze zal nemen,of toch een andere met lagere dosering.Zijn die pillen getest, weet je zeker dat er 240 mg in zit?
Wel onpraktisch, zo'n hoog gedoseerde pil, dan moet je echt gaan kloten met het breken ervan. Met een kwartje, 60 mg, zit je dan op een erg bescheiden dosis (aangeraden dosis is 1 tot 1.5 mg per kilo lichaamsgewicht dus in jouw geval ongeveer 75 - 112 mg) maar met nog een kwartje erbij zit je alweer erboven.
Ik zou met dat kwartje beginnen en kijken of je voldoende effect voelt, zo niet, later nog een kwartje bijnemen (of de helft van een kwartje als je het echt goed wil doen en een hele fijne motoriek hebt).
Ja getest op 240mg..schrok er zelf ook erg van maar twijfel nog wel steeds of ik ze zal nemen,of toch een andere met lagere dosering.
Met een 240mg pil kom ik Masters of hardcore wel door met 1 pil denk Ik? 22:00 07;00. XD
Ja ruimschoots, want 240 mg is eigenlijk dus al het dubbele van de voor jouw lichaamsgewicht maximale dosis.
1 tot 1,5 mg per lichaamsgewicht is de algemene norm voor een ideale dosis, maar dit vind ik zelf een beetje underwhelming. Ik bedoel zeker niet dat je per sé meer moet slikken, absoluut niet, maar ik vind die norm echt niet altijd opgaan. Het is wel veiliger natuurlijk. Ook heb je natuurlijk te maken met gevoeligheid voor de stof en de gevoeligheid van jezelf als persoon.
Je kan natuurlijk ook de pil thuis fijnhakken tot poeder, dit poeder verdelen in de delen die je wilt, en in bommetjes innemen. Wel wat gekloot, maar dit is veel makkelijker dan kwartjes breken.