• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

2

Drientje

DF-koning
Re: groenteeter, Wiet met naschokken van een XTC trip

Grappig report, maar where the fuck kom jij vandaan? Sommige woorden snap ik wel maar hoe kom je erop?
(niet da een van ons probbies heeft maar daar ist chille spot)
Probbies? huh?
>naast MG die een jam zat voortebereiden (brokkelen enzo) het was alsof ik het wist wat er hierna ging gebeuren, ik zij MG zal ik em tolle? MG: nooh man lukt wel, OKee is cool,,,,, nog geen 10 seconden later MG: kut ik heb het geneukt,
Hier snapte ik wel wat er bedoeld werd maar misschien kun je je woordkeus een klein beetje ver- nederlandsen zodat de rest hier ook begrijpt waar je het over hebt?

Drientje zei:
Grappig report, maar where the fuck kom jij vandaan? Sommige woorden snap ik wel maar hoe kom je erop?(niet da een van ons probbies heeft maar daar ist chille spot)
Probbies? huh?

sorry hiermee bedoel ik problemen met psychologische stoornissen of etc

>naast MG die een jam zat voortebereiden (brokkelen enzo) het was alsof ik het wist wat er hierna ging gebeuren, ik zij MG zal ik em tolle? MG: nooh man lukt wel, OKee is cool,,,,, nog geen 10 seconden later MG: kut ik heb het geneukt,
Hier snapte ik wel wat er bedoeld werd maar misschien kun je je woordkeus een klein beetje ver- nederlandsen zodat de rest hier ook begrijpt waar je het over hebt?[/quote]

ik heb het verandert mijn excuses voor de raare verwoording (maar zo liep het gesprek wel :wink:)

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter

Ben je nederlands of kom je ergens anders vandaan?

Drientje

DF-koning

Dat was mijn vraag ook, vond idd je verwoording een beetje raar, kwam er pas uit na drie keer over lezen ofzo. Een trip report is bedoeld om mensen te weten wat je hebt meegemaakt, niet om het zo ingewikkeld te maken dat iedereen het steeds over moet lezen. Verder no offense! Was opbouwend bedoeld en niet negatief!

Dumpy zei:
Ben je nederlands of kom je ergens anders vandaan?

excuseert u mij, ik was nogal energiek toen ik dit schreef
bij mijn volgende report zal ik er erg op letten

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter

Haha :P maakt niet uit. vroeg het me gewoon af... Blijf jij maar gewoon je jointjes tolle als je dat fijn vind, hoef je je niet voor te excuseren hoor maar t leest gewoon niet zo relaxed.

Bovenaan