• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

2 XTC (schildpadjes) in NOA LEEUWARDEN

Allolalie

Bewuste gebruiker
Ik was met twee goede vrienden naar Leeuwarden gereisd om daar in de favo discotheek van een van hen los te gaan. Daar aangekomen eerst een paar geblowt. Toen het eenmaal avond was klokten we eerst een lekkere wijn naar achteren en snoven we aan een potje poppers. Het werd al tegen 12en en we besloten daarom maar eens een pilletje te poppen. Ik overmoedig als ik was, nam er meteen al twee, terwijl ik wist dat ik vrij heftig op dat spul reageer.
Aangekomen in de club, was nog niemand daar. Dat was wel balen, zeker nu ik steeds strakker begon te staan en langzaam de xtc mijn gedrag begon te beïnvloeden. Het leek of ik zweefde en superkrachten had. We hebben toen voor iets van 60 euro aan muntjes uitgegeven (actie 10euri voor 12 muntjes). Toen het eenmaal druk werd begonnen we te dansen en uit ons bol aan het gaan. Het enige waar ik steeds last van had waren vieze handen, elk halfuur heb ik wel mijn handen gewassen. Ik werd steeds peppiër. Op mijn hoogtepunt kon ik gewoon niet meer normaal dansen, maar leek wel een houten klaas, heel gek maar ik had het door. Daarom wilde ik de heltijd op banken chillen.
Uiteindelijk diep in de nacht zijn we naar huis gegaan. Daar hebben we nog twee flessen opgemaakt en leeggedronken en ik had in 1 joint iets van 2 gram zitten. Daar bovenop rushte ik ook nog met poppers. Naa een uurtje thuis gezeten te hebben kwam ik totaal los. Ik zat te swingen als een gek en danste heel de kamer en studentenhuis rond. Toen opeens moest ik supererg naar de wc. Toen ik uit geürineerd was, werd ik opeens supermisselijk en heb ik mijn halve maaginhoud aan de wcpot geschonken. toen ben ik maar naar bed gegaan.
Al met al een supertoffe avond met het kotsen als kleine dip, al ervoer ik dat niet als onprettig. Al met al een heel roerige avond. XTX = My remedy.

qinn

Bewuste gebruiker
Is wel een kort reportje he :P

En het is ook niet echt slim om tegelijk te beginne met 2 pillen :P
Maar zo te zien heb je een leuke gezellige avond gehad...
en daar draait alles natuurlijk om :grin: :beer:

Allolalie

Bewuste gebruiker
klopt maar een klein reportje, omdat het al anderhalve week geleden gebeurd is en niet meer precies alles weet :P Veel ook van het zelfde als je 4a 5 uur danst

Qocaïne

Badass junkie
Schildpadjes :hearteyes:

Inderdaad niet slim om direct 2 pillen in je mik te gooien voor de eerste keer.

Alhoewel opdruk en kleur niets te zeggen hebben.. zijn mijn schildpadjes getest op 115mg MDMA. Dat betekend misschien wel 230mg voor de eerste keer kerel!

Volgende keer voorzichter zijn :grin:

Allolalie

Bewuste gebruiker
Qocaïne zei:
Schildpadjes :hearteyes:

Inderdaad niet slim om direct 2 pillen in je mik te gooien voor de eerste keer.

Alhoewel opdruk en kleur niets te zeggen hebben.. zijn mijn schildpadjes getest op 115mg MDMA. Dat betekend misschien wel 230mg voor de eerste keer kerel!

Volgende keer voorzichter zijn :grin:

Was opzich mijn eerste keer niet, alhoewel ik wel wat overmoedig was door drank en wiet...

neti

Badass junkie
een ke in de zovee manden is er idd een rush-party, hun website ff in de gat4en houden dan

Delirium

Badass junkie
De schildpadjes zijn binnekort op :cry: :cry: :cry:.
Twee weken geleden had de grote leverancier er nog 2000. Dat is dus zo op.

Ontopic: Gelukkig de topicmaker er niet zo erg aan toe als het meisje waaraan we twee schildpadjes hadden verkocht op oudejaarsavond. Ze was helemaal van de wereld, zelfs na twee keer gekotst te hebben in topicmaker`s huis. :wave:

Allolalie

Bewuste gebruiker
Delirium zei:
De schildpadjes zijn binnekort op :cry: :cry: :cry:.
Twee weken geleden had de grote leverancier er nog 2000. Dat is dus zo op.

Ontopic: Gelukkig de topicmaker er niet zo erg aan toe als het meisje waaraan we twee schildpadjes hadden verkocht op oudejaarsavond. Ze was helemaal van de wereld, zelfs na twee keer gekotst te hebben in topicmaker`s huis. :wave:

dat wilde ik eigenlijk vergeten :wink:

023User

Belezen gebruiker
Hmm hoe zagen jouw schildpadjes eruit?

Hebben hier ook schildpadjes, maar ze zijn beetje vaag bruin, dus willen weten wat erin zit. :rolleyes:

Allolalie

Bewuste gebruiker
023User zei:
Hmm hoe zagen jouw schildpadjes eruit?

Hebben hier ook schildpadjes, maar ze zijn beetje vaag bruin, dus willen weten wat erin zit. :rolleyes:

Mijne waren kraakwit en een heel klein beetje korrelig.. opzich wel stevig gedrukt toch.

Oguamy

Newbie
Johannes de Tripper zei:
Ik was met twee goede vrienden naar Leeuwarden gereisd om daar in de favo discotheek van een van hen los te gaan. Daar aangekomen eerst een paar geblowt. Toen het eenmaal avond was klokten we eerst een lekkere wijn naar achteren en snoven we aan een potje poppers. Het werd al tegen 12en en we besloten daarom maar eens een pilletje te poppen. Ik overmoedig als ik was, nam er meteen al twee, terwijl ik wist dat ik vrij heftig op dat spul reageer.
Aangekomen in de club, was nog niemand daar. Dat was wel balen, zeker nu ik steeds strakker begon te staan en langzaam de xtc mijn gedrag begon te beïnvloeden. Het leek of ik zweefde en superkrachten had. We hebben toen voor iets van 60 euro aan muntjes uitgegeven (actie 10euri voor 12 muntjes). Toen het eenmaal druk werd begonnen we te dansen en uit ons bol aan het gaan. Het enige waar ik steeds last van had waren vieze handen, elk halfuur heb ik wel mijn handen gewassen. Ik werd steeds peppiër. Op mijn hoogtepunt kon ik gewoon niet meer normaal dansen, maar leek wel een houten klaas, heel gek maar ik had het door. Daarom wilde ik de heltijd op banken chillen.
Uiteindelijk diep in de nacht zijn we naar huis gegaan. Daar hebben we nog twee flessen opgemaakt en leeggedronken en ik had in 1 joint iets van 2 gram zitten. Daar bovenop rushte ik ook nog met poppers. Naa een uurtje thuis gezeten te hebben kwam ik totaal los. Ik zat te swingen als een gek en danste heel de kamer en studentenhuis rond. Toen opeens moest ik supererg naar de wc. Toen ik uit geürineerd was, werd ik opeens supermisselijk en heb ik mijn halve maaginhoud aan de wcpot geschonken. toen ben ik maar naar bed gegaan.
Al met al een supertoffe avond met het kotsen als kleine dip, al ervoer ik dat niet als onprettig. Al met al een heel roerige avond. XTX = My remedy.

Volgende keer dat je naar de NOA gaat, laat het ff weten!
Dan kom ik ook ff schildpadspacen... :beer:

Allolalie

Bewuste gebruiker
Oguamy zei:
Johannes de Tripper zei:

Volgende keer dat je naar de NOA gaat, laat het ff weten!
Dan kom ik ook ff schildpadspacen... :beer:

Chill is goed :wink:

@ Delirium,, Ik denk niet dat ze het biosverhaal willen horen :wink:

Bovenaan